abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:36:56 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_29242289
Is er al iets meer bekend over de inhoud van die leeggepompte vijver

Ondertussen heeft Prive het volgende te melden:
quote:
Paranormale cowboy

Gerard de Vries presenteerde lang geleden een radioprogramma bij de TROS en zong onder de naam 'Cowboy Gerard' liedjes als 'Het spel kaarten'. Tegenwoordig is Gerard paragnost, al lijkt hij dat zelf liever geheim te houden. Volgens Privé heeft de voormalige cowboy al 4000 mensen geholpen, onder wie Jaap Jongbloed in het televisieprogramma 'Vermist'. Gerard beweert in het blad dat hij 'van gene zijde' ook informatie heeft ontvangen over de Amerikaanse scholiere die al meer dan een maand op Aruba wordt vermist. Volgens De Vries zit Natalee Holloway levend en wel in Venezuela. "Ik weet inderdaad dat er geen losgeld is gevraagd en ik begrijp zelf ook niet waarom ze is ontvoerd, maar op Arubaans grondgebied bevindt ze zich in ieder geval niet meer', vertelt hij in Privé. Hij wil niet naar de politie met zijn verhaal. 'Die zijn niet echt happig op paragnosten. (…) Dat ik dit nu aan Privé vertel, heeft alles te maken met het feit dat het mij gevraagd wordt.' Blijkbaar is het verhaal van Gerard zo bijzonder, dat het volgende week verder gaat.
Het voorgaande topic: Vermist meisje op Aruba #5

[ Bericht 4% gewijzigd door APK op 29-07-2005 18:58:29 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:49:52 #2
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_29242657
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_29242710


Het is duidelijk komkommertijd in roddelland!

Dit neem je toch niet serieus mên?!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:53:09 #4
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
  vrijdag 29 juli 2005 @ 18:57:07 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_29242843
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

Dit neem je toch niet serieus mên?!
Dit was even tussendoor tot er meer nieuws is.
Er zijn trouwens -getuige het vorige topic- meer mensen die denken dat ze niet dood is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29243184
NatalieTerugVindPost
pi_29243366
Vreemd dat ze nog niets weten over die vijver ..
pi_29243373
Cowboy Gerard .
pi_29243374
Cowboy Gerard .
pi_29244339
Ook wel koiboi gerard genoemd.
Alle televisie's de wereld uit, radio's aan de macht.
pi_29244398
Ik heb dit topic verder niet gevolgd dus misschien vertel ik erg oud nieuws...

Vriendin van me komt van Aruba en heeft er nog familie wonen. Die vertelden haar dat er over die pa van die jongen (die rechter in opleiding) geruchten gingen dat hij zijn eigen honden had vermoord.

Naja, vond ik wel een sappig verhaal.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:46:02 #12
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_29244480
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:53 schreef Darklight het volgende:
Cowboy Gerard
De broer van Country Wilma?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_29245335
Ik ben benieuwd wat ze zullen vinden in de vijver. Ik denk zelf dat er nooit meer een spoor van Natalee wordt gevonden. Dat heb je ervan als je stomdronken wordt en daarna met vreemden meegaat.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_29247260
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 20:10 schreef Tijger03 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze zullen vinden in de vijver. Ik denk zelf dat er nooit meer een spoor van Natalee wordt gevonden. Dat heb je ervan als je stomdronken wordt en daarna met vreemden meegaat.
[ontopic]
slaat nergens op je reactie...

[offtopic]
...en je post-geschiedenis doet me denken aan een user met meerdere profielen...
pi_29252775
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 18:36 schreef APK het volgende:
Is er al iets meer bekend over de inhoud van die leeggepompte vijver

Ondertussen heeft Prive het volgende te melden:
[..]

Het voorgaande topic: Vermist meisje op Aruba #5
er is ook al wel geopperd dat de kidnapping van Natalee een wraakactie zou kunnen zijn van één of andere guerillabeweging vanuit Venezuela of Colombia oid tegenover de zgn. Forward Operating Locations in het kader van de War on Drugs. Alle media-aandacht zou dan slechts een afleidingsmanouvre zijn voor wat er werkelijk gaande zou zijn.
zie info daarover: http://www.noticias.nl/colombia_artikel.php?id=214

sja, vind het wel een beetje ver gezocht, hoewel een simpel ongeluk of verkrachting oid ook niet meer zo voor de hand liggend lijkt te zijn.
Mgoed, dat verhaal van die paragnost zou in dit kader wel kunnen passen.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 23:39:25 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_29252920
Ik geef cojboj Gerard meer kans.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29261194
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

[..]

[ontopic]
slaat nergens op je reactie...

[offtopic]
...en je post-geschiedenis doet me denken aan een user met meerdere profielen...
Ik heb jouw profiel even bekeken en ik denk dat wat je over mij te zeggen hebt eerder voor jezelf geld. Het is bekend dat Natalee stomdronken was toen ze met Joran en zijn vrienden meeging. Ze is nu al 2 maanden zoek en ik denk en blijf denken dat ze nooit meer gevonden wordt.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 11:23:48 #18
44190 Marissssie
Yeah, right.
pi_29261667
Ik hoorde vanochtend op de radio iets van dat er schoenen van Joran in het leeggepompte meertje was gevonden?
pi_29262068
sorry maar vind dit zo'n vreemd verhaal. 3 jonge knaapjes worden ervan verdacht om een meisje te hebben vermoord. als dat zo is hoe kan het dat die 3, of een ervan, niet doorslaan tijdens verhoren of dat hun verhaal niet goed op elkaar aansluit.

hoe kunnen 3 van die jonge ettertjes een lijk zo goed wegwerken zonder sporen achter te laten?
eiland is klein, waarom kan men niks vinden?
Islam=facisme
  zaterdag 30 juli 2005 @ 12:27:04 #20
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_29262871
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:46 schreef DarkDancer het volgende:
sorry maar vind dit zo'n vreemd verhaal. 3 jonge knaapjes worden ervan verdacht om een meisje te hebben vermoord. als dat zo is hoe kan het dat die 3, of een ervan, niet doorslaan tijdens verhoren of dat hun verhaal niet goed op elkaar aansluit.

hoe kunnen 3 van die jonge ettertjes een lijk zo goed wegwerken zonder sporen achter te laten?
eiland is klein, waarom kan men niks vinden?
Waarschijnlijk goed naar medical detectives/Forensic Detectives op Discovery gekeken. Ik denk dat ik ook wel iemand zonder sporen ergens kan wegwerken, hoewel ik het maar niet in de praktijk ga uitproberen
waarschijnlijk wel
  zaterdag 30 juli 2005 @ 14:03:49 #21
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_29265017
Gedrieën vasthouden aan een eenvoudig detailloos verhaal kan best lukken, tenslotte moet de speurder zijn versie hard maken en werkt tijd in het voordeel van de verdachte(n), niet omgekeerd.
Tot slot worden de prijzen in de rechtbank uitgedeeld en nergens anders, een beetje doortrapte kerel weet dat wel.
pi_29287013
Weeral nieuws: Men zoekt momenteel op een stortplaas waar een getuige twee dagen na de verdwijning enkele mannen gezien zou hebben die een lijk dumpten
quote:
He said he saw a face, blond hair and a woman's chest, and that the body was dumped and covered,"
De plaats was enkele dagen na de verdwijning reeds doorzocht, de getuige heeft nu contact gezocht met de familie, die gevraagd heeft om de plek terug te doorzoeken.
Het zoeken gebeurt door de 'volunteer Texas EquuSearch'.
Met het leegpompen van het meertje is men gestopt, hiervoor heeft men geen reden gegeven.

Volledig bericht op yahoo
pi_29287041
Ja hoor, men heeft gezien dat mannen een lijk dumpten. Waarom geloof ik dat niet...

Twee maanden later denk je ineens: "Oh ja, verhip, dat blonde lijk op die vuilstort!"
pi_29287197
En hier een typisch voorbeeld van de Amerikaanse werkwijze.

Claudia Kirschhoch verdween vijf jaar geleden tijdens een verblijf op Jamaica. Haar geld, paspoort en retour ticket werden in haar hotelkamer teruggevonden.

Haar familie doet nu wat Amerikanen zo goed kunnen; ze klagen de 'Sandals Resort' hotelketen aan. De aanklacht is drie jaar geleden ingediend in Miami, tegen de VS vestigingen van het bedrijf. Het proces zou naar verwachting in de herfst van start gaan. Daarvoor hebben de ouders eerst hun dochter wettelijk dood moeten laten verklaren.
quote:
''We had to tell him about family background and how close we were as a family,'' said Fred Kirschhoch, 62. ``To go through it was heartbreaking. But we also knew we had to do it to pressure Sandals. The only thing that might hurt them was money.''

Kirschhoch's parents remain convinced that employees at Beaches Negril know what happened to their daughter.
quote:
Her parents said they believe the lawsuit is the only way to force hotel employees into a courtroom to answer questions about their daughter's disappearance from a resort owned by one of the wealthiest and most influential people in Jamaica, Gordon ''Butch'' Stewart.
Oorspronkelijk zou de vrouw naar Cuba vertrekken, maar door de heisa rond de Elián González zaak werd de reis afgelast en bood men haar een trip aan naar Negril, waar zij en andere reizigers wachtten op hun terugreis naar de VS.

De familie beweert dat het hotel betere veiligheidsmaatregelen had moeten nemen, en een aantal bewijzen zouden door nalatigheid verloren zijn gegaan.

In het begin van het onderzoek waren de relaties tussen de familie en het hotel goed, tot een PR-man tegen de pers verklaarde dat de de vrouw enkel op Jamaica was om plezier te maken. (zij was een schrijfster van reisverhalen)
quote:
Nothing was further from the truth, Kirschhoch's parents said. Their daughter was there to work, and was an invited business guest of the chain.
''That was a telling moment, a moment that we had a revelation that we were in for a problem here,'' Fred Kirschhoch said.
Als de jury op het proces de familie gelijk geeft dan kan de hotelketen veroordeeld worden tot betaling van een schadevergoeding.

http://www.miami.com/mld/miamiherald/news/front/12214169.htm

De familie heeft contact gezocht met de ouders van Holloway om hen hun steun te betuigen.
Wie weet krijgen we binnenkort een proces tegen de nederlandse staat.

Mochten amerikanen toen trouwens nog naar Cuba reizen? Misschien kan ze daarvoor nog postuum aangeklaagd worden
pi_29287352
quote:
Op zondag 31 juli 2005 09:28 schreef Toeps het volgende:
Ja hoor, men heeft gezien dat mannen een lijk dumpten. Waarom geloof ik dat niet...

Twee maanden later denk je ineens: "Oh ja, verhip, dat blonde lijk op die vuilstort!"
Nou, hij had het wel al gemeld enkele dagen na de verdwijning; toen is de plaats al eens onderzocht geweest. In hoeverre men zijn getuigenis geloofwaardig achtte daar hebben we het raden naar.

De 100.000$ beloning zal wel meegespeeld hebben toen hij contact zocht met de familie. Ik zou ook een plaats aanwijzen waar ik zogezegd iets gezien had; ze moest er per toeval maar eens liggen; KASSA!
pi_29291665
De vijver moet nu toch wel leeg zijn? Als Joran blijft ontkennen en ze hebben geen lijk, dan wordt het heel moeilijk om hem ergens mee aan te klagen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 31 juli 2005 @ 16:09:46 #27
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_29295932
Ik hoorde dat in die vijver mogelijk schoenen van Joran zouden liggen Die dan kennelijk een soort bewijs zouden moeten leveren in de zaak...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 31 juli 2005 @ 16:12:11 #28
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29296012
quote:
Op zondag 31 juli 2005 16:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoorde dat in die vijver mogelijk schoenen van Joran zouden liggen Die dan kennelijk een soort bewijs zouden moeten leveren in de zaak...
Vreemd. Lijkt me nog steeds niet echt voldoende bewijs om hem voor iets te veroordelen.
  zondag 31 juli 2005 @ 16:59:14 #29
112371 halion
Iqztrepp
pi_29297309
Op deze link zie je papa en mama vd sloot praten met een trucker/verhuiswagen(?).

http://thepoliticalteen.net/images/slootlarge.JPG
  zondag 31 juli 2005 @ 17:01:43 #30
112371 halion
Iqztrepp
pi_29297382
En hier de stand van zaken mbt het onderzoek in een overzicht:

http://thepoliticalteen.net/images/bevlarge.jpg
pi_29297415
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef halion het volgende:
En hier de stand van zaken mbt het onderzoek in een overzicht:

http://thepoliticalteen.net/images/bevlarge.jpg
Op die site staat ook dat er niks gevonden is in de vijver.
  zondag 31 juli 2005 @ 17:14:47 #32
112371 halion
Iqztrepp
pi_29297732
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:03 schreef Aryan_S het volgende:

[..]

Op die site staat ook dat er niks gevonden is in de vijver.
yep:

http://thepoliticalteen.n(...)nothing-found-video/
  zondag 31 juli 2005 @ 17:24:58 #33
112371 halion
Iqztrepp
pi_29298009
wel vreemd dat het meertje nog niet helemaal leeg is:

On the opposite side of Aruba, police ordered crews to stop draining a pond near the Marriott hotel, Comenencia said. They found no clues to Holloway's disappearance, he said.

Crews began draining the pond Tuesday, but it was still several feet deep Saturday. Comenencia declined to say why investigators decided to stop draining it.

The pond became an area of interest after another witness claimed he saw three young men, including a Dutch youth detained in the case, driving near it the night Holloway disappeared.
pi_29298183
Een van de redenen dat ik persoonlijk denk dat er geen sprake is van moord, is het ontbreken van een motief. Waarom zouden die jongens in vredesnaam dat meisje vermoorden?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 31 juli 2005 @ 17:32:35 #35
112371 halion
Iqztrepp
pi_29298209
Papa en mama vd Sloot gaan verhuizen, zie foto hierboven.

DANA'S WOONIDEE
Fergusonstraat 21-A
ORANJESTAD
Tel: (297) 5830912
Fax: (297) 5830793
Business Category: Furniture Outlets
pi_29298220
Overigens ga ik volgende week zeker even kijken hoe die plas er bij ligt. Ik zal misschien nog wel wat foto's nemen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29298229
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:31 schreef heiden6 het volgende:
Een van de redenen dat ik persoonlijk denk dat er geen sprake is van moord, is het ontbreken van een motief. Waarom zouden die jongens in vredesnaam dat meisje vermoorden?
mss als je ze zou kennen dat je daar antwoord op kon geven.
  zondag 31 juli 2005 @ 17:37:39 #38
112371 halion
Iqztrepp
pi_29298355
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef heiden6 het volgende:
Overigens ga ik volgende week zeker even kijken hoe die plas er bij ligt. Ik zal misschien nog wel wat foto's nemen.
maak idd even wat leuke foto's voor de mensen hier

en neem gelijk even een duik. u might find sumpthin'.

[ Bericht 2% gewijzigd door halion op 31-07-2005 17:45:05 ]
pi_29298776
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef halion het volgende:

[..]

maak idd even wat leuke foto's voor de mensen hier

en neem gelijk even een duik. u might find sumpthin'.
* mompelt iets over stenen en broekzakken...
  zondag 31 juli 2005 @ 17:59:58 #40
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_29298950
quote:
Op zondag 31 juli 2005 09:59 schreef Doderok het volgende:
En hier een typisch voorbeeld van de Amerikaanse werkwijze.

Claudia Kirschhoch verdween vijf jaar geleden tijdens een verblijf op Jamaica. Haar geld, paspoort en retour ticket werden in haar hotelkamer teruggevonden.

Haar familie doet nu wat Amerikanen zo goed kunnen; ze klagen de 'Sandals Resort' hotelketen aan.
Volgens mij is in die zaak de eigenaar van het hotel de hoofdverdachte. Niet zo'n gek idee dus om dat hotel failliet te willen laten gaan.
pi_29299332
Minister van Justitie Rudy Croes heeft overigens belangrijker dingen te doen...
quote:
Nieuws: Sevinger en Oduber (AVP): ‘Rechten vrouw vertrapt’
Posted by: Xaviera on Wednesday, July 20, 2005 - 03:23 AM Arubaans Nieuws
ORANJESTAD — “In plaats van een onderzoek in te stellen naar drie Dominicaanse vrouwen die onder valse voorwendselen naar ons eiland zijn gehaald, zou de minister een onderzoek moeten laten instellen naar degenen die de vrouwen hebben geïmporteerd en zouden hebben misbruikt. De internationaal erkende rechten van de vrouw zijn vertrapt, en daardoor is de naam van Aruba andermaal door het slijk gehaald”, aldus Otmar Oduber (AVP).


De AVP kondigde maandagochtend aan bij het OM aangifte te zullen doen over het uitgeven van een werk- en verblijfsvergunning voor Dominicaanse vrouwen, die naar Aruba zijn gehaald ‘om een partijhuis voor Rudy Croes in San Nicolas te schilderen en om te bouwen tot campagnehuis.’ De groene partij neemt geen genoegen met de verklaring van de minister van afgelopen donderdag, waar hij elke persoonlijke verantwoordelijk afwees en die in de schoot schoof van Marco Marlin, Ruben Werleman en Joe Koolman. Dit trio was onlangs in de Dominicaanse Republiek in verband met de inauguratie van een Plaza Libertador Betico Croes aldaar.

Croes verklaarde dat het ging om een ‘vakantievergunning’. Volgens Otmar Oduber en Benny Sevinger bestaat een dergelijke vergunning helemaal niet, en is de afgifte van visa voor een verblijf voorbehouden aan de ambassadeur van het Koninkrijk. “Croes is daar al buiten zijn boekje gegaan, maar er is meer: het afgegeven formulier vermeldt dat de op het document vermelde persoon zonder visum naar Aruba kan reizen. Op de ‘vakantievergunning’ staat dat het gaat om een ‘werk- en/of verblijfsvergunning’, maar werkgever noch einddatum staan vermeld”, aldus Sevinger. De minister heeft verklaard dat de Club Dominicano Arubano de aanvraag om de meisjes naar Aruba te halen heeft ingediend, “maar”, aldus Sevinger, “volgens onze gegevens beschikt die club niet eens over statuten. De Dominicaanse gemeenschap op Aruba is boos over deze affaire en acht zich ook niet vertegenwoordigd door deze club.”

Vrijdag heeft een AVP-delegatie een bezoek gebracht aan de consul van de Dominicaanse Republiek om haar bezorgdheid te uiten over de ‘import van de dames door de MEP, die nu door de minister van Justitie van diezelfde partij worden aangeklaagd wegens smaad’. Volgens partijleider Mike Eman is het gebruikelijk dat over de inhoud van dit soort gesprekken naar buiten geen mededelingen worden gedaan. “Onze zorg zou aan hogere kaders worden overgebracht”, was het enige wat hij hierover kon zeggen.


Bron: Amigoe
Dit soort waanzinnige acties van mensen uit de regering vormen de dagelijkse gang van zaken in politiek Aruba. Helemaal sinds mijn oude buurman Henny Eman is vertrokken, en Nelson Oduber een regering mocht vormen met een absolute meerderheid in het parlement.

En wij maar klagen over Donner.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29308590
Rudy is soms wel kinderachtig maar wel een van de beste Minister van Justitie die Aruba tot nu toe heeft gekent.
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2005 @ 23:10:53 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29308978
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:


...en je post-geschiedenis doet me denken aan een user met meerdere profielen...
Namen !
)(dan kan een mod er ook nog wat mee)(
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2005 @ 23:14:48 #44
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29309144
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:23 schreef Marissssie het volgende:
Ik hoorde vanochtend op de radio iets van dat er schoenen van Joran in het leeggepompte meertje was gevonden?
Logisch dat je je schoen uittrekt voordat je het PD verlaat

(groepsverkrachitg om die *KUThoer* (zo noemen jongens van die leeftijd een meid die het met iedereen doet óm haar soa's te delen. Dan kunnen er bij een slachtoffer van dat herpesvirus weleens de stoppen doorslaan. (Theo van Gogh had ook last van een herpesvirus toen hij in een rare psychische toestand veroorzaakt door die herpe zijn or af ging snijden )
  zondag 31 juli 2005 @ 23:19:39 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_29309328
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:14 schreef Loedertje het volgende:
(Theo van Gogh had ook last van een herpesvirus toen hij in een rare psychische toestand veroorzaakt door die herpe zijn or af ging snijden )
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2005 @ 23:20:42 #46
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zondag 31 juli 2005 @ 23:23:02 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_29309438
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:20 schreef Loedertje het volgende:
Ehm..Vincent van Gogh
Toch goed van je, dat je je in probeert te leven mbt de geestestoestand van het vermoedelijke slachtoffer ten tijde van het delict.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zondag 31 juli 2005 @ 23:26:58 #48
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_29309562
quote:
Op zondag 31 juli 2005 23:23 schreef APK het volgende:

[..]

Toch goed van je, dat je je in probeert te leven mbt de geestestoestand van het vermoedelijke slachtoffer ten tijde van het delict.
Beroepsdeformatie

En geef toe, het is een reeele optie.
pi_29320564
Ik denk niet dat ze Natalee ooit nog gaan vinden.
Joran zal wel vrijgelaten worden op 1 september.

Case closed.
  maandag 1 augustus 2005 @ 12:45:26 #50
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_29320644
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 12:42 schreef halion het volgende:
Ik denk niet dat ze Natalee ooit nog gaan vinden.
Joran zal wel vrijgelaten worden op 1 september.

Case closed.
Volgens mij zit ze gewoon in Venezuela. Van dr hobby dr werk gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')