Ongeveer aan het begin van het jaar kreeg ik met een meisje, waar ik al heel lang heel erg op verliefd was, en zij ook op mij.
Maar na twee maanden ging het uit, omdat we heel veel ruzie hadden.
Toen heeft ze tegen mensen uit haar vrienden kring en haar ex (die ik niet echt mag) gezegd dat ik haar had geprobeerd te verkrachten en zou hebben geslagen.
Dit is alleen helemaal niet waar.
Toch had ik nog steeds gevoelens voor haar. Maar ze stapte op een gegeven moment naar de politie, omdat ik haar lastig zou vallen, terwijl ze mij de hele tijd bleef bellen.
En met de hele tijd bedoel ik niet 3 keer in de week, maar tussen de 10 en 20 keer per dag meestal tussen 12 uur ’s avonds en 3 uur ’s morgens.
Ik bleef antwoorden dat ik haar niet wou spreken, omdat ze dit ook met mij had afgesproken om elkaar een tijd niet te spreken. Toch bleef ze bellen, als ik mijn telefoon uit zette kreeg ik de volgende dag smsjes en voicemail berichten van haar op m’n mobiel.
Dus wat ze tegen de politie vertelde dat ik haar lastig zou vallen is niet waar, het was eerder andersom. Toch heeft de politie geen officiele aanklacht ervan gemaakt, waarschijnlijk ook omdat er geen bewijs was.
Een paar weken later stond dit meisje voor m’n stage, en wou ik haar toch eigenlijk wel graag terug. Ze vertelde toen dat ze niet wou dat die politieagent mij belde, maar dat die agent dat zelf wou, om mij dat duidelijk te maken, en dat ze niet vond dat ik haar lastig had gevallen.
Drie weken later ging het echter weer mis en ging ook onze tweede relatie door het putje.
Ik heb haar daarna nog 1 keer gezien en gevraagd of er nog wat aan viel te redden, toen ik haar bij toeval op de fiets tegen kwam. Ze maakte duidelijk dat ze geen relatie meer met mij wou, en dus hield het voor mij op.
Op hetzelfde moment wou ook mijn beste vriend ineens geen vrienden meer met mij zijn. Nu ging het al niet zo lekker tussen hem en mij, omdat hij had gezoend met haar terwijl het net een week uit was met mij en ik hem had gevraagd om uit te kijken of ze niet met haar ex ging. En dat terwijl die vriend zelf een vriendin had, die de beste vriendin van haar was. Dus toen ik haar terug nam, kreeg ik dat te horen, en kreeg ik ruzie met hem daarover, maar dat hebben we toen een week later uitgepraat.
Inmiddels had ik alles al van haar weggegooid. Foto’s, gesprekken, telefoonnummers, smsjes, alles wat ik kon vinden.
Maar ongeveer een week later kreeg ik een telefoontje van haar ex, over dat mensen naakt foto’s van haar zouden hebben. Hij begon me eerst wat verrot te schelden, maar al gauw maakte ik duidelijk dat ik die foto’s wel heb gehad, maar al had weggegooid.
Gelijk daarop kreeg ik een vriend van mij over me heen dat ik foto’s van haar zou hebben verspreid. Ik heb toen uitgelegd dat dat niet zo was, en daar liet hij het bij, maar wij zijn nog gewoon vrienden.
Weer twee weken later op mijn verjaardag kreeg ik een telefoontje van de politie. Dat ik direct een website over mijn ex moest uitzetten, en anders zouden ze wel even langs komen en dan zouden er hele enge dingen gebeuren.
Ik wist nog niet waar het precies over ging, maar het bleek te gaan over een profiel op een sexwebsite, met een naakt foto van haar erop. Die vader van haar stond inmiddels al klaar om met een geweer mijn kant op te komen (haar vaders is van Turkse komaf, maar haar moeder is Nederlands).
Het vreemde is alleen dat niemand die website kan vinden. De enige die hem heeft gezien is die vriend die daarover boos werd. Hij vroeg om bewijs waar die website dan stond toen hij het hoorde, en kreeg toen pas twee uur later een link naar de site. Volgens haar was dat omdat die website steeds werd verwijderd en dan weer werd aangemaakt.
Wat moet ik hier nou mee? Mag de politie mij zonder bewijs bellen om dit soort dingen te zeggen? Hoe kan ik er voor zorgen dat zij mij met rust laat?
De wereld is wat je er zelf van maakt.