'The time between pulling the pin and explosion witn a grenade is from 3 to 5 seconds!!! An average ratius of 100 meters. Some of them are inciendiary, or cointain smoke or tear gas.'Oh-ow.quote:
Kewl topic
![]()
quote:
skiczukie, zielige kneus, ik hoop dat jij volgende keer lam word gereden, dat je de hele dag met je tongetje uit je bek hangt
quote:
heeft niemand door dat dit in ONZ staat ofzo
![]()
stelletje dwazen
quote:
Kut topique.
quote:
En... skiczukie. Ga door!
quote:
skiczukie.. dat jij niet lamgereden bent is gewoon een kwestie van slechte timing, tiefusjoch.
alsof er normaal geen ongelukken gebeuren.
als dalijk de tiefus uitbreekt in nederland, zal je nog blij zijn dat de KL bestaat, ondankbaar stuk werkschuw tuig..
Hier. Deel twee dan. Deal with it. En nog even voor de duidelijkheid, voor diegene die het nog niet doorhebben/-hadden; ik heb geen hekel aan het leger, ik heb geen vriend die platgereden is door een dronken soldaatje (het was een dronken piloot die dacht dat-ie in een F16 zat) en ik ben geen werkschuwe kuthippie. Dit is dus OVJL. Hopelijk posten er wat mensen in dit topic, dit keer. Cerror, Xebro, nietz, dat soort lui. Waar is die zíeke humor gebleven op Fok!
quote:
Ik ben goedgekeurd voor de landmacht en ik ga d'r dan ook bij..
Ik geloof er namelijk in dat het goed is om andere mensen te helpen, jij wil als links stuk krakerstuig alleen de slechte dingen ervan inzien denk ik.
Beetje respect voor die mensen die nu in het buitenland zitten om jouw veiligheid en de veiligheid van de mensen in het desbetreffende land te waarborgen..
Dus. Leef je uit.
![]()
Hier een aantal uit het vorige topic.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
URL naar het vorige topic hieronder. Check het eens. Er staan een aantal goede bijdrages van ander users bij.
Diss hier de landmacht.quote:
Donderdag moet ik mijn sporttest nog afronden en dan ben ik als het goed is aangenomen. Met een gymnasium diploma, dus dom? O ja en bij mijn opleiding hoort de Universitaire studie Civiele Techniek aan de Universiteit van Twente. Hoe bedoel je, IQ minder dan mijn magazijn inhoud. Ga je ergens in verdiepen voordat je je bek open trekt.
Salut.