Op zulke mensen moet je niet ingaan.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:26 schreef snijder het volgende:
[..]
Zodat het weer meer belastinggeld kost?

Dat was een reactie op je 2e vraag: En al die lui die van die geweldige reacties geven: dat jullie er nog de moeite voor nemen, zeker niets te doen?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:13 schreef THE_BASE het volgende:
[..]
TRIEST.
Ik stel een vraag. Krijg geen fatsoenlijk antwoord op mijn vraag. Ik weet ook dat ik te hard heb gereden. Alsof jij nooit 130 rijd rond middernacht. Zout op joh!

Helaas zijn er te veel mensen die denken dat de regering/politie/overheid pesten echt zin heeft....quote:Op zondag 12 juni 2005 19:28 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Op zulke mensen moet je niet ingaan.
Nadenken kost moeite voor hun.

Ik baal ook altijd zo van die kneuzen die flitspalen in de fik zetten enzo...quote:Op zondag 12 juni 2005 21:04 schreef snijder het volgende:
[..]
Helaas zijn er te veel mensen die denken dat de regering/politie/overheid pesten echt zin heeft....![]()

Echt niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef BlueEyed het volgende:
Je hebt deels gelijk, tot voor circa 2 jaar geleden mocht dit idd niet, en was men verplicht je staande te houden na controle met een lasergun.
Nu dus niet meer helaas..

en jij denkt echt dat ze je zouden flitsen op een manier dat niet zou mogen.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef THE_BASE het volgende:
Vorige week reed ik op de N210 (afslag A2, Maarssen - Utrecht-Noord) en zoals bij velen bekend staan ze daar regelmatig te flitsen. Normaliter staan er 2 motorrijders en even verder wordt je dan aangehouden.
Afgelopen week reed ik 130 km/u op die weg, was net een auto aan het inhalen toen ik werd 'geflitst'. Ben niet aangehouden.
Ik hoor verhalen dat ze geen bekeuring mogen geven als je met een lasergun bent gesnapt. Klopt dit? Ik ben dus niet aangehouden. Geintje zou me 110 euro schelen![]()

Helaas niet waar. Je krijgt dat gewoon een standaardbrief dat je moet betalen...quote:Op maandag 13 juni 2005 14:27 schreef root1980 het volgende:
Gewoon bezwaar indienen, 9 v/d 10x schelden ze hem kwijt.....

Het gaat hier om laseren, dat is iets anders dan flitsen. Daar gelden andere regels voor.quote:Op maandag 13 juni 2005 14:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
en jij denkt echt dat ze je zouden flitsen op een manier dat niet zou mogen.
btje naief he...

Helaas is het zo dat 9 v/d 10 keer er in het meettraject fouten zijn gemaakt, maar dat je van de officier van justitie toch een brief krijgt dat hij je beroep ongegrond verklaart.quote:Gewoon bezwaar indienen, 9 v/d 10x schelden ze hem kwijt.....

Blabla brave burger die overal ofwel 15 km/h 30 km/h 50 km/h 80 km/h 100 km/h of 120 km/h rijdt. Inhalen is aan jou niet besteedt. Rijdt in 3 uur van Amsterdam naar Utrecht... heldquote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef snijder het volgende:
[..]
Jawel, maar we willen graag weer veilig naar huis kunnen rijden zonder dat een of andere malloot, die zijn testosteron weer eens niet in bedwang kan houden, ons van de weg af rijdt. Je hebt blijkbaar nog niet helemaal door hoe het werkt en je bent eigenlijk gewoon nog niet aan een rijbewijs toe, anders was je hier niet komen klagen over een boete die je hopelijk wel gaat krijgen.

Niks brave burger. Ik geef toe dat ik ook wel eens te hard rijd, maar ga ten minste niet lopen zeuren over de boete die ik daar voor krijgquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Blabla brave burger die overal ofwel 15 km/h 30 km/h 50 km/h 80 km/h 100 km/h of 120 km/h rijdt. Inhalen is aan jou niet besteedt. Rijdt in 3 uur van Amsterdam naar Utrecht... held![]()

Omdat de TS lekker door rijdt wil dat nog niet zeggen dat hij daarom meteen ook asociaal rijdt.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:35 schreef snijder het volgende:
[..]
Niks brave burger. Ik geef toe dat ik ook wel eens te hard rijd, maar ga ten minste niet lopen zeuren over de boete die ik daar voor krijg![]()
En ja, ik kan me verschrikkleijk ergeren aan die kneuzen die denken dat de hele weg voor hen is en geen rekening houden met medeweggebruikers. Ga dan op een circuit rijden.

Anderen inhalen met een snelheid van 130 op een N-weg vind ik anders vrij asociaal.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:37 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Omdat de TS lekker door rijdt wil dat nog niet zeggen dat hij daarom meteen ook asociaal rijdt.
Ik rijd zelf ook altijd lekker door maar val anderen daar nooit mee lastig..![]()

Ja maar wie ben jijquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:14 schreef snijder het volgende:
[..]
Anderen inhalen met een snelheid van 130 op een N-weg vind ik anders vrij asociaal.

Onzin. Altijd bezwaar aantekenen. Ik let behoorlijk goed op m'n snelheid, maar soms vergeet ik wel eens even op m'n teller te kijken. Rijd je dan 6 km te hard, dan ligt er een bon op je mat. Puur geldgraaien. Tasjesrovers en ander gespuis mogen hier vrij hun gang gaan en automobilisten worden per km afgerekend. De verhoudingen zijn zoek hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:50 schreef vdo28 het volgende:
Of je bent gewoon een kerel en betaald omdat je te hard gereden hebt.

Onzin, krijg je gewoon een bon voor.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:26 schreef THE_BASE het volgende:
Vorige week reed ik op de N210 (afslag A2, Maarssen - Utrecht-Noord) en zoals bij velen bekend staan ze daar regelmatig te flitsen. Normaliter staan er 2 motorrijders en even verder wordt je dan aangehouden.
Afgelopen week reed ik 130 km/u op die weg, was net een auto aan het inhalen toen ik werd 'geflitst'. Ben niet aangehouden.
Ik hoor verhalen dat ze geen bekeuring mogen geven als je met een lasergun bent gesnapt. Klopt dit? Ik ben dus niet aangehouden. Geintje zou me 110 euro schelen![]()
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |