Ons versterken? Word tijd dat die kiwi van ons is afnokt!quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat moet Roda nou weer met Tommie?
quote:Ruud Hesp keert terug naar Roda JC
Ruud Hesp keert zeer waarschijnlijk terug naar Roda JC. In Kerkrade zal de oud-doelman dan aan de technische staf worden toegevoegd. Hesp legde onlangs zijn functie als commercieel manager bij Fortuna Sittard neer uit onvrede met de financiele koers van de clubleiding in Sittard.
De mogelijke komst van Hesp voedt de speculaties in Kerkrade over de komst van Huub Stevens. Eerder maakte Roda JC al bekend dat Raymond Atteveld en Marco van Hoogdalem assisten-trainers worden in Kerkrade. Net als Hesp speelden ook Van Hoogdalem en Atteveld onder Stevens bij de Limburgers.
Daarnaast lijkt het er sterk op dat Tommie van der Leegte van ADO Den Haag naar Roda zal verkassen. Van der Leegte was jeugdspeler bij PSV toen Stevens daar hoofd opleidingen was. De mogelijke opvolger van Wiljan Vloet wil zelf nog steeds niks kwijt over zijn plannen voor volgend seizoen.
Bron: SportOne
quote:Gerucht: Roda JC wil spelersruil
Het gerucht kwam ons vandaag aanwaaien dat Roda JC een overgang van Kevin Begois niet in de weg wil staan, en VVV heeft aangeboden om tot een spelersruil over te gaan. In deze ruil lijkt Marcel Meeuwis betrokken te zijn. Mocht deze ruil doorgaan, dan 'krijgt' VVV Kevin Begois, en vertrekt Marcel Meeuwis naar Roda JC.
Bron: Venlonaren
Hier kan ik mij dus echt niet in vinden. Zeker in het begin van het seizoen stond er elke week een andere verdediging. Filipovic speelde altijd, maar op de andere postities was het een stoelendans van Senden, Bodnar, Luijpers, Brouwers en Bodor.quote:Op zondag 15 mei 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Roda heeft een vaste basiself, dat wijzen deze statistieken wel uit. Al hebben Kah en Colinet veel wedstrijden gepakt in de tweede helft van het seizoen.
Hij heeft ook vaker centraal op het middelveld of als linkshalf gespeeld.quote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar vervolgens speelde Roda wel vaak met dezelfde spelers in de verdediging. Al heeft Bodor, die niet in het rijtje staat wel veel gespeeld.
Kah is er sinds de winter, en Sonko heeft vele matchen als invaller gepakt.quote:Op zondag 15 mei 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:
Bodor stond er wel in hoor, kijk maar.
En idd, in het begin was de defensie een tombola. Kah is eigenlijk meer basisspeler, maar speelt weinig.
Gaat moeilijk voor de winter als je dan nog niet bij ons speeltquote:Op maandag 16 mei 2005 15:47 schreef methodmich het volgende:
Ik bedoelde met Kah eigenlijk te weinig voor dit elftal, want na de winterstop speelde hij bijna alles.
Wiljan rot op.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:45 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik las net op www.rodajcfans.nl dat er anti-vloet liedjes werden gezongen, wat werd er eigenlijk gezongen? Ik krijg dat bestand van L1 waar ie er commentaar op geeft niet geopend...
Nou zo erg vind ik dat eigenlijk niet of welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:07 schreef DarkShine het volgende:
Wiljan rot op.....
Eerste divisie, Wiljan is erbij!
Wiljan gaat naar Shittard toe..
Wiljan Vloet, NIET MEER NIET MEER
quote:Mark Luijpers: 'Naar Zwitserland of ik stop'
17/5/2005 10:45
Mark Luijpers draagt komende zondag voor het laatst het shirt van Roda JC. De Limburgse verdediger stopt met zijn loopbaan of gaat nog op avontuur in Zwitserland.
'Dit is voor mij hét moment om afscheid te nemen', vertelt de 34-jarige routinier in Dagblad De Limburger. 'Ik weet gewoon dat ik volgend seizoen minder aan spelen zal toekomen, dus dan is het beter om er een punt achter te zetten.'
Luijpers heeft nog een aanbieding van een Zwitserse club en van MVV op zak. Bovendien wil Roda hem na zijn loopbaan toevoegen aan de medische staf. Luijpers gaat zeker niet naar MVV, maar dubt nog over Zwitserland.
'Ik had ook nog een jaartje bij MVV kunnen gaan voetballen, maar dan mocht ik níet terugkomen (bij Roda, red.). Het eventuele uitstapje naar Zwitserland gunt Roda me wel.'
Roda JC speelt zondag voor eigen publiek tegen PSV. Luijpers staat sinds 1988 onder contract bij de Kerkraadse club, waarvoor hij 375 competitieduels speelde.
Vond het lange tijd een solide verdediger maar de laatste jaartjes is ie toch echt te langzaam geworden voor de hoofdmacht...quote:
En dan nog heb ik hem op dit moment liever achterin staan dan Bodor!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:04 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Vond het lange tijd een solide verdediger maar de laatste jaartjes is ie toch echt te langzaam geworden voor de hoofdmacht...
Dat heeft hij zeker verdient!quote:Ik gun em zo'n laatste avontuurtje wel van harte
Hij deed mvv zelf ook als een lachertje af...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom mag hij dan niet bij MVV voetballen en vervolgens terugkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |