Volgens mij zijn er verschillende werkelijkheden ofzo, en kwam die uit een andere werkelijkheid.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Je plaatje doet het niet meer AMD64, trouwens.
Maar waar komt die vluigtuigmotor nou vandaan?
Knal de andere vol danquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef AMD64 het volgende:
Yup en deze blijft open!
Heb mijn plaatje erafgeflikkerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef AmeNoMinaka het volgende:
Je plaatje doet het niet meer AMD64, trouwens.
Maar waar komt die vluigtuigmotor nou vandaan?
Ook al?quote:
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik was eerst NFSUndergroundII. Capiche?![]()
Deze!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:18 schreef DaMook het volgende:
EN NU ZEKERHEID !!!!!!!!!!!!!!!!!DEZE OF DIE ANDERE ???
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Deze die andere heb ik opslot gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:18 schreef DaMook het volgende:
EN NU ZEKERHEID !!!!!!!!!!!!!!!!!DEZE OF DIE ANDERE ???
Volgens mij heb ik ooit een icon voor je gemaakt die je 2 minuten hebt gebruiktquote:
Nu snel deze volmaken. Iemand een onderwerp? Misschien iets over sex met minderjarige dwergen? Of over het paringritueel van de blauwgestreepte kanarieworm?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:19 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Deze die andere heb ik opslot gedaan![]()
straks die andere weer
Niet op de feiten vooruit lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo als het nu klinkt word het leven de eerste maanden mooi voor je
Uhm welke>quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit een icon voor je gemaakt die je 2 minuten hebt gebruikt
Dat zeg ik.....quote:
Leuk leukquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Nu snel deze volmaken. Iemand een onderwerp? Misschien iets over sex met minderjarige dwergen? Of over het paringritueel van de blauwgestreepte kanarieworm?
Een combinatie van beide!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:20 schreef AmeNoMinaka het volgende:
[..]
Nu snel deze volmaken. Iemand een onderwerp? Misschien iets over sex met minderjarige dwergen? Of over het paringritueel van de blauwgestreepte kanarieworm?
Ik ben nu eenmaal positief ingesteldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet op de feiten vooruit lopen
Eerst morgen maar eens afwachten wat ik dan zou moeten doen, voor hoelang en wat de rest van de voorwaarden/voordelen zijn![]()
Yo Dude. Gooi maar enzo!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:23 schreef JDude het volgende:
[voorspelbaar]
Bier iemand?
[/voorspelbaar]
Oooohhhh, die.....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:18 schreef AMD64 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:23 schreef JDude het volgende:
[voorspelbaar]
Bier iemand?
[/voorspelbaar]
Ik heb er 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |