abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29267869
Doe makkelijk:
Neem een zooi oude kleren mee naar Turkije.
Ga naar Alanya,struin de vele markten af,koop hetzelfde aantal aan gewicht in voor je oude meuk,
flikker die tenslotte weg zodat er geen argwaan is bij de douane bij evt controle
(omdat je gewicht plotseling is vermeerderd)en je bent weer als herboren thuis met een nieuwe garderobe.
pi_29267975
Ik ben een half jaar geleden alleen in Maasmechelen (België) bij het outletcenter geweest. Ik ben niet zo heel erg van de merken, dus ik kan niet vertellen of het oud was. Het was iig wel aardig wat (en nog steeds aardig aan de prijs). Maar volgens een kennis was het outletcenter in Roermond beter.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:15:47 #28
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_29269143
Ben in alle 3 geweest, vrij recent ook nog. Maasmechelen is iets netter dan Bataviastad of in die Roermond. Aanbod is alleen beperkt: veel "afwijkende" maten, halve collecties en mijn grootste irritatie: bij veel winkels hangt alles door elkaar heen en is er dus niets te vinden als je niet het hele rek stuk voor stuk wilt afstruinen.

Verder vond ik de korting ook erg tegenvallen. Als ik in een winkel 50 euro voor een shirtje weiger te betalen, wil ik geen 40 euro voor hetzelfde shirtje, een jaar later, in de outlet neertellen.

Alleen gaan als je in de buurt bent en wat tijd over hebt.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:17:18 #29
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_29269178
Ik ben recent in een outletstore in Barcelona geweest. Moet zeggen dat en de prijzen, en het aanbod me smerig tegenviel.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 17:17:47 #30
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_29269193
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 16:20 schreef i-spy24 het volgende:
Doe makkelijk:
Neem een zooi oude kleren mee naar Turkije.
Ga naar Alanya,struin de vele markten af,koop hetzelfde aantal aan gewicht in voor je oude meuk,
flikker die tenslotte weg zodat er geen argwaan is bij de douane bij evt controle
(omdat je gewicht plotseling is vermeerderd)en je bent weer als herboren thuis met een nieuwe garderobe.
Alsof de douane opschrijft met hoeveel kilo's je het land uit gaat en weer terug komt!
pi_29270493
Nu ben ik niet in NL naar outletstores geweest. Maar ik moet eerlijk zeggen dat in de VS, wat dan toch wel de outlet-mecca moet zijn, alles ook erg vies tegen valt.
De prijzen zijn niet extreem laag zoals je wel zou verwachten en de collecties die er hangen zijn gewoon bagger.
Alleen wanneer je sportkleding nodig hebt is het wel super, maar voor de rest
pi_29270890
Waar ben jij dan geweest, bopp?
Want florida kan er wat van...
Maar ja dit hebben ze helemaal niet nodig in de states.
Als je kan aantonen dat het ergens anders goedkoper is krijg je het verschil terug...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_29271027
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:12 schreef bopp het volgende:
Nu ben ik niet in NL naar outletstores geweest. Maar ik moet eerlijk zeggen dat in de VS, wat dan toch wel de outlet-mecca moet zijn, alles ook erg vies tegen valt.
De prijzen zijn niet extreem laag zoals je wel zou verwachten en de collecties die er hangen zijn gewoon bagger.
Alleen wanneer je sportkleding nodig hebt is het wel super, maar voor de rest
Is het niet zo dat de prijzen van merkkleding in Amerika lager zijn dan hier? Of komt dat alleen toevallig door de huidige koers?
pi_29271395
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Is het niet zo dat de prijzen van merkkleding in Amerika lager zijn dan hier? Of komt dat alleen toevallig door de huidige koers?
Veel lager....
Levi's (15 jaar geleden) hier waren toen al 150 piek...
In Soho New york.... 10/15/20 dollar...
Word je een beetje ziekjes van...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 30 juli 2005 @ 18:54:42 #35
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_29271616
Hmmm, dat wordt dan toch maar geen Batavia stad.
pi_29271928
kleding is in USA gewoon een stuk goedkoper. Betaal je hier voor een g-star broek 100,- betaal je daar 40,-
Shirts heb je er al voor 10,- en dan nog goede kwaliteit ook.
pi_29273880
Ik heb een keer bij oprah gezien dat fabrikanten speciale collecties uitbrengen die direct naar outletcentra gaan. Je kan het vergelijken met veel producten die je bij de DDD dagen van de bijenkorf kan vinden; lijkt goed spul maar is van klote kwaliteit.
pi_29274101
Ik ben ook naar batavia stad geweest, viel me echt heel tegen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks..
pi_29274429
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef vandenderen het volgende:
Ik ben ook naar batavia stad geweest, viel me echt heel tegen.
same here. tis echt bagger en totaal niet de moeite waard.
ze verkopen ook veel van een mindere kwaliteit dan normaal.
pi_29280029
Ik ben een keer naar Batavia Stad geweest. Met mijn studentenbudget vielen de prijzen mij nog steeds tegen, maar toch een paar leuke dingetjes gehaald .
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 11 augustus 2005 @ 02:27:50 #41
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_29552440
McArthur Glen Designer Outlet nabij Milaan is wel ok. Zowel qua maatvoering als dessins
pi_29552534
Een week geleden naar Florida geweest (Miami en Orlando). Echt veel beter dan hier! Daar heb je gewoon nieuwe collectie dingen voor echt extreem lage prijzen. Iig bij de Nike store kun je goed slagen als je naar schoenen zoekt

Batavie gaat er mee door, vooral Puma's altijd wel iets. Roermond is een bagger zooi met Duitse 'mode' zoals bijvoorbeeld Spice Girl plateau schoene
pi_29552660
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Wie is er weleens geweest? Is het de moeite waard? Of valt het juist tegen?
alle kleren zijn toch design, zonder design geen implementatie
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29552720
iemand al eens aan TJF gedacht?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_29552728
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
iemand al eens aan TJF gedacht?
ja en dan ? wordt ik doorgelinkt naar officiele websites ?
too much is not enough....
pi_29552742
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 02:59 schreef WaStEd het volgende:

[..]

ja en dan ? wordt ik doorgelinkt naar officiele websites ?
Sorry hoor

TJF is en outletstore hier, soms echt leuke kleding voor weinig geld
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
pi_29552751
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Sorry hoor

TJF is en outletstore hier, soms echt leuke kleding voor weinig geld
leuke kleding voor weinig geld komt van de vrachtwagen af.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29552759
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 03:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

leuke kleding voor weinig geld komt van de vrachtwagen af.
Okay en daarna is TJF een goeie 2de
Games
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:05:40 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_29552768
Sinds mijn broer in Lelystad is gaan wonen, ben ik van plan eens een paar vette sneakers aan te schaffen in Batavia Stad. Ik hoop dus dat het wat is.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 11 augustus 2005 @ 03:06:17 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_29552773
Ik koop mijn kleding gewoon bij No Excess als ze weer eens een monsterverkoop hebben in hun magazijn, zo'n 3 keer per jaar. kost geen drol en het is goede kleding.

Ok, het is geen designkleding, maar toch.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')