abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24310630

Armstrong werd na zijn maanlanding bedreigt door Aliens ter plaatse getuige deze bron.
Weet iemand hier meer van? Ik vermoed dat de zionisten of de reptillians er iets mee te maken hebben.
pi_24310681
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik vermoed dat de zionisten of de reptillians er iets mee te maken hebben.
ik vermoed dat het gelul is
  vrijdag 31 december 2004 @ 01:59:51 #3
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_24311585
Pink Floyd "Dark Side Of The Moon"
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  vrijdag 31 december 2004 @ 02:22:02 #4
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24311962
hmmm ik kan wel aan echte opnamen komen als er interesse is ! ( appllo missie's video disk )
pi_24312014
zionisten op reptilians is wel ver gezocht.

Maar ik las ergens een tijd terug ook iets over een radiogesprek. daarin zou armstrong vertellen dat ze overal onder de surface zaten. En dat gesprek had plaatsgevonden tijdens de paar minuten dat "de verbinding door slechte omstandigheden werd verbroken". ik zal es kijken of ik daar een bron over kan vinden.
Extremistisch gematigd.
pi_24312158
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:59 schreef Aurora025 het volgende:
Heb je ook een ISBN of laat je me zoeken?
pi_24312170
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:22 schreef merlin693 het volgende:
hmmm ik kan wel aan echte opnamen komen als er interesse is ! ( appllo missie's video disk )
Natuurlijk!
pi_24312189
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:37 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit een grapje is
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  vrijdag 31 december 2004 @ 02:47:13 #9
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_24312267
quote:

[..]

Blasfemie!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_24312457
quote:

[..]

!
pi_24312669
Because the same side of the Moon always faces the Earth, we only see one side of the Moon and thus used to speak of a “dark side.” That side, now referred to in scientific circles as the “farside,” is not cast in a permanent state of darkness, however. When we experience a new Moon on Earth, for instance, and the dark side of the Moon is facing the Earth, the farside is bathed in sunlight. So, although the Moon may have a “dark side,” it is not always the same side.

met nieuwe maan zien wij (overdag) de andere kant van de maan toch? dus dat kan nooit zo zijn. met het blote oog zal dit overigens wellicht niet waar te nemen zijn?
pi_24313656
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:59 schreef Aurora025 het volgende:
Eigenlijk was het Dark Side of the Rainbow ... was oorspronkelijk bedoeld als soundtrack bij The Wizard of Oz

Ik heb ook al verschillende zaken gelezen ondertussen over constructies op de maan ...
Ook in de video The Disclosure Project kwam er een vrouw aan het woord die zei dat ze iets opgevangen had ivm constructions on the moon.

Ik heb altijd wel 'n beetje raar gevonden dat 'we' nooit echt teruggegaan zijn naar de maan. We hebben de maanlanding gehad maar sindsdien wordt de maan een beetje links gelaten.
Ze verkiezen het bouwen van een spacestation ISS ipv een permanente basis op de maan, en ze touren al rond met robots op Mars terwijl er op de maan nog zoveel te "ontdekken" valt.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:28:45 #13
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_24313962
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 08:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Eigenlijk was het Dark Side of the Rainbow ... was oorspronkelijk bedoeld als soundtrack bij The Wizard of Oz

Ik heb ook al verschillende zaken gelezen ondertussen over constructies op de maan ...
Ook in de video The Disclosure Project kwam er een vrouw aan het woord die zei dat ze iets opgevangen had ivm constructions on the moon.

Ik heb altijd wel 'n beetje raar gevonden dat 'we' nooit echt teruggegaan zijn naar de maan. We hebben de maanlanding gehad maar sindsdien wordt de maan een beetje links gelaten.
Ze verkiezen het bouwen van een spacestation ISS ipv een permanente basis op de maan, en ze touren al rond met robots op Mars terwijl er op de maan nog zoveel te "ontdekken" valt.
Misschien omdat de maan niet nieuwe meer is en sowieso niet leefbaar is (voor ons ) en van mars weten we dat nog niet zeker.. dus krijgt mars voorrang ofzo? ik weet het ook niet vind het wel vaag allemaal.. had er nooit eerder zo over nagedacht..
maar die eerste foto ziet er wel heel fake uit.
Ik ken wel iemand die zei dat er achter pluto (er net achter) een hele kleine planeet was die wij dus niet konden zien en als we daar op kwamen zouden we de betekenis van het leven weten.. wacko..
hij zegt ook seks te hebben met aliens die wij niet kunnen zien omdat wij er niet in geloven, terwijl ik er sterk in geloof... vage gast
  vrijdag 31 december 2004 @ 09:37:05 #14
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_24314031
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 08:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Er zijn meerdere maanlandingen geweest, hoor. het oppervlak staat vol met verlaten wagentjes en onderstellen van Lunar Modules. Een stuk of 6, 7 meen ik.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_24314102
Mja ik dacht dat er in totaal zo'n 10 à 12 man op de maan geweest is ...
Op al die jaren is dat eigenlijk bitter weinig.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_24314332
Leuk gefotosoept!
pi_24314385
Het is niet omdat de foto ongeloofwaardig overkomt, dat gans het verhaal daarmee direct onzin is ...
pi_24314824
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 03:23 schreef erikkll het volgende:
Because the same side of the Moon always faces the Earth, we only see one side of the Moon and thus used to speak of a “dark side.” That side, now referred to in scientific circles as the “farside,” is not cast in a permanent state of darkness, however. When we experience a new Moon on Earth, for instance, and the dark side of the Moon is facing the Earth, the farside is bathed in sunlight. So, although the Moon may have a “dark side,” it is not always the same side.

met nieuwe maan zien wij (overdag) de andere kant van de maan toch? dus dat kan nooit zo zijn. met het blote oog zal dit overigens wellicht niet waar te nemen zijn?
Eigenlijk kunnen we ongeveer 60 procent van het maanoppervlak zien. Dit komt omdat de cyclus van de maan, waarin ze net 1 rondje rond de aarde maakt, exact dezelfde is als die waarin ze een rondje rond haar as draait. Net of je een bordje zou vasthouden en zelf een rondje zou maken, maar het bordje altijd hetzelfde zou vasthouden. Het feit dat we dan toch nog ietsje meer kunnen zien, komt doordat de maan traage knik bewegingen maakt. Dat komt dan weer doordat haar baan meer een eclips maakt dan een perfecte cirkel.

De donkere kant van de maan krijgt dus evenveel licht als de lichte kant ! We kunnen die kant alleen niet zien vanaf de aarde, dat is het enige verschil. Denk maar zo, als het hier volle maan is, is het aan de achterkant donker, is het hier nieuwe maan, dan is het aan de achterkant licht.

Duidelijker nu? (zeg me als ik hier onzin vertel eh )
If you obey all the rules, you miss all the fun! :P
pi_24314923
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:12 schreef UncleScorp het volgende:
Het is niet omdat de foto ongeloofwaardig overkomt, dat gans het verhaal daarmee direct onzin is ...
neuh...wat mij betreft had die foto er niet bij gehoeven !
pi_24315633
Mwoah, aliens op de maan die Armstrong bedreigen......klinkt toch best reëel?
  vrijdag 31 december 2004 @ 11:25:33 #21
101909 CrackerJack
the truth shall set you free
pi_24315894
quote:
er is interesse
pi_24316003
quote:
ja, posten maar die handel !
pi_24316765
hup hup merlin693
pi_24317651
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:24 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik vermoed dat het gelul is
Photosoep
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  vrijdag 31 december 2004 @ 14:43:25 #25
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_24320312
ik kan keith Laney nog niet berijken ! nog ff geduld !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')