Ja, das wel leuk jahquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:16 schreef ondeugend het volgende:
Dat staat allemaal al ergens in een ander topic. Wat overblijft is de vraag waar ik in wil rijden.
Eigenlijk best wel een tank !.
hier een paar op speciaal verzoekquote:
Ik hoop voor je dat je een grapje maakt anders ben je zoooo raar bekrompen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:16 schreef Sylvana het volgende:
De enige auto waar ik in heb gereden/ in rijdt is een BMW 316i, dat is mijn lesauto namelijk
En waar ik nog in wil rijden, tja, maakt me niet zo heel veel uit, als het maar een Duitse wagen is
Haha, nee ik maak geen grapje, ik ben gewoon gek op Duitse wagensquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:42 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je een grapje maakt anders ben je zoooo raar bekrompen.
hahaha, ik zou mijn ouders zo'n beetje vermoorden als ze een vette auto hadden waar ik niet in mocht rijden. waarom niet????quote:Op woensdag 9 maart 2005 09:52 schreef Beaker het volgende:
Heb een peugeot 205 uit 1989
Heb nu een Renault 4L en een Alfa 147
Krijgen 20 juli onze nieuwe auto, de PT Cruiser van Chrysler
Mijn vader heeft de Chrysler Crossfire en daar zou ik best is in willen rijden, maar dat mag niet![]()
Nope, lekker goedkoop rijden als student. Wachtte op een partij inruil 340 / 360 bij de dealer en koos dan de beste uit net nadat de handelaar een totaalprijs voor de partij had gemaakt. Betaalde dan de gemiddelde prijs voor de beste uit het rijtje... Bij thuiskomst A4-tje achter het raam met TE KOOP en weer een tijdje voor weinig rijdenquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Volvo freak?
Hij vertrouwd mijn rijstijl niet denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:24 schreef GWD het volgende:
[..]
hahaha, ik zou mijn ouders zo'n beetje vermoorden als ze een vette auto hadden waar ik niet in mocht rijden. waarom niet????
Zou vet zijn, ben ook benieuwd! Lijkt me alleen wel sterk....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
Is dat een orginele 550 Speedster??
Wat is hier M3 aan uitgevoerd?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:32 schreef metallicattim het volgende:
ik krijg waarschijnlijk binnenkort mn eerste auto, kga er zaterdag naar kijken
tis een BMW 316i met een 1.8 M40 motor en is gedeeltelijk M3 uitgevoerd, zoals de bumpers.
[afbeelding]
....
die porsche is echt ultiemquote:Op vrijdag 25 maart 2005 03:47 schreef Don_Tom het volgende:
Waar ik allemaal "wel eens" in gereden heb vind ik niet echt boeiend, en is te veel om op te noemen.
Waar ik momenteel in rij:
zo eentje (sinds kort):
[afbeelding]
en zo eentje::
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |