Dat hoeft helemaal niet, d'r staat alleen een waarschuwing dat je secondary IDE controller geen 80 aderige kabel aanzit, maar zo'n kabel heeft alleen nut voor moderne harde schijven, niet voor cdrom spelers. En aangezien dat het enige is wat je daar aan hebt hangen kun je die melding best negeren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maareh, die 80-aderige kabel... Ik heb er gewoon een 'normale' IDE kabel tussen zitten (op het oog). Wat heb je allemaal voor kabels dan? Floppy kan me gestolen worden.
Tis in ieder geval sneller dan dat ie nu draaidquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dan zou ie dus ook op 1666 draaien? Da's nog altijd 340 Mhz lager dan de oorspronkelijke processorsnelheid.
Voeding lijkt me sterk... Daar zou je pas bij het starten van windows problemen mee moeten krijgen.. Anders kan je dat testen door alles los te halen (harddisks, drives, kaartjes), en het nog een keer te proberen...quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb er helaas weinig tijd voor gehad, maar is me nog wel gelukt hem op 1666mhz laten draaien (166mhz x10). Helaas bij 133x15 pakt ie alleen multiplier 7 (933 mhz) en bij 200x10 start ie na saven niet meer op en bij opnieuw aanzetten komt ie in de veilige boot met alleen mogelijkheid om de BIOS in te gaan om de settings te wijzigen.
Dat de cpu niet goed zou zijn lijkt me sterk, ik denk toch aan de voeding. Ga echter vrijdag op vakantie! Kom er daarna nog op terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |