abonnement Unibet Coolblue
pi_28937378
En hier kunnen alle Limbo's weer verder!!!!!!!!


Update:

Quickbeam: P gehaald, volgend jaar ook te zien op de rechtenfaculteit
Runaway: Ook haar P gehaald, volgend jaar ook te zien op de psychologiefaculteit
pi_28938084
Ik heb ook op de universiteit van Maastricht gezeten, ik was daklegger
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn
pi_28952821
Hmm, ik ben nou wel ingeloot/geselecteerd.. maar wanneer komt Unimaas nou met die brief? ik vraag me ook af of ze die naar m'n nieuwe of oude adres sturen (nog geen adres wijziging verstuurd) alleen ingeschreven bij de gemeente.

tevens tvp
pi_28957351
die brief komt wel hoor!!!!! Maak je maar niet dik !!!!!

Ik denk dat ze het naar je oude adres sturen, aangezien ze dat in hun database hebben staan.

Ga je trouwens meedoen met de INKOM, superheist?
pi_28959454
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:44 schreef runaway het volgende:
die brief komt wel hoor!!!!! Maak je maar niet dik !!!!!

Ik denk dat ze het naar je oude adres sturen, aangezien ze dat in hun database hebben staan.

Ga je trouwens meedoen met de INKOM, superheist?
oja, moet ik me nog voor inschrijven, ik zal er zeker bij zijn!
pi_28982161
vond de inkom vorig jaar om eerlijk te zijn niet zo heel geweldig. Vooral leuk als je bij een studentenclub/sipuut wilt gaan

en dat is nu nét niet mijn ding
pi_28983314
volgens mij is het meer om mensen te leren kennen? Het inschrijfgedoe is overigens binnen
pi_28989166
Welke soort kaartjes moet ik bestellen? Ik weet niet of ik die kaartjes voor die extra feesten moeten nemen of niet. Ik ben niet van plan om bij een studentenvereninging te gaan. Dus moet ik dan de normale versie bestellen? Dan kan ik toch later alsnog wat kaartjes kopen voor die feesten als ik daar zin in heb.?
"Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
  donderdag 21 juli 2005 @ 09:36:07 #10
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_29001593
Ik heb gewoon alles besteld vorig jaar. Ik weet niet hoe duur die kaartjes nu zijn, maar het zal niet belachelijk duur zijn. Moet je voor de open feesten voor circumflex en tragos ook geld betalen of zijn die voor jullie gratis?
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_29006375
superheist: om mensen te leren kennen, tsja daar heb je de INKOM eigenlijk niet voor nodig om eerlijk te zijn. Op school in de OWG leer je ze snel genoeg kennen.
Mocht je bij een vereniging willen zou ik wel meedoen met de INKOM, omdat je dan een beetje het idee krijgt welke verenigingen leuk zijn enzo

Anubys: misschien is het slim om alleen de kaartjes voor de feesten te kopen. Kosten geloof ik 5 euro per keer.

Even wat over de verenigingen:
Kokos: gevarieerde leden, geen ontgroening, daardoor imo ook minder binding tussen de leden onderling
Circumflex: beetje de gulden middenweg, gaat wel een béétje richting rijkeluiskinderen (uitzonderingen daargelaten of course)
Tragos: vind ik persoonlijk echt een boutvereniging, leden die te veel met hun neus in de lucht lopen enzo !!!!


van de onafhankelijke herendisputen vind ik cerberus en pericles erg gezellig!!!! van de andere disputen ken ik niet zo gek veel mensen........
pi_29006433
ow wat trouwens wel leuk is als je wilt gaan sporten in maastricht: er is tijdens de inkom een dag waarbij alle verenigingen zich presenteren (vorig jaar was dit op de woensdag bij Randwijck)

Persoonlijke ervaring is dat de mensen bij de verenigingen een stuk relaxter zijn dan verenigingsmensen.......

Hebben jullie al nagedacht over sporten die je evt. wilt gaan doen?
pi_29006608
kan je daar ergens indoor klimmen? momenteel doe ik niet echt aan sport, af en toe tennis.. maar klimmen lijkt me wel leuk!

aha, klimmen kan in Gulpen, niet in Maastricht zelf..

verder ben ik niet van plan bij een vereniging te gaan, hoogstens koko..

[ Bericht 37% gewijzigd door superheist op 21-07-2005 13:04:26 ]
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:01:09 #14
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_29006684
Een studentenvereniging kan echt heel leuk zijn, ik heb een topjaar gehad wat echt grotendeels te danken is aan mijn sv (circumflex). Als het verenigingsleven je absoluut niet trekt moet je het niet doen, maar als je wel enigzins geinteresseerd bent dan zou ik wel tijdens de inkom even komen kijken.
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_29150338
wat bedoelen ze met een: gewaarmerkte kopie van m'n diploma en m'n cijferlijst? want kheb gewoon die dingen gekopieerd maar ze vonden em blijkbaar niet gewaarmerkt genoeg..
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:58:51 #16
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_29152269
hmmm, ze geloven misschien niet dat je cijferlijst echt is. Probeer een handtekening van je klassenleraar te krijgen...
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_29152352
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 20:58 schreef Quickbeam het volgende:
hmmm, ze geloven misschien niet dat je cijferlijst echt is. Probeer een handtekening van je klassenleraar te krijgen...
ja.. in de vakantie ik bel ze morgen dan maar..
  dinsdag 26 juli 2005 @ 21:46:15 #18
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_29153649
een beetje toegewijden leraar wil dat wel voor je doen
Widening the bell curve.. one step at a time
pi_29164253
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 19:54 schreef superheist het volgende:
wat bedoelen ze met een: gewaarmerkte kopie van m'n diploma en m'n cijferlijst? want kheb gewoon die dingen gekopieerd maar ze vonden em blijkbaar niet gewaarmerkt genoeg..
daarvoor moet je bij de gemeente zijn hoor!!!

die doen er een stempel op en dan is het wel goed. Volgende keer wel opletten wat je instuurt
pi_29170006
Gewaarmerkt is toch handtekening en stempel? Of niet? Hetzelfde gebeurt volgens mij bij de onderwijsbalie als je een uitdraai wilt...
pi_29171974
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef runaway het volgende:

[..]

daarvoor moet je bij de gemeente zijn hoor!!!

die doen er een stempel op en dan is het wel goed. Volgende keer wel opletten wat je instuurt
ik ben langsgeweest, maar wist het echt niet hoor, dat dat bij de gemeente moest..
pi_29172832
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:27 schreef superheist het volgende:

[..]

ik ben langsgeweest, maar wist het echt niet hoor, dat dat bij de gemeente moest..
het kan evt ook op school, maar die zijn natuurlijk dicht in de vakantie..........

bij de gemeente kan het altijd voor zover ik weet.
pi_29175876
ja, de ondertekende en bestempelde diploma/cijferlijst zijn op de post..
pi_29176565
goedzo heistje

ga je nog naar de inkom?
pi_29178774
oja.. nu maar even voor inschrijven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')