abonnement Unibet Coolblue
pi_29552781
Voor zover mijn bijdrage hier.

Heb wat proberen aan te dragen dus doe er mee wat jullie willen
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_29552785
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 03:06 schreef jogy het volgende:
Ik koop mijn kleding gewoon bij No Excess als ze weer eens een monsterverkoop hebben in hun magazijn, zo'n 3 keer per jaar. kost geen drol en het is goede kleding.

Ok, het is geen designkleding, maar toch.
Zo gaan wij 2 keer per jaar naar het (naam kwijt ) in Amsterdam.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_29552792
Batavia Stad. Roermond. Yoox
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29552810
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 03:06 schreef jogy het volgende:
Ok, het is geen designkleding, maar toch.
Alles is design, zonder design geen implementatie

verder kom ik nooit in outletstores, was wel eens meegereden met mensen maar toen was de toko dicht......
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:13:03 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29552834
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 03:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Alles is design, zonder design geen implementatie

verder kom ik nooit in outletstores, was wel eens meegereden met mensen maar toen was de toko dicht......
Kewl, ik heb een kast vol met designkleding .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_29552842
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 03:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Kewl, ik heb een kast vol met designkleding .
de zwerver van de hoek ook(ik weet alleen niet of hij een kast heeft, maar ze kleding is wel design).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29552848
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 14:57 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ja, weet iemand welke winkels daar in komen? Want op de site kon ik het zo snel niet vinden
Bericht van dagblad de Limburger:

'Late night shoppen' in merkendorp
Joris Polman

Roermond - Het merkendorp wil 'late night shoppen' invoeren. Bij wijze van experiment blijven de winkels op 28 oktober voor de eerste keer tot elf uur 's avonds open. Dat heeft merkendorpwoordvoerder J. Rijling bevestigd.
Mocht de extra lange koopavond een succes worden, dan wil het Designer Outlet Center (DOC) van het McArthurGlen-concern vaker een late night shop-evenement gaan houden. Hoe vaak in het jaar dat zal zijn, kan Rijling nog niet zeggen. ,,In principe is dit eenmalig, mogelijk dat dit op termijn een jaarlijks evenement wordt.'' Traditiegetrouw is de koopavond in Roermond overigens altijd op donderdag, terwijl 28 oktober op een vrijdag valt.


De gemeente Roermond laat weten dat het DOC nog geen formeel verzoek heeft ingediend voor ontheffing op de landelijke wetgeving over winkelsluitingstijden. Die is waarschijnlijk wel nodig, zegt een gemeentewoordvoerder. Volgens het DOC zit dat verzoek inmiddels ,,in de pijplijn''.


Duidelijk is wel dat het DOC er veel aan gelegen is om van de eerste late night een succes te maken. Volgens Rijling kan het publiek behalve winkelen ook een aantal 'bekende artiesten' zien optreden. Meer kan Rijling er op dit moment nog niet over kwijt. Panningen is de enige plaats in de regio waar op dit moment late night shopping bestaat. Het jaarlijkse evenement is daar een succes.


De opening van het nieuwe deel van het merkendorp staat gepland op donderdag 22 september. Dan gaan vijftien nieuwe winkels open. Dat is minder dan oorspronkelijk verwacht. In het nieuwe deel is namelijk ruimte voor circa veertig nieuwe winkels. J. Kaempfer, chairman van McArthurGlen, zei in september 2004 nog: ,,De voortdurend stijgende bezoekersaantallen bevestigen dat wij met Roermond een fantastische locatie gekozen hebben. Dat deze mening ook door anderen wordt gedeeld, bewijst het feit dat 50 procent van de uitbreiding reeds verhuurd is.'' Naar verwachting zullen de resterende winkelunits begin volgend jaar worden ingevuld, zegt Rijling. Het DOC is nog volop in onderhandeling met verschillende internationale merken.


Officieel wil het DOC-management nog geen mededelingen doen over welke nieuwe merken op 22 september hun winkel openen. Niettemin liggen de namen van zeven bedrijven al op straat. De merken Lee Cooper (jeans), René Lezard (mode), Hucke Woman (vrouwenmode), Bandolera (vrouwenmode), Dyrberg/Kern (juwelier), Marc O'Polo (kleding) en Erbelle (slaapkamer-, badkamer- en keukenbenodigdheden) zijn momenteel bezig om personeel te zoeken voor hun nieuwe winkels, zo valt te lezen op de website van het DOC.


Het merkendorp telt momenteel ruim zestig winkels en circa zeven horeca-gelegenheden.
woensdag 10 augustus 2005
Karper diem, vis van de dag
pi_29553669
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:13 schreef Mastroianni het volgende:
Ik vind outlets niet bijzonder boeiend en er zijn eigenlijk geen boeiende merken voor mij. Zegna & Ferragamo vind ik maar zo/zo en de rest is al helemaal niets :/
Pcies, bij de Oger dumpstore in Haarlem kan je wel eens geluk hebben....
pi_29553690
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:39 schreef tcr het volgende:

Twee Levi's voor 40 euro of een Tommy Hillfiger polo voor 15 euro
Hee, het lijkt net ebay.com!
pi_29554400
retourticket orlando : 249, dag autohuur : 30, dag hotel 20 euro...
Voor 300 euro dus jetlag-loos op en neer naar Florida, hobby van mijn zus (kan omdat de stores daar tot 22 en soms 00 uur open zijn)
als je precies weet waar je moet zijn (outlet tussen seaworld en disney) heb je de investering er zo uit, een paar nieuwe pakken voor hubby, jeans en polo's op bestelling voor de hele boerenfamilie (waar ze dus 5 euro reisvergoeding opgooit !) en zichzelf helemaal in het nieuw, van zonnebril tot pyama.
Idd paar oude spullen inpakken want koffers worden geteld...
De kunst is dus om overal de labels af te halen en die naar je zelf op te sturen, net als al je creditcard receipts. Je schudt alles uit de vouw en doet in het motel een wasje polo's en spijkerbroeken.
Het helpt natuurlijk wel dat we nog een tante in Florida hebben wonen, dus met vragen over verschillende maten zou ze de vergeetahctigheid van familie daar of hier kunnen opvoeren, ze is zo aardig dat het mee terugbrengt.
In Orlando airport weten ze echt wel wat je komt doen met 3 volle tassen en 36 uur maar zolang het de economie stimuleert maakt dat ze niks uit, op schiphol zien ze niet aan je voorhoofd hoe lang je bent geweest...
Moest trouwens vorig jaar ontzettend lachen toen ze voor haar nichtje een donzen ski-jack had gekocht van RL Polo....in Florida ! Dat zegt genoeg over de verkoopsnelheid en het toerisme...
  donderdag 11 augustus 2005 @ 23:24:08 #61
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_29570488
Is Florida echt ¤249?
pi_29571832
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef Richie_Rich het volgende:
Is Florida echt ¤249?
lijkt me extreem goedkoop ja, retourtje noorwegen is al 130 ofzo
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:45:08 #63
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_29577166
Duitsland, Metzingen wel eens geweest, best ok.
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_29577263
Bataviastad is gaar, gare maten, gare kleding, echt afdankertjes vind ik
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:43:54 #65
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_29578809
In maasmechelen vlakbij het outletcenter, ligt nog een kleiner winkelcentrumpje met eromheen nog wat mooie kledingwinkels. Daar is het veel beter shoppen dan in de outlet. Veel te dure spullen.
M2 heet het. Ligt ook een H&M.
Verder vind ik Hasselt (belgië) ook een super winkelstad. Ben nog niet verder gekomen dan de eerste 3 straten, zo veel winkels. En ook vlak voor Antwerpen ligt een heel groot winkelcentrum (in Wommelgem). heeft wat weg van CentrO in Oberhausen. Is supergroot, je loopt je er echt verloren. Maar leuke dingen!!!. Net als CentrO trouwens, ook enorm groot en heel erg leuk winkelen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_29580211
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Wie is er weleens geweest? Is het de moeite waard? Of valt het juist tegen?
Batavia Stad is best leuk, ben er 2jaar terug geweest
Ook best wel groot en goeie kwaliteit(niet dat er allemaal gaten in zaten bijvoorbeeld)
pi_29583371
Outlets in Amerika zijn GEWELDIG !
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 23:44:07 #68
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_29616185
Iemand een paar linkjes naar goede online outletstores in Amerika?
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_29627959
De reacties van iedereen over outlets vallen echt tegen zeg. Ik dacht van de zomer ook nog wel een keertje eens te gaan kijken in zo een outletshop. Gewoon even kijken wat ze er hebben. Mischien binnenkort (6 jaar ofzo ) een revieuw over de outletshop in roosendaal.
Partyagenda;
Outdated....
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:54:56 #70
126026 LeViej
Geen ondertitel
pi_29815033
Ik was net van plan om komende woensdag naar Maasmechelen Village te gaan. Is van hieruit toch maar 20 minuutjes rijden dus ga er gewoon eens kijken.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:58:17 #71
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_29823661
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 15:44 schreef Melv het volgende:
Bataviastad valt ontzettend tegen. Het is klein, lelijke winkels en je kan er alleen wat halen als je heel klein of ontzettend groot (dik) bent.
en bij welke winkels is dat dan??!! Ik ben daar echt vaak geweest maar ik zie daar alleen maar van die kleine maten. Ik ben benieuwd

Ik vind het speelgoedwinkeltje met houten speelgoed zo leuk in Bataviastad
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:55:19 #72
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29840780
Ik ben vandaag in Roermond geweest en ik vind die outletwinkels toch maar niets. Allemaal oude zooi die zelfs bij de normale uitverkoop niet verkocht werd lijkt het wel.
De enige winkel die echt mooi was, was de Ralph Lauren Factory Outlet, want dat is dus ook als enige echt een Factory Outlet. Overschotten, maar wel alle nieuwe polo's, truien en ook Ralph Lauren Polo Jeans.
Zo is outlet shoppen leuk, maar bijvoorbeeld bij Levi's is het echt ouwe rommel, sorry dat ik het zeg.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29941778
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 15:55 schreef Molluck het volgende:
Ik ben vandaag in Roermond geweest en ik vind die outletwinkels toch maar niets. Allemaal oude zooi die zelfs bij de normale uitverkoop niet verkocht werd lijkt het wel.
De enige winkel die echt mooi was, was de Ralph Lauren Factory Outlet, want dat is dus ook als enige echt een Factory Outlet. Overschotten, maar wel alle nieuwe polo's, truien en ook Ralph Lauren Polo Jeans.
Zo is outlet shoppen leuk, maar bijvoorbeeld bij Levi's is het echt ouwe rommel, sorry dat ik het zeg.
weer iemand die ontwaakt is uit de droom

opzich een gouden formule... alle zooi die je normaal niet kwijt raakt in zo'n hal dumpen, en omdat de meeste mensen merkengeil zijn en er verder weinig verstand van hebben, kopen ze t toch wel...
ze komen toch om "koopjes" te scoren dus is de "mood" er wel, en zijn ze niet zo kritisch...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:28:09 #74
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_29942396
Sinds een paar maanden zit er in Venlo een Bijenkorf outlet, ben er nu al een paar keer geweest en telkens prima geslaagd! Goede prijzen tegen redelijk actueel aanbod!

Laatst hadden ze een complete partij Nudie jeans tegen prijzen waarvoor je je neus écht niet op hoeft te halen hoor! Ook Tommy Hilfinger en andere merken... Bij ons hebben ze vaak spul van de chill-out's van de Bijenkorf. Laatst nog wat gave G-star broeken gescoord voor weinâg!

In Roermond kan ik niet écht slagen, ben er al vaker geweest maar ik vind het niet écht wat om extra voor naar toe te rijden, veel te veel Duitsers...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_29942416
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:33 schreef harlingen het volgende:
Batavia stad ben ik 2 keer geweest (niet voor het shoppen, maar beide keren voor een bezoek aan een museum dat ernaast ligt, dat museum met dat batavieren schip, ben de naam kwijt).

Ik vond het niet interessant, echt goedkoop was het niet in mijn ogen. Maar om eerlijk te bekennen koop ik nooit merkkleding en kan dus ook moeilijk zeggen of het echt goedkoper is. Een spijkerbroek kostte daar trouwens een half jaar geleden rond de 70 euro, dat vond ik duur, maar als hij normaal 200 is is het natuurlijk goedkoop.

Erg groot is het in iedergeval niet en ik geloof niet dat het daar superdruk is, beide keren dat ik er was in iedergeval niet. Gewoon niet in de zomervakantie komen denk ik.

In Italie zijn trouwens straten vol met dit soort winkels, dat was laatst op een radio programma. Een stuk beter om daar heen te gaan, zeker met dit rotweer in Nederland
Ik ben in Italië in een leuke outlet geweest
pi_29947646
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef zwahiel het volgende:
Sinds een paar maanden zit er in Venlo een Bijenkorf outlet, ben er nu al een paar keer geweest en telkens prima geslaagd! Goede prijzen tegen redelijk actueel aanbod!
Ben er afgelopen week voor het eerst geweest, vond er werkelijk niets aan. Heb er niets leuks kunnen vinden, behalve parfum dan. Vond het tegenvallen.
quote:
In Roermond kan ik niet écht slagen, ben er al vaker geweest maar ik vind het niet écht wat om extra voor naar toe te rijden, veel te veel Duitsers...
In Roermond kun je alleen goed slagen voor sportkleding, wat outdoorkleding, ralph lauren polo's, voor de rest moet je er net geluk hebben dat er iets leuks tussen hangt.
  maandag 29 augustus 2005 @ 10:36:21 #77
126026 LeViej
Geen ondertitel
pi_30068579
Vorige week in Maasmechelen geweest, het ziet er allemaal heel erg leuk uit. Er is ook genoeg keuze aan merken maar je moet er alleen iest tussen vinden. De winkels zelf zijn allemaal erg leuk en mooi. Na lang zoeken heb ik toch 2 broeken kunnen vinden bij Pepe jeans, tegen een outlet korting van 33%.
  Licht Ontvlambaar maandag 29 augustus 2005 @ 10:53:56 #78
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30068720
Maasmechelen Village is leuk te combineren met M2 shopping center en Fashion Point. Dan vind je beslist iets van je gading.

Maar voor het echte Outlet-shoppen moet je idd naar de USA, vriendjelief is in juni naar Vegas geweest. Heeft voor onze dochter 2 broekjes en 6 shirtjes van Hilfigger meegenomen voor ongeveer 60 dollar. En voor mij een nieuwe sportoutfit van Nike voor nog geen 30 dollar... Dat lukt je hier niet helaas.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30070109
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Wie is er weleens geweest? Is het de moeite waard? Of valt het juist tegen?
Ik ben er weleens geweest en het viel me vies tegen. Het is lang niet zo goedkoop als men doet voorkomen. Er is wel goedkope kleding, maar daar wil je nog niet dood in gevonden worden.

Het loopt allemaal flink achter en het is meestal moeilijk om er te slagen. Daarnaast is het ook totaal niet gezellig winkelen. Ik ga liever gewoon de stad in en dan betaal ik twee tientjes meer, maar dan heb ik wel volop keuze en keuze uit de nieuwe collectie, niet rommel voor twee tientjes minder uit de collectie van 1745.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:20:06 #80
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_30071816
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 17:17 schreef Jaytonized het volgende:
Ik ben recent in een outletstore in Barcelona geweest. Moet zeggen dat en de prijzen, en het aanbod me smerig tegenviel.
ik ben in een outlet in Parijs geweest en die was echt geweldig
de dieselbroeken die hier voor 170 euro in de winkels liggen lagen daar in de outlet voor +- 55 euro, dolce&gabbana, armani en dat soort dure merken shirtjes voor 30-40 euro, broeken voor 80 etc

Batavia stad is echt een dump, valt altijd tegen
  maandag 29 augustus 2005 @ 14:24:09 #81
36926 RikDeMan
is een 'spons'
pi_30071919
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:28 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik ben in Italië in een leuke outlet geweest
Maryse, was dat deze soms? Wast wat?
http://serravalle.mcarthurglen.it/
een signature = ook maar een signature
  dinsdag 30 mei 2006 @ 18:25:03 #82
16715 Mylene
*schatje*
pi_38378589
quote:
Batavia Stad wil bijna verdubbelen

LELYSTAD - Koopjesdorp Batavia Stad in Lelystad wil volgend jaar juli ruim 10.000 vierkante meter aan extra winkels openen, bijna een verdubbeling van de huidige grootte. Dat maakte directeur Willem Veldhuizen van projectontwikkelaar Stable International dinsdag bekend. De nieuwbouw stond al langer op stapel maar liep vertraging op door verandering van de plannen.

Batavia Stad was in 2001 het eerste outlet shopping village van Nederland. Opzet van het uit Amerika overgewaaide winkelconcept is dat bekende merken hun oudere kledingcollecties tegen lagere prijzen in de schappen hangen. In het koopjesdorp is nu vooral sport- en vrijetijdskleding te vinden. Daar moeten straks vooral dameskleding en herenmode bij komen.

Batavia Stad hoopt dat de bouw in oktober van dit jaar kan beginnen. Die zal in twee fases worden uitgevoerd. Het koopjesdorp lijkt op een oud vestigingsstadje. De nieuwbouw krijgt volgens Veldhuizen een andere architectuur. "Ik vind het zelf een Haags hofje. We gaan verder meer gebruik maken van baksteen, dat geeft een warmere uitstraling."

Merken

Stable International kondigde al eens aan dat de nadruk dit keer ligt op het aantrekken van hoogwaardige modemerken. Veldhuizen denkt daarbij overigens niet aan de absolute top, zoals Gucci of Prada. "We zijn niet uit op een kopie van de PC Hoofdstraat. Mexx past wel in de nieuwe lijn. Wij zijn daarom erg tevreden dat die keten onlangs een grote winkel opende bij Batavia Stad."

Het Lelystadse winkelcentrum kreeg de afgelopen jaren concurrentie van andere koopjesdorpjes in België en het Limburgse Roermond. Verder bereikte de Brabantse stad Roosendaal deze week het hoogste punt in de bouw van een eigen Rosada Factory Outlet.

Veldhuizen ontkent dat Batavia Stad daar last van heeft. "De rest zit ver weg." Stable International en eigenaar Rodamco van Batavia Stad tekenden in het verleden wel bezwaar aan tegen de Roosendaalse plannen. Dit overigens zonder succes.
bron
  donderdag 21 juni 2007 @ 13:30:48 #83
57434 Marloes
Digital Love
pi_50689321
*kick*

Ik ben in Maasmechelen en Batavia stad geweest... Beide vielen wel tegen. Vind Maasmechelen wel mooier dan Batavia stad maar verder ook niet bijzonder ofzo.
Gister was ik na 4 jaar weer eens een keer in Batavia stad.. En voor de verandering heb ik er wat gekocht. Een spijkerbroek voor 27 euro Er is nu sale dus is alles nog goedkoper dan het al was.
Overigens is er nu naast Batavia stad ook een Mexx outlet, daar ook nog maar ff heen geweest. Dat was echt niks Ze hadden wel een leuk jasje maar die was alsnog 80 euro (was eerst 160), vind ik te duur voor zo'n oude collectie.
Mijn ouders zijn wel eens in Roermond geweest, dat is volgens mij wat luxer. M'n vader heeft daar laatst nog 4 Ralph Lauren overhemden gekocht voor 100 euro, en die waren heel leuk
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_51878271
Wat maakt het uit, zolang de reactie maar relevant is.

Als ik dit topic zo doorlees kan ik maar beter niet naar een outlet gaan.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 12:30:38 #85
182751 MisterO
wispelvurig
pi_51883210
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
iemand al eens aan TJF gedacht?
Is dit wat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  vrijdag 27 juli 2007 @ 12:34:42 #86
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_51883329
Beide outletsteden zijn zelden erg goedkoop.
Je kunt veel beter wachten op de uitverkoop in je eigen stad.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_51910254
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:30 schreef MisterO het volgende:

[..]

Is dit wat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord
Ik vind het waardeloos..

2 x geweest ofzo, maar erg cheap-uitziende kleding.
Vooral met het merk groot op de voorkant enzo..
  zaterdag 28 juli 2007 @ 13:08:26 #88
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_51911207
Bataviastad is waardeloos.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  Vis een optie? zaterdag 28 juli 2007 @ 14:29:19 #89
70532 loveli
N
pi_51912555
Bataviastad viel tegen, Roermond ken ik niet. Vlak bij Euro Disney zit er ook een, daar heb ik me wel aardig vermaakt.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')