whehehe, is goed addie. maarja kijk mijn posts in dit topic halen nog niet het niveau van braun of conflict. dus ze zijn eigenlijk helemaal niet bedoeld om te lezen. maar ze zijn bedoeld om gewoon zoveel mogelijk keys te generen. net zoals deze post weer is dus. alleen heb ik geprobeerd deze post wat overzichtelijker te houden, zoals u aan mij vroegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:46 schreef addie84 het volgende:
B_BOY, ik ben misschien een zeur, maar zou je kunnen proberen je posts minder waarig te maken? Ik doe al vaak geen pogingen meer om ze te lezen..
Hmm.. Veel keys genereren kan ook leesbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:51 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehehe, is goed addie. maarja kijk mijn posts in dit topic halen nog niet het niveau van braun of conflict. dus ze zijn eigenlijk helemaal niet bedoeld om te lezen. maar ze zijn bedoeld om gewoon zoveel mogelijk keys te generen. net zoals deze post weer is dus. alleen heb ik geprobeerd deze post wat overzichtelijker te houden, zoals u aan mij vroeg![]()
ik zal er voortaan aan denken. maarre was mijn vorige post beter? of nog niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:56 schreef addie84 het volgende:
[..]
Hmm.. Veel keys genereren kan ook leesbaar
Ik vind je manier van posten in ieder geval erg irritant, en ik denk anderen met mij. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het leuk dat je hier post, maar zou het nog leuker vinden als je iets meer energie in je posts zou steken!
Alvast bedankt
Als je het al eens eerder gedaan hebt welquote:
Thomas, je zou t ook zo kunnen doen hè:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:29 schreef B_BOY het volgende:
ik zit trouwens alweer aan de 70k ut valt nog niet tegen vandaag. ik
denk dat ik dit weekend nog wel over de 100k ga komen. ook al ben ik
veel weg. jammer dat ik de laptop niet meekan nemen die heeft iemand
anders nodig anders zou ik het zeker halen.
60 per seconde?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:37 schreef B_BOY het volgende:
ik zit net te bedenke kreeg ik maar keys voor alle muzieknoten die ik zou spelen dan zou ik echt al aan de miljarden zitten. zonder te roffelen haal ik op mijn trommel ongeveer 1200 aanslagen per minuut met roffelen verdievoudigd dat dus dat is dan 3600. en ik drum een 2 a 3 uur per dag dus reken uit.
Mja, volgens mij iedereen die meedoet aan de megapul, leest hier sowieso, dus als we hier duidelijk blijven vermelden dat ze in hun PM box moeten kijken van Whatpulse moet het goed komen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef Jojogirl het volgende:
Lijkt me een goed plan. Hopelijk leest alleen dan wel iedereen z'n PM.
rechts klik ( voorzichtigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Got zijn naaiersmaar ik snap niet hoe je dat met zo'n proxy ding ofzo moet doen
Want wat is een proxy eigenlijk?
![]()
Nouja bedankt
Sommigen per ongeluk, sommigen doen gewoon niet mee, misschien omdat ze hier niet eens kijken, in dit topic..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:18 schreef Jojogirl het volgende:
Da's waar.
Het is trouwens wel jammer dat ook de mensen die hoog in de stand staan het laten afweten bij deze mega. Als je op de eerste pagina van de teamstats kijkt hebben er heel veel de laatste week nog gepulsed.
Winnaar?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:36 schreef P8 het volgende:
wat krijgt de winnaar eigenlijk van dit hele gebeuren?
Valt te proberen, als iedereen zn klep dichthoudtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:10 schreef QyRoZ het volgende:
Gelezen. Zou het geheim kunnen blijven? Geloof ik niets van.
Niet als je pc niet aantaatquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl is op die datum op vakantie, kan je instellen dat ie op een bepaalde datum automatisch gaat pulsen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nee die hint kreeg ik op IRC ook al. Ik bewaar m'n keys wel voor een prive mega dan
Ach alle beetjes helpenquote:
Ja je wordt weer bedankt zegquote:
weiziging.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nou ja, weiziging van die datum heeft dus ook niks geholpen [afbeelding]
Oepsquote:
Neen: metalenhandvatrepareringsmonteur dat gaat veel sneller.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:28 schreef DarkY.NL het volgende:
Volgens mij <tab> indrukken en daarna alsmaar GODMODE intypen.
werkt nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Neen: metalenhandvatrepareringsmonteur dat gaat veel sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |