abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29155022
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:37 schreef thaMoon het volgende:Ik zal het toch eens rechtuit tegen haar zeggen, en uitleggen waarom ik er genoeg van heb.
Hopelijk begrijpt ze het...

We shall see.

In ieder geval bedankt voor de reacties
tja, eerlijk duurt het langst. je weet allebei in één keer waar je aan toe bent.
als zij gaat gillen dat je een trut bent omdat je haar nieuwe levenstijl afkeurt
is ze de vriendschap natuurlijk niet echt waard.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_29155149
Als ik de reacties van TS zelf lees, heb ik eigenlijk al geen zin meer om te reageren. Maar ok, ik ben in een goede bui.

Zeg haar wat jij van de situatie vindt. Duidelijk en direct, zodat er geen sprake van misinterpretatie kan zijn. Doet ze er niets mee, jammer dan. Het zijn jou zaken verder niet, dus meer kun je niet doen.
pi_29155822
Ik had ook eens zo'n vriendin
die altijd maar weer zei; (als ze het over haar walgelijke oenige kerel had)
Maar ik hou heel veel van hem hoor...!
Toen zei ik eens, fijn maar je hoeft mij niet te overtuigen hoor? Overtuig je zelf eerst maar eens!

Veel mensen die zo prat gaan op iets hebben het helemaal niet zo geweldig als ze voordoen.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29156585
quote:
Het is zo sneu voor haar dat ze zo ontzettend onzeker is, want ik ben bang dat ik haar bijna breek als ik rechtuit zou zeggen dat ik er genoeg van had... Ze is niet echt gelukkig met zichzelf denk ik.

Help mij
Als het sneu voor haar is en zij niet echt gelukkig is met zichzelf,

waarom moet jij dan geholpen worden?
pi_29159892
Topic in a nutshell:
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
Ik praat zelf bijna nooit over mn sexleven (die overigens prima is ) en ik zou bijna het idee krijgen dat zij het beter en leuker heeft dan ik, gewoon omdat ze er zo vaak over praat.
Hate it.
  woensdag 27 juli 2005 @ 02:07:12 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29160058
Over een paar maanden wordt ze gedumpt en dan heeft ze weer wat bijgeleerd.
Vampire Romance O+
  woensdag 27 juli 2005 @ 07:08:07 #32
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29161835
Geouwehoer over spelling en andere bagger is verwijderd. We vervolgen on-topic.
  woensdag 27 juli 2005 @ 07:32:54 #33
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_29161894
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die te veel praten over hoe goed hun sexleven is, vertrouw ik niet.

Ontopic:
Als jij er mee zit, omdat het jullie vriendschap verandert, dan moet je er gewoon eerlijk over praten met haar. Geen hints, maar gewoon recht-door-zee.
Maar als je er niet echt een probleem mee hebt, en zij ook niet, dan is er toch niks aan de hand??? Hoef je alleen ff te vragen of ze de sexverhalen wat wil minderen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_29162400
quote:
Ik ken haar al m'n hele leven, we weten zowat alles van elkaar.

Help mij
Damn, ik dacht dat alle vrouwen wel het gen actief hadden om op precies het goede moment de meeste subtiele giftige opmerking aller tijden te maken Ik zou het haar in ieder geval rechtuit zeggen. En zeker vermelden dat je het "gezeur" nu wel een beetje zat bent.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29162915
Een praatje -sex- moet op zich wel op zijn tijd kunnen, maar elke keer die verhalen aan moeten horen, zou mij me neus uitkomen.

Ik zou gewoon als ze er weer over begint, over iets anders beginnen, danwel gelijk duidelijk maken dat je dat al weet en dat ze dat niet elke keer hoeft te vertellen.
Wees blij voor haar (en haar sexleven), maar laat duidelijk merken dat het afgelopen moet zijn met die bed verhalen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_29164457
Ik vraag me af wat nou eigenlijk je probleem is. Je vriendin is blij met haar vriend, blij met haar seksleven, nou mooi toch?

Ik krijg een beetje het idee dat je jezelf wat verheven voelt over haar, dat arme niet zelfverzekerde meisje....

Ze doet helemaal niets verkeerd volgens mij hoor. Zij neemt geen snuifje, en ook geen pilletje. Ze is niet verantwoordelijk voor wat haar vriend doet, en al helemaal niet voor wat hij gedaan heeft.

Zij is blijkbaar juist in de overtuiging dat ze positief veranderd is. Ze is er blijkbaar blij mee. Dus wat is dan jouw probleem?

En als jij geen zin hebt in haar seksverhalen, waarom kun je dat dan niet gewoon tegen haar zeggen?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  woensdag 27 juli 2005 @ 11:43:58 #37
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_29165666
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:02 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me af wat nou eigenlijk je probleem is. Je vriendin is blij met haar vriend, blij met haar seksleven, nou mooi toch?

Ik krijg een beetje het idee dat je jezelf wat verheven voelt over haar, dat arme niet zelfverzekerde meisje....

Ze doet helemaal niets verkeerd volgens mij hoor. Zij neemt geen snuifje, en ook geen pilletje. Ze is niet verantwoordelijk voor wat haar vriend doet, en al helemaal niet voor wat hij gedaan heeft.

Zij is blijkbaar juist in de overtuiging dat ze positief veranderd is. Ze is er blijkbaar blij mee. Dus wat is dan jouw probleem?

En als jij geen zin hebt in haar seksverhalen, waarom kun je dat dan niet gewoon tegen haar zeggen?
Ik voel me helemaal niet verheven boven haar, maar ik merk dat ze niet echt happy is met de situatie. Ze vraagt altijd om bevestiging, en ik weet dat ze dat alleen maar doet als ze onzeker en/of unhappy is.
Ik wil gewoon dat ze zichzelf blijft (toegegeven, de veranderingen waren vrij positief) en niet gaat veranderen voor hem.
Het speelt erg mee dat ik die vriend niet zo geweldig vind.

Ik zal haar ook gaan vertellen dat ik genoeg van die sexverhalen heb, maar ik wil dat wel op een manier doen dat ik haar niet kwets, aangezien ze erg gevoelig is.

Als ze echt gelukkig is, prima.. maar dan moet ze dat wel met wat meer overtuiging brengen
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_29165757
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Ik voel me helemaal niet verheven boven haar, maar ik merk dat ze niet echt happy is met de situatie. Ze vraagt altijd om bevestiging, en ik weet dat ze dat alleen maar doet als ze onzeker en/of unhappy is.
Ik wil gewoon dat ze zichzelf blijft (toegegeven, de veranderingen waren vrij positief) en niet gaat veranderen voor hem.

Ik zal haar ook gaan vertellen dat ik genoeg van die sexverhalen heb, maar ik wil dat wel op een manier doen dat ik haar niet kwets, aangezien ze erg gevoelig is.

Als ze echt gelukkig is, prima.. maar dan moet ze dat wel met wat meer overtuiging brengen
Het is duidelijk dat JIJ iig niet happy bent met de situatie. Of dat bij haar ook zo is, kan ik natuurlijk niet beoordelen vanachter mijn pc'tje. Ik weet niet hoe vaak en op welke manier ze om bevestiging vraagt.... Je zegt zelf dat de veranderingen positief zijn, dus dan snap ik je probleem nog wat minder. Volgens mij heb je gewoon meer problemen met haar vriend...

Er is geen aardige manier om haar te zeggen dat je haar seksverhalen beu bent. Zeg gewoon dat het niet jouw soort onderwerp is, en dat je het niet lelijk bedoelt, maar het liever over iets anders hebt...
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:00:42 #39
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_29166130
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat JIJ iig niet happy bent met de situatie. Of dat bij haar ook zo is, kan ik natuurlijk niet beoordelen vanachter mijn pc'tje. Ik weet niet hoe vaak en op welke manier ze om bevestiging vraagt.... Je zegt zelf dat de veranderingen positief zijn, dus dan snap ik je probleem nog wat minder. Volgens mij heb je gewoon meer problemen met haar vriend...

Er is geen aardige manier om haar te zeggen dat je haar seksverhalen beu bent. Zeg gewoon dat het niet jouw soort onderwerp is, en dat je het niet lelijk bedoelt, maar het liever over iets anders hebt...
Nou, die bevestiging vraagt ze al zo gauw ze me ziet, en dan nog een stuk of 20 keer op een dag...

Ik kan er gewoon niet goed mee omgaan als mensen tegen hun pricipes ingaan om anderen te plezieren.

Uiteindelijk is zij degene met de verkering met die knul, niet ik.
Maar ik word er behoorlijk in betrokken en ik heb er eigenlijk genoeg van.
Ik ben heus niet preuts of kortzichtig, maar ik hou me liever bezig met mn eigen sexleven dan die van haar eerlijk gezegd.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
pi_29166367
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Volgens mij is dit de kern van het probleem.

Een onzeker meisje die een jongen leert kennen die haar op handen draagt (ik zeg niet dat dit zo is, maar het zou kunnen) gaat zich niet zelden extraverter gedragen. Dat is allesbehalve een negatief iets... En dat ze over haar veranderingen wat onzeker is, wil niet zeggen dat ze er ongelukkig mee is. Misschien voelt ze dat ze buiten de sociale norm aan het vallen is van haar vrienden en is ze daar onzeker over. Misschien zoekt ze alleen bevestiging dat de door haar gekozen weg voor haar vrienden ook prima is...

Misschien is die jongen gewoon perfect voor haar. Misschien ook niet. Dat is aan jouw vriendin. Dat jij hem niet leuk vindt is onbelangrijk.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_29166464
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:00 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Nou, die bevestiging vraagt ze al zo gauw ze me ziet, en dan nog een stuk of 20 keer op een dag...

Ik kan er gewoon niet goed mee omgaan als mensen tegen hun pricipes ingaan om anderen te plezieren.

Uiteindelijk is zij degene met de verkering met die knul, niet ik.
Maar ik word er behoorlijk in betrokken en ik heb er eigenlijk genoeg van.
Ik ben heus niet preuts of kortzichtig, maar ik hou me liever bezig met mn eigen sexleven dan die van haar eerlijk gezegd.
bevestiging van wat dan? wees eens specifiek.
tegen welke principes gaat ze in? wees eens specifiek.

in welke zin word jij er in betrokken? wees eens specifiek.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat je het met je vriendinnen over je nieuwe vriendje hebt namelijk, dus ik weet niet wat je nou precies bedoelt. Behalve dan als je niets over hem wilt horen, omdat je hem gewoon niet mag.

nee, dat van dat seksleven is nou wel duidelijk. volgende keer eerlijk zijn, en klaar.
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:19:23 #42
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_29166655
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:12 schreef djenneke het volgende:

[..]

bevestiging van wat dan? wees eens specifiek.
tegen welke principes gaat ze in? wees eens specifiek.

in welke zin word jij er in betrokken? wees eens specifiek.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat je het met je vriendinnen over je nieuwe vriendje hebt namelijk, dus ik weet niet wat je nou precies bedoelt. Behalve dan als je niets over hem wilt horen, omdat je hem gewoon niet mag.

nee, dat van dat seksleven is nou wel duidelijk. volgende keer eerlijk zijn, en klaar.
Bevestiging dat ze zo veranderd is ten opzichte van 'vroeger'
bevestiging dat het goed is dat ze zo veel sex heeft, bevestiging dat ze gelukkig is...

Ze gaat tegen haar principes in over drugs, vreemde types waar hij mee omgaat, de manier waarop hij haar afblaft soms, veeel minder eten

Ik word erin betrokken omdat ze er constant over praat en dan die bevestiging van mij wil

Nu wat duidelijker?
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:22:26 #43
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_29166736
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef thaMoon het volgende:

[..]

bevestiging dat het goed is dat ze zo veel sex heeft, bevestiging dat ze gelukkig is...

Ze gaat tegen haar principes in over drugs, vreemde types waar hij mee omgaat, de manier waarop hij haar afblaft soms, veeel minder eten..

Iets belangrijks wat ik er bij moet zeggen (had ik al veel eerder moeten doen, ik sufkop),
is dat ik van haar weet dat ze helemaal niet zo geniet van de sex met hem (naar eigen zeggen nog nooit klaargekomen). Hij is erg snel boos als het een keer niet lukt, en zij ligt altijd maar voor hem klaar. Dat speelt ook mee in mijn irritatie als ze er zoveel over klept.
Over de minpuntjes praat ze maar heel soms, om vervolgens meteen te roepen: maar het is zo geweldig met hem!!!
tsja...

Ik word erin betrokken omdat ze er constant over praat en dan die bevestiging van mij wil

Nu wat duidelijker?
pi_29166740
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Ze gaat tegen haar principes in over drugs, vreemde types waar hij mee omgaat, de manier waarop hij haar afblaft soms, veeel minder eten

Nu wat duidelijker?
En wat zegt ze als je zegt:"waarom vraag je dat eigenlijk? twijfel je er zelf aan?"

Ze deed toch geen drugs?

beschouw jij haar eigenlijk wel als een vriendin? Een vriendin is wel bereid dat soort gedoe aan te horen, meestal...
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:23:37 #45
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_29166765
ehm.. verkeerde knopje geklikt Quote ipv wijzig.. sorry
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:40:04 #46
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_29167212
quote:

er totaal geen probleem van maakt dat haar vriend zown verleden heeft en momenteel nog wel vaak een snuifje en een pilletje neemt (haar viend hè, zij niet), en zich heel anders gaat kleden.
Dat zegt zij tegen jou ja...Geloof mij maar dat zij ook wel eens een snuifje of een pilletje heeft genomen en misschien wel elk weekend doet. Als zij zo'n vriend heeft en zo onzeker is dan laat zij zich hier zeer gemakkelijk in meesleuren en overtuigen..Ze moet anders al heel sterk in haar schoenen staan..Geloof me maar ik heb genoeg van zulke meiden gezien...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_29168116
quote:
(...)
En dat begint me behoorlijk de kont uit te hangen.
(...)
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:22:10 #48
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_29168298
Ach ja, zo een vriendin heb ik ook gehad, die hield ook van r&b enzo, totdat ze mij leerde kennen met mijn soort muziek, en toen zag ik haar plots ook op deze muziek ronddansen
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:26:59 #49
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_29168450
quote:
Ik praat zelf bijna nooit over mn sexleven (die overigens prima is ) en ik zou bijna het idee krijgen dat zij het beter en leuker heeft dan ik
Klinkt alsof er iemand jaloers is
zzz
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:39:57 #50
91306 GF
Kingwood
pi_29168849
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef Rikoko het volgende:
Ach ja, zo een vriendin heb ik ook gehad, die hield ook van r&b enzo, totdat ze mij leerde kennen met mijn soort muziek, en toen zag ik haar plots ook op deze muziek ronddansen
Ben ik toch blij dat mijn vriendin lekker haar eigen smaak houdt en lekker d'r eigen (niet mijn) muziek blijft luisteren. Ik drink regelmatig alcohol. En geen 2 glazen. Zij houdt het nog steeds bij d'r cola. Sommige mensen vinden dat misschien saai. Voor mij is het een teken dat ze niet onzeker is. Wat volgens mij wel het probleem is bij de vriendin van de TS.
Unspoken words were understood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')