abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 april 2007 @ 22:10:17 #201
130081 manou
me love me boyfriend
pi_48059539
ik wil de voetbal bedel!!!!! waar is die te krijgen ik heb al veel gezocht maar tot nu toe niets......iemand!??!
pi_48064249
Ik wil ook een Pandora, ik twijfel nog of ik wil een Josh dan ben ik in één keer klaar, maar het sparen is juist ook wel weer leuk
hmmmzz en ik neem ze niet allebei... koop al te veel
pi_53693764
Ik heb zojuist een pandora armband besteld. Met een liefde bedeltje.

En een schakelarmband, met met een schakel van mom en dad.
pi_54439579
Een collega van me liep ermee rond. ik vind het toch wel errug leuk.
heb er net 1 besteld met wat bedeltjes.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  † In Memoriam † zaterdag 10 november 2007 @ 18:50:19 #205
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_54509590
Ja psst, ik ben ook een Pandora muts (sinds kort). Ik had een bedel gewonnen, een bijbeltje . Nou vond ik het in eerste instantie niks maar toen ik bij een juwelier langsging om eens wat bedeltjes te bekijken zag het er toch wel erg leuk uit en voor ik het wist had ik een armband en een waterman bedel gekocht . Echt goedkoop is het niet, gemiddeld 20 euro voor een zilveren bedel is (op de spacers na) nog 'goedkoop'.
Duuuus ik ging wat snuffelen op het wereld wijde web en op www.koopshop.nl kan je de bedels bestellen (ongeacht of ze goud of zilver zijn) met 30% korting! . Ik heb vorige week een eightball bedel en een dobbelsteen + 2 spacers besteld (je kan met I-Deal betalen) en binnen 2 dagen had ik ze al binnen .

Oh en die voetbal hebben ze daar ook!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Jubileum moderator zondag 24 februari 2008 @ 19:01:19 #206
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56952536
Zo even een oud topic schoppen!

Ik heb sinds woensdag ook een pandora armband, en dankzij gulle gevers al een aantal bedels:
Van mijn dochters:

En nog wat bedels. Binnenkort wil ik graag deze kopen: maar ik zoek ook nog wat kleurkralen. Trolls kunnen niet op Pandora heb ik begrepen, maar kunnen andere glaskralen dan wel? Of is het het beste om alleen originele kralen te kopen?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 24 februari 2008 @ 19:15:47 #207
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_56952813
Leuke bedels Lois!
Dat engeltje vind ik superschattig .

Voor zover ik weet kunnen praktisch alle glaskralen op Pandora.

Mijn laatste aanwinst is deze bedel:

De opbrengst hiervan komt ten goede aan de stichting Kika, dat vond ik wel een mooi gebaar.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zondag 24 februari 2008 @ 21:44:56 #208
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56956099
Voor de pandora-liefhebbers... Alle webwinkels die nog korting geven stoppen hiermee.
Als je dus nog echte pandora-kralen wilt hebben, snel bestellen (als in: deze week).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 februari 2008 @ 23:12:24 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_56975889
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:01 schreef Lois het volgende:
Zo even een oud topic schoppen!

Ik heb sinds woensdag ook een pandora armband, en dankzij gulle gevers al een aantal bedels:
Van mijn dochters:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En nog wat bedels. Binnenkort wil ik graag deze kopen: [ afbeelding ] maar ik zoek ook nog wat kleurkralen. Trolls kunnen niet op Pandora heb ik begrepen, maar kunnen andere glaskralen dan wel? Of is het het beste om alleen originele kralen te kopen?
Pandora heeft ook glas.
pi_57557869
even een kickje, want ik heb sinds ruim een weekje ook een pandora-armband:
Deze armband:

en deze bedels:





Tap tap tap
pi_57566433
Ik vind ze allemaal leuk Cherry lips!
Ik was toevallig in dit topic aan het neuzen via de zoekmachine, en zag dat jij het weer omhoog geschopt had, leuk!
Ik hoop morgen in Amsterdam mijn allereerste zilveren pandora armbandje te kopen, die met de mooie sluiting. En deze bedeltjes/ruimtedingetjes wil ik er dan bij




Paddestoeltje en de zwaan wil ik ook graaag hebben!
Maar eerst maar eens kijken morgen in de winkel, heb op internet ook al een adresje dat misschien wat goedkoper is.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 21:07:30 #212
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57566483
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef Poppejans het volgende:
heb op internet ook al een adresje dat misschien wat goedkoper is.
Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
pi_57566629
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
ja klote is dat, er woont iemand in mijn dorp die de bedels met 20% of zo korting verkocht maar net als ik die armband eindelijk heb, kapt iedereen ermee .

Ik wil nog graag het spookje, het aardbeitje en het hartje en de groenblauwe glasbedel.
Tap tap tap
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 maart 2008 @ 21:15:25 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_57566653
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ja klote is dat, er woont iemand in mijn dorp die de bedels met 20% of zo korting verkocht maar net als ik die armband eindelijk heb, kapt iedereen ermee .
Stuur een klaagmail naar pandora.
pi_57566694
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk aangezien de importeur het dealerschap van juweliers intrekt als ze korting geven.
Via marktplaats iemand die er heel veel aanbied (nieuw) kan je een lijst opvragen, iemand uit Ede is dat.
Wat ik er over lees van 1 of ander pandora-forum is het wel betrouwbaar.
Hij biedt voor 13 euro nog wat bedels aan die ik overal zie voor 19 euro.

Maar dat forum is al wel erg verouderd, misschien kan dat dus niet meer? Geen idee, heb die vent wel gemaild of hij nog verkoopt.

edit: Cherrylips dan hebben we het denk ik over dezelfde persoon, ik wist niet dat hij dat dus niet meer deed.. he das dan wel weer k..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57566771
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Via marktplaats iemand die er heel veel aanbied (nieuw) kan je een lijst opvragen, iemand uit Ede is dat.
Wat ik er over lees van 1 of ander pandora-forum is het wel betrouwbaar.
Hij biedt voor 13 euro nog wat bedels aan die ik overal zie voor 19 euro.

Maar dat forum is al wel erg verouderd, misschien kan dat dus niet meer? Geen idee, heb die vent wel gemaild of hij nog verkoopt.

edit: Cherrylips dan hebben we het denk ik over dezelfde persoon, ik wist niet dat hij dat dus niet meer deed.. he das dan wel weer k..
we hebben het idd over dezelfde persoon, die heeft een eigen winkeltje op marktplaza en is er mee gestopt .
Tap tap tap
pi_57566846
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

we hebben het idd over dezelfde persoon, die heeft een eigen winkeltje op marktplaza en is er mee gestopt .

Dacht ik dat ik HET echt gevonden had om ze goedkoper te krijgen.. haha

Morgen eerst maar eens het armbandje bij een juwelier gaan passen, heb zelf wel zitten meten maar durf niet op de gok via internet een maat te bestellen, die bedeltjes zelf zal ik wel vrijwel allemaal via internet laten komen denk ik.
Dat spookje wil ik als allereerst
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57566895
Hier heb je 'm:
http://www.marktplaza.nl/winkel.php?winkelnr=409874
het paddestoeltje gaat eruit, zie ik.
Tap tap tap
pi_57585622
Ik heb vandaag deze gekocht


en deze bedel


en alvast 2 van deze spacers


en toen was mn geld op maar zo blijft het wel leuk om heel langzaam een mooie armband te krijgen vol met bedeltjes.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57613858
ik heb de armband niet meer om, hij valt af als ik mijn jas uit doe, hij is vol met wat ik wilde en eigenlijk niet meer intressant. om een 2e te beginnen is ook geen optie. dan moet ik 2 nieuwe bazic armbanden kopen. van 18 of 19 CM. A 49 euro, als iemand wil ruilen met de bazic armband is dat wel een goed idee, die van mij is veel te groot. 21 CM.
maar mooi is tie wel.
De Puta Madre
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:04:09 #221
3185 Adelante
To let it go now
pi_58594289
Voor moederdag is het wel hadig, want je hoeft geen bos bloemen meer te halen (die zijn met dit weer toch binnen een dag kapot)! Alleen wel prijzig die onderdelen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58596677
Ik heb er ook weer een paar gekregen als late verjaardags/afstudeercadeautjes .


Tap tap tap
pi_58599121
Ondertussen heb ik deze allemaal
2x spacer
2x spacer
2x Clip



"Geluk''




“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58909480
-edit: spam is niet gewenst op FOK!

[ Bericht 88% gewijzigd door Mylene op 26-05-2008 07:00:14 ]
pi_62593637
-edit: spam is niet gewenst, wil je adverteren op FOK!, klik hier

[ Bericht 32% gewijzigd door Mylene op 23-10-2008 08:51:34 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:53:25 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62593843
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef bdvaal het volgende:
**************
Die zal dan binnenkort geen pandora meer verkopen.
-edit- ook speciaal geregistreerd voor deze ene post? Dat gaat op spam lijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mylene op 23-10-2008 08:39:08 ]
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2008 @ 20:57:02 #227
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_62593972
Idd, dat soort grote kortingen wil de Nederlandse leverancier niet meer .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 oktober 2008 @ 20:58:56 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62594029
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:57 schreef Skaai het volgende:
Idd, dat soort grote kortingen wil de Nederlandse leverancier niet meer .
Ze accepteren geen enkel kortingssysteem. Je verliest direkt je dealerschap.
Nu denken ze daardoor meer te verdienen, maar een beetje webshopper koopt het dan gewoon in Amerika ofzo. Dus het enige wat ze bereikt hebben is dat er minder handel in Nederland is.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:03:52 #229
3185 Adelante
To let it go now
pi_62596544
Zag dat ze hier in de buurt zaterdag een actie hebben 4 halen, 3 betalen. Waarschijnlijk willen ze dus van het systeem af
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62611875
Ik heb laatst deze gekregen:


.
Er zijn volgens mij weer een paar leuke nieuwe uit .
Tap tap tap
pi_62627491
Oooh Pandora dat heb ik ook, ik spaar dat ook, erg leuk man!

Wel best prijzig, maar dat is juist het leuke, dan is het echt speciaal, en iedere dingetje heeft dan zijn eigen betekenis.

Ik heb voor men verjaardag zon armbandje gekregen en alvast 1 dingetje . Een beschermengeltje van mijn vriend. En van een vriendin van mij, een pompoentje.

Ik heb ook zon boekje van pandora, daar staan al die dingetjes in die je kan kopen.

Die armbandje en hangertjes heb ik in het zilver, maar ik wil nog zon kinderwagentje in het goud kopen, 2, 1tje met een blauw steentje erin en 1tje met een rose steentje erin. Omdat ik twee kindjes heb, een zoontje en een dochtertje. Maar dan moet ik eventjes sparen want 1 zon kinderwagentje (goud) is maar liefs 300 euro..... Wel leuk kadootje als je telkens bevallen bent ofzo, hehehe.

Maar ik vind het geweldig, en spaar het ook dus.
pi_62630180
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze accepteren geen enkel kortingssysteem. Je verliest direkt je dealerschap.
Nu denken ze daardoor meer te verdienen, maar een beetje webshopper koopt het dan gewoon in Amerika ofzo. Dus het enige wat ze bereikt hebben is dat er minder handel in Nederland is.
dit is ook even een mode, na een maand heb ik een leuke armband. { verjaardag } en dan houd het op.
De Puta Madre
pi_63840419
Zojuist weer eentje voor mijn moeder besteld: P195.

Word een erg leuke armband zo. Elke bedel is van een ander persoon van een andere gebeurtenis. Kerst, verjaardag, enz.
pi_64663439
Ik heb ook voor kerst een armband van Pandora gehad inclusief 5 bedels.
pi_64665436
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:03 schreef CherryLips het volgende:
even een kickje, want ik heb sinds ruim een weekje ook een pandora-armband:
Deze armband:
[ afbeelding ]
en deze bedels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste twee bedels zijn pretty :
pi_64666391
Deze heb ik gehad:

pi_64931671
Wauw Ik ben gelukkig bijna jarig!
pi_64931732
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef zaara het volgende:
Deze heb ik gehad:

[ afbeelding ]
.

Die van mij zaten heul niet in zo'n mooie doosje .
Wat een ontzettend leuke bedeltjes zeg . Is die linker met vlindertjes?
Tap tap tap
pi_64938826
Zijn leuk he

Niet elke juwelier heeft die doosjes idd, omdat ze nogal duur zijn heb ik gehoord.

De linker is emaille met bloemen erop.
pi_64945954
Ik heb de mijne bijna vol (met een paar rode glaskralen/bedels, nu nog een stuk of 5.. en dan op naar de 2e.
Mijn ketting wil ik nog aanvullen met wit/creme kleurige glaskralen en bedels.


@zaara: die linker met die bloem heb ik ook, erg mooi is die.. en die ernaast ook, maar dan in het rood.
Het leuke is, vind ik, dat je dezelfde bedels kan hebben als een ander, maar het uitzonderlijk is als diegene ook dezelfde combi heeft.
pi_69668797
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:15 schreef MaLo het volgende:

Voor zover ik weet kunnen praktisch alle glaskralen op Pandora.

De bedels van Trollbeads hebben een kleinere opening dan de Pandora's, die passen niet over het schroefsysteempje van Pandora heen. Zileveren Trollbeads kan de juwelier wat ruimer maken heb ik me laten vertellen, maar met galskralen lukt dat niet. Jammer, want Trollbeads heeft erg mooie glaskralen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 9 mei 2010 @ 11:43:01 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_81206512
Zo weer een moederdag ding gehaald.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_82837059
Kickje.
Binnenkort ook een Pandora armband aanschaffen.
pi_83919168
Verkoopt iedere juwelier Pandora armbanden en bedels? Want ik ben op zoek naar een juwelier die het verkoopt in Maastricht.
Koning.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:15:32 #245
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_83920324
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:44 schreef tha_dark het volgende:
Verkoopt iedere juwelier Pandora armbanden en bedels? Want ik ben op zoek naar een juwelier die het verkoopt in Maastricht.
http://www.pandora.net/nl-NL/stores
pi_83938174
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 10:01 schreef DuchessX het volgende:
Kon nog geen topic hierover vinden met de search

Een vriendin wees me op hetvolgende:
http://www.jpc.nl/company/pandora/

En ik ben er helemaal weg van, hartstikke leuk zeg!

Pandora, de nieuwste hype in sieradenland nu ook in Nederland. Meer dan 100 verschillende ornamenten (Pandora’s) kunnen worden gespaard in combinaties aan armbanden en colliers. In zilver en goud of combinaties daarvan. Ook met edelstenen. Iedereen kan een eigen unieke verzameling opbouwen en daarmee groeit steeds je eigen uitstraling en de waarde van het unieke sieraad. Een leuke vouwfolder laat zien waaruit je allemaal kunt kiezen. Voor jezelf of juist voor die ander….
Prijzen van een armband in zilver vanaf ¤ 24,50.


Ik ga zeker sparen

Enne, ik ben ook nog eens bijna jarig, komt dat even mooi uit
je link werkt niet.
De Puta Madre
  maandag 12 juli 2010 @ 08:20:03 #247
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83944539
quote:
Op maandag 12 juli 2010 00:03 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

je link werkt niet.
Dat is ook een link uit 2005
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_83952789
Uiteindelijk ben ik helemaal niet gaan sparen
#geen
pi_83954590
De Pandora glaskralen zijn zo ontzettend lelijk Het zilver is wel leuk hoor maar het glas is verschrikkelijk. Doe mij Trollbeads maar Nog goedkoper ook.
pi_83960514
Ik vind ze mooi Ook niet allemaal hoor, maar ik heb er nu drie en m'n armband is toch bijna vol
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')