Ok ik zal vanavond pics maken en dan morgen effe on line zetten .. maar wees al maar gewaarschuwd het is een heel oud huis waar veel aan gebroddeld is ... ik woon er al in en verbouw tegelijk dus je kan het je al voorstellen ...quote:

Hoe kom jij er dan aan? Werk je bji de ontwikkelafdeling van Luxeo? Ziet er wel cool uit!quote:Op maandag 4 april 2005 14:41 schreef Ashram het volgende:
Het is nog even wachten tot deze commercieel verkrijgbaar zijn,

Dat klinkt ERG cool. Ontwikkel je ook zelf?quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:30 schreef Ashram het volgende:
Philips Lighting en ik verdrink werkelijk in die dingen. Maar helaas zo goed als onmogelijk om iets naar buiten te brengen, want de mijn beroepsethiek staat me in de weg.
Het is op zo'n afdeling echt vechten tegen de verleiding, want alles hier is LVT of Leuk Voor Thuis.

Luxeons zijn 50% Philips. De andere gedeelte is Agilent/HP.quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:41 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Dat klinkt ERG cool. Ontwikkel je ook zelf?

Waar en wat? Nu ben ik ook geinteresseerd tegen die prijzen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 10:59 schreef God_de_Vader het volgende:
ik ben gisteren in een bouwmarkt led spots op een ander socket tegen gekomen ... deze vervangen ook halogeens maar kunnen direct aan de 220V gehangen worden... heb daar dan gevraagd om eens wat testen te mogen doen. Het gaat om Matte Leds en er zaten er 24 in 1 spot ... de lichtopbrengst was FENOMENAAL. Mooi egaal breed !!! licht... wel niet op foto vast te leggen. Verbruik van 1.9 watt (mogen meten daarze zijn verkrijgbaar in 3 versies
- cold white (4 blauwe leds 20 witte)
- regular white (24 witte leds)
- warm white (20 witte 4 oranje leds)
Ze hadden ze net binnen prijs voor electriciens om ze bij hun aan te kopen zou tussen de 9 en 15 euro zijn. Ze zijn leverbaar achter 2 weken en hebben 5 jaar garantie !!!

Als het ontopic is dan mag het vast wel. Bovendien doe je ons allemaal een plezier als je ons laat weten waar we al dit moois kunnen kopen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:44 schreef God_de_Vader het volgende:
Ik weet niet of ik zomaar de zaak mag noemen dus forum mods please correct me als het niet mag wil echt nie spammen of zo ... het was bij de zelfbouw markt (http://www.zelfbouw-markt.be) zij hebben ze achter 2 weken dus ... ligt op de ninoofse steenweg in ninove.
Voor de kleinere spots zou je dat zelf kunnen aanpassen hoor maar is wel wat gepruts... fijn boortje uitboren op een rubbermatje ... dan het meest helle ledje dat je kan krijgen in je favo electronica handel ... weerstandje er voor en klaar

Hahaha k heb het idee van de sterrenhemel echt wel vanop een nederlandse site gehaald ... broetje tweakers eigenlijkquote:

In de aula van de universiteit in Nijmegen hebben ze ook een sterrenhemel in het plafond.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:02 schreef God_de_Vader het volgende:
[..]
Hahaha k heb het idee van de sterrenhemel echt wel vanop een nederlandse site gehaald ... broetje tweakers eigenlijkhet was een gast uit Almere of zo die het uitgevoerd had en het zag er best cool uit !

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |