Het is een koopje hoor, wantquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Een H2 is geen stratemakersferrari Alex, nu trek je alles uit verband
Het hele punt van een stratemakersferrari is dat een modaal iemand het gevoel wil hebben een ferrari te rijden, wat vaak gedaan word door een opgevoerde CRX of Civic. Een H2 met lambo-doors is voor jan modaal niet echt betaalbaar.
en hij kost maar 79.500 euro.quote:DE AUTO HEEFT VOOR 60.000,- EURO AAN OPTIES
Welke auto's vallen onder de sjonniecarsquote:Op zondag 12 februari 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroegah heette dit topic nog gewoon lelijke getunede auto's
Nee, dat is weer een heel ander topicquote:Op zondag 12 februari 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Welke auto's vallen onder de sjonniecars
Jij hebt zelfs een auto geplaatst omdat ie een deuk hadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik vind het niet per definitie iets negatefs.
Ik zie het als volgt:
Een auto die door de gebruiker naar eigen inzichten is aangepast.
Dus: een niet standaard auto waar zelf aan is geknutseld. Dat kan een domme text op je brommobiel zijn, maar ook een compleet nieuwe carroserie voor je Celica, bij wijze van spreken.
Nee, dat was een Mantaquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:01 schreef Dromer het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs een auto geplaatst omdat ie een deuk had![]()
mischien omdat jij te sarcastie`s was met je opmerkingen in de ogen van de opp`s ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef Dromer het volgende:
In V&A: [TK] Honda Prelude 2.0 i abs automaat 9-2-`94
Reageer maar niet in dat topic want mijn reacties zijn er ook al uit verwijderd
Euhmquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef plopje het volgende:
[..]
mischien omdat jij te sarcastie`s was met je opmerkingen in de ogen van de opp`s ?
zou je ff bij de opps moeten aankloppen en niet bij mij !
en als je mijn wagen niks aan vind ..best...
maar laat mij dan gewoon op een normale manier me wagen kunnen verkopen,dat jij er niks aan vind wil nog niet zeggen dat heel nederland er niks aan vind.
Maar om nou je auto zo te verkopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef plopje het volgende:
[..]
mischien omdat jij te sarcastie`s was met je opmerkingen in de ogen van de opp`s ?
maar laat mij dan gewoon op een normale manier me wagen kunnen verkopen,dat jij er niks aan vind wil nog niet zeggen dat heel nederland er niks aan vind.
zeker een 1000 euro meer voor een paar dagen werk, das snel verdient hoor...quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:35 schreef plopje het volgende:
alexxx mischien heb je gelijk maar ik heb er geen tijd meer voor nu om te gaan sleutelen.
mijn aandacht gaat nu meer naar onze zoon die 4 weken is nu,dan naar de auto.
dat mag de volgende bezitter gaan doen
Gefeliciteerd met de kleinequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:43 schreef plopje het volgende:
de personen die kunnen "sleutelen" die ik ken,die laat ik echt niet aan me auto werken die zijn nog lomper dan een olifant.
dank jequote:Op donderdag 23 februari 2006 12:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine(die past toch nog wel achterin?)
Tip .. koop goedkoop een setje velgen en doe de aanschfprijs daarvan bij de verkoopprijs van je auto ... dit ziet er namelijk echt niet uit (omdat men meestal met stylen begint bij de velgen)
Ik klop dan ook niet bij jou aan, suffie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:20 schreef plopje het volgende:
[..]
Nee.. ik vind het geen ramp dat mijn reacties verwijderd zijn uit jouw topic. Juist daarom dacht ik 'veilig' je auto hier te kunnen plaatsen en zette ik er voor de zekerheid bij dat men beter niet in jouw topic kon reageren. Alleen hielp dat dus niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef plopje het volgende:
ik zal het dan wel mischien verkeerd begrepen hebben dromer.
maar het kwam bij mij over zovan: zo en om hem zullen we eens lekker gaan lachen,mijn berichten verwijderen wacht maar ik zal je krijgen.
vandaar mijn (mischien tesnelle) reactie.
No problemquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:03 schreef plopje het volgende:
maar ik moet er bij zeggen ik heb een hoop aan me bol,en dan zie je zoiets ..tja dan wil je weleens raar uit de hoek komen.
dus bij deze mijn excuus.
en no hard feelings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |