Ik weet het ook niet precies. Ik heb Live! Misschien ligt het daaraan?quote:Op zondag 6 maart 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan wil ik toch weleens zien hoe je dat doet, want ook toen mijn browser het nog wel deed, kreeg ik alleen maar de header van de site, geen berichten
Hmm da's nog wel een plan, ik probeer het alleen via mijn "gewone" GPRS-verbinding... Maar goed, feit blijft dat je HTML moet gaan laden, en dat vertiktie dusquote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies. Ik heb Live! Misschien ligt het daaraan?![]()
![]()
Ik snap nog niet de helft van wat je hier allemaal verteltquote:Op zondag 6 maart 2005 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm da's nog wel een plan, ik probeer het alleen via mijn "gewone" GPRS-verbinding... Maar goed, feit blijft dat je HTML moet gaan laden, en dat vertiktie dusEn als ik een "master reset" wil geven, zeg maar terug naar "hoe hij uit de doos kwam" dan blijkt ineens dat er een beveiliging op zit. Ik mag toch hopen voor die vodafone paupers dat ZIJ daar niet schuldig aan zijn
Slaap lekker Flashquote:Op zondag 6 maart 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee van buzzer hebben we nog niks gehoord dude
Trouwens, ik ga slapen ook, morgen gaat de wekker weer vroeg
Tot morgen wijffiequote:
Dank je Flessekopquote:Op zondag 6 maart 2005 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot morgen wijffieEnne sweet dreams voor straks
Ow ok. Dat is dan weer lekkerquote:Op zondag 6 maart 2005 23:58 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee. Pauze. Volgend jaar verder studeren.
Een goede opleiding.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ow ok. Dat is dan weer lekker
Wat doe je dan?
Bedankt voor je tijdquote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
Een goede opleiding.
Zo, het interview is over... ik moet nog wat dingen regelen.
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2005 23:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
Een goede opleiding.
Zo, het interview is over... ik moet nog wat dingen regelen.
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 00:21 schreef DePresident het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben er officieel niet meer.
Okequote:
Wat is er met MutZquote:Op maandag 7 maart 2005 00:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
MUTZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!![]()
Tot morgen avondquote:Op maandag 7 maart 2005 01:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
P.S Winter komt waarschijndelijk weer terug.
Deze week rond 6 graden.
Volgende week mogelijk weer 1/2 graden overdag!
Ik ben naar bedtot morgen middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |