Vreemd. Lijkt me nog steeds niet echt voldoende bewijs om hem voor iets te veroordelen.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoorde dat in die vijver mogelijk schoenen van Joran zouden liggenDie dan kennelijk een soort bewijs zouden moeten leveren in de zaak...
Op die site staat ook dat er niks gevonden is in de vijver.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef halion het volgende:
En hier de stand van zaken mbt het onderzoek in een overzicht:
http://thepoliticalteen.net/images/bevlarge.jpg
yep:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:03 schreef Aryan_S het volgende:
[..]
Op die site staat ook dat er niks gevonden is in de vijver.
mss als je ze zou kennen dat je daar antwoord op kon geven.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:31 schreef heiden6 het volgende:
Een van de redenen dat ik persoonlijk denk dat er geen sprake is van moord, is het ontbreken van een motief. Waarom zouden die jongens in vredesnaam dat meisje vermoorden?
maak idd even wat leuke foto's voor de mensen hierquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef heiden6 het volgende:
Overigens ga ik volgende week zeker even kijken hoe die plas er bij ligt. Ik zal misschien nog wel wat foto's nemen.
* mompelt iets over stenen en broekzakken...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef halion het volgende:
[..]
maak idd even wat leuke foto's voor de mensen hier
en neem gelijk even een duik. u might find sumpthin'.
Volgens mij is in die zaak de eigenaar van het hotel de hoofdverdachte. Niet zo'n gek idee dus om dat hotel failliet te willen laten gaan.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:59 schreef Doderok het volgende:
En hier een typisch voorbeeld van de Amerikaanse werkwijze.
Claudia Kirschhoch verdween vijf jaar geleden tijdens een verblijf op Jamaica. Haar geld, paspoort en retour ticket werden in haar hotelkamer teruggevonden.
Haar familie doet nu wat Amerikanen zo goed kunnen; ze klagen de 'Sandals Resort' hotelketen aan.
Dit soort waanzinnige acties van mensen uit de regering vormen de dagelijkse gang van zaken in politiek Aruba. Helemaal sinds mijn oude buurman Henny Eman is vertrokken, en Nelson Oduber een regering mocht vormen met een absolute meerderheid in het parlement.quote:Nieuws: Sevinger en Oduber (AVP): ‘Rechten vrouw vertrapt’
Posted by: Xaviera on Wednesday, July 20, 2005 - 03:23 AM Arubaans Nieuws
ORANJESTAD — “In plaats van een onderzoek in te stellen naar drie Dominicaanse vrouwen die onder valse voorwendselen naar ons eiland zijn gehaald, zou de minister een onderzoek moeten laten instellen naar degenen die de vrouwen hebben geïmporteerd en zouden hebben misbruikt. De internationaal erkende rechten van de vrouw zijn vertrapt, en daardoor is de naam van Aruba andermaal door het slijk gehaald”, aldus Otmar Oduber (AVP).
De AVP kondigde maandagochtend aan bij het OM aangifte te zullen doen over het uitgeven van een werk- en verblijfsvergunning voor Dominicaanse vrouwen, die naar Aruba zijn gehaald ‘om een partijhuis voor Rudy Croes in San Nicolas te schilderen en om te bouwen tot campagnehuis.’ De groene partij neemt geen genoegen met de verklaring van de minister van afgelopen donderdag, waar hij elke persoonlijke verantwoordelijk afwees en die in de schoot schoof van Marco Marlin, Ruben Werleman en Joe Koolman. Dit trio was onlangs in de Dominicaanse Republiek in verband met de inauguratie van een Plaza Libertador Betico Croes aldaar.
Croes verklaarde dat het ging om een ‘vakantievergunning’. Volgens Otmar Oduber en Benny Sevinger bestaat een dergelijke vergunning helemaal niet, en is de afgifte van visa voor een verblijf voorbehouden aan de ambassadeur van het Koninkrijk. “Croes is daar al buiten zijn boekje gegaan, maar er is meer: het afgegeven formulier vermeldt dat de op het document vermelde persoon zonder visum naar Aruba kan reizen. Op de ‘vakantievergunning’ staat dat het gaat om een ‘werk- en/of verblijfsvergunning’, maar werkgever noch einddatum staan vermeld”, aldus Sevinger. De minister heeft verklaard dat de Club Dominicano Arubano de aanvraag om de meisjes naar Aruba te halen heeft ingediend, “maar”, aldus Sevinger, “volgens onze gegevens beschikt die club niet eens over statuten. De Dominicaanse gemeenschap op Aruba is boos over deze affaire en acht zich ook niet vertegenwoordigd door deze club.”
Vrijdag heeft een AVP-delegatie een bezoek gebracht aan de consul van de Dominicaanse Republiek om haar bezorgdheid te uiten over de ‘import van de dames door de MEP, die nu door de minister van Justitie van diezelfde partij worden aangeklaagd wegens smaad’. Volgens partijleider Mike Eman is het gebruikelijk dat over de inhoud van dit soort gesprekken naar buiten geen mededelingen worden gedaan. “Onze zorg zou aan hogere kaders worden overgebracht”, was het enige wat hij hierover kon zeggen.
Bron: Amigoe
Namen !quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:13 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
...en je post-geschiedenis doet me denken aan een user met meerdere profielen...
Logisch dat je je schoen uittrekt voordat je het PD verlaatquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:23 schreef Marissssie het volgende:
Ik hoorde vanochtend op de radio iets van dat er schoenen van Joran in het leeggepompte meertje was gevonden?
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:14 schreef Loedertje het volgende:
(Theo van Gogh had ook last van een herpesvirus toen hij in een rare psychische toestand veroorzaakt door die herpe zijn or af ging snijden)
Toch goed van je, dat je je in probeert te leven mbt de geestestoestand van het vermoedelijke slachtoffer ten tijde van het delict.quote:
Beroepsdeformatiequote:Op zondag 31 juli 2005 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Toch goed van je, dat je je in probeert te leven mbt de geestestoestand van het vermoedelijke slachtoffer ten tijde van het delict.
Volgens mij zit ze gewoon in Venezuela. Van dr hobby dr werk gemaakt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 12:42 schreef halion het volgende:
Ik denk niet dat ze Natalee ooit nog gaan vinden.
Joran zal wel vrijgelaten worden op 1 september.
Case closed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |