Ja tuurlijk, ik maak ook eens zo'n post en meteen komt daar aapje ajuu aanzettenquote:
ff lekker leuterenquote:
wat is impig?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
ey maak eens de opmerking
Goh Kugari-Ken wat heb jij een goede smaak!
naar het dscussie punt ben je homo of bi of divers als je als "hetero" man een keer sex hebt met een andere manquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar gaan we naar toe? *koffertje pak*
die obsessie voor johnny depp noch voor orlanod bloom heb ik ook nooit begrepen. brad pitt is nog soort van klassiek helden lekker fascistisch larger than life geil (kaaklijk!) nietmijn kopje thee met cake thoughquote:
te veel concurentie voor je?!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Je hebt homo's en hetero's..
En bi's zijn niet te vertrouwen, dat weet iedereen..
Nee, ik bedoel te zeggen als je behoefte hebt aan sex met andere mannen. Als je sex hebt op een donkere parkeerplaats als je denkt dat het een vrouw is, maar dat blijkt niet zo te zijn, dan ben je geen homo. Enkel heel erg dom.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
naar het dscussie punt ben je homo of bi of divers als je als "hetero" man een keer sex hebt met een andere man
who gives a flying fuck?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
naar het dscussie punt ben je homo of bi of divers als je als "hetero" man een keer sex hebt met een andere man
bi zijn lijkt me zo vreselijk vermoeiend. je kan wel aan de gang blijven dan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Je hebt homo's en hetero's..
En bi's zijn niet te vertrouwen, dat weet iedereen..
eendjes? Dat waren toch aapjes?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee beavje het is een flying duck. alle eendjes weet je nog.![]()
nee aapjes pesten. of waren het nou bevers? ach wat maakt het uit wat er aan je leuter hangtquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eendjes? Dat waren toch aapjes?.
Duckhuntquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee beavje het is een flying duck. alle eendjes weet je nog.![]()
zolang het maar geen schimmel is, al zou een paardensexliefhebber het daar ook weer niet mee eens zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
nee aapjes pesten. of waren het nou bevers? ach wat maakt het uit wat er aan je leuter hangt![]()
creno, staak je wild geraas!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef creno het volgende:
[..]
zolang het maar geen schimmel is, al zou een paardensexliefhebber het daar ook weer niet mee eens zijn
ineens staakt iedereen zijn wild geraasquote:
jij hangt je leuter nog in een kleuter!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:44 schreef creno het volgende:
[..]
zolang het maar geen schimmel is, al zou een paardensexliefhebber het daar ook weer niet mee eens zijn
ja vind je het gek??quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef creno het volgende:
[..]
ineens staakt iedereen zijn wild geraas![]()
nee gezond eten daar gaat het om. verse groente en zo.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hele "I love vanilla ice cream but every now and then I'm in the mood for chocolate" hebben we nou ook wel gehad. Bi's kunnen gewoon niet kiezen, terwijl het daar in het leven nou juist om gaat. Keuzes maken..
I've heard that one... not bad indeedquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Warm noise from Japan..
Vage geluiden, ruis, geen melodie... gewoon... geluid..
Juist, ze kiezen ervoor om sex te hebben met beide geslachten.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat hele "I love vanilla ice cream but every now and then I'm in the mood for chocolate" hebben we nou ook wel gehad. Bi's kunnen gewoon niet kiezen, terwijl het daar in het leven nou juist om gaat. Keuzes maken..
bisexeel daaar kun je toch blind van worden? heb ik weleens gehhoord. en het kost je je rug.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Juist, ze kiezen ervoor om sex te hebben met beide geslachten.
Onanieren macht blind, heisst es in Deutschland zu sein. Merkwürdig dass eine Landesgrenze soviel Einfluss auf Krankheitssymptome hat.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
ja hoor en van trekken word je doof?!
en nu "wat zeg je?" plaatsen is wel een inkoppertje
je kan natuurlijk ook gewoon sex hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef keizerpinguin het volgende:
ja hoor en van trekken word je doof?!
en van fokken ga je weer pijpen. zo blijf je bezig.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:32 schreef creno het volgende:
EN VAN PIJPEN GA JE HARD PRATEN !
gana, javaanse jongens, tongen, uit jebroek, barbaren, nou nou ang3l door de bocht!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:34 schreef Ang3l het volgende:
*BURP*
Zo, zomaar spontaan gana uit eten op de Kleine Berg, bij Javaanse Jongens.
Ik knap uit m'n broek en m'n tong staat nog in de fik
hij is inderdaad leuk, maar toch had ik er iets meer van verwachtquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:52 schreef Weemz het volgende:
Zo. Madagascar was echt leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |