abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 december 2004 @ 01:32:32 #51
110623 BARRY1981
F-side supporter
pi_24130394
Ik ben benieuwd wat nou achteraf de drukste dag is geweest.Verleden week was het wel druk maar toch niet echt topdrukte.Ik vond het maandag echt druk voor wat er kon komen aan post.Vandaag was het ook wel druk,ik had waardeloze HAH namelijk kleine flutbriefjes van de Volkskrant,Woe-Don-Vrij geen HAH meer !!.Voordeel was weer dat ik niet de straat op hoefde moest ochtend en middagwijk voorbereiden voor Postbezorger.Tis al weer 1.30 uur,ik moet om 7 uur beginnen dus ga mijn bedje opzoeken
pi_24130922
Hebben jullie je loonstrookje al gehad?
Vandaag zat er niks bij de post.
En normaal komt ie rond de 20e/21e.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_24132035
Nee, nog geen loonstrookje gehad. Maar ik gok dat die vandaag of morgen wel met de post komt.
Meestal komt m'n geld/loonstrookje rond de 20e/21e binnen, maar ik heb het ook wel eens later gehad (dus rond de 22e/23e).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24132070
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:13 schreef OMG het volgende:
-knip-
Geen huisnummer of postcode (toch wel de meest triviale dingen op een poststuk).. hoe moet ik dan in godsnaam weten waar die kaart heen moet.
Argh.
Nou ja, gelukkig is de sfeer goed en is er te eten, dus eigenlijk valt er weinig te klagen.
En zo fijn ook dat die mensen er even een retouradres opzetten...

'k vraag me af hoeveel kaartjes er in deze periode richting rebuut gaan.

Zaterdag was trouwens een lange dag voor mij... Niet zozeer door de hoeveelheid post, of dat ik zo laat de straat op was, ofzo... Maar omdat de weg en opritten na die hagelbui van ruim 'n uur spekkieglad waren en ik 't niet meer aandurfde om met de fiets langs alle auto's te sch(e)uren... Wat een takkeweer... M'n schoenen zijn nog niet droog.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_24132099
Ik heb het loon er sinds vanmorgen bij, maar het is veel minder dan ik verwacht had, maar 60 euro, terwijl ik rekende op minstens het dubbele...

Van wanneer tot wanneer is dit loon op gebaseerd?
pi_24132114
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb het loon er sinds vanmorgen bij, maar het is veel minder dan ik verwacht had, maar 60 euro, terwijl ik rekende op minstens het dubbele...

Van wanneer tot wanneer is dit loon op gebaseerd?
tot ergens eind november/begin december, dunkt me...

Staat 't niet op het strookje?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_24132128
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

tot ergens eind november/begin december, dunkt me...

Staat 't niet op het strookje?
Ik heb nog geen strookje, zag vanmorgen op mijnpostbank.nl dat het er op stond. Maar hoe bedoel je tot eind november/begin december? Vanaf nu terug tot dan, of vanaf begin november tot eind november/begin december?
pi_24133497
Je salaris van december bestaat uit je normale contracturen van december plus het aantal extra uren in de maand november (grofweg, het kan bv zo zijn dat t tijdvak loopt van 28-10 t/m 29-11 ofzo).
Ik heb het er inmiddels ook bij ¤293 en dat met een 3-uurscontract

Maar nog geen loonstrookje gezien helaas...
  woensdag 22 december 2004 @ 10:52:32 #59
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24134155
salaris.. nieuw en verbeterd, nu met bonus voor laag ziekteverzuim!!!!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 22 december 2004 @ 10:59:23 #60
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24134304
Ik heb me nog nooit ziekgemeld in 4,5 jaar tijd, krijg ik nu ook een bonus?

* JDude gaat postbank.nl checken
  woensdag 22 december 2004 @ 11:01:45 #61
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24134364
ongeveer 80 euro boven m'n normale maandopbrengst. ben benieuwd waar dat vandaankomt
pi_24135464
ik heb 106 euro meer dan normaal, en heb niet extra gewerkt
pi_24138007
Loon is net ook binnen gekomen
Net efkes anges
pi_24139426
quote:
Op woensdag 22 december 2004 11:51 schreef Sven- het volgende:
ik heb 106 euro meer dan normaal, en heb niet extra gewerkt
Feestdagenuitkering en ziekteverzuimbonus?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 22 december 2004 @ 17:07:30 #65
110623 BARRY1981
F-side supporter
pi_24141015
Heb alles binnen vandaag.Loonstrook en het geld staat er ook op.Het was vandaag wel druk veel plaatwerk en ook wel redelijk veel dun.Ik had 5 blauwe bakken(vol) en nog vier kasten die getrokken moesten worden.07.45 uur begonnen en 15.15 uur klaar.Ben benieuwd of er nog een drukkere dag komt als vandaag.Wat ik de laatste tijd veel mee maak is als ik alleen wijken voorbereid voor PBZ dan moet ik 's middags de AGT van twee wijken wegbrengen.Telkens weer als de mensen mij zien rijden,gaan ze kijken of er al post is maar ik ben steeds eerder als de postbezorger."Heb ik niets vandaag postbode?" "Goh wat zijn jullie laat steeds !!" Dat is wel een beetje waar want de PBZ gaat steeds pas om 15.30 uur de deur uit met de middagwijk maar ik krijg steeds die mensen die aan mijn kop komen zeuren.

Maandag moet ik ook werken.Wij werken in een normale dienst met je eigen wijken 7.00 uur beginnen.ik verwacht niet erg veel post,misschien een restant kerstkaarten plus nog een beetje normale post.Al weet ik nog van verleden jaar dat ik een lekker dagje verwachtte maar het toch nog tegenviel.
pi_24142041
quote:
Op woensdag 22 december 2004 08:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

En zo fijn ook dat die mensen er even een retouradres opzetten...

'k vraag me af hoeveel kaartjes er in deze periode richting rebuut prullenbak gaan.

Vandaag was bij ons veruit de drukste dag tot nu toe, morgen zal het ook nog wel erg zijn, gelukkig stemt mijn salarisstrook mij redelijk vrolijk deze maand .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_24142067
quote:
Op woensdag 22 december 2004 15:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Feestdagenuitkering en ziekteverzuimbonus?
Winstuitkering, staat op de loonstrook als eenmalige resultaat afhankelijke uitkering.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 23 december 2004 @ 11:07:56 #68
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24155072
Kijk dat zouden we elke maand moeten hebben, zo'n winstuitkering. Beseffen alle zaterdagwerkers hier nu wel dat we dit jaar niet meer hoeven te werken. Als je wilt, dan kan het wel natuurlijk, maar je hoeft niet meer... en ik ga het niet doen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
pi_24155893
De oplossing voor al uw problemen:

-honden --> afschieten
-stoere kinderen die hondendrollen in je tas gooien --> in dezelfde tas gooien en bezorgen bij hun ouders
-kutopmerkingen over blauwe brieven --> blauwe brief bezorgen, de rest in de sloot pleuren
-op de opmerking "u bent wel laat vandaag he postbode" --> voor de neus je boterhammetje opeten, met vrienden bellen en eerst een andere straat lopen
-mensen die dreigen dat ze een klacht indienen --> spugen op de post
-klanten met klachten over je collega's --> per ongeluk dezelfde foutmaken
-als je aangesproken wordt met "HEY!!", een fluit op de vingers of krantenjonge --> zie hond
-mensen die je wegwuiven als je in de stromende regen met een pakje voor de deur staat --> pakje midden op straat neerleggen
-kinders die vuurwerk naar je toe smijten --> voorbereiding treffen door vlinderbommen in de zak te hebben en de voordeur opblazen, vervolgens wel een gelukkig nieuwjaar wensen uiteraard

En voor alle hardwerkende postbezorgers die nu nog moeten lopen, sterkte! ik ben lekker vrij tot januari
Nobody Dies A Virgin Caus Life Is There To Fuck It Up For You
  vrijdag 24 december 2004 @ 00:42:31 #70
110623 BARRY1981
F-side supporter
pi_24171645
Was best wel druk vandaag.Minder blauwe bakken maar meer dun.Door een communicatiefout van de groepsleider moest ik nog een middagwijk lopen na mijn voorbereidingswerk voor PBZ.Heb vandaag dus Ochtendwijk ingegooid en gezet,middagwijk ingegooid en gezet,aangetekenden gaedaan van deze wijken,ff gegeten,middagwijk ingegooid met 10 man tegelijk allemaal 1 of 2 bakkies gezet,middagwijk gelopen.Ik was om 16.45 uur klaar.Lang leve de groepsleiders die de hele dag geen flikker uitvoeren maar wel denken dat ze dat doen.

Zo dat is eruit !!
pi_24171664
tvp'tje

Ik ga dit eens een een keer weer op me gemak doorlezen , wat mijn ex - collega's meegemaakt hebben
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_24172321
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef nexcro het volgende:

[..]

Nee alleen als je bezorgt in naam van TPG Post. En krantenbezorgers zuigen die zorgen ervoor dat de post niet in de bus ken omdat ie of vol zit of de krant eruit steekt.
Daar hebben de krantenbezorgers nix meer te maken.. Ik duw mn krant altijd er weer in na het lezen.. zo ver mogelijk naar voren.. soms maak ik em nog vast met pur schuim..

hmm heb ook eens de brievenbus aan het stopcontact aangesloten..

owja en een kuub hondenstront bij mn buurman precies rond de brievenbus gestort
  vrijdag 24 december 2004 @ 04:50:59 #73
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24173835
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 01:22 schreef Xtecee het volgende:

[..]

Daar hebben de krantenbezorgers nix meer te maken.. Ik duw mn krant altijd er weer in na het lezen.. zo ver mogelijk naar voren.. soms maak ik em nog vast met pur schuim..

hmm heb ook eens de brievenbus aan het stopcontact aangesloten..

owja en een kuub hondenstront bij mn buurman precies rond de brievenbus gestort
moeilijk he... bier
  vrijdag 31 december 2004 @ 18:53:36 #74
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24325377
rustig hier he... als alle zaterdagwerkers 2 weken vrij zijn ....
pi_24325647
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 18:53 schreef nixxx het volgende:
rustig hier he... als alle zaterdagwerkers 2 weken vrij zijn ....
Dan zal ik maar eens: Ik werd afgelopen week bekogeld met sneeuwballen door een stel kleine kinderen. Aangezien ik met een volgeladen fiets over het ijs aan het glibberen was kon ik er niet eens iets aan doen .

Ik heb ze wel een paar nieuwe scheldwoorden geleerd vermoed ik .
pi_24325683
Heerlijk 2 zaterdagen vrij.

Ik heb vandaag nog belangrijk werk geleverd, brievenbussen afgesloten. ik heb zo'n groot hart voor de zaak
pi_24328394
Afgelopen week ook verschillende keren op me muil gegaan en diverse sneeuwballen achter me aan zien komen zeilen. Vandaag was echt een klote dat van die kut kinderen met vuurwerk te gooien. Het was dat ik als TPG'er daar liep en dus weinig terug kon doen. Want een postbode die terug gaat gooien is ook zo not done.
pi_24328603
Mwa, viel bij mij mee met de rotjes ed.. Als ze het wel gedaan hadden, hadden ze een groot probleem gehad
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 1 januari 2005 @ 00:43:38 #79
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_24330681
Nee bij mij dan. Komt zo'n zotcollega met een stukje gevonden vuurwerk binnen (bloemvuurwerk?) Gaan ze dat binnen afsteken in de kantine.
Stinken, onze hele kantine stond blauw. (kleine kantine)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_24333844
Van vuurwerk geen last gehad... Gewoon standaard enorm vuil kijken, dn laten ze je wel met rust.
pi_24334058
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 08:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van vuurwerk geen last gehad... Gewoon standaard enorm vuil kijken, dn laten ze je wel met rust.
Ah, vandaar dat ik geen problemen had
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_24335172
Gisteren ook nog een paar wijkjes weggebracht. Toch wel handig dat mensen op Oudjaarsdag oliebollen gaan bakken. Heb bij een aantal bedrijven en huizen wat gekregen
Van vuurwerk of sneeuwballen heb ik geen last gehad. Moeten ze bij mij ook niet doen, want zodra er een pijl bewust mijn kant op wordt geschoten hebben ze een probleem.
Twee jaar geleden, toen ik in een goede bui was, heb ik wel sneeuwballen staan gooien met een paar jongens uit m'n wijk. Dat was wel lachen toen.
  maandag 3 januari 2005 @ 17:54:11 #83
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_24375513
Vandaag als Zaterdagwerker ook weer eens gewerkt om zo "mijn gemiste uren"door de feestdagen te compenseren. Het zou niet druk zijn dus zou ik 2 wijken (een grote en een kleine) moeten lopen, en eventueel nog een collega met een grotere wijk moeten helpen als hij nog niet klaar was. Viel me dat toch tegen, was drukker dan verwacht, elk huis had zowat of de telefoonrekening of het bankafschrift. Gevolg was dus dat ik nauwelijks sneller was dan Normaal, maarja wel flink wat uren gemaakt. Oh ja bij een huis nog applaus gekregen, Liepen blijkbaar bekende weg, toen kwam ik aanlopen, beginnen de bewoners (vader, moeder en zoontje) te klappen: en daar komt de postbode (klap klap klap klap), ik zeg dank je dank je tsja wat moet je anders zeggen?
Net efkes anges
  maandag 3 januari 2005 @ 18:05:00 #84
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24375721
quote:
ik zeg dank je dank je tsja wat moet je anders zeggen?
eeh.. "optiefen grafmongolen!!!" of " Weet je wel dat de kerstman en sinterklaas niet echt bestaan" tegen dat kleine jongetje of zoiets...
  maandag 3 januari 2005 @ 18:23:46 #85
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24376088
quote:
Op maandag 3 januari 2005 18:05 schreef nixxx het volgende:
eeh.. "optiefen grafmongolen!!!" of " Weet je wel dat de kerstman en sinterklaas niet echt bestaan" tegen dat kleine jongetje of zoiets...
  maandag 3 januari 2005 @ 18:29:57 #86
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24376192
wij postbodes hebben een reputatie laag te houden he
pi_24376513
Nou zag ik toen straks op tv dat we bij TPG anonieme brieven die aan god gericht zijn door moeten gaan sturen aan de EO !
pi_24376844
Klappen als je eraan komt lopen met de post?

Nee in mijn carrière nog nooit meegemaakt eigenlijk .
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:47:07 #89
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_24450591
Ik kan het verkeerd gehoord hebben net bij het NOS journaal. Maar ik hoorde een vrouw vertellen dat er morgen bij miljoenen huishoudens speciale enveloppe/ kaarten o.i.d. in de bus worden geduwd voor Giro 555. Lijkt me stug als dat niet door TPG wordt gedaan.
Net efkes anges
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:56:37 #90
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_24450721
zeg... mag het nou eindelijk eens afgelopen zijn.... de eerste dag van het jaar voor alle zaterdagwerkers en dan zouden we zoiets op ons dak krijgen... wat is er gebeurd met rustig beginnen en dan opbouwen Ik vind het al erg genoeg DAT ik weer moet beginnen... dat uitslapen op zaterdag went zo snel
pi_24450791
Op mijn voice mail stond bericht van de post. Ik moet morgen om 08:00 beginnen ipv 07:00. Daar ben ik aan de ene kant wel blij mee, uurtje langer slapen maar aan de andere kant niet. Ik heb uren nodig en als dat de nieuwe tendens gaat worden mis je toch 4 uur per maand. Ik ga er maar vanuit dat het eenmalig is
pi_24451627
Giro 555-foldertje hebben wij donderdag rond moeten brengen (was meer reclame voor de tv-uitzending geloof ik).
pi_24452334
Die Giro 555 folder is hier gisteren ook al bezorgd. Het was op zich wel fijn huis-aan-huis om ertussen te zetten (heel de week 2x, sommige wijken op donderdag 3x).. beter dan dat Veronica ding dat er vandaag bij zat.
Morgen nog even vossen, wijk voorbereiden en dan het kleinste middag kantje dat we hier hebben voorbereiden en wegbrengen.. dan mag ik weer naar school volgende week.
De hele kerstvakantie gewerkt en slechts 1 keer hoeven lopen... en dat dan ook nog met iemand anders (ja, afgelopen maandag was het toch best enorm druk en heb ik eerst een stuk of tig wijken moeten voorbereiden en daarna 2 wijken weggebracht met een medecollega.. altijd gezellig).

Vandaag was het vrij weinig.. maar ik zag al allerlei Otto's en dergelijke in de pakjes kast liggen dus dat kan binnenkort nog leuk worden (ja, mensen gaan weer allerlei dingen bestellen die niet passen en dan moet het weer terug gestuurd worden en de juiste maat worden opgestuurd.. MWARRGH).
Dus hopelijk dat het morgen ook zo rustig is (en dat de wagen eens op tijd komt).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24452812
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 15:20 schreef OMG het volgende:
Die Giro 555 folder is hier gisteren ook al bezorgd. Het was op zich wel fijn huis-aan-huis om ertussen te zetten (heel de week 2x, sommige wijken op donderdag 3x).. beter dan dat Veronica ding dat er vandaag bij zat.
Wij hadden dus de Giro 555-folder én dat Veronica-ding tegelijk erbij zitten... wat een kutzooi zeg!
pi_24453967
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 15:55 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Wij hadden dus de Giro 555-folder én dat Veronica-ding tegelijk erbij zitten... wat een kutzooi zeg!
Vandaag eerst de post opgehaald bij het kantoor met de HSM daarna 4 wijken gezet plus mijn eigen en daarna me eigen ook nog even weggebracht. Jammer van die HAH en het weer.
Wij hadden ook gister die Giro-555 vandaag hadden we claudia nogwat en veronica. En weinig post . Ik wou gister die claudia nogwat en veronica ook al meenemen maar dat mocht niet. . Anders was ik vandaag helemaal mooi klaar geweest
pi_24454739
Vandaag tijdens het lopen best veel last gehad van de wind. Leuke (ahum) HAH, de veronica en een of ander gaar bonnenboekje, dus af en toe was het wel een beetje klooien.
Die 555-folder is hier afgelopen donderdag al bezorgd, geloof ik.

In de Mail! van deze week staat trouwens nog een artikel over de pilot bij ons op de vestiging
pi_24456944
Bij mij waaiden vandaag (woeien?) die kleine rotblaadjes van de HAH er steeds tussenuit, zodat je weer kunt gaan vissen in de brandnetelbosjes

Maar wel weinig post verder.

Alleen wat wel irritant is, die GOUDEN GIDSEN
Die passen dus soms niet door de brievenbus, en dan steken ze er half uit, zodat er niks meer bij in kan, vooral in flats is dat erg, omdat je ook niet door kan douwen, want de mailbox is te klein
pi_24457686
Dan heb je ook nog mensen met een ouderwetse brievenbus, die minstens twee keer zo klein is in hoogte en breedte als een normale waar maar net een Gouden Gids doorheen past
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:22:14 #99
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_24457743
Ik zou er niet aan moeten denken om Gouden Gidsen mee te moeten nemen, bij mij in de wijk hebben tientallen (oude) huizen een veel te kleine brievenbus. Vaak moet ik de gewone post al vouwen om deze in de bus te kunnen krijgen
pi_24466470
vandaag kwamen er allemaal pannen naar beneden gezeild... Is weer 'ns wat anders dan regen, zullen we maar zeggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')