Is al twee keer genoemd inmiddels, maar bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:29 schreef wendytje het volgende:
[..]
..... paradijsvogel. Kan ff niet op haar voornaam komen
Ik had een opa Randwijk. Ook altijd gedacht dat mijn moeder zo heette met haar achternaam. Pas toen ik de briljante opmerking maakte dat het wel erg toevallig was dat opa Randwijk Randwijk heette en in Randwijk woonde, kwam ik achter de waarheid...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik dacht dat mijn oma "oma Velp" heette(ze woonde dus in Velp).
Wat erger is, daar kom ik nu pas achter....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben er onlangs achtergekomen dat Bassie ook Vlugge Japie speelde en Adriaan De Baron.
Mijn wereld stortte in.
We waren op vakantie in Frankrijk, ik reed en mijn vriendin las kaart. (Op zich al om te lachen natuurlijk.) Zeg ik tegen haar: 'We volgen de borden richting Toutes Directions. Kijk jij eens op de kaart of we goed rijden?' Ze kon het plaastje niet vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:33 schreef Klonk het volgende:
Mag iets leuks van m'n neefje ook ?
Vast wel
Neefje zat bij mij op de achterbank terwijl we door Duitsland reden, en zegt ie ineens: dat is best wel een grote stad dat Ausfahrt
Dat was dus de dag dat ie ondekte dat ausfahrt geen plaats is, heeft ie tot een jaar of 12/13 gedacht
Mahahaha lollig..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:30 schreef eppo2 het volgende:
[..]
We waren op vakantie in Frankrijk, ik reed en mijn vriendin las kaart. (Op zich al om te lachen natuurlijk.) Zeg ik tegen haar: 'We volgen de borden richting Toutes Direction. Kijk jij eens op de kaart of we goed rijden?' Ze kon het plaastje niet vinden.![]()
Wist ik ook niet..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben er enkele maanden geleden pas achter gekomen dat de codes die je bij de kaartjesautomaat van de NS moet intoetsen duiden op de postcode van de bestemming.
En ik maar denken waarom Arnhem 6800 heeft, ik legde dat verband niet eensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik ben er enkele maanden geleden pas achter gekomen dat de codes die je bij de kaartjesautomaat van de NS moet intoetsen duiden op de postcode van de bestemming.
Ik kon in mijn kinderlijke onschuld ook niet bevatten dat de overheid zou jokken: wel zeggen dat er controle is, terwijl dat niet/ nooit waar wasquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:21 schreef Allan24 het volgende:
Bij het bord dat aangeeft dat de bebouwde kom van mijn woonplaats begint (en je er vanaf dat punt dus max. 50 in plaats van 80 km/u mag), hangt al zo lang ik me kan herinneren een klein bordje waarop staat 'Opgepast, radarcontrole!'
Ik vond het ook altijd onnozelle getalletjes zonder logische volgorde...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En ik maar denken waarom Arnhem 6800 heeft, ik legde dat verband niet eens
wist ik ook niet! kword nog eens wijs hierquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Laat ik je wereld weer een klein beetje opbouwen: Adriaan speelde de Baron niet, dat was Paul van Gorcum.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben er onlangs achtergekomen dat Bassie ook Vlugge Japie speelde en Adriaan De Baron.
Mijn wereld stortte in.
Maar de eerste Baron was een andere dan de latere Baron, toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Laat ik je wereld weer een klein beetje opbouwen: Adriaan speelde de Baron niet, dat was Paul van Gorcum.
mompelt dat Clinton naast president toch ook echt vieze president was..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:34 schreef Allan24 het volgende:
Dat het vice-president is en niet vieze president
Hier gaat dat verhaal ook al jaren rond, maar dan over iemand die destijds een jaar of 30 wasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:33 schreef Klonk het volgende:
Mag iets leuks van m'n neefje ook ?
Vast wel
Neefje zat bij mij op de achterbank terwijl we door Duitsland reden, en zegt ie ineens: dat is best wel een grote stad dat Ausfahrt
Dat was dus de dag dat ie ondekte dat ausfahrt geen plaats is, heeft ie tot een jaar of 12/13 gedacht
De baron in de eerste serie was Adriaan. Daarna nam Paul het overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar de eerste Baron was een andere dan de latere Baron, toch?
Bij "het geheim van de schatkaart" waar als eerste de baron in voor kwam speelde adriaan de baron. In de volgende series tot en met reis door amerika toe was het paul van gorcum die op een iets andere manier de baron neerzette.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Laat ik je wereld weer een klein beetje opbouwen: Adriaan speelde de Baron niet, dat was Paul van Gorcum.
Ha, eindelijk weet ik ook iets wat ik in dit topic kan posten!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Bij "het geheim van de schatkaart" waar als eerste de baron in voor kwam speelde adriaan de baron. In de volgende series tot en met reis door amerika toe was het paul van gorcum die op een iets andere manier de baron neerzette.
Adriaan als baron:quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ha, eindelijk weet ik ook iets wat ik in dit topic kan posten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |