kost extra dat je een uitgebreide fractuur krijgtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:07 schreef Lucille het volgende:
Kunnen ze geen specificatie geven van die rekening? Een overzicht waar precies de kosten mee gemaakt zijn?
leuke knopjes voor Vodafone, 30 euro per maand.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
kost extra dat je een uitgebreide fractuur krijgt
Excuus is trouwens, heb ik van een vriend, ja je komt af en toe wel eens tegen het knopje aan, de kans is daar groot op.
Door blijven zeuren en hopen op een gratis uitgebreide factuur. Anders maar accepterenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
online gespecificeerde factuur kan je altijd gratis downloaden maar alleen vanaf het moment dat je je daarvoor aanmeldt niet voor de maanden die reeds voorbij zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef hilliebillie het volgende:
volgens mij kun je een of twee keer gratis een gespecificeerde rekening aanvragen bij vodafone
is mij een jaar geleden verteld toen ik een (normaal) abbo afsloot bij vodafone.
dus misschien heb je geluk en is dat gratis..
Bij Orange kun je die gewoon gratis op internet opvragenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Door blijven zeuren en hopen op een gratis uitgebreide factuur. Anders maar accepterenZal wel iets van 2,50 euro zijn.
De toetsenbordblokkering moet nog uitgevonden worden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Excuus is trouwens, heb ik van een vriend, ja je komt af en toe wel eens tegen het knopje aan, de kans is daar groot op.
Oh okee kijk da's toch netjes danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef GoTyce het volgende:
Ze zijn eruit! Er was een software fout waardoor in de maanden maart en april er aan mensen onterecht kosten werden doorberekend. Ik krijg het op mijn volgende factuur gecrediteerd! Bedankt iedereen!
Jij betaalt gewoon dertig euro voor helemaal niets, omdat Vodafone dat graag wil? Als T-Mobile dat bij mij zou doen werd de hele boel teruggeboekt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef GoTyce het volgende:
Ze zijn eruit! Er was een software fout waardoor in de maanden maart en april er aan mensen onterecht kosten werden doorberekend. Ik krijg het op mijn volgende factuur gecrediteerd! Bedankt iedereen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |