abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 augustus 2005 @ 02:18:03 #51
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29415009
dang , er is iemand heel druk bezig geweesd met Winti
quote:
Bewerkingspagina: Winti
Waarschuwing! Deze pagina is 69 kilobyte lang. Pagina's langer dan 32 kb zorgen voor problemen op sommige browsers. Het is daarom waarschijnlijk een goed idee deze pagina in meerdere pagina's te splitsen.


DonGorgon
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 4 augustus 2005 @ 03:42:21 #52
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29415778
Oproep, alle externe links

alle =externe links= bij een nieuw artikel kun je vanaf nu ook toevoegen aan het centrale tru links wiki
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 4 augustus 2005 @ 04:44:27 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29416288
coz , je usericon watdoeje , trouwens voeg eens in de zoveel tijd es wat toe op EØI k? , doe ik ook
je bent nogsteeds moderator daar mén
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 04:54:23 #54
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29416348
mijn usericoon deed het al heel lang niet meer
mss een leuk idee om een paar van die draadjes daar door de freetranslation.com te gooien
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29422542
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 02:18 schreef coz het volgende:
dang , er is iemand heel druk bezig geweesd met Winti
[..]



DonGorgon


..69 KB,....da's nix ..vrijwel iederen PC kan dat wel aan...het kan soms alleen wat langer duren met laden..

..nu de sacred geometry ...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:28:13 #56
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29423201
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 13:51 schreef DonGorgon het volgende:

[..]



..69 KB,....da's nix ..vrijwel iederen PC kan dat wel aan...het kan soms alleen wat langer duren met laden..

..nu de sacred geometry ...
iedere pc kan het aan , niet iedere gebruiker
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:26:54 #57
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29431564
Oproep, bij overlegpagina's

bij overlegpagina's , de pagina die je kan gebruiken om een artikel voor te bereiden, werkt de [[Categorie:TRU]] en [[Categorie:TRUxxxxxx]] ook. met het effect dat het artikel wat je nog niet direct zichtbaar wilt hebben wel gelinkt is. dit kan je het beste even ontsnappen door <pre> rond zulke stukken te zetten </pre>
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 18:48:13 #58
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29448724
2 gedeelten toegevoegd aan de tru hoofdpagina
Moderators
Huisregels
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29489682
Ik ben een heel eind met de wicca-pagina en ik gok dat ik hem aan het eind van de dag wel toonbaar acht . Ik denk alleen dat ik daarna nog wel wat bijwerk en uitvergroot, maar als jullie moeten wachten tot ik alles heb verteld wat ik wil vertellen, dan wacht je met kerstmis nog .
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:52:12 #60
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29511310
hij is zelfs klaar zo te zien [14.gif]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 10 augustus 2005 @ 06:49:02 #61
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_29534044
Vannacht heb ik Samenzweringen een start gegeven.


Ik zou het op prijs stellen als de overleg-pagina's gebruikt gaan worden voordat er ge-edit wordt in andermans teksten, tenzij het gaat om feitelijke onjuistheden...

Verder zou het wellicht helpen als iedere Mod een Wiki-beheerder aanwijst die admin-rechten op Wiki krijgt... "Wikimod?"

is er al overlegd over de voertaal/ engelse delen ?

◢◤
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:16:53 #62
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29535062
Welkom!
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 06:49 schreef Oversight het volgende:
Vannacht heb ik Samenzweringen een start gegeven.
Nice
quote:
Ik zou het op prijs stellen als de overleg-pagina's gebruikt gaan worden voordat er ge-edit wordt in andermans teksten, tenzij het gaat om feitelijke onjuistheden...
Nee, daar is de wiki niet voor. Als mensen je willen verbeteren of schrijven, gaat dat op hun iniatief, niet dat van een ander.
quote:
Verder zou het wellicht helpen als iedere Mod een Wiki-beheerder aanwijst die admin-rechten op Wiki krijgt... "Wikimod?"
Dat lijkt me nog niet nodig. Ik kan samen met Breuls en QG het werk uitstekend aan .
quote:
is er al overlegd over de voertaal/ engelse delen ?
Nog niet, maar wat zijn je plannen?
  woensdag 10 augustus 2005 @ 09:46:38 #63
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_29535467
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:16 schreef Slarioux het volgende:
Welkom!
[..]

Nice
graag gedaan, we aim to please !
quote:
[..]

Nee, daar is de wiki niet voor. Als mensen je willen verbeteren of schrijven, gaat dat op hun iniatief, niet dat van een ander.
[..]
ik vermoed dat je me niet (of verkeerd) begrijpt....

WIKI is een concept waarin al gedragsregels en omgangsvormen vastgelegd zijn.
Het kan nooit de bedoeling zijn dat Fok daar voor de wiki-fok ineens vanaf gaat wijken.

In de opzet van deze wiki-fok heeft één van jullie ervoorgekozen om vooraf pagina's/ indeling aan te maken zonder inhoud, en dat is nooit de bedoeling van wiki geweest.

De bedoeling was dat gebruikers zélf konden bepalen welke pagina's ze wilde maken én op welke manier.

Regel is dat je van andermans inhoud afblijft, nadrukkelijk tenzij je er feitelijke onjuistheden uit gaat halen, of deze verbetert.
Dáárom heeft iedere pagina een overleg-pagina erachter zitten, zodat gebruikers met de oorspronkelijke maker van de betreffende pagina kunnen overleggen over het aanpassen van de pagina vóórdat dat daadwerkelijk gebeurt.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb het over de overleg-pagina's die op het tabblad naast iedere artikel-pagina, waar wellicht overlegd kan worden over de definitieve indeling van een pagina, zonder dat véél werk van een gebruiker ineens door een ander is gewijzigd.....
Nogmaals, natuulijk moet iedere gebruiker feitelijke onjuistheden kunnen editten zonder overleg.... maar grote ingrijpende veranderingen in reeds geplaatste inhoud wordt (in ieder geval door mij) niet op prijs gesteld..... en ik denk dat er veel meer mensen zo over denken....
quote:
Dat lijkt me nog niet nodig. Ik kan samen met Breuls en QG het werk uitstekend aan .
[..]
Begrijp ik en jullie harde werk wordt zeer gewaardeerd!
Voor wat betreft de indexpagina en hoofdmoot zal dat ook prima gaan werken, en kunnen we jullie mailen voor content aanpassingen neem ik aan....

Maar jullie zijn niet thuis in alle sub-fora, en het zou dus logischer zijn om voor ieder sub-fora, vanuit dat betreffende sub-forum een wikimod te hebben die de beslissingen neemt over inhoud en lay-out, of gaan jullie dagelijks spreekuur houden om hierover te discussieren ?
quote:
Nog niet, maar wat zijn je plannen?
Ik ben van plan om waar mogelijk wetenschappelijk matriaal wat bewijs oplevert te posten, zónder dat eerst helemaal te vertalen.
Ik vraag me af hoeveel van onze gebruikers dan nog kunnen/ zullen meedoen.
Hoofdzaak is dat ik niemand wil buitensluiten.


[ Bericht 19% gewijzigd door Oversight op 10-08-2005 11:16:37 ]
◢◤
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:55:34 #64
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29538492
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 09:46 schreef Oversight het volgende:
Ik ben van plan om waar mogelijk wetenschappelijk matriaal wat bewijs oplevert te posten, zónder dat eerst helemaal te vertalen.
Ik vraag me af hoeveel van onze gebruikers dan nog kunnen/ zullen meedoen.
Hoofdzaak is dat ik niemand wil buitensluiten.
Ik zou het in je eigen woorden neerzetten met bronnen erbij. Of bedoelde je het sarcastisch
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 14:07:26 #65
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29538586
quote:
In de opzet van deze wiki-fok heeft één van jullie ervoorgekozen om vooraf pagina's/ indeling aan te maken zonder inhoud, en dat is nooit de bedoeling van wiki geweest.

De bedoeling was dat gebruikers zélf konden bepalen welke pagina's ze wilde maken én op welke manier.
En dat hebben diezelfde gedaan door vooraf pagina's/indeling aan te maken zonder inhoud. In de geschiedenis van elke pagina zul je vast kunnen terugvinden wie.
quote:
Nogmaals, natuulijk moet iedere gebruiker feitelijke onjuistheden kunnen editten zonder overleg.... maar grote ingrijpende veranderingen in reeds geplaatste inhoud wordt (in ieder geval door mij) niet op prijs gesteld..... en ik denk dat er veel meer mensen zo over denken....
Mij maakt het weinig uit, maar ik hoop dat mensen je aanspreken voor ze editten . In principe kan het, dus hou er iig rekening mee. Ik neem aan dat niemand zomaar pagina's overhoop haalt.
quote:
Begrijp ik en jullie harde werk wordt zeer gewaardeerd!
Voor wat betreft de indexpagina en hoofdmoot zal dat ook prima gaan werken, en kunnen we jullie mailen voor content aanpassingen neem ik aan....
Uiteraard.
quote:
Maar jullie zijn niet thuis in alle sub-fora, en het zou dus logischer zijn om voor ieder sub-fora, vanuit dat betreffende sub-forum een wikimod te hebben die de beslissingen neemt over inhoud en lay-out, of gaan jullie dagelijks spreekuur houden om hierover te discussieren ?
Nee, dat kunnen jullie uitstekend zelf, dit topic is daar een levend bewijs van . Bij problemen kunnen wij altijd ingrijpen.
quote:
[..]

Ik ben van plan om waar mogelijk wetenschappelijk matriaal wat bewijs oplevert te posten, zónder dat eerst helemaal te vertalen.
Ik vraag me af hoeveel van onze gebruikers dan nog kunnen/ zullen meedoen.
Hoofdzaak is dat ik niemand wil buitensluiten.
Als je het volledig, en overzichtelijk houdt, vind ik het best. Zorg dat mensen niet afgeschrikt worden door lange lappen Engelse tekst, link er eventueel naar en geef een samenvatting als dat nodig is.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 16:07:13 #66
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29539675
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 14:07 schreef Slarioux het volgende:

[QUOTE In de opzet van deze wiki-fok heeft één van jullie ervoorgekozen om vooraf pagina's/ indeling aan te maken zonder inhoud, en dat is nooit de bedoeling van wiki geweest.

De bedoeling was dat gebruikers zélf konden bepalen welke pagina's ze wilde maken én op welke manier.
ENDQUOTE]

En dat hebben diezelfde gedaan door vooraf pagina's/indeling aan te maken zonder inhoud. In de geschiedenis van elke pagina zul je vast kunnen terugvinden wie.
De TS maybe, , klopt , ik heb een opzetje gemaakt voor die eerste truth wiki.
en toen bedacht dat er toch duidelijk een paar subcategorieen in truth zitten
(simpel voorbeeld , bij het ene onderwerp zijn 'de believers' de mensen die buiten tru staan en in het andere onderwerp zijn 'de believers' de mensen die juist wel binnen tru zitten)

en ik had er toen 4 , vrij naar een indeling die Jogy eens maakte in een topic. enniewhee dit is toen positief ontvangen met noot dat de categorie indeleing beter kon

ik heb nog niet veel klachten gehoord dus ik neem aan dat de huidige categorieen in principe wel alles bedekken maar er was inderdaad nog iets niet in orde

de diverse subcategorieen hebben nog geen mooie pagina , met een iets gedetaileerder verhaaltje over het specifieke onderwerp. deze heb ik expres niet gemaakt omdat ik me daar niet goed bij voelde , ik weet zelf niet van alle truth categories iets af.

en om nou overal te zetten dat er een verhaaltje moest komen leek me nog minder mooi
dus momenteel zijn alle categorieen (op conspiracy na ) mini verzamelpagina's die aangeven dat het onderdeel is van truth en welke artikelen er in staan.
(zoals (spiritueel) voorbeeld)

ooit een klein verhaaltje tussen onderdeel van truth en de artikelen en het is prachtig IMHO.

Oversight dat je dat artikel gemaakt hebt ,
en dat om 5 uur, is je vrouwtje zwanger ofzo

maaruhm kleine opmerking dat het dus een eigen 911 pagina is die binnen [[Categorie:TRUconspiracy]] EN [[Categorie:TRU]] valt.
immers er zijn ook wel meer conspiracys dan alleen 911
en omdat je graag niemand aan je tekst wilt hebben mag je het zelf knippen en plakken

[ Bericht 3% gewijzigd door coz op 10-08-2005 16:15:48 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 10 augustus 2005 @ 23:36:07 #67
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_29549491
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:55 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Ik zou het in je eigen woorden neerzetten met bronnen erbij. Of bedoelde je het sarcastisch
Verliest het geheel dan niet z'n serieuze karakter ?

...en nee, ik meen ieder woord wat ik post..
◢◤
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:09:43 #68
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29550084
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:36 schreef Oversight het volgende:
Verliest het geheel dan niet z'n serieuze karakter ?
Ligt eraan hoe je het opschrijft. Teksten of gedeeltes kopieren lijkt me niet tof.

Zolang je je handelsmerk maar thuislaat



V.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 00:20:26 #69
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29550275
hoewel het wel een beetje charme zou geven aan een wiki

hoewel mooie smilies

lijkt het me toch niet zo tof, bedenk eens wat er in 911 gebeurt

* The buildings collapsed at the maximum speed of gravity - impossible without explosives - each floor would slow the collapse.
* The concrete clouds shooting out of the upper floors of the buildings are not possible from mere collapse; they do occur with explosives.
* All the fires and crashes were way off center; two sides of the building and two sides of the main
(enzenzenz
(enzenzenz
(enzenzenz
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29551391
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 16:07 schreef coz het volgende:

[..]

De TS maybe, , klopt , ik heb een opzetje gemaakt voor die eerste truth wiki.
en toen bedacht dat er toch duidelijk een paar subcategorieen in truth zitten
(simpel voorbeeld , bij het ene onderwerp zijn 'de believers' de mensen die buiten tru staan en in het andere onderwerp zijn 'de believers' de mensen die juist wel binnen tru zitten)

en ik had er toen 4 , vrij naar een indeling die Jogy eens maakte in een topic. enniewhee dit is toen positief ontvangen met noot dat de categorie indeleing beter kon

ik heb nog niet veel klachten gehoord dus ik neem aan dat de huidige categorieen in principe wel alles bedekken maar er was inderdaad nog iets niet in orde

de diverse subcategorieen hebben nog geen mooie pagina , met een iets gedetaileerder verhaaltje over het specifieke onderwerp. deze heb ik expres niet gemaakt omdat ik me daar niet goed bij voelde , ik weet zelf niet van alle truth categories iets af.

en om nou overal te zetten dat er een verhaaltje moest komen leek me nog minder mooi
dus momenteel zijn alle categorieen (op conspiracy na ) mini verzamelpagina's die aangeven dat het onderdeel is van truth en welke artikelen er in staan.
(zoals (spiritueel) voorbeeld)

ooit een klein verhaaltje tussen onderdeel van truth en de artikelen en het is prachtig IMHO.

Oversight dat je dat artikel gemaakt hebt ,
en dat om 5 uur, is je vrouwtje zwanger ofzo

maaruhm kleine opmerking dat het dus een eigen 911 pagina is die binnen [[Categorie:TRUconspiracy]] EN [[Categorie:TRU]] valt.
immers er zijn ook wel meer conspiracys dan alleen 911
en omdat je graag niemand aan je tekst wilt hebben mag je het zelf knippen en plakken
scherp,.... heel scherp !

Maar aangezien de inhoud van het artikel niet wijzigt, ga ik jullie ( lees: iedereen) toch verzoeken om voor mij die categorie te fixen...

Ik heb pogingen gedaan, ik begrijp en wéét wat je bedoelt, maar het lukt me niet (meer) ik ben moe...

http://wiki.fok.nl/index.php/Tru:Samenzweringen


◢◤
pi_29551417
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 00:20 schreef coz het volgende:
hoewel het wel een beetje charme zou geven aan een wiki

hoewel mooie smilies

lijkt het me toch niet zo tof, bedenk eens wat er in 911 gebeurt

* The buildings collapsed at the maximum speed of gravity - impossible without explosives - each floor would slow the collapse.
* The concrete clouds shooting out of the upper floors of the buildings are not possible from mere collapse; they do occur with explosives.
* All the fires and crashes were way off center; two sides of the building and two sides of the main
(enzenzenz
(enzenzenz
(enzenzenz
◢◤
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:24:45 #72
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29551645
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:11 schreef Oversight het volgende:

[..]

scherp,.... heel scherp !

Maar aangezien de inhoud van het artikel niet wijzigt, ga ik jullie ( lees: iedereen) toch verzoeken om voor mij die categorie te fixen...

Ik heb pogingen gedaan, ik begrijp en wéét wat je bedoelt, maar het lukt me niet (meer) ik ben moe...

http://wiki.fok.nl/index.php/Tru:Samenzweringen


ik heb gedaan , 9/11 pagina maken

en deze gelinkt door er de magische 2 zinnen in te zetten
[[Category:TRU]]
[[Category:TRUconspiracy]]

vervolgens heb ik al je tekst weggehaald bij TRUconspiracy

en weer geplakt in zijn nieuwe plek

als 9/11 niet zo'n goede naam is voor die pagina kun je altijd nog op verplaatsen klikken
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 11 augustus 2005 @ 01:30:22 #73
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29551739
btw nav Tru:Samenzweringen let ook op dat wiki hoofdletter gevoelig is.

maar niet dat dan de pagina wel goed ging , het is ook nog eens op zijn engels TRUconspiracy
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_29551885
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:24 schreef coz het volgende:

[..]

ik heb gedaan , 9/11 pagina maken

en deze gelinkt door er de magische 2 zinnen in te zetten
[[Category:TRU]]
[[Category:TRUconspiracy]]

vervolgens heb ik al je tekst weggehaald bij TRUconspiracy

en weer geplakt in zijn nieuwe plek

als 9/11 niet zo'n goede naam is voor die pagina kun je altijd nog op verplaatsen klikken
WOW, dát is bloedsnel !
Respect, DANK!!!
◢◤
pi_29551890
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 01:30 schreef coz het volgende:
btw nav Tru:Samenzweringen let ook op dat wiki hoofdletter gevoelig is.

maar niet dat dan de pagina wel goed ging , het is ook nog eens op zijn engels TRUconspiracy
◢◤
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')