ow...shit..maar mijn moeder is er niet...wat nuquote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Doe niet zo stom.
Altoland bestaat niet en dat weet jij net zo goed als ik.
Neem je moeder in de maling.
Bwaahahahahhaha.quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:46 schreef ivetje het volgende:
en ik zie alto eigenlijk wel een beetje als een bepaald "soort" mensen
owja...dat mag ook niet...shit, da's ook weer discriminatie zeker. Hmm, alto's behoren tot een groep...zo goedquote:
alto'squote:Op donderdag 6 januari 2005 21:53 schreef Pearly het volgende:
En tot welke "groep" behoor jij ? ivetje?
Heej, dat zei mijn opa ook altijdquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef Ixnay het volgende:
"Goed idee, laten we iedereen die anders durft te zijn dan de massa eens flink dissen, want dat is lekker makkelijk."
"Ein Volk"
"Ein Reich"
"Ein Führer"
en zijn ook van die figuren die zo'n respect bandje omhebbenquote:Op donderdag 6 januari 2005 22:44 schreef Herr_Munk het volgende:
Degene die wel gestort hebben zijn NSB-ers....
U riep?quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:00 schreef Ixnay het volgende:
"Goed idee, laten we iedereen die anders durft te zijn dan de massa eens flink dissen, want dat is lekker makkelijk."
"Ein Volk"
"Ein Reich"
"Ein Führer"
Bron?quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef erkez het volgende:
Kunnen die associale alto's zonder leven hier a.u.b op houden te zeiken over de Azie-acties? Vooral de mensen die zelf geen cent hebben gegeven moeten gauw hun smoel houden over mensen die wél hun best doen om de slachtoffers daar te helpen! Oprotten jullie.
Opbokken, jij jammerlijke verspilling van je vaders' sperma. Ik heb al gegeven. Ik heb het gehad met die Azie handel. Anders ga jij even je halve maandloon uitdelen omdat iedereen wel wat voor 555 wil hebben.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef erkez het volgende:
Kunnen die associale alto's zonder leven hier a.u.b op houden te zeiken over de Azie-acties? Vooral de mensen die zelf geen cent hebben gegeven moeten gauw hun smoel houden over mensen die wél hun best doen om de slachtoffers daar te helpen! Oprotten jullie.
oja?quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Doe niet zo stom.
Altoland bestaat niet en dat weet jij net zo goed als ik.
Neem je moeder in de maling.
In een Spaanschtalig landquote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja? waar is deze foto dan genomen?a
[afbeelding]
vergetenquote:Op donderdag 6 januari 2005 23:34 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
en zijn ook van die figuren die zo'n respect bandje omhebben
Dat zijn de gamers nog altijd, suffe nerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:00 schreef Fillipe het volgende:
Haha alto's grootste losers van de de nederlandsche klasses, kut heaumeaux
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:00 schreef Fillipe het volgende:
Haha alto's grootste losers van de de nederlandsche klasses, kut heaumeaux
HR!quote:
Ik en suffe nerd?quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat zijn de gamers nog altijd, suffe nerd.
voor de rest ben je wel gezond ???quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:44 schreef Herr_Munk het volgende:
Degene die wel gestort hebben zijn NSB-ers....
quote:Southpark
Stan: "Tell me goth dude, how do i join you and your group?"
Goth: "Thats, easy all you have to do to be a nonconformist is dress, act, think, and like the same things as we do."
Welkom in Nederland.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:21 schreef DeLeider het volgende:
Ik heb ook niets gestort, ik word gvd helemaal gestoord van dat 555 gedonder. Het word gewoon opgedrongen en je bent "aso" als je niets stort.
Hapquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:07 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik en suffe nerd?O men, je voelt je wel erg op je alto pikkie gestapt of niet? Suffe alto
Ik vindt de stelling van ts net zo achterlijk als mijn reactie.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
voor de rest ben je wel gezond ???
als dit een poging tot lemming is vind ik hem nogal grof....
Ik ben geen alto maar stort nietquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:56 schreef erkez het volgende:
[..]
Vandaar dat ook alto's het in hun hoofd durven te halen om te gaan lopen klagen op mensen die wél sociaal zijn.
Die twee hebben dus geen reet met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:28 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik ben geen alto maar stort niet
Omdat...quote:Op vrijdag 7 januari 2005 14:43 schreef Graveland het volgende:
Aziaten krijgen NIETS van mij.
*wijst naar signature*quote:
quote:
Haha, klassieker, 'mensen helpen', je schuldgevoel afkopen bedoel je. En dan ook nog zeggen dat het 'je best doen' is, pfff wat een moeite.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef erkez het volgende:
Mijn god....quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:17 schreef erkez het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar alto's moeten overal tegenaan trappen, zijn associaal, en omdat iedereen stort, willen zij juist niet storten.
Het heeft trouwens geen fuck te maken met je goed te voelen maar, iedereen lijkt het vergeten, om die mensen gvd te helpen!
Als je het doet om je goed te voelen heb je wel een heel zielig leven. Bijna even zielig als alto's.
heb je niets beters te vertellen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |