abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:18:55 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26772419
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 05:39 schreef Hardstyler1985 het volgende:
Ik krijg die laatste vent in die arena maar niet kapot heh. Zo irritant. Zit soms wel 10 minuten te vechten en verlies dan maar net. Iemand een tip daarvoor?
Moeilijkheidsgraad aanpassen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_26947525
Ik heb hem gisteren uitgespeeld, in het begin vond ik hem een stuk minder dan kotor, maar vanaf de imperial city vind ik het toch wel geweldig (nog niet zo goed als kotor, maar het komt in de buurt).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 12 mei 2005 @ 15:54:44 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_26947640
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 08:42 schreef Chocobo het volgende:
Geweldig maar wel minder dan Kotor.... had iets meer van Jade verwacht.... Eurogamer heeft de perfecte review met een perfect cijfer (8) en een heerlijke passende quote:

Action fans will find the combat too simple, while RPG fans will find the inability to customise their character to any major degree frustrating.
Ik vond vooral deze sneer naar andere sites wel mooi
I could probably add a few paragraphs here about how amazing the graphics are and how good the music is, stick a 10/10 on the end of the review and take off early for lunch.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 12 mei 2005 @ 15:55:56 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26947681
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 15:51 schreef peristilius het volgende:
Ik heb hem gisteren uitgespeeld, in het begin vond ik hem een stuk minder dan kotor, maar vanaf de imperial city vind ik het toch wel geweldig (nog niet zo goed als kotor, maar het komt in de buurt).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf de Imperial City komt het spel echt los ja. Jammer dat het relatief kort duurt. Heb er 17,5 uur over gedaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:00:23 #180
100496 H.Flick
Turn-based
pi_26947827
-edit- laat maar... verkeerd gelezen
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:02:59 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_26947903
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:00 schreef H.Flick het volgende:
-edit- laat maar... verkeerd gelezen
Het klopte wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 13 mei 2005 @ 17:50:52 #182
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_26983465
* Sharkdoggie heeft de SE

Heb het overgenomen van strolie. Na KOTOR II 4 keer gspeeld te hebben was ik wel toe aan iets anders. Tot nu toe bevalt het me.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:34:42 #183
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_27155344
Ik heb ook de SE, maar ben nu bezig met Furious Ming in de Imperial City en ben erg Open Palm.

In mijn volgende profile zal ik de SE Monk gaan spelen en dan toch de Way of the Closed Fist gaan volgen, hoe 'moeilijk' dat ook gaat worden.

Ik zit momenteel te klooien met die Sir Roderick met z'n vuurwapen. Iemand tips qua vechttechniek?
Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:39:14 #184
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27155503
ik ben benieuwd, ik zet hem vanavond op mijn xbox.. als ik het niet weer vergeet
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27155679
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Eddy_Albena het volgende:
Ik heb ook de SE, maar ben nu bezig met Furious Ming in de Imperial City en ben erg Open Palm.

In mijn volgende profile zal ik de SE Monk gaan spelen en dan toch de Way of the Closed Fist gaan volgen, hoe 'moeilijk' dat ook gaat worden.

Ik zit momenteel te klooien met die Sir Roderick met z'n vuurwapen. Iemand tips qua vechttechniek?
Ontwijken en slaan?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:53:09 #186
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_27155993
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ontwijken en slaan?
Ja, natuurlijk. (Ik heb het ook nog maar 2 keer geprobeerd) Maar het kon zijn dat het makkelijker zou zijn als je finaal kapot magiestraalde oid.
Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
pi_27156135
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef Eddy_Albena het volgende:
Ik heb ook de SE, maar ben nu bezig met Furious Ming in de Imperial City en ben erg Open Palm.

In mijn volgende profile zal ik de SE Monk gaan spelen en dan toch de Way of the Closed Fist gaan volgen, hoe 'moeilijk' dat ook gaat worden.

Ik zit momenteel te klooien met die Sir Roderick met z'n vuurwapen. Iemand tips qua vechttechniek?
Iemand meer meteen opgevallen dat dat John Cleese is?
Geweldig spel uitgespeeld in 15 uur,wat wel weer jammer is maar nu 'closed fist' aan het spelen.
De harmonic combo's nog nooit gebruikt, af en toe per ongeluk, heb het nut er nog niet van ontdekt...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:09:35 #188
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_27156554
Ja!!!! John Cleese Dat dacht ik meteen ook. Die droge humor ook!

Ik heb die combo's een enkele keer gebruikt. Je krijgt wel lekkere spletterkills.
Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
pi_27156854
Wat zijn die harmonic combo's eigenlijk. Ik heb het spel uitgespeeld zonder dat ik weet wat het zijn.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:29:45 #190
31811 Eddy_Albena
...en zijn dooie vogels.
pi_27160425
Hehe... Harmonic combo's maak je door eerst een hulp-aanval (die onschadelijke) te doen, zodat de vijand verzwakt (langzaam, verlamd e.d.) en dan vervolgens de combo (binnen de tijd, te zien aan de groene meter rond de voeten van de vijand) af te maken met een martial art. Mijn ervaring is dat er dan weinig van de vijand overblijft.
Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
pi_27387987
Omg, net de game uitgespeeld... Man ik ben droevig... Dit was voor mij de beste game ooit! Het lijkt voor mij nu alsof ik nog nooit gegamed heb voor dit spel... Shooters, RTS, platform games, ... Het is allemaal saai nu! Voor mij bijna 100% zeker de beste game ooit! Het verhaal, de graphics, het vechten... Alles is geweldig! Maar ik ken geen game die zulke goede muziek had als deze!!! Ik had wel KOTOR nog niet gespeeld, dus misschien dat die nog beter is... Ik weet 't niet, zelf kan ik niet oordelen! Ik heb een nieuwe favorite publisher denk ik: BIOWARE!!!!!!!!!!!
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:02:36 #192
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27388424
Heb ik al gezegd wat voor ontzettende rukgame Jade Empire is?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27388664
Meen je dit of is het sarcasme? Zoveel is er nu ook niet om te rukken...
Of je moet ook een pixelkont geilen
  donderdag 26 mei 2005 @ 22:16:09 #194
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27388986
Het is zwaar ruk. Kleine greep.

  • Voor een vechtspel zit er te weinig diepgang in het vechten (alleen maar op knoppen rammen).
  • Voor een RPG zit er te weinig diepgang in (levellen? Nieuwe wapens en armour?).
  • Teveel gelul.
  • Saaie side-quests.
  • Veels te vaak en te lang laden.
  • Veel grafische foutjes in het spel.

    Kortom: het is ruk. KOTOR poep er van grote hoogte op.
  • "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      donderdag 26 mei 2005 @ 22:30:47 #195
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_27389510
    Ik vond het tof, ik vergeef de game de laadtijden, de mindere diepgang en het vele gelul omdat het einde zo tof was
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_27389541
    Pff, je hebt een beetje gelijk qua diepgang van het vechten, maar persoonlijk vond ik dat niet storend, maar ik kan het wel begrijpen als jij dat wel vind... Maar te weinig diepgang? Er zit zeker diepgang in, dat is wat jij noemt: "het gelul". Heb je geluisterd naar wat ze zeiden? Dan kom je een heel leuk achterliggend verhaal te weten! Saaie side-quests? Helemaal niet! Toch supertof om al die mensjes hun taken op te knappen! Ik heb ze allemaal gedaan! OK, van het te lang laden moet ik je gelijk geven, dat is soms irritant.
    Grafische foutjes ben ik eigenlijk niet tegengekomen, ik begrijp ook niet wat je bedoelt.
    Maar ik vind dat we nu aan het mierenneuken zijn... Bij zo een game is het de totaalervaring die het juist maakt. Een film ga je toch ook niet uiteentrekken om alle puntjes apart te bekijken? Soms is er ook al eens een acteur iets minder en toch is het een geweldige film!
      vrijdag 27 mei 2005 @ 10:09:28 #197
    31811 Eddy_Albena
    ...en zijn dooie vogels.
    pi_27399143
    Ik vind het een geweldig spel.... blijkbaar. Omdat ik maar niet bij die Xbox ben weg te slaan. Ik heb er al 26 uur opzitten en het einde nadert, heb ik het idee..

  • Je kan inderdaad op de knoppen gaan rammen, maar je kan natuurlijk ook verschillende Harmonic Combo's uit gaan proberen.
  • De diepgang, wat betreft wapens en armout, is inderdaad minder dan bij KotOR. Simpel gehouden. Dat geef ik toe, maar het is maar net hoe belangrijk de gamer dit vindt. Is het belangrijk om keuze te hebben uit 100 wapens, als je er toch maar 5 gebruikt? Bij KotOR kun je verschillend personages kiezen met allemaal dezelfde eigenschappen, die dezelfde wapens gebruiken. Bij JE hebben de verschillende personages verschillende wapens en vechtstijlen, is het niet? (Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd.
  • Subjectief
  • Subjectief
  • Kan ik inkomen
  • Zoveel vallen mij er niet op.

    Desalniettemin ga ik na het uitspelen met Ming het spel nog eens uitspelen met de SE Monk en Closed Fist. Daarna KotOR maar weer eens uit de kast pakken.
  • Ja, zo kan ik me ook onsterfelijk maken!
      woensdag 1 juni 2005 @ 00:22:15 #198
    97491 Deviant1nl
    Villalosbol
    pi_27531230
    Speel hem nu ook, en vond in het begin wat moeiljk beginnen. Na de battle op het strand en tegen gao gevochten te hebben weet ik ook de bsturing enzo beter. Vind het tot nu toe nog leuk om te spelen in ieder geval
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
      donderdag 2 juni 2005 @ 22:13:24 #199
    97491 Deviant1nl
    Villalosbol
    pi_27591340
    in het eerste dorp wanneer je achter gao aanmoet en dan hing tegenkomt. Moet je zijn fen zoeken, is het zijn koe (stier). Geeft meer om die koe dan zijn vrouw
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
      vrijdag 3 juni 2005 @ 10:38:36 #200
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_27600549
    quote:
    Op donderdag 2 juni 2005 22:13 schreef Deviant1nl het volgende:
    in het eerste dorp wanneer je achter gao aanmoet en dan hing tegenkomt. Moet je zijn fen zoeken, is het zijn koe (stier). Geeft meer om die koe dan zijn vrouw
    Jah, om dat stukje moest ik ook erg lachen. Ik dacht ook dat die vrouw Fen was, zie ik haar: Jay! Gevonden
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')