quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:45 schreef Cybersailor het volgende:
Ook last van als je passief blijft liggen, en hem het werk laat doen?
"wijf" ?? respect is ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt. (als je uberhaupt al kan lezen)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef kastanova het volgende:
Telkens als ik een wijf neuk
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als ik daadwerkelijk al eens sex met mezelf gehad zou hebben.
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeberquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:50 schreef Blaataap.nl het volgende:
"wijf" ?? respect is ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt. (als je uberhaupt al kan lezen)
bla bla bla, je heet zeker Jhonny en rijd een GTIquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeber.
Ik heb het élke keerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:52 schreef Tijn het volgende:
Dat heb ik serieus ook wel eens gehad, Kasta.
Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef Haanibal het volgende:
misschien is het je prostaat? lijkt me toch niet echt heel gezond... heb je het trouwens al langer??
Ja, de gemeenteambtenaar was dyslectischquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:57 schreef Blaataap.nl het volgende:
[..]
bla bla bla, je heet zeker Jhonny
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeber.
*meldt..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als er mensen zouden reageren die daadwerkelijk al eens sex gehad hebben.
kan zo snel ook niets vinden op google ofzo... bij soa's of iets dergelijke ook al gekeken... misschien toch keer naar die witte jas toe... die zouden er tenminste wat vanaf moeten weten en het is te leuk om het daarvoor te laten 'verpesten'quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinneren.
Kan het ook aan het sigaretje liggen? Het zouden darmproblemen kunnen zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het élke keer
Lekker neuken, lekker sigaretje achteraf, maar als ik dan de tv aanzet en ff relaxed bij lig te komen begint de stemmingsverpestende, schreeuwende buikpijn te komen.
Tja, in principe zijn er niet veel standjes meer over, dan moet ik de KamaSutra er al bijpakken, maar vrees dat dat ook niet veel gaat helpen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef Ifyafeelme het volgende:
Waarschijnlijk heeft het te maken dat je je teveel inspant en daardoor dit 'fucked up' gevoel krijgt. Misschien een oplossing om andere standjes te proberen die je normaal gesproken niet gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |