...en dergelijken. Ik ben waarlijk benieuwd naar hoe men zich op dit forum voelt als men diep in de nacht tot de ontdekking komt dat men net bij het aanblik van een 72-jarige transsexueel tot orgastisch genot is gekomen.quote:die heb ik niet!
Kijk, dit vind ik nou een interessante wending in het gesprek. Mag ik je wat vragen? Heb je zelf klaarkomdepressies?quote:Op maandag 10 januari 2005 02:57 schreef Elin het volgende:
Volgens mij hebben gelovige mensen vooral last van klaarkomdepressies, schuldgevoel enzo..
Nee die heb ik niet, maar ik ben dan ook volledig zonder moraal opgevoedquote:Op maandag 10 januari 2005 02:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou een interessante wending in het gesprek. Mag ik je wat vragen? Heb je zelf klaarkomdepressies?
Dat laatste blijft staan. Daar ben ik het mee eens. We moeten enequote:Op maandag 10 januari 2005 03:06 schreef Xebrozius het volgende:
-op verzoek-
PS:
Dit zijn de momenten waarop ik het jammer vind dat er geen- posticon is..
Is de 'postorgastische-ejaculatie-confrontatie'-depressie niet een vorm van verlatings angst?quote:Op maandag 10 januari 2005 03:13 schreef JAM het volgende:
[..]
Dat laatste blijft staan. Daar ben ik het mee eens. We moeten ene- posticon.
Ik heb trouwens een betere naam bedacht, klaarkomdepressie dekt toch de lading van het fenomeen niet, en is makkelijk te verwarren met de andere depressies die met klaarkomen komen, zoals de moeilijktoteenorgasmekomen-depressie en de veeltesneltoteenorgasmekomenendaardooreenfuckedupsexlevenhebben-depressie.
Ik stel daarom voor dat we de klaarkomdepressie voortaan de...
'postorgastische-ejaculatie-confrontatie'-depressie
...noemen. Gecursiveerde letters lezen ook wat ontspannender dan die dikgedrukte..
Maar ja, ga verder.
Daar zou je zowaar een (klaarkom)depressie van krijgen...quote:Op maandag 10 januari 2005 03:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Godverdomme, edit ik mijn post omdat ik door heb dat ik te maken heb met een leuke troller... Gaat ie me verdomme quoten
Kijk, dit is nou fijn voer voor de psychologen, zoals ik. Lieve NiteSpeed, een klaarkomdepressie - ook wel ; 'postorgastische-ejaculatie-confrontatie'-depressie - is iets wat net als MPS voor het grootste gedeelte aan de patiënt zelf te danken is. We spreken hier van een een zogenaamd SIPD - Self Inflicted Psychological Disorder.quote:Op maandag 10 januari 2005 03:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Ongeveer twee jaar terug heb ik voor het eerst seksuele ervaringen met een meisje opgedaan, op de respectabele leeftidj van zestien jaar. Zelf had ik er niet enorm veel moeite mee, mar mijn ouders zijn nogal streng katholiek en het moest dus in het geheim gebeuren.
Na wat gepruts van mijn kant mocht ik van de vrouw in kwestie de fellatio ontvangen, en op dat moment voelde ik mijzelf erg veilig, en dacht niet meer na over de consequenties die konden komen.
Des te groter was mijn spijt toen ik héél ingetogen tot orgasme kwam, en na het openen van mijn ogen mijn vader net zag binnenkomen.
Na deze ervaring heb ik ongeveer een jaar niet meer aan seks gedaan, of zelfs maar er aan kunnen denken zonder schuldgevoelens in me op te komen voelen. Ondertussen heb ik het verwerkt, maar ik denk dat dat een klaarkomdepressie was, zoals jij het wilt noemen.
Ik moet erkennen niet érg bekend te zijn met het werk van Al Di Meola. Ondanks dat raad ik je Live in San Fransisco aan met McLaughlin, de Luciá en Di Meola.quote:Op maandag 10 januari 2005 03:44 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Zeg JAM, aangezien het topic op dit tijdstip niet echt ergens naartoe gaat nog even een offtopic vraagje. Welke albums van Al Di Meola raad je aan? (heb toevallig laatst Splendido Hotel uit de eurobak getrokken).
Kastanova, let wel; ik neem iedereen serieus. Dit is géén belachelijk topic. Dit is een serieus topic, het is alleen belachelijk geschreven.quote:Op maandag 10 januari 2005 03:48 schreef kastanova het volgende:
Ik heb vrijwel altijd last van een depressie na het klaarkomen en dat ook nog eens gecombineerd met buikpijn.
Weg lust, weg adrenaline, weg wild pompend bloed *KAPPOW* hallo depressief gevoel...
serieus
Ik denk niet dat er een direct verband is eigenlijk...quote:Op maandag 10 januari 2005 03:52 schreef JAM het volgende:
Vertel mee eens. Denk je dat de buikpijn een gevolg is van het depressieve gevoel, of het depressieve gevoel een gevolg van de buikpijn, of ligt het nog anders en ligt je probleem meer bij het opeense wegvallen van de lust en de adrealine?
Ach, de oude Grieken, wat leuk.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:25 schreef dvr het volgende:
Dit verschijnsel bestaat echt. Het heet postcoïtale depressie. Zoals Aristoteles al zei: Omne animal post coitum triste est, wat zelfs de niet-latinist wel kan ontcijferen.
Verder, heb je dit ook na masturbatie?quote:Op maandag 10 januari 2005 04:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een direct verband is eigenlijk...
Destijds kwamen we er in ieder geval niet uit wat de oorzaak is: Buikpijn na het neuken...
Onzin.quote:Op maandag 10 januari 2005 04:50 schreef JAM het volgende:
Depressies met verschillende oorsprongen uitten zich ook anders.
De depressie soms wel, de buikpijn niet...quote:Op maandag 10 januari 2005 04:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Verder, heb je dit ook na masturbatie?
Jezus ik heb bijna medelijden met jouw vriendinnen, wat een saaie bedoeling moet dat zijn, niet eens een 2e rondequote:Op maandag 10 januari 2005 03:48 schreef kastanova het volgende:
Ik heb vrijwel altijd last van een depressie na het klaarkomen en dat ook nog eens gecombineerd met buikpijn.
Weg lust, weg adrenaline, weg wild pompend bloed *KAPPOW* hallo depressief gevoel...
serieus
Een tweede ronde is vaak niet eens nodig aangezien ik het in 1 keer goed doequote:Op maandag 10 januari 2005 15:06 schreef Kamphuys het volgende:
Jezus ik heb bijna medelijden met jouw vriendinnen, wat een saaie bedoeling moet dat zijn, niet eens een 2e ronde![]()
![]()
Je kunt het ook prima 2 keer goed doen hoorquote:Op maandag 10 januari 2005 15:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een tweede ronde is vaak niet eens nodig aangezien ik het in 1 keer goed doe.
En na zo'n sessie ben ik meestal niet de enige met lichamelijke pijntjes, dus direct nog een keer zit er sowieso al niet.
Toen ik nog jong en onervaren was, deed ik het vaker, nu doe ik het efficiënterquote:Op maandag 10 januari 2005 15:14 schreef Kamphuys het volgende:
Je kunt het ook prima 2 keer goed doen hoor![]()
Ik ben niet vies van een beetje dierlijk gedrag maar als wat voor Max Hardcore beuk jij er altijd in dan?
ben je Lez of zo ... wedden dat jij spermavlekken kan hebben.... als je het niet gelooft moet je maar even contact opnemen.... ik beloof niet depressief te worden als jij onder de vlekken zitquote:Op maandag 10 januari 2005 03:07 schreef Elin het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet, maar ik ben dan ook volledig zonder moraal opgevoed
Ben trouwens ook geen mannetje, dus last van spermavlekken gaat voor mij al niet op.
Hoezo treft het nou weer alleen mannen, waar slaat dat nou weer op.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:27 schreef dvr het volgende:
Een postcoïtale depressie gaat natuurlijk niet over een sportvlek op je broek. Het gaat veel dieper, en het treft alleen mannen.
Ik vind dat vrouwen in het kader van sexuele gelijkheid en emancipatie dus meer spermavlekken moeten ervaren.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hoezo treft het nou weer alleen mannen, waar slaat dat nou weer op.
Ik vind dat vrouwen niet bij boorbaat moeten worden uitgesloten bij het hebben van deze niet-bestaande aandoening. Wij hebben net zoveel recht op onterecht medeleven als jullie.
Bollocksquote:Op maandag 10 januari 2005 12:27 schreef dvr het volgende:
Een postcoïtale depressie gaat natuurlijk niet over een sportvlek op je broek. Het gaat veel dieper, en het treft alleen mannen.
Het is een existentieel iets, dat voortkomt uit het plotselinge besef dat de voortplantingsdrift waar je je net nog zo enthousiast aan hebt overgegeven, uiteindelijk helemaal nergens toe leidt. Dat je een willoos radertje bent in de machinerie van Moeder Natuur, een bedrieglijke bitch die je liet geloven dat neuken toch wel het mooiste, hoogste en meest nastrevenswaardige op Aard is, terwijl er feitelijk na de daad alleen leegheid en uitputting is - en het onafwendbare risico dat er 9 maanden later uit jouw zaad nog zo'n kleine loser geboren wordt, die tezijnertijd in dezelfde valstrik zal lopen als jij en talloze generaties mannen vóór jou, die inmiddels allang weer tot stof zijn vergaan, zoals jijzelf en je nageslacht dat binnen een kosmische seconde ook weer zullen zijn.
Het is de leegheid en zinloosheid van het bestaan die zich aan je opdringt, en wanneer je dan verzinkt in de peilloze tristesse die al miljoenen grote kerels in het holst van de nacht heeft gereduceerd tot machteloos huilende babies in de armen van hun geliefde (medeplichtige in het listige complot van Moe Natuur), dan heb je een postcoïtale depressie te pakken.
Gelukkig is het na een nachtje slapen weer over.
Maar je zult zien, dat het moment waarop je dan met hernieuwde kracht en naïviteit weer vrolijk je broek ophijst om met ontroerende moed een nieuwe dag aan te vangen, exact samenvalt met het moment waarop de koploper uit je zaadpeloton een nieuwe wereldburger in het leven roept. Zo onafwendbaar is het lot van de man, gedreven door driften die hij niet kan weerstaan. Enfin, een tragedie..
Als je het over "post-coitale-" of "klaarkomdepressie" hebt zie ik geen grond om vrouwen uit te sluiten. Misschien kun je het beter bij de echte naam noemen: het Syndroom van Mannen die zo Lui zijn dat ze Depressief worden van Vlekken waarvan ze niet een Ander de Schuld van kunnen geven.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:48 schreef desiredbard het volgende:
Ik vind dat vrouwen in het kader van sexuele gelijkheid en emancipatie dus meer spermavlekken moeten ervaren.
Nou, over dat dipje. Ik ervaar soms wel echt een enorme vermoeidheid na die tijd. Niet iedere keer, maar soms wel. Dat zou je misschien bij oudere mannen verwachten, maar ik heb er zelf ook wel last van. Hoe kan dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:47 schreef Skv het volgende:
Na t klaarkomen ben je toch niet geil meer, stort alles in.
Zou je evt. wel ff in een dipje van kunnen raken.
Totdat alles weer begint te werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |