abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 mei 2005 @ 21:05:29 #26
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26956910
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet Roda nou weer met Tommie?
Ons versterken? Word tijd dat die kiwi van ons is afnokt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:02:26 #27
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_26958701
Het zou mij totaal niet verbazen de van der Leegte onder Stevens een zeer bruikbare speler wordt. Hij lijkt mij echt zo een speler die op een bepaalde manier aangepakt moet worden. Ik meen ook dat hij financieel onafhankelijk is, gezien zijn de zaken van zijn familie. Vaak zijn dergelijke jongens niet de eenvoudigste, maar als je ze goed aanpakt......
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  vrijdag 13 mei 2005 @ 08:43:19 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26966017
Ruud Hesp naar de technische staf van Roda?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 13 mei 2005 @ 08:59:56 #29
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26966241
quote:
Ruud Hesp keert terug naar Roda JC

Ruud Hesp keert zeer waarschijnlijk terug naar Roda JC. In Kerkrade zal de oud-doelman dan aan de technische staf worden toegevoegd. Hesp legde onlangs zijn functie als commercieel manager bij Fortuna Sittard neer uit onvrede met de financiele koers van de clubleiding in Sittard.

De mogelijke komst van Hesp voedt de speculaties in Kerkrade over de komst van Huub Stevens. Eerder maakte Roda JC al bekend dat Raymond Atteveld en Marco van Hoogdalem assisten-trainers worden in Kerkrade. Net als Hesp speelden ook Van Hoogdalem en Atteveld onder Stevens bij de Limburgers.

Daarnaast lijkt het er sterk op dat Tommie van der Leegte van ADO Den Haag naar Roda zal verkassen. Van der Leegte was jeugdspeler bij PSV toen Stevens daar hoofd opleidingen was. De mogelijke opvolger van Wiljan Vloet wil zelf nog steeds niks kwijt over zijn plannen voor volgend seizoen.

Bron: SportOne
Planning:
-
  vrijdag 13 mei 2005 @ 09:54:08 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26967406
quote:
Gerucht: Roda JC wil spelersruil

Het gerucht kwam ons vandaag aanwaaien dat Roda JC een overgang van Kevin Begois niet in de weg wil staan, en VVV heeft aangeboden om tot een spelersruil over te gaan. In deze ruil lijkt Marcel Meeuwis betrokken te zijn. Mocht deze ruil doorgaan, dan 'krijgt' VVV Kevin Begois, en vertrekt Marcel Meeuwis naar Roda JC.

Bron: Venlonaren
Planning:
-
pi_26970713
Ik krijg zo onderhand weer meer vertrouwen in de komende seizoenen

Mag ik wel hopen dat de geruchten ook daadwerkelijk op waarheid berusten.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  vrijdag 13 mei 2005 @ 14:50:01 #32
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_26977083
De technische staf voor volgend seizoen zoals het er nu uitziet:

Trainer: Huub Stevens
Assistenten: Raymond Atteveld & Marco van Hoogdalem.

Ruud Hesp als ???
Planning:
-
pi_27006499
Als je kijkt naar het aantal keren dat de spelers in actie kwamen in de HCE, is dit de "basis" van Roda over dit seizoen. Kijk en oordeel!

Kujovic 32
Sonko 23 (rare plaats, anders Bodnár 21)
Bodor 28
Luijpers 26
Filipovic 32
Vicelich 26
van Dijk 31
Sergio 31
Cissé 24
Cristiano 24
Koné 31
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27017509
Roda heeft een vaste basiself, dat wijzen deze statistieken wel uit. Al hebben Kah en Colinet veel wedstrijden gepakt in de tweede helft van het seizoen.
That's all folks!
  zondag 15 mei 2005 @ 13:24:39 #35
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27023844
quote:
Op zondag 15 mei 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Roda heeft een vaste basiself, dat wijzen deze statistieken wel uit. Al hebben Kah en Colinet veel wedstrijden gepakt in de tweede helft van het seizoen.
Hier kan ik mij dus echt niet in vinden. Zeker in het begin van het seizoen stond er elke week een andere verdediging. Filipovic speelde altijd, maar op de andere postities was het een stoelendans van Senden, Bodnar, Luijpers, Brouwers en Bodor.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_27024082
Maar vervolgens speelde Roda wel vaak met dezelfde spelers in de verdediging. Al heeft Bodor, die niet in het rijtje staat wel veel gespeeld.
That's all folks!
  zondag 15 mei 2005 @ 15:01:28 #37
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27026591
quote:
Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar vervolgens speelde Roda wel vaak met dezelfde spelers in de verdediging. Al heeft Bodor, die niet in het rijtje staat wel veel gespeeld.
Hij heeft ook vaker centraal op het middelveld of als linkshalf gespeeld.
pi_27028206
Bodor stond er wel in hoor, kijk maar.

En idd, in het begin was de defensie een tombola. Kah is eigenlijk meer basisspeler, maar speelt weinig.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 mei 2005 @ 19:57:01 #39
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27033641
Dit is wat ik bedoel, de volgende spelers voor 3 posities:
  • Bodnar 22 (niet aan begin van seizoen gekomen)
  • Luijpers 26
  • Senden 18
  • Kah 15 (half seizoen)
  • Brouwers 15
  • Bodor 30

Het was gewoon een tombola aan het begin.
  • Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
      maandag 16 mei 2005 @ 14:01:59 #40
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_27052379
    quote:
    Op zondag 15 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
    Bodor stond er wel in hoor, kijk maar.

En idd, in het begin was de defensie een tombola. Kah is eigenlijk meer basisspeler, maar speelt weinig.
    Kah is er sinds de winter, en Sonko heeft vele matchen als invaller gepakt.
    Planning:
    -
    pi_27054915
    Ik bedoelde met Kah eigenlijk te weinig voor dit elftal, want na de winterstop speelde hij bijna alles.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_27076818
    Ik las net op www.rodajcfans.nl dat er anti-vloet liedjes werden gezongen, wat werd er eigenlijk gezongen? Ik krijg dat bestand van L1 waar ie er commentaar op geeft niet geopend...
      dinsdag 17 mei 2005 @ 11:07:51 #43
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_27077462
    quote:
    Op maandag 16 mei 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
    Ik bedoelde met Kah eigenlijk te weinig voor dit elftal, want na de winterstop speelde hij bijna alles.
    Gaat moeilijk voor de winter als je dan nog niet bij ons speelt
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 10:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
    Ik las net op www.rodajcfans.nl dat er anti-vloet liedjes werden gezongen, wat werd er eigenlijk gezongen? Ik krijg dat bestand van L1 waar ie er commentaar op geeft niet geopend...
    Wiljan rot op.....
    Eerste divisie, Wiljan is erbij!
    Wiljan gaat naar Shittard toe..
    Wiljan Vloet, NIET MEER NIET MEER
    Planning:
    -
    pi_27078776
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef DarkShine het volgende:

Wiljan rot op.....
    Eerste divisie, Wiljan is erbij!
    Wiljan gaat naar Shittard toe..
    Wiljan Vloet, NIET MEER NIET MEER
    Nou zo erg vind ik dat eigenlijk niet of wel

hup heracles
    pi_27089142
    quote:
    Mark Luijpers: 'Naar Zwitserland of ik stop'

17/5/2005 10:45

Mark Luijpers draagt komende zondag voor het laatst het shirt van Roda JC. De Limburgse verdediger stopt met zijn loopbaan of gaat nog op avontuur in Zwitserland.
    'Dit is voor mij hét moment om afscheid te nemen', vertelt de 34-jarige routinier in Dagblad De Limburger. 'Ik weet gewoon dat ik volgend seizoen minder aan spelen zal toekomen, dus dan is het beter om er een punt achter te zetten.'

Luijpers heeft nog een aanbieding van een Zwitserse club en van MVV op zak. Bovendien wil Roda hem na zijn loopbaan toevoegen aan de medische staf. Luijpers gaat zeker niet naar MVV, maar dubt nog over Zwitserland.

'Ik had ook nog een jaartje bij MVV kunnen gaan voetballen, maar dan mocht ik níet terugkomen (bij Roda, red.). Het eventuele uitstapje naar Zwitserland gunt Roda me wel.'

Roda JC speelt zondag voor eigen publiek tegen PSV. Luijpers staat sinds 1988 onder contract bij de Kerkraadse club, waarvoor hij 375 competitieduels speelde.
    www.thuisuiteten.nl
    pi_27094849
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:

[..]
    Vond het lange tijd een solide verdediger maar de laatste jaartjes is ie toch echt te langzaam geworden voor de hoofdmacht...

Ik gun em zo'n laatste avontuurtje wel van harte
      dinsdag 17 mei 2005 @ 21:44:35 #47
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_27098218
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 20:04 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Vond het lange tijd een solide verdediger maar de laatste jaartjes is ie toch echt te langzaam geworden voor de hoofdmacht...
    En dan nog heb ik hem op dit moment liever achterin staan dan Bodor!
    quote:
    Ik gun em zo'n laatste avontuurtje wel van harte
    Dat heeft hij zeker verdient!
    Planning:
    -
    pi_27101636
    Waarom mag hij dan niet bij MVV voetballen en vervolgens terugkomen?
    That's all folks!
      dinsdag 17 mei 2005 @ 23:28:20 #49
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_27102105
    quote:
    Op dinsdag 17 mei 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
    Waarom mag hij dan niet bij MVV voetballen en vervolgens terugkomen?
    Hij deed mvv zelf ook als een lachertje af...
    Planning:
    -
    pi_27102194
    Ja, maar als MVV hem wel een goed aanbod had gedaan en hij was graag gegaan?
    That's all folks!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')