abonnement Unibet Coolblue
pi_34611788
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Zou ik zéker niet doen: da's echt een ongelooflijk takke-eind van Paradiso af. Gewoon het centrum inrijden en in één van de diverse parkeer-garage's parkeren. Er zitten er in een straal van pakkumbeet 200 a 300 meter van Paradiso af sowieso al twee.
En als je Amsterdam slecht kent: gewoon borden Centrum c.q. Rijksmuseum volgen en zodra je het Rijksmuseum ziet, ben je al op loopafstand van Paradiso. Parkeergarages zijn ook goed aangegeven met borden. Die kosten trouwens wel een lieve duit, maar ja: da's nou eenmaal Amsterdam.
M'n zus had even VVV gebeld, en die zeiden dat het wel slim was om auto bij transferium te zetten. Dan tram naar centraal, uitstappen bij weesperplein, tram 6 7 of 10 naar amstel en uitstappen bij leidscheplein.. kost 5.50 en dan krijg je 2 tramkaartjes.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 30 januari 2006 @ 14:01:19 #202
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_34612065
quote:
Op maandag 30 januari 2006 13:51 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

M'n zus had even VVV gebeld, en die zeiden dat het wel slim was om auto bij transferium te zetten. Dan tram naar centraal, uitstappen bij weesperplein, tram 6 7 of 10 naar amstel en uitstappen bij leidscheplein.. kost 5.50 en dan krijg je 2 tramkaartjes.
Ja, het Transferium is wel makkelijk te vinden vanaf de snelweg en voor 5.50 parkeer je in het centrum ongeveer maar 2 uur, da's waar. Nou ja, succes in ieder geval en veel plezier met de Editors!
pi_34615393
Iemand bekend met Gliss, 't voorprogramma van vanavond?
pi_34616016
Nee, maar die ga ik waarschijnlijk toch grotendeels missen..

5 uurtjes
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  maandag 30 januari 2006 @ 16:58:10 #205
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34617486
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_34639479
Het was tof.. jammer genoeg niet zo heel erg lang, krap uurtje, maar wel erg goed.. Die nieuwe nummers(vooral eerste 2) klonken ook erg goed! Wel jammer dat ze 'someone says' niet speelden..

Geslaagd avondje ja......
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  dinsdag 31 januari 2006 @ 10:46:33 #207
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34641509
Even het voorprogramma nog meegepikt, klonk niet slecht.

Editors waren inderdaad vrij kort, en helaas zat de sfeer er op het begin niet echt goed in. Dit veranderde gelukkig ergens in het midden, en achteraf gezien toch erg geslaagd. Erg goede band is het toch, en vond eigenlijk alledrie de nieuwe nummer erg goed klinken
pi_34641641
Op die link die hier iets boven werd gepost staat ook zo'n nieuw nummer, was het 2e nieuwe nummer dat ze speelde, "You' are fading"

Vond de drummer trouwens erg goed, zat flink te rammen.. komt op de cd er niet zo uit, wel jammer.. en zanger deed me beetje denken aan Chris Martin(coldplay), deed wel grappig..

Voorprogramma gemist, maar we moesten ook flink stuk reizen en toen nog ergens eten(in 10 min. bak noodles bij de wok&walk(aan te raden! ) naar binnen zitten werken, dat voelde we wel toen we begonnen te springen

Begon ook zo'n gast te crowdsurfen he, toen schopte ie wel andere vol in z'n gezicht.. die was niet echt blij
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34642947
lienelien heeft een plectrum
pi_34643070
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:48 schreef lienelien het volgende:
lienelien heeft een plectrum
wa's dat?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:54:51 #211
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_34643104
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:53 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

wa's dat?


Als je een beetje vooraan staat met concerten, kun je ze vangen of krijgen van de band: ik heb zelf zo onderhand kasten vol met die dingen...
pi_34643406
ah, thnx... tof.. Stond je zo vooraan dan lienelien?

Wij hadden onze auto dus bij transferium gezet, ging prima.. voor 5.50 waren we klaar.. je bent wel lang bezig(half uur) maarja..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34643737
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:06 schreef Proper_fucked het volgende:
ah, thnx... tof.. Stond je zo vooraan dan lienelien?
zown dingetje om een gitaar mee te bespelen
Ja stond op 'n meter of 3 van het podium af, en heb na afloop dat ding vant podium af geschraapt

Ik heb je nog gezocht trouwens! maar niemand voldeed aan de foto's van je fotoboek
pi_34644760
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:19 schreef lienelien het volgende:

[..]

zown dingetje om een gitaar mee te bespelen
Ja stond op 'n meter of 3 van het podium af, en heb na afloop dat ding vant podium af geschraapt

Ik heb je nog gezocht trouwens! maar niemand voldeed aan de foto's van je fotoboek
Ik stond op balkon(stond er van linksboven op te kijken), kwamen vrij laat binnen en toen geen zin om naar voren te kruipen.. Heb filmpjes, ga ze vanavond van telefoon halen en ff kijken of ik ze kan posten
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34684738
Ohhh het was leuk!! Ik vond het écht leuk, lekker vooraan gestaan (naast lienelien), jammer van die fotografen die zo nodig recht voor je moeten gaan staan. En ook nog eens chagerijnig zijn. En ik was helaas te traag om een neerdwarrelend plectrum te onderscheppen...
Maar mag de pret niet drukken: het was gaaf!
Jammer dat ze geen buttons hadden, tsja dan maar een CD hè!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_34684787
Wat was er bijzonder aan die cd's? Keek ff naar een poster, maar die hadden ze niet.. beetje jammer..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34686842
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 16:55 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat was er bijzonder aan die cd's? Keek ff naar een poster, maar die hadden ze niet.. beetje jammer..
Ja was 'n limited edition, ik had 'm verder nog niet in CDwinkels gezien hier, maar misschien dat ze 'm bij de Concerto sowieso wel hadden. En ik vond ¤20,- best een oké prijsje.
Distance hebben ze trouwens ook niet gespeeld, net als Someone Says, maar ik vond dat op zich wel een goede keus. Die nieuwe nummers waren leuker dan die twee naar mijn mening. Maar toch, na 1x horen beetje moeilijk te zeggen of het echt wat is.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_34691362
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ja was 'n limited edition, ik had 'm verder nog niet in CDwinkels gezien hier, maar misschien dat ze 'm bij de Concerto sowieso wel hadden. En ik vond ¤20,- best een oké prijsje.
Distance hebben ze trouwens ook niet gespeeld, net als Someone Says, maar ik vond dat op zich wel een goede keus. Die nieuwe nummers waren leuker dan die twee naar mijn mening. Maar toch, na 1x horen beetje moeilijk te zeggen of het echt wat is.
Someone says vond ik echt jammer, vind dat leuk nummer..

You are Fading klinkt toch ook echt lekker
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34691528
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:09 schreef Proper_fucked het volgende:

You are Fading klinkt toch ook echt lekker
Ja idd, die staat ook op die CD die ik gekocht heb!
Trouwes, die gitarist, ik vond het echt zo'n grappig kaboutertje op de één of andere manier!
Ik heb ze alle vier trouwens geen enkele keer zien lachen... En een wonder dat de snoer van de gitaar van de zanger niet in de knoop raakte tijdens z'n geflip!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_34691849
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:12 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ja idd, die staat ook op die CD die ik gekocht heb!
Trouwes, die gitarist, ik vond het echt zo'n grappig kaboutertje op de één of andere manier!
Ik heb ze alle vier trouwens geen enkele keer zien lachen... En een wonder dat de snoer van de gitaar van de zanger niet in de knoop raakte tijdens z'n geflip!
op die balkons(waar stoeltjes staan zodat mensen daar kunnen zitten) ging ook iedereen staan, dus zag de gitarist niet.. Beetje jammer.. Zanger was wel tof, maar zanger van The Rakes staat nog steeds bovenaan met leip doen
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34696784
Welke bonusnummers staan er op deze special edition?
pi_34709074
daar zit een cd bij mij B-sides, stuk of 6 dacht ik, Cuttings heet ie. En hij zit in zown leuk kartonnen hoesje ipv zown plastic ding
pi_34717860
Is er interesse naar filmpjes(niet geweldig, sfeerimpressie zeg maar). Dan zal ik die vnv even uploaden
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_34718657
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:01 schreef Proper_fucked het volgende:
Is er interesse naar filmpjes(niet geweldig, sfeerimpressie zeg maar). Dan zal ik die vnv even uploaden
Als je even tijd hebt, graag
pi_34722878
Hmm.. probeer bij putfile up te loaden(kan je tot 25 mb) maar gaat vrij traag en moet zo weg. Dus eerst paar kleinere(bij filedump, tot 6 mb, maar gaat sneller).

munich2.avi

Ok, nu moet ik weg dus hier blijft t ff bij... morgen na stage probeer ik nog wel wat up te loaden
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')