abonnement Unibet Coolblue
pi_28501480
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:03 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Je mag je mond weer houden.
Jij bent wel erg brutaal, zeker voor ene blondje.

@SC: Jackie Wilson is leuk, of heb je een speciaal iets in gedachte voor op die CD? Nederlandse nummers ofzo?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28501483
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Miles Davis, dat moet echt heel wat zijn. Die man is alleen zo vreselijk eng, zoals hij altijd kijkt.

Alicia Keys vind ik een van de weinigen van de 'nieuwe generatie' die normaal fatsoen koppelen aan een enorm talent en creativiteit. Heerlijk mens.

Mooi dat je de live uitvoering van 'Als Ze Er Niet Is' kan waarderen. Voor die vriendin in de VS heb ik een cd'tje gemaakt en dat is het eerste nummer! Ook erg mooi en in dit geval ook nog toepasselijk.

Coldplay vind ik leuk, maar zou ik niet naar toe willen. U2 eigenlijk hetzelfde, maar een vriend van me is fan en in februari hebben we samen in de vrieskou voor het postkantoor van Nunspeet (of all places.. is bij Zwolle) gelegen om uiteindelijke nog net kaartjes voor het derde concert te bemachtigen. Je zal maar echt fan zijn en die muziek mooi vinden. Voor pakweg John Legend of Frank Boeijen is het nooit zo lastig.
Miles Davis, haha.. idd geen knapperd, maar die man kan muziek maken! Van hem kan ik echt genieten. Hij heeft de gave mij volledig rustig te maken, en dat kunnen er écht niet veel.

Alicia Keys was ik vroeger helemaal weg van. Tegenwoordig wat minder, maar ze blijft een goede artieste. Vind d'r stem over z'n toppunt heen. Teveel gebruikt in korte tijd.

Echt héél lief dat je een cd'tje hebt gemaakt Ik zou zelf niet weten welke liedjes je erop moet zetten. Dat kun je beter zelf bepalen. Misschien dat jullie samen liedjes hebben...

U2 zou ik een spreekwoordelijke moord voor doen. Volgens mij wordt die show gigantisch. Meestal ga ik naar concerten voor de muziek, 9 op de 10 keer.. Maar net die tiende keer ga ik voor spectakel.. Wil ook wel eens een show waarbij ik mijn ogen echt uitkijk door 't vuurwerk of andere spectakels.. Wel lief dat je meegaat 'als vriendendienst' maar je zal 't vast wel leuk hebben daar. En sowieso, je bent met een vriend dus gezelligheid gegarandeerd..
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28501484
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij bent wel erg brutaal, zeker voor ene blondje.

@SC: Jackie Wilson is leuk, of heb je een speciaal iets in gedachte voor op die CD? Nederlandse nummers ofzo?


Case closed.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:11:59 #54
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501486
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij bent wel erg brutaal, zeker voor ene blondje.

@SC: Jackie Wilson is leuk, of heb je een speciaal iets in gedachte voor op die CD? Nederlandse nummers ofzo?
Vriend, we gaan allemaal off-topic, maar laat het blonde issue varen.

Jackie Wilson, dat klinkt Motown! Nog bepaalde nummers? Ik heb genoeg leuke nummers, maar ik ben zelf een beetje de frisheid kwijt, ken die nummers allemaal te goed. En Nederlandse nummers hoeft niet hoor. Staat nog een nummer van De Dijk op ('Wat Een Vrouw') en 'Alle Duizend Redenen' van Van Dik Hout. Zo veel goede nummers zijn er niet.

Ik ben benieuwd!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:18:07 #55
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501495
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:09 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Miles Davis, haha.. idd geen knapperd, maar die man kan muziek maken! Van hem kan ik echt genieten. Hij heeft de gave mij volledig rustig te maken, en dat kunnen er écht niet veel.

Alicia Keys was ik vroeger helemaal weg van. Tegenwoordig wat minder, maar ze blijft een goede artieste. Vind d'r stem over z'n toppunt heen. Teveel gebruikt in korte tijd.

Echt héél lief dat je een cd'tje hebt gemaakt Ik zou zelf niet weten welke liedjes je erop moet zetten. Dat kun je beter zelf bepalen. Misschien dat jullie samen liedjes hebben...

U2 zou ik een spreekwoordelijke moord voor doen. Volgens mij wordt die show gigantisch. Meestal ga ik naar concerten voor de muziek, 9 op de 10 keer.. Maar net die tiende keer ga ik voor spectakel.. Wil ook wel eens een show waarbij ik mijn ogen echt uitkijk door 't vuurwerk of andere spectakels.. Wel lief dat je meegaat 'als vriendendienst' maar je zal 't vast wel leuk hebben daar. En sowieso, je bent met een vriend dus gezelligheid gegarandeerd..
Miles Davis downloaden is als vloeken in de kerk, maar ik word nu te nieuwsgierig! Het is ook een soort illusie. Door nooit naar hem te luisteren blijft hij zo'n ongrijpbare grootheid. Moet toch maar eens veranderen dan...

We hebben samen wel liedjes.. maar ze is gewoon een vriendin hè.. of weet je wat.. waarom om de waarheid heen draaien.. haha..

Misschien had je nog een frisse tip.. het zou maar zo kunnen dat het net de missing link was.

Ik lees af en toe over U2 en hoe het deze tour gaat en het is allemaal wat soberder dan wat we gewend zijn van onze Ierse vrienden geloof ik. Ze hebben natuurlijk ook genoeg steengoede nummers. Ja, word zeker gezellig, die vriend van me woont in Amsterdam dus blijf het hele weekeinde en dan zondag naar Nijmegen waar we de hele week de Zomerfeesten hebben.. Zit trouwens nog een verhaaltje aan dat weekeinde vast, maar dat vertel ik je nog wel.. Trouwens, vriendendienst van 70 euro.. ik moest wel even slikken. Het wordt mooi!

NSJ is trouwens ook bijzonder. Grote namen hebben ze daar toch ieder jaar weer. Mooie combinaties ook.
pi_28501512
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Miles Davis downloaden is als vloeken in de kerk, maar ik word nu te nieuwsgierig! Het is ook een soort illusie. Door nooit naar hem te luisteren blijft hij zo'n ongrijpbare grootheid. Moet toch maar eens veranderen dan...

We hebben samen wel liedjes.. maar ze is gewoon een vriendin hè.. of weet je wat.. waarom om de waarheid heen draaien.. haha..

Misschien had je nog een frisse tip.. het zou maar zo kunnen dat het net de missing link was.

Ik lees af en toe over U2 en hoe het deze tour gaat en het is allemaal wat soberder dan wat we gewend zijn van onze Ierse vrienden geloof ik. Ze hebben natuurlijk ook genoeg steengoede nummers. Ja, word zeker gezellig, die vriend van me woont in Amsterdam dus blijf het hele weekeinde en dan zondag naar Nijmegen waar we de hele week de Zomerfeesten hebben.. Zit trouwens nog een verhaaltje aan dat weekeinde vast, maar dat vertel ik je nog wel.. Trouwens, vriendendienst van 70 euro.. ik moest wel even slikken. Het wordt mooi!

NSJ is trouwens ook bijzonder. Grote namen hebben ze daar toch ieder jaar weer. Mooie combinaties ook.
Beloof me dat je Miles Davis níet gaat downloaden! Men loopt naar de Mediamarkt en koopt daar een dubbelcd van Miles voor nog geen 5 euro. Ik zeg; haal 'm morgen!

Ik ken genoeg mooie nummers, maar vind dat je zo'n cd zelf samen moet stellen. Het is een cd voor een vriendin van je. Dan denk ik; wat is er nou leuker dan een cd die volledig is samengesteld door een vriend? Je moet zelf nummers zoeken die jou en haar liggen. Maar da's mijn mening Zoek en gij zult vinden!

Wel hopen dat U2 het nummer 'One' gaat doen. Dat is het enige nummer van hun dat me echt laat smelten! De tekst ervan is schitterend. En 'Sunday bloody Sunday' is natuurlijk ook een heerlijke meeblerder.. Komt vast wel goed, he.. Zomerfeesten, wat houdt dat precies in? Gedraag je je wel een beetje?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28501513
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Vriend, we gaan allemaal off-topic, maar laat het blonde issue varen.

Jackie Wilson, dat klinkt Motown! Nog bepaalde nummers? Ik heb genoeg leuke nummers, maar ik ben zelf een beetje de frisheid kwijt, ken die nummers allemaal te goed. En Nederlandse nummers hoeft niet hoor. Staat nog een nummer van De Dijk op ('Wat Een Vrouw') en 'Alle Duizend Redenen' van Van Dik Hout. Zo veel goede nummers zijn er niet.

Ik ben benieuwd!
Tja, ik ben er verder niet heel erg bekend mee allemaal, maar Reet Petite en Lonely Teardrops kent iedereen wel, dus dat zou kunnen.

Verder vind ik persoonlijk het nummer Private Investigations van Dire Straits prachtig, maar daar moet je van houden.

Als je echt veel variatie wilt kun je er dan nog een nummertje van Daft Punk tussen gooien, bijvoorbeeld One More Time, en bijvoorbeeld Epic van Faith No More.

En Black, van Pearl Jam. Portishead - Glory Box.

Hector Lavoe - Periodico de Ayer is ook leuk trouwens, maar dat ken je vast niet. Iets grappigs van Manu Chao kan ook nog wel. Sade. Het ligt eraan hoe gek je het wilt hebben, maar ik vind het wel leuk om alles door elkaar te gooien.

Ik kan niet slapen, valt het op?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28501516
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tja, ik ben er verder niet heel erg bekend mee allemaal, maar Reet Petite en Lonely Teardrops kent iedereen wel, dus dat zou kunnen.

Verder vind ik persoonlijk het nummer Private Investigations van Dire Straits prachtig, maar daar moet je van houden.

Als je echt veel variatie wilt kun je er dan nog een nummertje van Daft Punk tussen gooien, bijvoorbeeld One More Time, en bijvoorbeeld Epic van Faith No More.

En Black, van Pearl Jam. Portishead - Glory Box.

Hector Lavoe - Periodico de Ayer is ook leuk trouwens, maar dat ken je vast niet. Iets grappigs van Manu Chao kan ook nog wel. Sade. Het ligt eraan hoe gek je het wilt hebben, maar ik vind het wel leuk om alles door elkaar te gooien.

Ik kan niet slapen, valt het op?
Manu Chao..? Dude, are you serious?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:30:51 #59
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501520
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Tja, ik ben er verder niet heel erg bekend mee allemaal, maar Reet Petite en Lonely Teardrops kent iedereen wel, dus dat zou kunnen.

Verder vind ik persoonlijk het nummer Private Investigations van Dire Straits prachtig, maar daar moet je van houden.

Als je echt veel variatie wilt kun je er dan nog een nummertje van Daft Punk tussen gooien, bijvoorbeeld One More Time, en bijvoorbeeld Epic van Faith No More.

En Black, van Pearl Jam. Portishead - Glory Box.

Hector Lavoe - Periodico de Ayer is ook leuk trouwens, maar dat ken je vast niet. Iets grappigs van Manu Chao kan ook nog wel. Sade. Het ligt eraan hoe gek je het wilt hebben, maar ik vind het wel leuk om alles door elkaar te gooien.

Ik kan niet slapen, valt het op?
Geweldig! Insomnia meteen ook maar doen dan? Ik vind het gewoon geinig om favoriete muziek van andere mensen te horen. Hector L. zegt me inderdaad niets, dat nummer van Dire Straits ken ik wel, vind ik ook goed! Ok, ik ga eens kijken. We hebben het al lang niet meer over dat cd'tje, maar ik ga helemaal los hier.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:36:57 #60
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501525
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:27 schreef ma_jojo het volgende:Beloof me dat je Miles Davis níet gaat downloaden! Men loopt naar de Mediamarkt en koopt daar een dubbelcd van Miles voor nog geen 5 euro. Ik zeg; haal 'm morgen!
Ik beloof!
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:27 schreef ma_jojo het volgende:Ik ken genoeg mooie nummers, maar vind dat je zo'n cd zelf samen moet stellen. Het is een cd voor een vriendin van je. Dan denk ik; wat is er nou leuker dan een cd die volledig is samengesteld door een vriend? Je moet zelf nummers zoeken die jou en haar liggen. Maar da's mijn mening Zoek en gij zult vinden!
Je hebt helemaal gelijk, maar jouw smaak en kennis zit op bepaalde punten in het verlengde van de mijne, dus leek het me niet eens zo'n slecht idee. Ik wil juist ook nummers die ze nog niet kent, anders is het ook zo 'makkelijk'. 'Stay With You' komt er ook op! Ze vertelde me dat ze 'Ordinary People' zo mooi vond.
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:27 schreef ma_jojo het volgende:Wel hopen dat U2 het nummer 'One' gaat doen. Dat is het enige nummer van hun dat me echt laat smelten! De tekst ervan is schitterend. En 'Sunday bloody Sunday' is natuurlijk ook een heerlijke meeblerder.. Komt vast wel goed, he.. Zomerfeesten, wat houdt dat precies in? Gedraag je je wel een beetje?
'One' is het enige liedje dat ik heb van U2. Oh nee, ik lieg. 'Mysterious Ways' heb ik ook, daar ben ik ook wel verslaafd aan geloof ik. De Zomerfeesten horen bij de befaamde Wandelvierdaagse van Nijmegen. Me gedragen zat eigenlijk niet in de planning, maar als je er op staat..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:45:21 #61
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501538
Dit meisje krijgt slaperige oogjes dus overweegt ervandoor te gaan.. 't Was gezellig en spreek je snel weer?
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28501541
Best aardige muziek
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_28501546
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
M-J, wat vind je dan van Tony Rich Project ??
Ken alleen 'Like a woman' van hem.. Dat nummer klinkt heel goed! Stom dat ik me nooit wat meer in hem heb verdiept eigenlijk, ga ik morgen doen 'nd then I'll get back to you!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_28501548
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Manu Chao..? Dude, are you serious?
Kun jij niet eens je blonde mond houden?

SC, nogal off topic allemaal hier, maar aangezien ik nog steeds niet kan slapen kan je me best even in je MSN slingeren. Ik ben momenteel ook op zoek naar wat meer muziek.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:53:00 #66
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501556
Ma_JoJo.. slaap lekker.. and be sure to get back to me! Er is nog veel te zeggen.. geloof me. Iedereen kent 'Nobody Knows' en jij begint meteen over 'Like A Woman' waar ik op dit moment naar luister.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:54:26 #67
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501561
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:48 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Ken alleen 'Like a woman' van hem.. Dat nummer klinkt heel goed! Stom dat ik me nooit wat meer in hem heb verdiept eigenlijk, ga ik morgen doen 'nd then I'll get back to you!
Ik heb je tips.. je shortcuts naar de mooiste nummers..
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:54:51 #68
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28501562
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kun jij niet eens je blonde mond houden?

SC, nogal off topic allemaal hier, maar aangezien ik nog steeds niet kan slapen kan je me best even in je MSN slingeren. Ik ben momenteel ook op zoek naar wat meer muziek.
Kom je online dan, deegjongen?
pi_28501575
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 04:50 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Kun jij niet eens je blonde mond houden?

SC, nogal off topic allemaal hier, maar aangezien ik nog steeds niet kan slapen kan je me best even in je MSN slingeren. Ik ben momenteel ook op zoek naar wat meer muziek.


SC, ook jij weltrusten voor 't geval je nog gaat slapen.. Al denk ik dat ik over m'n slaap heen ben
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 00:00:21 #70
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_28642065
Gisteren de kaarten voor 15 september binnen gekregen. Er is geen weg meer terug.
  maandag 25 juli 2005 @ 23:57:41 #71
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29128760
'Get Lifted' doet het ook in de USA erg goed!
pi_29144292
Kaartjes voor John Legend vandaag gekocht!
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_29459462
Aftellen tot 15 september is begonnen. 'Party of two' is onderweg vanuit Groningen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 03:26:05 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_29772503
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:15 schreef ma_jojo het volgende:
28 mei stond 'ie in Paradiso maar was razendsnel uitverkocht
15 sept in de HMH, ich bin dabei
Lijkt me leuk om dan mee te gaan..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_29801840
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 03:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Lijkt me leuk om dan mee te gaan..
Ik ga toevallig met iemand die dezelfde naam draagt als jij en die toevallig ook vandaag jarig is.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')