abonnement Unibet Coolblue
pi_29119661


Show info:
quote:
The Emmy Award-winning comedy series ARRESTED DEVELOPMENT revolves around MICHAEL BLUTH (Jason Bateman), the “normal” one in a family of crazies, who is forced to stay in Orange County and run the family real estate business after his father, GEORGE BLUTH SR. (Jeffrey Tambor), is sent to prison for shifty accounting practices.  While George Sr. spent the last year in the slammer discovering his newfound Judaism and recording inspirational tapes, Michael spent it picking up the pieces and trying to teach his offbeat family how to live without an endless expense account.  All the while, Michael has also been trying to do right by his 14-year-old son, GEORGE MICHAEL (Michael Cera), an earnest kid who works diligently at the family’s frozen banana stand.

The Bluths are led by manipulative matriarch LUCILLE BLUTH (Jessica Walter), a socialite who is as icy as her martinis.  Then there’s the oldest son, GOB (Will Arnett), a womanizer and struggling magician (sorry, “illusionist”) whose biggest trick will be to make a real job appear. The youngest brother is BUSTER (Tony Hale), a neurotic professional grad student and glorified mama’s boy (he spent 11 months in the womb).
The Bluth siblings are rounded out by cause-obsessed sister LINDSAY (Portia de Rossi), who is married to the hapless TOBIAS (David Cross), a doctor-turned-actor who might get more work if he wasn’t a self-proclaimed “never-nude.” Lindsay and Tobias are the ultra-permissive parents of MAEBY (Alia Shawkat), a 14-year-old who loves finding unique ways to rebel against their overindulgence.  

ARRESTED DEVELOPMENT comes from Imagine Television and 20th Century Fox Television. Ron Howard, Brian Grazer, David Nevins and Mitchell Hurwitz are executive producers.
Links:

The official 'Arrested Development' -site
IMDB-link


Ik kwam deze serie een tijdje geleden tegen op de Amerikaanse TV en was gelijk verkocht. Naar mijn mening de meest originele comedy-serie die ik in tijden heb gezien. En topic over deze serie mag zeker op Fok! niet ontbreken vandaar deze OP.
Voor iedereen die de serie nog niet gezien heeft: Zorg op de één of andere manier dat het op danwel je monitor of je TV verschijnt, want de serie is echt hylarisch. Aangezien er nu toch geen moer op TV is, is dit een prima tijd om de 2 bestaande seizoenen te kijken.
Ik ben benieuwd of veel mensen het al gezien hebben en wat jullie ervan vinden....
  Moderator maandag 25 juli 2005 @ 19:41:13 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29119782
Arrested Development

Zeker een hele leuke serie. Er zaten momenten in dit seizoen dat ik echt flink hardop heb zitten lachen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_29130665
een van de beste comedies ooit in my humble opinion. Heb s1 en 2 beide gezien, echt zo droog. Ook mooi hoe ze de draak steken met de serie zelf en de acteurs en hun vorige werk. Je moet alleen wel veel tv kijken om alles te begrijpen. Nou doe ik dat gelukkig wel ;-)

voorbeeld: Henry Winkler (The Fonz) springt over een shark !
en er is ook iets met een kam en een spiegel ;-)
I love it when a plan comes together !
pi_29640901
quote:

EXCENTRIEKE FAMILIE IN COMEDY ARRESTED DEVELOPMENT

De nieuwe Amerikaanse comedyserie ‘Arrested Development’, vanaf zaterdag 3 september bij RTL 7, draait om de weduwnaar Michael Bluth (Jason Bateman) uit Orange County, Californië. Michael, die al tien jaar voor zijn vader werkt, komt uit een zeer excentrieke familie met de nodige problemen. Nadat hij niet als opvolger in het familiebedrijf wordt aangewezen, besluit hij met zijn zoon George-Michael (Michael Cera) naar Arizona te vertrekken. Wanneer zijn vader George Bluth (Jeffrey Tambor) wordt opgepakt voor witwaspraktijken wordt Michael alsnog gevraagd als opvolger. Als het enige ‘normale’ familielid besluit hij zijn familie alle kwetsende ruzies te vergeven en probeert hij het bedrijf en zijn familie van de ondergang te redden. Michael ziet, na de arrestatie van zijn vader, zijn kans schoon zijn eigen familie te leren hoe zij een normaal leven kan leiden. Hij neemt zijn zus en haar gezin in huis, betaalt schulden af en probeert ondertussen zijn gezonde verstand niet te verliezen en de familie bij elkaar te houden.

Michael’s familie bestaat uit zijn vader George, zijn flamboyante moeder Lucille Bluth (Jessica Walter), zijn vrouwenverslindende broer Gob (Will Arnett), zijn zus Lindsay (Portia de Rossi), die zeer fanatiek activiste is en zijn jongste recalcitrante broer Buster (Tony Hale), die niet naar school wil en aan paniekaanvallen lijdt. Lindsay is getrouwd met de ongelukkige arts Tobias (David Cross), die het probeert te maken als acteur. Samen hebben zij een dochter van veertien jaar oud, Maeby, die in haar leven alles wil uitproberen.

Vanaf zaterdag 3 september 2005, wekelijks tussen 19:30 en 20:00 uur.

BRON: RTL 7
Eindelijk!
pi_29642259
wow. en vanavond begint op de BBC2 season 2!
(om 0020)
I love it when a plan comes together !
pi_29642366
Jaja, eindelijk mensen met verstand bij rtl.
pi_30457789
Geweldige serie!
Heb de eerste 2 seizoenen al gezien, maar ga vanavond maar weer eens lekker vanaf het begin kijken, want sommige humor blijft leuk..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30462640
Er zitten zoveel kleine details in deze serie dat je altijd wel wat nieuws ziet

Voor de mensen die de eerste aflevering niet echt vet vinden, blijf even volhouden want hoe meer je de personages kent hoe leuker het word.
pi_30462780
Net voor 't eerst gekeken. Ik denk dat ik het wel leuk ga vinden.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:14:57 #10
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_30462983
Die eerste aflevering was wel grappig.
Ik ga het wel volgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door victorinox op 10-09-2005 20:30:55 ]
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_30465353
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:03 schreef Fr3aKER het volgende:
Er zitten zoveel kleine details in deze serie dat je altijd wel wat nieuws ziet

Voor de mensen die de eerste aflevering niet echt vet vinden, blijf even volhouden want hoe meer je de personages kent hoe leuker het word.

Mee eens!
zondermeer wordt de serie met de aflevering grappiger omdat er steeds meer 'voorkennis' bij de kijkers is.. ze komen vrij vaak erg komisch (en subtiel) terug op oude situaties/gebeurtenissen en dat kon in aflevering 1 natuurlijk nog niet..

Moest weer érg hard lachen om Lindsay's poging te huilen
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30482404
er zijn niet alleen grappen over oudere afleveringen, maar ook over andere tvseries, die zijn ook leuk
I love it when a plan comes together !
pi_30486351
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:45 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
er zijn niet alleen grappen over oudere afleveringen, maar ook over andere tvseries, die zijn ook leuk
Pas een aflevering gezien met daarin een gastoptreden voor Michael Moore (911 enzo...), en pas ook eentje waarin de regisseur van Desperate Housewives even als zichzelf voorbij kwam
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30760143
Season 3 episode 1 net gedownload op aandringen van een Amerikaan. Prima serie
pi_30760644
Afgelopen zaterdag heb ik het weer gezien op tv.

"There is always money in the bananastand"
pi_30769735
301 was GEWELDIG. zat boordevol verwijzingen en innuendo. Niet te begrijpen voor newbies, maar als je s1 en s2 hebt gezien, was 'ie volgens mij echt top.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door JohnHannibalSmith op 20-09-2005 20:55:22 ]
I love it when a plan comes together !
pi_31290014
Lekker bezig bij RTL 7.. zat ik weer klaar voor een nieuwe episode van AD. Niet dus. Is weer iets uitgelopen dus ze pleuren AD er maar lekker uit. Wordt echt schijtziek van dat gezeik op de nederlandse TV. Eerst loopt veronica The Shield te verneuken, nu RTL met AD. Wat is het toch met nederlandse TV en echte kwaliteitsseries..
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  Moderator zaterdag 14 januari 2006 @ 23:51:37 #18
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_34068072
De laatste 4 afleveringen van dit seizoen (ja, het seizoen bestaat maar uit 13 afleveringen) worden achter elkaar uitgezonden tegenover de openingsceremonie van de Olympische Spelen.

Daarna is het in ieder geval over op Fox en moeten we afwachten of een andere omroep de serie oppikt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_34092966
here's hoping for Showtime!
I love it when a plan comes together !
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:42:36 #20
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_34976302
Stond eigelijk net op het punt er een topic over te openen.

Beste comedy serie sinds jaren. Mijn favo quote blijft:
------------
Tobias: As you may or may not know, Lindsay and I have hit a bit of a rough patch.

Michael: Really? When did that start?

Tobias: Well, I don't want to blame it all on 9/11, but it certainly didn't help.
pi_35268015
die waren echt heel goed. respectabel eind aan een briljante serie. Maar ik hoop nog steeds op een nieuw seizoen op een andere zender.
I love it when a plan comes together !
pi_47367578
Eerste aflevering daarnet gekeken, erg leuk! Binnenkort maar eens alles doorkijken.

Gaat er nog een 4de seizoen komen?
pi_47373736
Denk het haast niet... seizoen 3 is eerder gestopt omdat Fox de stekker eruit trok. Er was vanuit de makers toen nog enige hoop dat de serie door een ander netwerk zou worden overgenomen, maar t is nu al zo lang stil dat dat erg onwaarschijnlijk lijkt..

Iemand een idee of seizoen 2 en 3 ook in nederland uitkomen?
(importeer ze anders moeiteloos, maar gezien t tempo van de serie zou nederlandse ondertiteling toch leuk meegenomen zijn)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_47488327
Lijkt me wel logisch als 2&3 ook nog uitgebracht worden, anders breng je toch geen 'season 1' alleen uit

3 was wel stukken minder dan 1 en 2 vond ik, maar het blijft gaaf. Tobias
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_47489449
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:22 schreef Thetallguy het volgende:
Lijkt me wel logisch als 2&3 ook nog uitgebracht worden, anders breng je toch geen 'season 1' alleen uit

3 was wel stukken minder dan 1 en 2 vond ik, maar het blijft gaaf. Tobias
nja, vind t wel zo'n actie dat ze 2 en 3 niet uitbrengen omdat1 nauwelijks verkocht heeft... de serie is al zo lang internationaal op dvd dat ik t ook n vage actie vind om zo lang te wachten met seizoen 2
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')