tja, eerlijk duurt het langst. je weet allebei in één keer waar je aan toe bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:37 schreef thaMoon het volgende:Ik zal het toch eens rechtuit tegen haar zeggen, en uitleggen waarom ik er genoeg van heb.
Hopelijk begrijpt ze het...
We shall see.
In ieder geval bedankt voor de reacties
Als het sneu voor haar is en zij niet echt gelukkig is met zichzelf,quote:Het is zo sneu voor haar dat ze zo ontzettend onzeker is, want ik ben bang dat ik haar bijna breek als ik rechtuit zou zeggen dat ik er genoeg van had... Ze is niet echt gelukkig met zichzelf denk ik.
Help mij
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
Ik praat zelf bijna nooit over mn sexleven (die overigens prima is) en ik zou bijna het idee krijgen dat zij het beter en leuker heeft dan ik, gewoon omdat ze er zo vaak over praat.
Hate it.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mensen die te veel praten over hoe goed hun sexleven is, vertrouw ik niet.
Damn, ik dacht dat alle vrouwen wel het gen actief hadden om op precies het goede moment de meeste subtiele giftige opmerking aller tijden te makenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
Ik ken haar al m'n hele leven, we weten zowat alles van elkaar.
Help mij
Ik voel me helemaal niet verheven boven haar, maar ik merk dat ze niet echt happy is met de situatie. Ze vraagt altijd om bevestiging, en ik weet dat ze dat alleen maar doet als ze onzeker en/of unhappy is.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:02 schreef djenneke het volgende:
Ik vraag me af wat nou eigenlijk je probleem is. Je vriendin is blij met haar vriend, blij met haar seksleven, nou mooi toch?
Ik krijg een beetje het idee dat je jezelf wat verheven voelt over haar, dat arme niet zelfverzekerde meisje....
Ze doet helemaal niets verkeerd volgens mij hoor. Zij neemt geen snuifje, en ook geen pilletje. Ze is niet verantwoordelijk voor wat haar vriend doet, en al helemaal niet voor wat hij gedaan heeft.
Zij is blijkbaar juist in de overtuiging dat ze positief veranderd is. Ze is er blijkbaar blij mee. Dus wat is dan jouw probleem?
En als jij geen zin hebt in haar seksverhalen, waarom kun je dat dan niet gewoon tegen haar zeggen?
Het is duidelijk dat JIJ iig niet happy bent met de situatie. Of dat bij haar ook zo is, kan ik natuurlijk niet beoordelen vanachter mijn pc'tje. Ik weet niet hoe vaak en op welke manier ze om bevestiging vraagt.... Je zegt zelf dat de veranderingen positief zijn, dus dan snap ik je probleem nog wat minder. Volgens mij heb je gewoon meer problemen met haar vriend...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Ik voel me helemaal niet verheven boven haar, maar ik merk dat ze niet echt happy is met de situatie. Ze vraagt altijd om bevestiging, en ik weet dat ze dat alleen maar doet als ze onzeker en/of unhappy is.
Ik wil gewoon dat ze zichzelf blijft (toegegeven, de veranderingen waren vrij positief) en niet gaat veranderen voor hem.
Het speelt erg mee dat ik die vriend niet zo geweldig vind.
Ik zal haar ook gaan vertellen dat ik genoeg van die sexverhalen heb, maar ik wil dat wel op een manier doen dat ik haar niet kwets, aangezien ze erg gevoelig is.
Als ze echt gelukkig is, prima.. maar dan moet ze dat wel met wat meer overtuiging brengen![]()
Nou, die bevestiging vraagt ze al zo gauw ze me ziet, en dan nog een stuk of 20 keer op een dag...quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat JIJ iig niet happy bent met de situatie. Of dat bij haar ook zo is, kan ik natuurlijk niet beoordelen vanachter mijn pc'tje. Ik weet niet hoe vaak en op welke manier ze om bevestiging vraagt.... Je zegt zelf dat de veranderingen positief zijn, dus dan snap ik je probleem nog wat minder. Volgens mij heb je gewoon meer problemen met haar vriend...
Er is geen aardige manier om haar te zeggen dat je haar seksverhalen beu bent. Zeg gewoon dat het niet jouw soort onderwerp is, en dat je het niet lelijk bedoelt, maar het liever over iets anders hebt...
Volgens mij is dit de kern van het probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:43 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Het speelt erg mee dat ik die vriend niet zo geweldig vind.
bevestiging van wat dan? wees eens specifiek.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:00 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Nou, die bevestiging vraagt ze al zo gauw ze me ziet, en dan nog een stuk of 20 keer op een dag...
Ik kan er gewoon niet goed mee omgaan als mensen tegen hun pricipes ingaan om anderen te plezieren.![]()
Uiteindelijk is zij degene met de verkering met die knul, niet ik.
Maar ik word er behoorlijk in betrokken en ik heb er eigenlijk genoeg van.
Ik ben heus niet preuts of kortzichtig, maar ik hou me liever bezig met mn eigen sexleven dan die van haar eerlijk gezegd.
Bevestiging dat ze zo veranderd is ten opzichte van 'vroeger'quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
bevestiging van wat dan? wees eens specifiek.
tegen welke principes gaat ze in? wees eens specifiek.
in welke zin word jij er in betrokken? wees eens specifiek.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat je het met je vriendinnen over je nieuwe vriendje hebt namelijk, dus ik weet niet wat je nou precies bedoelt. Behalve dan als je niets over hem wilt horen, omdat je hem gewoon niet mag.
nee, dat van dat seksleven is nou wel duidelijk. volgende keer eerlijk zijn, en klaar.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Bevestiging dat ze zo veranderd is ten opzichte van 'vroeger'
bevestiging dat het goed is dat ze zo veel sex heeft, bevestiging dat ze gelukkig is...
Ze gaat tegen haar principes in over drugs, vreemde types waar hij mee omgaat, de manier waarop hij haar afblaft soms, veeel minder eten..
Iets belangrijks wat ik er bij moet zeggen (had ik al veel eerder moeten doen, ik sufkop),
is dat ik van haar weet dat ze helemaal niet zo geniet van de sex met hem (naar eigen zeggen nog nooit klaargekomen). Hij is erg snel boos als het een keer niet lukt, en zij ligt altijd maar voor hem klaar. Dat speelt ook mee in mijn irritatie als ze er zoveel over klept.
Over de minpuntjes praat ze maar heel soms, om vervolgens meteen te roepen: maar het is zo geweldig met hem!!!
tsja...
Ik word erin betrokken omdat ze er constant over praat en dan die bevestiging van mij wil
Nu wat duidelijker?
En wat zegt ze als je zegt:"waarom vraag je dat eigenlijk? twijfel je er zelf aan?"quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:19 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Bevestiging dat ze zo veranderd is ten opzichte van 'vroeger'
bevestiging dat het goed is dat ze zo veel sex heeft, bevestiging dat ze gelukkig is...
Ze gaat tegen haar principes in over drugs, vreemde types waar hij mee omgaat, de manier waarop hij haar afblaft soms, veeel minder eten
Ik word erin betrokken omdat ze er constant over praat en dan die bevestiging van mij wil
Nu wat duidelijker?
Dat zegt zij tegen jou ja...Geloof mij maar dat zij ook wel eens een snuifje of een pilletje heeft genomen en misschien wel elk weekend doet. Als zij zo'n vriend heeft en zo onzeker is dan laat zij zich hier zeer gemakkelijk in meesleuren en overtuigen..Ze moet anders al heel sterk in haar schoenen staan..Geloof me maar ik heb genoeg van zulke meiden gezien...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
er totaal geen probleem van maakt dat haar vriend zown verleden heeft en momenteel nog wel vaak een snuifje en een pilletje neemt (haar viend hè, zij niet), en zich heel anders gaat kleden.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef thaMoon het volgende:
(...)
En dat begint me behoorlijk de kont uit te hangen.
(...)
Klinkt alsof er iemand jaloers isquote:Ik praat zelf bijna nooit over mn sexleven (die overigens prima is ) en ik zou bijna het idee krijgen dat zij het beter en leuker heeft dan ik
Ben ik toch blij dat mijn vriendin lekker haar eigen smaak houdt en lekker d'r eigen (niet mijn) muziek blijft luisteren. Ik drink regelmatig alcohol. En geen 2 glazen. Zij houdt het nog steeds bij d'r cola. Sommige mensen vinden dat misschien saai. Voor mij is het een teken dat ze niet onzeker is. Wat volgens mij wel het probleem is bij de vriendin van de TS.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:22 schreef Rikoko het volgende:
Ach ja, zo een vriendin heb ik ook gehad, die hield ook van r&b enzo, totdat ze mij leerde kennen met mijn soort muziek, en toen zag ik haar plots ook op deze muziek ronddansen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |