ahhjoh... Interpol! nooit een recensie oid over FF gelezen dan? wordt er vaak mee vergeleken, ook al vind ik dat zelf best meevallenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:17 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon altijd met jou eens.. Interpol ken ik (nog) niet eens, ga maar eens wat van zoeken..
dat dus jaquote:Op woensdag 21 december 2005 16:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben 'fan' van Interpol, Joy Division én Editors.. Dat het allemaal op elkaar lijkt of wie wie na-aapt boeit me niets.. Ik kijk (luister, red.) niet naar originaliteit, maar naar kwaliteit.
Ik ging juist naar Editors kijken op Lowlands omdat Joy Division genoemd werd in het boekje, als vergelijkingsmateriaal. En Interpol was in 2003 op Lowlands al erg goed, een dag voor het optreden van Editors kocht ik daar dan ook een cd van bij de Boudisque.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:25 schreef Lieke_K het volgende:
![]()
ik dacht al, ben ik nou de enige die zich verder niet verdiept in achtergronden...
voelde me alwéér bijna buitengesloten
ach, coldplay wordt zelf met athlete vergeleken (of eigenlijk andersom) dus waar ze die vergelijking vandaan halen...quote:Op woensdag 21 december 2005 16:34 schreef Proper_fucked het volgende:
Hoor het idd vaker dat ze het met Interpol vergelijken. Ze zeggen ook altijd dat coldplay zo op u2 lijkt, of dat ze dat i.i.g. proberen..
Nobel streven, maar juist daarin vind ik het verschil schrijnend tussen Interpol en Editors.quote:Op woensdag 21 december 2005 16:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben 'fan' van Interpol, Joy Division én Editors.. Dat het allemaal op elkaar lijkt of wie wie na-aapt boeit me niets.. Ik kijk (luister, red.) niet naar originaliteit, maar naar kwaliteit.
Ach gos, wat jammer nou...quote:Op woensdag 21 december 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
daarin vind ik het verschil schrijnend tussen Interpol en Editors.
Moeilijk he, inhoudelijk discussieren over muziek?quote:
Kom net binnenwandelen in topic:quote:Op woensdag 21 december 2005 18:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nobel streven, maar juist daarin vind ik het verschil schrijnend tussen Interpol en Editors.
o ik zeker ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Interpol niet prettig om naar te luisteren?!? Editors is van de drie de meest toegankelijke/melodieuze, Interpol maar net daarachter. Joy Divsion is het donkerst en heeft het mooiste sfeertje.
Ik vind ze alledrie dus wel wat hebben.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Leuk bandje
Mjah, daar hebben ze ook wat van weg, instrumentaal that is. New wave invloeden wellicht.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoorde de single toevallig.
Vond ze op the bravery lijken ( door die single munich )
Ik vind de rustigere nummers wat minder.. Munich, blood, someone says, fingers in the factories en bullets vind ik echt vetquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:55 schreef MaJo het volgende:
*subtiel kickje*Had graag naar the Editors gewild in Paradiso of Tivoli maar ze zijn beide helaas uitverkocht
Er zijn nog wel kaartjes voor in Eindhoven maar dat is voor mij niet handig. Ik hoop dat ik alsnog een kaartje kan krijgen voor Paradiso
Ik vind Munich wel een vet nummer als ik het luister maar op de één of andere manier blijft het niet echt hangen. Het valt me wel op dat hoe vaker ik de nummers hoor hoe leuker ik het ga vinden, je moet de muziek inderdaad wat tijd geven.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:50 schreef Lieke_K het volgende:
Which reminds me: nog 34 25 nachtjuhs!![]()
Alhoewel ik the Chameleons al wel kende, is me dat nooit echt opgevallen. Maar bij nadere beluistering kan ik me nog best in die vergelijking vinden. Grappig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Editors-liefhebbers moeten eens iets downloaden bemachtigen van de Chameleons, bij Up The Down Escalator. Toch wel de band waar ze het meest van gejat hebben.
Hé hé hé, wel een beetje lief blijven hè..!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Editors-liefhebbers moeten eens iets downloaden bemachtigen van de Chameleons, bij Up The Down Escalator. Toch wel de band waar ze het meest van gejat hebben.
Klopt, lijkt idd op elkaar... Editors zijn alleen wel 10x beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat je je mening nu vooral laat beinvloeden door het verschil in productiekwaliteit - qua songmateriaal zijn The Chameleons zeker niet de mindere van Editors, hoor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef DonStefano het volgende:
Klopt, lijkt idd op elkaar... Editors zijn alleen wel 10x beter![]()
jij gaat naar de arctic monkeysquote:
Ik was er gelukkig vroeg bijquote:Op zondag 29 januari 2006 00:06 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
jij gaat naar de arctic monkeys![]()
![]()
![]()
Altijd slim om de hype voor te zijn, dan heb je kaartjes!quote:
Denk dat ze binnen niet al te lange tijd wel weer in de buurt zullen komen, al zal de stormloop die kaarten dan nóg groter worden vermoed ik.quote:
Geldt ook voor mij... iemand?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:26 schreef Afunados het volgende:
[..]
Denk dat ze binnen niet al te lange tijd wel weer in de buurt zullen komen, al zal de stormloop die kaarten dan nóg groter worden vermoed ik.
Even praktisch vraagje; zijn nog nooit in Paradiso geweest en kennen Amsterdam vrij slecht. Waar het beste te parkeren?
Zou ik zéker niet doen: da's echt een ongelooflijk takke-eind van Paradiso af. Gewoon het centrum inrijden en in één van de diverse parkeer-garage's parkeren. Er zitten er in een straal van pakkumbeet 200 a 300 meter van Paradiso af sowieso al twee.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:44 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij... iemand?
Wij wouden auto bij transferium(arena) neerzetten, en dan met tram.. is dat wat?
Merciquote:Op maandag 30 januari 2006 12:03 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Zou ik zéker niet doen: da's echt een ongelooflijk takke-eind van Paradiso af. Gewoon het centrum inrijden en in één van de diverse parkeer-garage's parkeren. Er zitten er in een straal van pakkumbeet 200 a 300 meter van Paradiso af sowieso al twee.
En als je Amsterdam slecht kent: gewoon borden Centrum c.q. Rijksmuseum volgen en zodra je het Rijksmuseum ziet, ben je al op loopafstand van Paradiso. Parkeergarages zijn ook goed aangegeven met borden. Die kosten trouwens wel een lieve duit, maar ja: da's nou eenmaal Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |