Oh oh: het is weer zover. Problemen! Ik heb steeds vaker dat ik gewoon mijn toestel aan heb staan en als mensen me bellen, ze toch mijn voicemail krijgen. Daarnaast valt mijn toestel uit als ik bijvoorbeeld in de trein zit en als klap op de vuurpijl: hij wordt gigantisch heet bij videobellen en bij het opladen.
Ik 1200 gebeld met de vraag waarom ik niet gebeld kon worden. De eerste medewerkster was heel vriendelijk en ging het navragen. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken! Dus ik opnieuw gebeld, en kreeg ik iemand anders aan de telefoon. Die vertelde me dat het heel normaal was dat ik niet gebeld kon worden als ik op het UMTS netwerk was aangemeld!!! Ik in shock... Ik vertelde dat het meestal wel gewoon lukt, waarop ze me uitlegde dat ik maar mijn telefoon moest aanmelden op het gsm/gprs netwerk. Als ik wilde videobellen moest ik hem weer aanmelden op het UMTS-netwerk.
Dat is toch hartstikke onhandig? Als ik gevideobeld word, moet mijn telefoon op UMTS staan, anders doet ie het niet. Dus dan moet diegene me eerst bellen om te vragen of ik me wil aanmelden bij UMTS en me dan vervolgens videobellen.
Ik heb spijt dat ik dit toestel heb genomen in combinatie met UMTS... Ik ben 3 maanden geduldig geweest, maar ik heb alleen maar problemen met Vodafone/UMTS/V800.