abonnement Unibet Coolblue
pi_24286535
Mijn beste vriend is homo.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_24286578
met verwachtingen bedoel ik overigens niet seks maar uhm verliefdheid
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
  woensdag 29 december 2004 @ 23:04:32 #53
85962 ioko
I Appear Missing
pi_24286594
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Nee gekkie, je kunt de stelling van de OP ook lezen als 'alle vriendschappelijke m/v relaties zijn begonnen door de man'. Alsof vrouwen daar helemaal niets in te zeggen hebben. Alsof vrouwen niet zelf relaties starten. Alsof vrouwen, zeg maar, een beetje dom zijn en zich in de luren laten leggen door de fantastische skills van onze player-OP.

Yeah right.
Dan ben ik het met je eens, ik zie het discussiepunt in elk geval anders. Het feit wie de vriendschap begint is voor mij geen discussie, dat zal ongeveer wel gelijk zijn.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_24286606
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Biancavia het volgende:
Mijn beste vriend is homo.
de mijne ook
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
pi_24286633
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef zookie het volgende:
Eens, ik vind het heel prettig om met mannen om te gaan maar nu ik sinds een paar maanden vrijgezel ben ben ik erachter gekomen dat het heel moeilijk is om een vriendschappelijke relatie met een man aan te gaan.Veel mannen maken op een gegeven moment hun verwachtingen kenbaar aan mij. Wel erg jammer.
Het enige dat ze willen is dat je af en toe het bed met ze deelt. Vriendschap + zeg maar. Verder kun je er prima vriendschapsbanden mee onderhouden hoor. Dat vrouwen die zaken nu perse strikt gescheiden willen houden. Mannen doen daar aanzienlijk minder moeilijk over.

Ik houd alles overigens strikt gescheiden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24286705
Mannen idd, zucht..

En eens met stelling, je weet het nooit met die rakkers.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:08:24 #57
85962 ioko
I Appear Missing
pi_24286716
Ik heb een paar goede vriendinnen, en het spijt me, of het toeval is of niet, die kan ik met de beste wil van de wereld niet onaantrekkelijk noemen. Al zal ik er niet snel iets mee doen, en ik verwacht dat ook niet van hen (zou ik ook vervelend vinden, denk ik)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_24286725
Wat zul je dan een lol hebben als je bi bent en vrienden hebt? Oftewel, ik vind dus dat de stelling een beetje onzinnig is. Ik heb een vriendengroep met mannen en vrouwen, net of die allemaal seks met elkaar willen!?
pi_24286777
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef ioko het volgende:
Ik heb een paar goede vriendinnen, en het spijt me, of het toeval is of niet, die kan ik met de beste wil van de wereld niet onaantrekkelijk noemen. Al zal ik er niet snel iets mee doen, en ik verwacht dat ook niet van hen (zou ik ook vervelend vinden, denk ik)
dit vind ik vreemd ... je vindt ze aantrekkelijk, en toch zou je er nooit iets mee doen, zelfs als zij het zouden voorstellen ...

why not ... ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_24286837
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Biancavia het volgende:
Mijn beste vriend is homo.
ja het zijn de perfecte accessoire voor een vrouw

oh en eens en zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24286842
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef ioko het volgende:
Ik heb een paar goede vriendinnen, en het spijt me, of het toeval is of niet, die kan ik met de beste wil van de wereld niet onaantrekkelijk noemen. Al zal ik er niet snel iets mee doen, en ik verwacht dat ook niet van hen (zou ik ook vervelend vinden, denk ik)
Niet snel zeg je? Als je dronken bent en je ligt bij elkaar in bed (dat moet toch kunnen, in hetzelfde bed slapen, je bent immers beste maatjes?) dan wordt het ineens een stuk moeilijker om je relatie puur platonisch te houden. Het zijn trouwens echt niet alleen de mannen die zich op bepaalde momenten moeilijk in kunnen houden. Als je elkaar in principe aantrekkelijk vindt bestaat altijd het risico dat er eens wat meer gebeurt dan alleen die knuffel of dat kusje op de wang.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 29 december 2004 @ 23:20:20 #62
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24287062
Alle hetero mannen hebben alle vrouwen die ze ooit hebben ontmoet bekeken op hun "neukbaarheid", al was dat maar voor een split second.

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.

Alle mannen die beweren van niet staan te liegen.
Alle vrouwen die beweren dat hun man dat niet doet ("Toch, lieverd?") steken hun kop in het zand.

En ik ben geen haar beter.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_24287076
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Het enige dat ze willen is dat je af en toe het bed met ze deelt. Vriendschap + zeg maar. Verder kun je er prima vriendschapsbanden mee onderhouden hoor. Dat vrouwen die zaken nu perse strikt gescheiden willen houden. Mannen doen daar aanzienlijk minder moeilijk over.

Ik houd alles overigens strikt gescheiden.
En toch heb ik slechte ervaringen met met vrienden seks hebben. Gelijk teveel verwachtingen waar ik dus niet op zat te wachten.
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
pi_24287137
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:12 schreef nozem het volgende:

[..]

Niet snel zeg je? Als je dronken bent en je ligt bij elkaar in bed (dat moet toch kunnen, in hetzelfde bed slapen, je bent immers beste maatjes?) dan wordt het ineens een stuk moeilijker om je relatie puur platonisch te houden. Het zijn trouwens echt niet alleen de mannen die zich op bepaalde momenten moeilijk in kunnen houden. Als je elkaar in principe aantrekkelijk vindt bestaat altijd het risico dat er eens wat meer gebeurt dan alleen die knuffel of dat kusje op de wang.
dat bedoel ik dus.....
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
pi_24287146
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef RonaldV het volgende:
Alle hetero mannen hebben alle vrouwen die ze ooit hebben ontmoet bekeken op hun "neukbaarheid", al was dat maar voor een split second.

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.

Alle mannen die beweren van niet staan te liegen.
Alle vrouwen die beweren dat hun man dat niet doet ("Toch, lieverd?") steken hun kop in het zand.

En ik ben geen haar beter.


shit, dit is niet okay eigenlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24287474
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef RonaldV het volgende:
Alle hetero mannen hebben alle vrouwen die ze ooit hebben ontmoet bekeken op hun "neukbaarheid", al was dat maar voor een split second.

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.

Alle mannen die beweren van niet staan te liegen.
Alle vrouwen die beweren dat hun man dat niet doet ("Toch, lieverd?") steken hun kop in het zand.

En ik ben geen haar beter.
verander het woord vrouw door man, en man door vrouw, en het is ook de waarheid.

"neukbaar" is misschien niet het exacte woord, maar elke man die mijn weg kruist wordt toch ook wel op één of andere manier gescreend!
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_24287599
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef RonaldV het volgende:
Alle hetero mannen hebben alle vrouwen die ze ooit hebben ontmoet bekeken op hun "neukbaarheid", al was dat maar voor een split second.

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.

Alle mannen die beweren van niet staan te liegen.
Alle vrouwen die beweren dat hun man dat niet doet ("Toch, lieverd?") steken hun kop in het zand.

En ik ben geen haar beter.
Fantastisch raak ergens
Halleluja .

En afschaffen idd die struisvogelpolitiek
pi_24287926
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef RonaldV het volgende:
Alle hetero mannen hebben alle vrouwen die ze ooit hebben ontmoet bekeken op hun "neukbaarheid", al was dat maar voor een split second.

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.

Alle mannen die beweren van niet staan te liegen.
Alle vrouwen die beweren dat hun man dat niet doet ("Toch, lieverd?") steken hun kop in het zand.

En ik ben geen haar beter.
Eens, maar ergens trek ik toch de grens, en die ligt wat mij betreft bij familie. Streep zus maar door dus.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 29 december 2004 @ 23:51:33 #69
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24287937
En geen vrouw die haar man nu nog durft te verdedigen.
Of zouden ze nu ruzie aan het maken zijn?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 29 december 2004 @ 23:52:20 #70
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24287959
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:51 schreef nozem het volgende:

[..]

Eens, maar ergens trek ik toch de grens, en die ligt wat mij betreft bij familie. Streep zus maar door dus.
Ehm.. ik bedoelde haar (als in: van zijn vriendin/vrouw) zus of beste vriendin.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_24287987
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ehm.. ik bedoelde haar zus of beste vriendin.
Ow, op die manier. Nee in dat geval ben ik het volkomen met je eens, al moet ik zeggen dat ik me goed in kan houden als het echt moet.

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  woensdag 29 december 2004 @ 23:55:43 #72
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24288048
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef nozem het volgende:

[..]

Ow, op die manier. Nee in dat geval ben ik het volkomen met je eens, al moet ik zeggen dat ik me goed in kan houden als het echt moet.

Natuurlijk.

je zult maar gesnapt worden
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 29 december 2004 @ 23:58:11 #73
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_24288115
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:23 schreef milagro het volgende:

[..]



shit, dit is niet okay eigenlijk


Maar goed, laatst zei dus ook iemand tegen mij dat hij tot de conclusie was gekomen dat hij eigenlijk niet met vrouwen omging die hij in feite niet 'neukbaar' achtte of, anders gezegd, niet aantrekkelijk vond op die manier. En dat dat geen bewuste keuze was, maar dat dat gewoon altijd zo liep. Het was ook niet zo dat het met al die vrouwen waar hij wel mee omging dan ook gebeurd was, of zelfs hoefde te gebeuren, maar ze moesten in eerste instantie wel aantrekkelijk genoeg zijn (in zijn ogen) om er eventueel mee in bed te belanden.

Ik vond het een hele interessante uitspraak/ontboezeming, want ik had er nog nooit over nagedacht dat dat wel met meer mannen zo kon zijn. En ik heb er eigenlijk ook nooit over nagedacht of ik ook op die manier mijn manlijke vrienden/kennissen selecteer. Ik weet alleen wel dat er een paar tussen zitten waar ik het nooit mee zou willen doen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_24288199
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef RonaldV het volgende:
Alle hetero mannen hebben alle vrouwen die ze ooit hebben ontmoet bekeken op hun "neukbaarheid", al was dat maar voor een split second.

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.

Alle mannen die beweren van niet staan te liegen.
Alle vrouwen die beweren dat hun man dat niet doet ("Toch, lieverd?") steken hun kop in het zand.

En ik ben geen haar beter.
Kijk dit is dan weer wel helemaal waar volgens mij. Heb het heel erg gemerkt bij de jongens waarmee ik in de klas zit (alleen maar jongens) dat ze iedereen keuren. Ik weet dus van mezelf dat ik hier afval in neukbaarheidsfactor (dit is ook echt de officiele term die ze gebruiken ), wat absoluut niet erg is aangezien ik het dood nog niet zou willen. Maar dit neemt niet weg dat ik er wel vrienden mee ben, met sommigen zelfs best close.
Dus: er wordt wel gekeurd, maar de afgekeurden vallen dus niet af voor vriendschap. Ofzo. Vage zin.
pi_24288206
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:58 schreef Jane het volgende:

[..]



Maar goed, laatst zei dus ook iemand tegen mij dat hij tot de conclusie was gekomen dat hij eigenlijk niet met vrouwen omging die hij in feite niet 'neukbaar' achtte of, anders gezegd, niet aantrekkelijk vond op die manier. En dat dat geen bewuste keuze was, maar dat dat gewoon altijd zo liep. Het was ook niet zo dat het met al die vrouwen waar hij wel mee omging dan ook gebeurd was, of zelfs hoefde te gebeuren, maar ze moesten in eerste instantie wel aantrekkelijk genoeg zijn (in zijn ogen) om er eventueel mee in bed te belanden.

Ik vond het een hele interessante uitspraak/ontboezeming, want ik had er nog nooit over nagedacht dat dat wel met meer mannen zo kon zijn. En ik heb er eigenlijk ook nooit over nagedacht of ik ook op die manier mijn manlijke vrienden/kennissen selecteer. Ik weet alleen wel dat er een paar tussen zitten waar ik het nooit mee zou willen doen.
Ik selecteer er mijn mannelijke vrienden niet op, ik heb een paar regelrecht onaantrekkelijke vrienden, ... maar ik ben me dus wel heel bewust, met wie ik het eventueel zou kunnen doen, en met welke niet
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_24288222
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:58 schreef Jane het volgende:

[..]



Maar goed, laatst zei dus ook iemand tegen mij dat hij tot de conclusie was gekomen dat hij eigenlijk niet met vrouwen omging die hij in feite niet 'neukbaar' achtte of, anders gezegd, niet aantrekkelijk vond op die manier. En dat dat geen bewuste keuze was, maar dat dat gewoon altijd zo liep. Het was ook niet zo dat het met al die vrouwen waar hij wel mee omging dan ook gebeurd was, of zelfs hoefde te gebeuren, maar ze moesten in eerste instantie wel aantrekkelijk genoeg zijn (in zijn ogen) om er eventueel mee in bed te belanden.

Ik vond het een hele interessante uitspraak/ontboezeming, want ik had er nog nooit over nagedacht dat dat wel met meer mannen zo kon zijn. En ik heb er eigenlijk ook nooit over nagedacht of ik ook op die manier mijn manlijke vrienden/kennissen selecteer. Ik weet alleen wel dat er een paar tussen zitten waar ik het nooit mee zou willen doen.
*Slik..

Zou ik mijn vriendinnen daar ook op selecteren? Nah, ik denk het niet.
Vriendschap, het is me wat... Ik ben zonder meer nog steeds van mening dat echt oprechte, wederzijdse vriendschap, zonder enige bijbedoelingen enkel kan bestaan tussen mensen die zich op geen enkele manier sexueel tot elkaar aangetrokken voelen. Tussen mannen (mits hetero) en tussen vrouwen (mits hetero) en tussen vrouw en man (mits homo-hetero of homo-lesbisch)
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24288307
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef RonaldV het volgende:

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.
Volgens mij ben je bezig met definitiespelletjes. Als je het niet doet als het straffeloos kan, zou de desbetreffende vrouw dus eigenlijk niet neukbaar zijn.

Terwijl je ook wel eens 'geen zin' kan hebben. Want gisteren teveel gesopen, of net lekker bezig met iets anders, of whatever.

neukt normaal alles wat wel of niet neukbaar is, maar soms ook wel eens niet
  donderdag 30 december 2004 @ 00:13:09 #78
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24288479
Ik denk dat als je de vraag stelt over mannen die vriendschap hebben met een GOED uitziende vriendin de score op 100% komt. Er zullen inderdaad mannen zijn die vriendschap hebben met een niet zo goed uitziende dame, dus die zullen ze dan niet zo snel in bed fantaseren, maar ik weet eigenlijk zeker dat als het om een goed uitziende dame gaat er nooit een vriendschap kan ontstaan zonder dat de man diep van binnen eigenlijk wel meer wil en dat ook al meerdere keren in zijn fantasie heeft beleefd.

Ik ben bang dat dat andersom niet voor alle vrouwen zal gelden. Daar heb je dan meteen het essentiele verschil te pakken.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 30 december 2004 @ 00:15:39 #79
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_24288541
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat als je de vraag stelt over mannen die vriendschap hebben met een GOED uitziende vriendin de score op 100% komt.
Ja, maar wat iemand aantrekkelijk vindt is natuurlijk ook weer afhankelijk van de persoon. Laten we nou niet doen alsof alleen fotomodellen neukbaar zouden zijn, want dan zou 99,9% van ons het helemaal nooit doen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 30 december 2004 @ 00:17:16 #80
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24288580
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:06 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Volgens mij ben je bezig met definitiespelletjes. Als je het niet doet als het straffeloos kan, zou de desbetreffende vrouw dus eigenlijk niet neukbaar zijn.
Van definitiespelletjes gesproken...
"neukbaar" is wat in aanmerking zou komen om het eens met jou te doen. Of de gelegenheid zich voordoet staat daar los van, evenals de vraag of zij dat wel zou willen.
quote:
Terwijl je ook wel eens 'geen zin' kan hebben. Want gisteren teveel gesopen, of net lekker bezig met iets anders, of whatever.
neukt normaal alles wat wel of niet neukbaar is, maar soms ook wel eens niet
Ik heb hooguit vanavond te veel gezopen, nooit gisteren. En "net lekker bezig met iets anders" doe je hooguit met je vaste partner, die heb je namelijk al gehad, en daar ben je niet meer zo nieuwsgierig naar. Als vers vlees zich nadrukkelijk aanmeldt lijkt het me sterk dat jij zegt: "Sorry moppie, maarruh... De Graafschap tegen IJsselmeervogels speelt over twee minuten." Ja, ik weet dus geen ruk van voetbal
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_24288620
Wat een onzin, die OP.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24288752
NIet met TS eens..

Kep 1 vriendin en die is als vriendin zonder sex begonnen en geeindigd. En nooit 1 seconde over sex met haar nagedacht...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 30 december 2004 @ 00:25:44 #83
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24288788
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:24 schreef Godshand het volgende:
NIet met TS eens..

Kep 1 vriendin en die is als vriendin zonder sex begonnen en geeindigd. En nooit 1 seconde over sex met haar nagedacht...
Dan is ze vast niet mooi
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_24290301
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan is ze vast niet mooi
Ook niet lelijk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 30 december 2004 @ 09:03:27 #85
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24292394
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Nee gekkie, je kunt de stelling van de OP ook lezen als 'alle vriendschappelijke m/v relaties zijn begonnen door de man'. Alsof vrouwen daar helemaal niets in te zeggen hebben. Alsof vrouwen niet zelf relaties starten. Alsof vrouwen, zeg maar, een beetje dom zijn en zich in de luren laten leggen door de fantastische skills van onze player-OP.

Yeah right.


Platonische vriendschappen en players combineren niet echt he...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 30 december 2004 @ 09:26:55 #86
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24292570
Allemaal hardstikke leuk, maar hoe onvermijdelijk het ook is zjin er toch een aantal mensen die de stelling uit zijn perspectief rukken. Vandaar nog even dit (ter behoeve van de stelling):

-Natuurlijk is het niet in alle gevallen de man die de vriendschap initieerd. (overigens als de vrouw dit doet wordt ze sowieso gescreend op neukbaarheid.) maar daar gaat het niet om. Het gaat nu puur om het mannelijke perspectief.
-Vrouwelijke familie is per definite NOOIT neukbaar (behalve misschien een achter-achter-nichtje)
-Neukbaar is niet sex. Neukbaar is: als ik er ooit mee in bed zou belanden dan zou ik dat niet erg vinden want ze is er mooi genoeg voor. Zoals sommigen al suggereerden, neukbaar kan ook zijn: mooie meid, lekker ding etc. Ik heb hier voor de meest gangbare term onder het mannenvolk gekozen.
-Het feit dat de vrouw in kwestie als neukbaar wordt beschouwd houdt niet in dat het er ook van moet of hoeft te komen, om wat voor reden dan ook.
-Natuurlijk heb je als man zijnde ook vriendinnen die niet neukbaar zijn (Zoals ik in mijn eerste post al zeg: "uitzonderingen zijn daar gelaten").
-Deze stelling zal ook nooit op gaan voor alle mannen. Iedereen is anders nietwaar?

Kortom: het gaat hier puur om de basis. niet om allerlei bijkomende gevoelens en situaties etc. etc. Ik ben reëel genoeg om te weten dat er meer bij komt kijken dan alleen mannelijke sexuele drang, het leek me alleen interessant vanuit dit perspectief de situatie eens te bekijken en te toetsen aan de gedachten van anderen.

En als ik me niet vergis is tot zover een groot aantal heren het in grote lijnen met me eens. Spreekt toch weer voor zich.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 30 december 2004 @ 09:27:37 #87
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24292578
quote:
Ook niet lelijk...
Nee, maar dus ook niet mooi. Lijkt me duidelijk.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 30 december 2004 @ 09:47:22 #88
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24292750
quote:
Op donderdag 30 december 2004 09:26 schreef AgLarrr het volgende:
Allemaal hardstikke leuk, maar hoe onvermijdelijk het ook is zjin er toch een aantal mensen die de stelling uit zijn perspectief rukken. Vandaar nog even dit (ter behoeve van de stelling):

-Natuurlijk is het niet in alle gevallen de man die de vriendschap initieerd. (overigens als de vrouw dit doet wordt ze sowieso gescreend op neukbaarheid.) maar daar gaat het niet om. Het gaat nu puur om het mannelijke perspectief.
-Vrouwelijke familie is per definite NOOIT neukbaar (behalve misschien een achter-achter-nichtje)
-Neukbaar is niet sex. Neukbaar is: als ik er ooit mee in bed zou belanden dan zou ik dat niet erg vinden want ze is er mooi genoeg voor. Zoals sommigen al suggereerden, neukbaar kan ook zijn: mooie meid, lekker ding etc. Ik heb hier voor de meest gangbare term onder het mannenvolk gekozen.
-Het feit dat de vrouw in kwestie als neukbaar wordt beschouwd houdt niet in dat het er ook van moet of hoeft te komen, om wat voor reden dan ook.
-Natuurlijk heb je als man zijnde ook vriendinnen die niet neukbaar zijn (Zoals ik in mijn eerste post al zeg: "uitzonderingen zijn daar gelaten").
-Deze stelling zal ook nooit op gaan voor alle mannen. Iedereen is anders nietwaar?

Kortom: het gaat hier puur om de basis. niet om allerlei bijkomende gevoelens en situaties etc. etc. Ik ben reëel genoeg om te weten dat er meer bij komt kijken dan alleen mannelijke sexuele drang, het leek me alleen interessant vanuit dit perspectief de situatie eens te bekijken en te toetsen aan de gedachten van anderen.

En als ik me niet vergis is tot zover een groot aantal heren het in grote lijnen met me eens. Spreekt toch weer voor zich.
Eensch. Alleen de laatste -dikgedrukte-, daar twijfel ik over. Kun je even toelichten?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 30 december 2004 @ 10:38:01 #89
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24293346
Toelichting: nou, de stelling gaat niet op voor homo's bijvoorbeeld. En je hebt altijd van die figuren die indruk willen maken op vrouwen en blijven roepen dat het niet zo is. Maar verder...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  donderdag 30 december 2004 @ 10:45:42 #90
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24293457
quote:
Op donderdag 30 december 2004 10:38 schreef AgLarrr het volgende:
Toelichting: nou, de stelling gaat niet op voor homo's bijvoorbeeld. En je hebt altijd van die figuren die indruk willen maken op vrouwen en blijven roepen dat het niet zo is. Maar verder...
Ah, ok. Dan hebben we het over hetzelfde. De laatste categorie mannen valt in mijn groepje van leugenaars
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 30 december 2004 @ 11:29:19 #91
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_24294252
Eens, helemaal eens met de stelling. En waarom, zo werken de mannelijke hormonen nu eenmaal. De meeste hersenactiviteit zal zich voordoen waar op dat moment het meeste bloed zit. En als je eenmaal op de TGV richting friends-zone zit, heb je twee keuzes accepteren of niet accepteren. Het ligt dan helemaal aan je gevoelens wat je beslist.

* Krullehoofd is een mannetje voor de duidelijkheid
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_24294308
quote:
Op donderdag 30 december 2004 09:26 schreef AgLarrr het volgende:
Dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat mannen alleen vriendschappelijke relaties aangaan met vrouwen die ze aantrekkelijk vinden?

Mwoch. Je moet zoiets eens aan een vrouw vragen. ('ben je bevriend met vrouwen die knapper/lelijker zijn dan jij, en waarom wel/niet?'). Kejje lachen.
pi_24295143
Ik ben het met de stelling van AgLarrr eens.
Bij mij zelf kan ik het ook merken. De meeste vriendinnen die ik heb zien er best leuk uit en ik zou het er best mee kunnen doen. Natuurlijk zijn er ook meiden die lelijk zijn, maar die geef ik behoorlijk wat minder aandacht. Klinkt misschien grof, maar toch is het wel zo.

Ook zou ik een toevoeging willen doen aan de punten van AgLarrr.
Ik zou graag willen weten hoe anderen daar over denken.
Een vriendschap tussen een man en een minder mooie vrouw (jongen/meisje) waarbij niet gescreend is op neukbaarheid, een "verplichte vriendschap" is. Ter verduidelijking: Sommigen in dit topic zeiden dat ze bij sommige vrouwen nog nooit gedacht hebben aan sex. Okee, dat kan, maar ik denk dan dat die vriendschappen zijn onstaan omdat jullie klasgenoten/collega's/whatever waren en dus in zekere zin verplicht zijn om samen te werken. Op het moment dat zo'n samenwerking er is en de neukbaarheidsfactor is niet al te hoog, dan kan er geleefd worden zonder na te denken over sex.
In alle andere gevallen van een vriendschap (die dan bv ontstaan zijn tijdens het uitgaan, ergens op straat aanspreken) waarbij het dus vrij staat om met iemand om te gaan, dan is de neukbaarheid wel de factor die bepaald of een man op de vrouw afstapt.
Maar dat is mijn mening.
  donderdag 30 december 2004 @ 12:24:20 #94
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_24295319
niet mee eens..

t is pure vrouwelijke arrogantie om te denken dat als een dude aardig voor haar is en relaxed met haar om gaat, dat er dan gelijk wat achter zit. Ikzelf heb vriendschappen met mooie girlies, die ik koester, omdat die vriendschappen echt zijn, en ik midden in de nacht op kan bellen als ik ergens mee zit (en vice versa natuurlijk). Ik heb naast goede vriendinnen in 1 bed geslapen, en geen seconde sexuele gedachtes gehad. Maar ja dat is dan ook omdat ik ze zie als me zusje.

Maar goed, als je zegt 'bijna alle vriendschappelijke relaties' kan ik er wel inkomen dat de stelling een kern van waarheid heeft. Mannen blijven het 'proberen', ook als ze al lang en breed in de 'friends zone' gedropt zijn
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_24295351
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:24 schreef hawaii het volgende:
niet mee eens..

t is pure vrouwelijke arrogantie om te denken dat als een dude aardig voor haar is en relaxed met haar om gaat, dat er dan gelijk wat achter zit. Ikzelf heb vriendschappen met mooie girlies, die ik koester, omdat die vriendschappen echt zijn, en ik midden in de nacht op kan bellen als ik ergens mee zit (en vice versa natuurlijk). Ik heb naast goede vriendinnen in 1 bed geslapen, en geen seconde sexuele gedachtes gehad. Maar ja dat is dan ook omdat ik ze zie als me zusje.

Maar goed, als je zegt 'bijna alle vriendschappelijke relaties' kan ik er wel inkomen dat de stelling een kern van waarheid heeft. Mannen blijven het 'proberen', ook als ze al lang en breed in de 'friends zone' gedropt zijn
Toepasselijke ondertitel heb je
  donderdag 30 december 2004 @ 12:29:57 #96
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24295438
Dan is er wat mij betreft geen sprake van vriendschap maar van collegialiteit of inderdaad verplichte samenwerking. In die gevallen hoeft er geen sprake te zijn van neukbaarheid omdat het nou eenmaal moet of niet anders is. (Het zou niet best zijn als ik al mijn vrouwelijke collega's als neukbaar zou moeten beschouwen om er mee om te kunnen gaan...sjeses..) Dit neemt niet weg dat het heel leuk en gezellig kan zijn. Hieruit kunnen dus ook wel degelijk vriendschappen vloeien en zodoende heb je (carport) gelijk.

Alleen in de zojuist genoemde gevallen ga ik om met vrouwen die door mij bestempeld zijn met "Niet-neukbaar". Alle vrouwen die ik als vriendin beschouwd heb, waren wat mij betreft, bijzonder "neukbaar".
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_24295811
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:12 schreef nozem het volgende:

[..]

Niet snel zeg je? Als je dronken bent en je ligt bij elkaar in bed (dat moet toch kunnen, in hetzelfde bed slapen, je bent immers beste maatjes?) dan wordt het ineens een stuk moeilijker om je relatie puur platonisch te houden.
Doe je dat ook met je mannelijke vrienden, in 1 bed gaan liggen slapen?

Ik in ieder geval niet, en als ik in een meisje niet meer zie dan een goede vriendin ga ik er ook niet mee in 1 bed liggen, en zeker niet als ik dronken ben. Dat is gewoon vragen om ellende.


Big dick.
pi_24295890
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:49 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Doe je dat ook met je mannelijke vrienden, in 1 bed gaan liggen slapen?

Ik in ieder geval niet, en als ik in een meisje niet meer zie dan een goede vriendin ga ik er ook niet mee in 1 bed liggen, en zeker niet als ik dronken ben. Dat is gewoon vragen om ellende.


Ik heb een tweepersoonsbed waar een goede vriend al een keer naast in me in heeft liggen ronken, mijn broer meerdere keren en een vriendin ook een paar keer. Het is een megagroot bed, en bij gebrek aan matrassen en slaapzakken. Overnachtingen komen vaak onverwachts.

Ik zie er het probleem niet van in. Maargoed, met vriendinnen is het dus oppassen geblazen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24295939
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:29 schreef AgLarrr het volgende:
Dan is er wat mij betreft geen sprake van vriendschap maar van collegialiteit of inderdaad verplichte samenwerking. In die gevallen hoeft er geen sprake te zijn van neukbaarheid omdat het nou eenmaal moet of niet anders is. (Het zou niet best zijn als ik al mijn vrouwelijke collega's als neukbaar zou moeten beschouwen om er mee om te kunnen gaan...sjeses..) Dit neemt niet weg dat het heel leuk en gezellig kan zijn. Hieruit kunnen dus ook wel degelijk vriendschappen vloeien en zodoende heb je (carport) gelijk.

Alleen in de zojuist genoemde gevallen ga ik om met vrouwen die door mij bestempeld zijn met "Niet-neukbaar". Alle vrouwen die ik als vriendin beschouwd heb, waren wat mij betreft, bijzonder "neukbaar".
Als ik het dus goed begrijp, definieer je vriendinnen als vrouwen die neukbaar zijn en als ze dat niet zijn, zijn deze vrouwen collega's etc?

Ik denk dat er een verschil zit in de omschrijving van vriendin in dit topic. Een aantal mensen zal een goede collega, die niet mooi hoeft te zijn, ook beschouwen als een vriendin en zodoende zeggen dat hij een vriendin heeft die niet neukbaar is. In mijn -en deels ook jouw- opvatting is dit dus geen vriendin maar een sterke band met collega's.
Right?
  donderdag 30 december 2004 @ 13:05:21 #100
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_24296143
Right.

Ik herhaal: alle vrouwen die ik als vriendin beschouwd heb waren wat mij betreft neukbaar. Een aantal van die vrouwen heb ik ontmoet op 't werk. Vrouwen op het werk die niet neukbaar waren zijn nooit vriendinnen van me geworden maar had ik dus indd een sterke band mee. Overigens doe ik dit niet bewust ofzo. Er is geen "jij bent niet-neukbaar en wordt dus geen vriendin" regel...het gebeurd gewoon zo..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')