Alsof de douane opschrijft met hoeveel kilo's je het land uit gaat en weer terug komt!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:20 schreef i-spy24 het volgende:
Doe makkelijk:
Neem een zooi oude kleren mee naar Turkije.
Ga naar Alanya,struin de vele markten af,koop hetzelfde aantal aan gewicht in voor je oude meuk,
flikker die tenslotte weg zodat er geen argwaan is bij de douane bij evt controle
(omdat je gewicht plotseling is vermeerderd)en je bent weer als herboren thuis met een nieuwe garderobe.
Is het niet zo dat de prijzen van merkkleding in Amerika lager zijn dan hier? Of komt dat alleen toevallig door de huidige koers?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:12 schreef bopp het volgende:
Nu ben ik niet in NL naar outletstores geweest. Maar ik moet eerlijk zeggen dat in de VS, wat dan toch wel de outlet-mecca moet zijn, alles ook erg vies tegen valt.
De prijzen zijn niet extreem laag zoals je wel zou verwachten en de collecties die er hangen zijn gewoon bagger.
Alleen wanneer je sportkleding nodig hebt is het wel super, maar voor de rest![]()
Veel lager....quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de prijzen van merkkleding in Amerika lager zijn dan hier? Of komt dat alleen toevallig door de huidige koers?
same here. tis echt bagger en totaal niet de moeite waard.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:10 schreef vandenderen het volgende:
Ik ben ook naar batavia stad geweest, viel me echt heel tegen.
alle kleren zijn toch design, zonder design geen implementatiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:08 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Wie is er weleens geweest? Is het de moeite waard? Of valt het juist tegen?
ja en dan ? wordt ik doorgelinkt naar officiele websites ?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:57 schreef PrintScreen het volgende:
iemand al eens aan TJF gedacht?
Sorry hoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:59 schreef WaStEd het volgende:
[..]
ja en dan ? wordt ik doorgelinkt naar officiele websites ?
leuke kleding voor weinig geld komt van de vrachtwagen af.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sorry hoor
TJF is en outletstore hier, soms echt leuke kleding voor weinig geld
Okay en daarna is TJF een goeie 2dequote:Op donderdag 11 augustus 2005 03:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
leuke kleding voor weinig geld komt van de vrachtwagen af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |