ik vermoed dat het gelul isquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik vermoed dat de zionisten of de reptillians er iets mee te maken hebben.
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:22 schreef merlin693 het volgende:
hmmm ik kan wel aan echte opnamen komen als er interesse is ! ( appllo missie's video disk )
Ik hoop dat dit een grapje isquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je ook een ISBN of laat je me zoeken?
Blasfemie!quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Dark Side of the Rainbow ... was oorspronkelijk bedoeld als soundtrack bij The Wizard of Ozquote:
Misschien omdat de maan niet nieuwe meer is en sowieso niet leefbaar is (voor onsquote:Op vrijdag 31 december 2004 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Eigenlijk was het Dark Side of the Rainbow ... was oorspronkelijk bedoeld als soundtrack bij The Wizard of Oz
Ik heb ook al verschillende zaken gelezen ondertussen over constructies op de maan ...
Ook in de video The Disclosure Project kwam er een vrouw aan het woord die zei dat ze iets opgevangen had ivm constructions on the moon.
Ik heb altijd wel 'n beetje raar gevonden dat 'we' nooit echt teruggegaan zijn naar de maan. We hebben de maanlanding gehad maar sindsdien wordt de maan een beetje links gelaten.
Ze verkiezen het bouwen van een spacestation ISS ipv een permanente basis op de maan, en ze touren al rond met robots op Mars terwijl er op de maan nog zoveel te "ontdekken" valt.
Er zijn meerdere maanlandingen geweest, hoor. het oppervlak staat vol met verlaten wagentjes en onderstellen van Lunar Modules. Een stuk of 6, 7 meen ik.quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 'n beetje raar gevonden dat 'we' nooit echt teruggegaan zijn naar de maan. We hebben de maanlanding gehad maar sindsdien wordt de maan een beetje links gelaten.
Eigenlijk kunnen we ongeveer 60 procent van het maanoppervlak zien. Dit komt omdat de cyclus van de maan, waarin ze net 1 rondje rond de aarde maakt, exact dezelfde is als die waarin ze een rondje rond haar as draait. Net of je een bordje zou vasthouden en zelf een rondje zou maken, maar het bordje altijd hetzelfde zou vasthouden. Het feit dat we dan toch nog ietsje meer kunnen zien, komt doordat de maan traage knik bewegingen maakt. Dat komt dan weer doordat haar baan meer een eclips maakt dan een perfecte cirkel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:23 schreef erikkll het volgende:
Because the same side of the Moon always faces the Earth, we only see one side of the Moon and thus used to speak of a “dark side.” That side, now referred to in scientific circles as the “farside,” is not cast in a permanent state of darkness, however. When we experience a new Moon on Earth, for instance, and the dark side of the Moon is facing the Earth, the farside is bathed in sunlight. So, although the Moon may have a “dark side,” it is not always the same side.
met nieuwe maan zien wij (overdag) de andere kant van de maan toch? dus dat kan nooit zo zijn. met het blote oog zal dit overigens wellicht niet waar te nemen zijn?
neuh...wat mij betreft had die foto er niet bij gehoeven !quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
Het is niet omdat de foto ongeloofwaardig overkomt, dat gans het verhaal daarmee direct onzin is ...
er is interessequote:Op vrijdag 31 december 2004 02:22 schreef merlin693 het volgende:
hmmm ik kan wel aan echte opnamen komen als er interesse is ! ( appllo missie's video disk )
ja, posten maar die handel !quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:22 schreef merlin693 het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vermoed dat het gelul is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |