abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17837559
Telkens als ik een wijf neuk krijg ik na zo'n 5 minuten ongelooflijke buikpijn, het vreemde is dat de buikpijn achteraf evenredig toeneemt met de intensiteit, duur en zaadlozing bij de sex.
Gisteren kwamen we er zelfs achter dat na de sex er rechtsonder in m'n buik een soort "geklop" was.
Een soort hartkloppingen idee zeg maar, maar de zware ademhaling was reeds verdwenen en ik lag er al weer ontspannen bij, dus het is een raadsel waar het vandaan komt.
Hier heb ik al zover ik het me kan herinneren last van en ik heb dan zelf ook al 2 theorieën bedacht:

1. M'n zaad is verschoten en er wordt op een nogal heftige manier nieuw zaad aangemaakt.
2. Ik neuk voornamelijk vanuit mijn bekken/buik(spieren) en het is gewoon een heftige en snelle spierpijn.
I was an atheist until I realized I was God
pi_17837587
Weet je zeker dat het een wijf was?
pi_17837588
Misschien heb je zo weinig sex dat die spieren niets gewend zijn? ;-)

Maar als je er last van hebt... -> dokter
Ja Ja
pi_17837606
Neuk eens met een dokter
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_17837620
Neuk eens een man voor de verandering, maybe helpt dat.
pi_17837627
Ook last van als je passief blijft liggen, en haar het werk laat doen?
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_17837653
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:45 schreef Cybersailor het volgende:
Ook last van als je passief blijft liggen, en hem het werk laat doen?
pi_17837682
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:40 schreef kastanova het volgende:
Telkens als ik een wijf neuk
"wijf" ?? respect is ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt. (als je uberhaupt al kan lezen)
pi_17837693
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als er mensen zouden reageren die daadwerkelijk al eens sex gehad hebben .
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:51:59 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17837704
Reageer of normaal, of niet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17837712
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als ik daadwerkelijk al eens sex met mezelf gehad zou hebben.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:52:50 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17837715
Dat heb ik serieus ook wel eens gehad, Kasta.

Maar de enige oplossing die ik weet is minder neuken... opeens had ik er geen last meer van. Geen idee verder.
pi_17837742
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:50 schreef Blaataap.nl het volgende:
"wijf" ?? respect is ook een woord wat niet in jouw woordenboek voorkomt. (als je uberhaupt al kan lezen)
Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeber .
pi_17837743
misschien is het je prostaat? lijkt me toch niet echt heel gezond... heb je het trouwens al langer??
Misschien bezoekje aan je huisarts?
succes iig
onder
pi_17837781
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bewaar die slijmpraatjes maar voor de lelijke mokkels waartoe je je moet beperken, desperate sloeber .
bla bla bla, je heet zeker Jhonny en rijd een GTI
pi_17837800
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:52 schreef Tijn het volgende:
Dat heb ik serieus ook wel eens gehad, Kasta.
Ik heb het élke keer
Lekker neuken, lekker sigaretje achteraf, maar als ik dan de tv aanzet en ff relaxed bij lig te komen begint de stemmingsverpestende, schreeuwende buikpijn te komen .
pi_17837818
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef Haanibal het volgende:
misschien is het je prostaat? lijkt me toch niet echt heel gezond... heb je het trouwens al langer??
Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinneren .
pi_17837823
tss als je n vrouw een wijf noemt hoop ik dat je geen pijn meer hebt in de toekomst. LEES: geen sex meer hebt in de toekomst. Het is voor beide partijen beter.... wijf tsss.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 01:00:53 #19
73528 Ifyafeelme
The fox and the fresh grapes.
pi_17837834
Waarschijnlijk heeft het te maken dat je je teveel inspant en daardoor dit 'fucked up' gevoel krijgt. Misschien een oplossing om andere standjes te proberen die je normaal gesproken niet gebruikt.
Life's A Mess, Don't Stress
pi_17837837
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:57 schreef Blaataap.nl het volgende:

[..]

bla bla bla, je heet zeker Jhonny
Ja, de gemeenteambtenaar was dyslectisch .
pi_17837843
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Die buikpijn van jouw is de straf die je van god hebt gehad vanwege je zeer hoge eigendunk....
Hoogmoed komt voor de val...

Misschien een beetje meer respect voor je medemens en je zal zelf veel meer respect terugverdienen...
pi_17837858
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:51 schreef kastanova het volgende:
Het zou denk ik beter voor het topic zijn als er mensen zouden reageren die daadwerkelijk al eens sex gehad hebben .
*meldt..

in een ver vaag geleden heb ik weleens geneukt!
Scheren is voor schapen!
pi_17837871
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zoals al gezegd; zolang ik me kan herinneren .
kan zo snel ook niets vinden op google ofzo... bij soa's of iets dergelijke ook al gekeken... misschien toch keer naar die witte jas toe... die zouden er tenminste wat vanaf moeten weten en het is te leuk om het daarvoor te laten 'verpesten'
onder
pi_17837872
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb het élke keer
Lekker neuken, lekker sigaretje achteraf, maar als ik dan de tv aanzet en ff relaxed bij lig te komen begint de stemmingsverpestende, schreeuwende buikpijn te komen .
Kan het ook aan het sigaretje liggen? Het zouden darmproblemen kunnen zijn
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_17837883
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 01:00 schreef Ifyafeelme het volgende:
Waarschijnlijk heeft het te maken dat je je teveel inspant en daardoor dit 'fucked up' gevoel krijgt. Misschien een oplossing om andere standjes te proberen die je normaal gesproken niet gebruikt.
Tja, in principe zijn er niet veel standjes meer over, dan moet ik de KamaSutra er al bijpakken, maar vrees dat dat ook niet veel gaat helpen.
Denk ook niet dat het daar aan ligt, tijdens de sex gisteren heb ik bijvoorbeeld de luie profiteur uitgehangen en alleen maar onderop gelegen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')