En zo fijn ook dat die mensen er even een retouradres opzetten...quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:13 schreef OMG het volgende:
-knip-
Geen huisnummer of postcode (toch wel de meest triviale dingen op een poststuk).. hoe moet ik dan in godsnaam weten waar die kaart heen moet.
Argh.
Nou ja, gelukkig is de sfeer goed en is er te eten, dus eigenlijk valt er weinig te klagen.
tot ergens eind november/begin december, dunkt me...quote:Op woensdag 22 december 2004 08:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb het loon er sinds vanmorgen bij, maar het is veel minder dan ik verwacht had, maar 60 euro, terwijl ik rekende op minstens het dubbele...
Van wanneer tot wanneer is dit loon op gebaseerd?
Ik heb nog geen strookje, zag vanmorgen op mijnpostbank.nl dat het er op stond. Maar hoe bedoel je tot eind november/begin december? Vanaf nu terug tot dan, of vanaf begin november tot eind november/begin december?quote:Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
tot ergens eind november/begin december, dunkt me...
Staat 't niet op het strookje?
Feestdagenuitkering en ziekteverzuimbonus?quote:Op woensdag 22 december 2004 11:51 schreef Sven- het volgende:
ik heb 106 euro meer dan normaal, en heb niet extra gewerkt![]()
quote:Op woensdag 22 december 2004 08:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En zo fijn ook dat die mensen er even een retouradres opzetten...
'k vraag me af hoeveel kaartjes er in deze periode richting rebuut prullenbak gaan.
Winstuitkering, staat op de loonstrook als eenmalige resultaat afhankelijke uitkering.quote:Op woensdag 22 december 2004 15:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Feestdagenuitkering en ziekteverzuimbonus?
Daar hebben de krantenbezorgers nix meer te maken.. Ik duw mn krant altijd er weer in na het lezen.. zo ver mogelijk naar voren.. soms maak ik em nog vast met pur schuim..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef nexcro het volgende:
[..]
Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.![]()
moeilijk he... bierquote:Op vrijdag 24 december 2004 01:22 schreef Xtecee het volgende:
[..]
Daar hebben de krantenbezorgers nix meer te maken.. Ik duw mn krant altijd er weer in na het lezen.. zo ver mogelijk naar voren.. soms maak ik em nog vast met pur schuim..
hmm heb ook eens de brievenbus aan het stopcontact aangesloten..![]()
owja en een kuub hondenstront bij mn buurman precies rond de brievenbus gestort
Dan zal ik maar eens: Ik werd afgelopen week bekogeld met sneeuwballen door een stel kleine kinderen. Aangezien ik met een volgeladen fiets over het ijs aan het glibberen was kon ik er niet eens iets aan doenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:53 schreef nixxx het volgende:
rustig hier he... als alle zaterdagwerkers 2 weken vrij zijn ....
Ah, vandaar dat ik geen problemen hadquote:Op zaterdag 1 januari 2005 08:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van vuurwerk geen last gehad... Gewoon standaard enorm vuil kijken, dn laten ze je wel met rust.
eeh.. "optiefen grafmongolen!!!"quote:ik zeg dank je dank je tsja wat moet je anders zeggen?
quote:Op maandag 3 januari 2005 18:05 schreef nixxx het volgende:
eeh.. "optiefen grafmongolen!!!"of " Weet je wel dat de kerstman en sinterklaas niet echt bestaan" tegen dat kleine jongetje of zoiets...
Wij hadden dus de Giro 555-folder én dat Veronica-ding tegelijk erbij zitten... wat een kutzooi zeg!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef OMG het volgende:
Die Giro 555 folder is hier gisteren ook al bezorgd. Het was op zich wel fijn huis-aan-huis om ertussen te zetten (heel de week 2x, sommige wijken op donderdag 3x).. beter dan dat Veronica ding dat er vandaag bij zat.
Vandaag eerst de post opgehaald bij het kantoor met de HSM daarna 4 wijken gezet plus mijn eigen en daarna me eigen ook nog even weggebracht. Jammer van die HAH en het weer.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 15:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wij hadden dus de Giro 555-folder én dat Veronica-ding tegelijk erbij zitten... wat een kutzooi zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |