quote:
Heb zo'n vermoede dat alle t-shirts bij New staan, lijkt me zelf niet echt de bedoeling. Zou eerder een bijvoorbeeld de nieuwst 10 of zo plaatsen.
volgens mij dek je je zelf niet helemaal goed in met je leveringsvoorwaarden. Deze voorwaarden werken twee kanten op, voor de klant maar ook voor jou! zie namelijk niets staan over garanties en dergelijke. Ook raad ik het je af om je info@mailadres erneer te zetten.
quote:
Heb jij jouw bestelling op tijd gedaan, netjes betaald en het juiste adres en telefoonnummer aan ons doorgegeven en gaat er toch iets fout, dan kan je de bestelling via <knip> annuleren en krijg je 100% van het betaalde bedrag terug.
hmm ga ik leuk iets bestellen en twee dagen later annuleren

misschien ff een tijdseenheid bij vermelden. Als na 10 dagen het t-shirt niet is ontvangen dan ... of zoiets of zo.
kwaliteit
leuk verhaal, maar een leek zegt het niets. Misschien bijvoorbeeld iets meer uitleg geven over wat een vinyl opdruk is. Neem tenminste aan dat je met verf zeefdruk bedoeld.
contact
zou er een contactformulier neer zetten inplaats van een mailadres. Ziet er ook beter uit met een contactform.
Ons adres is? misschien er boven nog neer zetten aan wie het gericht moet zijn, neem aan aan rudeboy.
Boys
T-shirt Ninpendo
¤ 0,00
doe er maar 100 ;-)
Neem aan dat er een keer meer t-shirts bj gaan komen. Om nou zolang naar beneden te scrollen is ook een beetje onzin. Misschien is gaan denken aan categorien of meerdere pagina's?
Met sommige t-shirts heb je de keuze uit verschillende kleuren. Misschien bj het selecteren van eenandere kleur ook het plaatje laten veranderen? dan weet de bezoeker meteen hoe het eruit ziet.
Algemeen:
Jammer dat het met frames gemaakt is, kan tegenwoordig ook zonder.
In de naam in de head zijn sommige lijnen feller dan andere. Ook liggen op sommige plaatsen lijnen een stukje overelkaar heen waardoor je van die puntjes krijgt, dit is vooral te zien in de hoeken.
Je hebt onder De online shirtshop van Nederland! nog een stuk ruimte, zou dan ook dit stukje tekst iets lager plaatsen zodat het wat minder om Rudeboy drukt.
Op Home heb je een openingsaanbieding. zou deze daarom ook in het bovenste menu voor New zetten. Mensen kunnen hierdoor ook sneller weer naar de pagina terug komen waar ze binnen kwamen.
bags
Iedereen weeet wel hoe een t-shirt eruit ziet. Maar een tasindeling is weer is wat anders. Misschien ook foto's plaatsen van de tassen hoe ze er aan de binnenkant eruit zien? als ze open zijn?? roep maar wat..