abonnement Unibet Coolblue
pi_27151828
Jammer maar helaas. .
-
pi_27151863
Ik post ff wat plaatjes, hopelijk zijn ze nog niet gepost







Waar slaat dat Nintendo NOW op ?

http://media.cube.ign.com(...)87796.html?fromint=1
Club Revolution
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_27151864
.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27151884
Nintendo NOW heeft waarschijnlijk te maken met hun DS-netwerk.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:02:51 #5
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27151890


Als er niets meer komt van de REV deze E3 mogen zie "Reggie" eruit schoppen. Als hoofd marketing/sales moet je weten dat dit een doodsteek is voor je bedrijf.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:02:54 #6
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27151893
Van de vorige topic:
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:56 schreef Steeven het volgende:
Als Nintendo een grotere doelgroep wil aanboren zullen ze toch echt eens grootschalig moeten marketen...
Dude... JE SIG

Aristoteles

TELL US WHAT YOU KNOW!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27151911
Rofl Ruzbeh . Ssst .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27151933
Ik denk nog steeds dat dat ON/NOW voor een soort online variant is (Xbox live style?)

Wat eer revolutie is dat dan


Stieken ben ik wel nieuwsgierig naar vanavond, zeg ik als ps2 gamer
Built for Speed
pi_27151934
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:02 schreef Cheiron het volgende:


Als er niets meer komt van de REV deze E3 mogen zie "Reggie" eruit schoppen. Als hoofd marketing/sales moet je weten dat dit een doodsteek is voor je bedrijf.
Marketingtechnisch gezien is dit idd een misser van jewelste..
Maar TOCH heb ik nog steeds het gevoel dat dit niet alles was. Dat kan niet. Zo dom is Ninty vast niet. .
-
pi_27151938
Nog een paar uur.
pi_27152016
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Marketingtechnisch gezien is dit idd een misser van jewelste..
Maar TOCH heb ik nog steeds het gevoel dat dit niet alles was. Dat kan niet. Zo dom is Ninty vast niet. .
Jawel hoor, in Japan denken ze er anders over lijkt me. Die vonden de GB Micro vast geniaal en de beste gadget van de hele E3. Nintendo stelt me vaak genoeg teleur eerlijk gezegd , dat is deze keer niet anders.

Maar ja, aan de andere kant wordt hier wel van een mug een olifant gemaakt. Waarschijnlijk showen ze de Rev 2 maanden later, zo erg is dat toch niet?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:06:12 #12
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27152020
Nog 4 uur!

Spill the beans, Reggie, or I'll kick your ass!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:07:48 #13
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27152086
Daggla, ik hoop grote hopen dat je gelijk hebt. Als ceo van een bedrijf zou ik nu echt van het hoofdgebouw afspringen als dit alles was dat geshowed werd. Echt slecht. Daarom geloof ik het ook niet. Tenzij er iets serieus mis is binnen het bedrijf
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:09:24 #14
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27152146
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:07 schreef Cheiron het volgende:
Daggla, ik hoop grote hopen dat je gelijk hebt. Als ceo van een bedrijf zou ik nu echt van het hoofdgebouw afspringen als dit alles was dat geshowed werd. Echt slecht. Daarom geloof ik het ook niet. Tenzij er iets serieus mis is binnen het bedrijf
Nu ben je echt triest bezig. Goddamn. Je mag wat mij betreft teleurgesteld zijn, maar dit soort commentaar hoort in Goede Tijden Slechte Tijden terecht drama queen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:09:38 #15
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_27152156
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Steeven het volgende:

[..]

Jawel hoor, in Japan denken ze er anders over lijkt me. Die vonden de GB Micro vast geniaal en de beste gadget van de hele E3. Nintendo stelt me vaak genoeg teleur eerlijk gezegd , dat is deze keer niet anders.

Maar ja, aan de andere kant wordt hier wel van een mug een olifant gemaakt. Waarschijnlijk showen ze de Rev 2 maanden later, zo erg is dat toch niet?
Dat zou betekenen dat hij ook later als de PS in de schappen ligt.
Als je dat optelt bioj het feit dat nintendo al de kleinste speler geworden is van de drie, een slecht imago heeft bij de gemiddelde gamer, en eigenlijk geen miskleun meer kan hebben op dit gebied, lijkt me dat best een big deal
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nu ben je echt triest bezig. Goddamn. Je mag wat mij betreft teleurgesteld zijn, maar dit soort commentaar hoort in Goede Tijden Slechte Tijden terecht drama queen.
he, nintendoloze fanboy, als je 3 grote bedrijven hebt die om de gunst dezelfde gamer dingen, en je loopt al zo achter als Nintendo doet, en dit is het enige moet je serieus nadenken of je wel goed bezig bent.
Ga nu maar weer met je kirby knuffel spelen...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_27152160
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:06 schreef Steeven het volgende:

[..]

Jawel hoor, in Japan denken ze er anders over lijkt me. Die vonden de GB Micro vast geniaal en de beste gadget van de hele E3. Nintendo stelt me vaak genoeg teleur eerlijk gezegd , dat is deze keer niet anders.

Maar ja, aan de andere kant wordt hier wel van een mug een olifant gemaakt. Waarschijnlijk showen ze de Rev 2 maanden later, zo erg is dat toch niet?
Ze zijn er zelf ook wel schuldig aan als het niks word. Dan hadden ze allang de geruchten moeten tegenspreken

Ik ben wel nieuwsgierig iig. De n64 en de GC heb ik echt totaal links laten liggen. Wil wel eens zien of het niet dezelfde kant op gaat als met Sega
Built for Speed
pi_27152174
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:03 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik denk nog steeds dat dat ON/NOW voor een soort online variant is (Xbox live style?)
Juiste antwoord lijkt me.
pi_27152193
De E3 van volgend jaar dan pas showt Nintendo de Revolution..
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:10:51 #19
93207 joriszss
you need less, to become more
pi_27152212
ff verder met de dingen die ik bedacht had (je moet iets tijdens statistiek ).

Als Aries gelijk heeft over de trojan horse die tijdens de eerste show aanwezig zou zijn. Dan zou die dus moeten staan op de zelda disk voor de DS.
Tenminste dat is het principe van het trojaanse paard. Geef de mensen een cadeau dat ze meenemen en vervolgens als ze van niks weten, komt de verrassing uit het cadeau (in troje was dat dan wel geen leuke verrassing maarja). Anders slaat heel die trojan horse theorie nergens op.
Ergens anders nog iets gelezen (tweakers):
A Revolution In Entertainment Systems

Achja ik hoor t vanacht allemaal wel
The greatest things in life cost nothing
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:14:15 #20
117848 mark--
gewoon mark
pi_27152323
Ik vind Reggie cool
pi_27152341
Aries is fake. is allang bekend.
pi_27152367
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:10 schreef joriszss het volgende:
Ergens anders nog iets gelezen (tweakers):
A Revolution In Entertainment Systems
Het houd maar niet op
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:15:28 #23
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27152379
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:09 schreef Cheiron het volgende:
he, nintendoloze fanboy, als je 3 grote bedrijven hebt die om de gunst dezelfde gamer dingen, en je loopt al zo achter als Nintendo doet, en dit is het enige moet je serieus nadenken of je wel goed bezig bent.
Ga nu maar weer met je kirby knuffel spelen...
Sorry, je hebt gelijk. Mr. Iwata moet van een gebouw afspringen. En vanwaar de nintendoloze fanboy commentaar? De Gamecube is de enige systeem die ik nooit heb gehad dus dat slaat nergens op.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27152420
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Sorry, je hebt gelijk. Mr. Iwata moet van een gebouw afspringen. En vanwaar de nintendoloze fanboy commentaar? De Gamecube is de enige systeem die ik nooit heb gehad dus dat slaat nergens op.
Heb je de DS nu wel dan ?
  donderdag 19 mei 2005 @ 15:19:11 #25
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27152503
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Heb je de DS nu wel dan ?
De DS sla ik over, pas in December ofzo komen goede spellen uit De Gamecube (met in ieder geval Zelda WW) ligt over een paar dagen in de huiskamer, mark my words.

En nu weer ontopic.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')