abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24286535
Mijn beste vriend is homo.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_24286578
met verwachtingen bedoel ik overigens niet seks maar uhm verliefdheid
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
  woensdag 29 december 2004 @ 23:04:32 #53
85962 ioko
I Appear Missing
pi_24286594
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Nee gekkie, je kunt de stelling van de OP ook lezen als 'alle vriendschappelijke m/v relaties zijn begonnen door de man'. Alsof vrouwen daar helemaal niets in te zeggen hebben. Alsof vrouwen niet zelf relaties starten. Alsof vrouwen, zeg maar, een beetje dom zijn en zich in de luren laten leggen door de fantastische skills van onze player-OP.

Yeah right.
Dan ben ik het met je eens, ik zie het discussiepunt in elk geval anders. Het feit wie de vriendschap begint is voor mij geen discussie, dat zal ongeveer wel gelijk zijn.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_24286606
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Biancavia het volgende:
de mijne ook
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
pi_24286633
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef zookie het volgende:
Eens, ik vind het heel prettig om met mannen om te gaan maar nu ik sinds een paar maanden vrijgezel ben ben ik erachter gekomen dat het heel moeilijk is om een vriendschappelijke relatie met een man aan te gaan.Veel mannen maken op een gegeven moment hun verwachtingen kenbaar aan mij. Wel erg jammer.
Het enige dat ze willen is dat je af en toe het bed met ze deelt. Vriendschap + zeg maar. Verder kun je er prima vriendschapsbanden mee onderhouden hoor. Dat vrouwen die zaken nu perse strikt gescheiden willen houden. Mannen doen daar aanzienlijk minder moeilijk over.

Ik houd alles overigens strikt gescheiden.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_24286705
Mannen idd, zucht..

En eens met stelling, je weet het nooit met die rakkers.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:08:24 #57
85962 ioko
I Appear Missing
pi_24286716
Ik heb een paar goede vriendinnen, en het spijt me, of het toeval is of niet, die kan ik met de beste wil van de wereld niet onaantrekkelijk noemen. Al zal ik er niet snel iets mee doen, en ik verwacht dat ook niet van hen (zou ik ook vervelend vinden, denk ik)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_24286725
Wat zul je dan een lol hebben als je bi bent en vrienden hebt? Oftewel, ik vind dus dat de stelling een beetje onzinnig is. Ik heb een vriendengroep met mannen en vrouwen, net of die allemaal seks met elkaar willen!?
pi_24286777
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef ioko het volgende:
Ik heb een paar goede vriendinnen, en het spijt me, of het toeval is of niet, die kan ik met de beste wil van de wereld niet onaantrekkelijk noemen. Al zal ik er niet snel iets mee doen, en ik verwacht dat ook niet van hen (zou ik ook vervelend vinden, denk ik)
dit vind ik vreemd ... je vindt ze aantrekkelijk, en toch zou je er nooit iets mee doen, zelfs als zij het zouden voorstellen ...

why not ... ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_24286837
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Biancavia het volgende:
ja het zijn de perfecte accessoire voor een vrouw

oh en eens en zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24286842
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:08 schreef ioko het volgende:
Niet snel zeg je? Als je dronken bent en je ligt bij elkaar in bed (dat moet toch kunnen, in hetzelfde bed slapen, je bent immers beste maatjes?) dan wordt het ineens een stuk moeilijker om je relatie puur platonisch te houden. Het zijn trouwens echt niet alleen de mannen die zich op bepaalde momenten moeilijk in kunnen houden. Als je elkaar in principe aantrekkelijk vindt bestaat altijd het risico dat er eens wat meer gebeurt dan alleen die knuffel of dat kusje op de wang.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:20:20 #62
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24287062
Alle hetero mannen hebben alle vrouwen die ze ooit hebben ontmoet bekeken op hun "neukbaarheid", al was dat maar voor een split second.

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.

Alle mannen die beweren van niet staan te liegen.
Alle vrouwen die beweren dat hun man dat niet doet ("Toch, lieverd?") steken hun kop in het zand.

En ik ben geen haar beter.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_24287076
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Het enige dat ze willen is dat je af en toe het bed met ze deelt. Vriendschap + zeg maar. Verder kun je er prima vriendschapsbanden mee onderhouden hoor. Dat vrouwen die zaken nu perse strikt gescheiden willen houden. Mannen doen daar aanzienlijk minder moeilijk over.

Ik houd alles overigens strikt gescheiden.
En toch heb ik slechte ervaringen met met vrienden seks hebben. Gelijk teveel verwachtingen waar ik dus niet op zat te wachten.
pi_24287137
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:12 schreef nozem het volgende:

[..]

Niet snel zeg je? Als je dronken bent en je ligt bij elkaar in bed (dat moet toch kunnen, in hetzelfde bed slapen, je bent immers beste maatjes?) dan wordt het ineens een stuk moeilijker om je relatie puur platonisch te houden. Het zijn trouwens echt niet alleen de mannen die zich op bepaalde momenten moeilijk in kunnen houden. Als je elkaar in principe aantrekkelijk vindt bestaat altijd het risico dat er eens wat meer gebeurt dan alleen die knuffel of dat kusje op de wang.
dat bedoel ik dus.....
pi_24287146
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef RonaldV het volgende:
Alle hetero mannen hebben alle vrouwen die ze ooit hebben ontmoet bekeken op hun "neukbaarheid", al was dat maar voor een split second.

Alle mannen die in een situatie gebracht worden waarin ze een vrouw die ze ooit met "neukbaar" hebben bestempeld straffeloos zouden kunnen "pakken" zullen dat ook doen, zelfs als het gaat om de zus of beste vriendin.

Alle vrouwen die beweren dat hun man dat niet doet ("Toch, lieverd?") steken hun kop in het zand.

shit, dit is niet okay eigenlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24287474
quote:

verander het woord vrouw door man, en man door vrouw, en het is ook de waarheid.

"neukbaar" is misschien niet het exacte woord, maar elke man die mijn weg kruist wordt toch ook wel op één of andere manier gescreend!
pi_24287599
quote:

Fantastisch raak ergens
Halleluja .

En afschaffen idd die struisvogelpolitiek
pi_24287926
quote:

Eens, maar ergens trek ik toch de grens, en die ligt wat mij betreft bij familie. Streep zus maar door dus.
  woensdag 29 december 2004 @ 23:51:33 #69
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24287937
En geen vrouw die haar man nu nog durft te verdedigen.
Of zouden ze nu ruzie aan het maken zijn?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 29 december 2004 @ 23:52:20 #70
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24287959
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:51 schreef nozem het volgende:

[..]

Eens, maar ergens trek ik toch de grens, en die ligt wat mij betreft bij familie. Streep zus maar door dus.
Ehm.. ik bedoelde haar (als in: van zijn vriendin/vrouw) zus of beste vriendin.
- Privacy Matters
pi_24287987
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ehm.. ik bedoelde haar zus of beste vriendin.
Ow, op die manier. Nee in dat geval ben ik het volkomen met je eens, al moet ik zeggen dat ik me goed in kan houden als het echt moet.

woensdag 29 december 2004 @ 23:55:43 #72
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_24288048
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:53 schreef nozem het volgende:

[..]

Ow, op die manier. Nee in dat geval ben ik het volkomen met je eens, al moet ik zeggen dat ik me goed in kan houden als het echt moet.

Natuurlijk.

je zult maar gesnapt worden
- Privacy Matters
  woensdag 29 december 2004 @ 23:58:11 #73
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_24288115
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:23 schreef milagro het volgende:

[..]

shit, dit is niet okay eigenlijk

Maar goed, laatst zei dus ook iemand tegen mij dat hij tot de conclusie was gekomen dat hij eigenlijk niet met vrouwen omging die hij in feite niet 'neukbaar' achtte of, anders gezegd, niet aantrekkelijk vond op die manier. En dat dat geen bewuste keuze was, maar dat dat gewoon altijd zo liep. Het was ook niet zo dat het met al die vrouwen waar hij wel mee omging dan ook gebeurd was, of zelfs hoefde te gebeuren, maar ze moesten in eerste instantie wel aantrekkelijk genoeg zijn (in zijn ogen) om er eventueel mee in bed te belanden.

Ik vond het een hele interessante uitspraak/ontboezeming, want ik had er nog nooit over nagedacht dat dat wel met meer mannen zo kon zijn. En ik heb er eigenlijk ook nooit over nagedacht of ik ook op die manier mijn manlijke vrienden/kennissen selecteer. Ik weet alleen wel dat er een paar tussen zitten waar ik het nooit mee zou willen doen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_24288199
quote:

Kijk dit is dan weer wel helemaal waar volgens mij. Heb het heel erg gemerkt bij de jongens waarmee ik in de klas zit (alleen maar jongens) dat ze iedereen keuren. Ik weet dus van mezelf dat ik hier afval in neukbaarheidsfactor (dit is ook echt de officiele term die ze gebruiken ), wat absoluut niet erg is aangezien ik het dood nog niet zou willen. Maar dit neemt niet weg dat ik er wel vrienden mee ben, met sommigen zelfs best close.
Dus: er wordt wel gekeurd, maar de afgekeurden vallen dus niet af voor vriendschap. Ofzo. Vage zin.
pi_24288206
quote:
Op woensdag 29 december 2004 23:58 schreef Jane het volgende:

[..]

Maar goed, laatst zei dus ook iemand tegen mij dat hij tot de conclusie was gekomen dat hij eigenlijk niet met vrouwen omging die hij in feite niet 'neukbaar' achtte of, anders gezegd, niet aantrekkelijk vond op die manier. En dat dat geen bewuste keuze was, maar dat dat gewoon altijd zo liep. Het was ook niet zo dat het met al die vrouwen waar hij wel mee omging dan ook gebeurd was, of zelfs hoefde te gebeuren, maar ze moesten in eerste instantie wel aantrekkelijk genoeg zijn (in zijn ogen) om er eventueel mee in bed te belanden.

Ik vond het een hele interessante uitspraak/ontboezeming, want ik had er nog nooit over nagedacht dat dat wel met meer mannen zo kon zijn. En ik heb er eigenlijk ook nooit over nagedacht of ik ook op die manier mijn manlijke vrienden/kennissen selecteer. Ik weet alleen wel dat er een paar tussen zitten waar ik het nooit mee zou willen doen.
Ik selecteer er mijn mannelijke vrienden niet op, ik heb een paar regelrecht onaantrekkelijke vrienden, ... maar ik ben me dus wel heel bewust, met wie ik het eventueel zou kunnen doen, en met welke niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')