Bier is zooooooooooooo 2004quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:23 schreef DeLeider het volgende:
BIER!!!!
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:23 schreef AMD64 het volgende:
Print Screen! Welkom terug!
De mijne was van ... (tegen de 50 ofzo) terug gegaan naar 10quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:21 schreef martinuhhh het volgende:
Mijn gemiddelde aantal posts is van 21 naar 16 per dag gegaan![]()
.
Wat is er loos?quote:
Of daar jaquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:25 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
wahaha ik zag net het volgende:
Waarom is die zo eng?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:25 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
wahaha ik zag net het volgende:
Wat vind jij nou van al die minderjarige dwergen die zich anaal bevredigen door blauwgestreepte kanariewormen in hun aars te pleuren?quote:
TIETUHHHHH!!!!quote:
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal positief ingesteld
Duidelijkheid is belangrijk, maar als je terug kan vallen op deze baan val je jezelf nooit geen buil door het te proberen
Ik heb ook eerst heel lang niets gepost. En toen ineens héél veel. En nu weer bijna nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
De mijne was van ... (tegen de 50 ofzo) terug gegaan naar 10Maar ik zit weer op de 14
Maarja ik ben er nu met die jaarlijsten achter gekomen dat ik sinds mijn registratie tot minstens januari 2004 NIET gepost heb, dat doet ook heel wat af aan je gemiddelde, meer als een half jaar niet posten( en dan lurkte ik al een jaar voor mijn registratie
als ik me toen al had geregistreerd stond ik er veeeeeeeeeeeeeel beter voor
( meer als een jaar gelurkt, weet ik zeker)
MAG IK LANGSKOMEN?quote:
Kijk even een paar posts naar beneden.quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:26 schreef JDude het volgende:
* JDude werpt krat in het topic en gaat gauw weer ergens anders lurken
Dunno..ene moment harstikke vrolijk, tranen rollen van mn wangen van het lachen (Klokhuis gebeurenquote:
Er rijden geen treinen meerquote:
DaMook is opeens verstandigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En ik neem die andere baan ook niet voor ik weet wat het inhoud
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:27 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Kijk even een paar posts naar beneden.![]()
Dat lachen snap ik... maar dat 2e dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dunno..ene moment harstikke vrolijk, tranen rollen van mn wangen van het lachen (Klokhuis gebeuren) en dan ineens..niet. Boos, geirriteerd..
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:29 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Doe zelf maar een beetje moeite enzo.
Ben ik echt zó eng?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:27 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Kijk even een paar posts naar beneden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |