abonnement Unibet Coolblue
pi_23980668
quote:
Op woensdag 15 december 2004 00:42 schreef Biancavia het volgende:


[afbeelding]
De achterdeur.
Wel even opletten waar je je voeten neerzet als je naar buiten gaat!
Gezellig hé?

pi_23982049
LOL @ Angst Hoe kom je er op met die fles hehehehehe.

Nu gaan we in mijn kribbe een kijkje nemen.

Welkom in mijn kribbe,

Dit is het buitenaanzicht,



Als wij binnentreden vinden wij een zeer riante woonkamer!



Let niet op de troepjes die rondslingeren, zoals je ziet zijn ze de boel al aan het opruimen Maar let op het zeer fotorealistische behang! Blauw met witte meeuwen blijft toch mijn favoriet.

Als we verder naar links gaan komen we op de 2de verdieping.

Hier heb ik mijn gameroom ingericht.



Hier speel ik graag een potje levend stratego met mijn medegehandicapten. Maar zoals je ziet heb ik iets teveel rode steentjes. ALs iemand er eentje mee wil nemen, geen probleem, heb er toch genoeg.

Als wij 3 verdiepingen naar beneden gaan komen wij terecht op de zolder.



Waar ik op mijn persoonlijke circuit graag speel met mijn radiobegraafbare autootjes.

Nou, dit was mijn huisje, ik hoop dat jullie het leuk vnden en snel weer es langskomen voor een lekker bakkie leut!


pi_23983125
Na een tijdje in dit leuke topic gelurkt te hebben laat ik nu ook wat van mij horen , de reden dat ik twijfelde is dat dit onderwerp nogal gevoelig bij mij ligt , aangezien ik nu geen crib meer heb
tegenwoordig breng ik mijn leven door op de straat , en kan ik alleen nog fokken in de openbare bibliotheek.




Maar ik zal u graag , mijn vorige stulpje laten zien , dat verklaard meteen mijn leven als woningzoekende.



In dit kantorencomplex bewoonde ik tot september 2001 de bovenste verdieping , die ik geheel tot mijn beschikking had, gezien mijn lengte voelde ik me altijd thuis op grote hoogtes , zodoende was ik daar op mijn gemak.



hier ziet u mij staan met mijn 2 bedienden annex sexslaafjes in mijn SM kamer , ik heb ze op de kop getikt in de Filipijnen , waar je deze nog voor een prikkie kan kopen , zeker een aanrader voor iedereen , let aub niet op mijn houterige houding , dat zou u ook hebben na heel de nacht aan de kettingen te hebben gelegen.



Hier ziet u mijn woonkamer , die ik zoals u ziet nederig heb gehouden , mede omdat het niet makkelijk is om comfortabele meubelen voor mij te vinden.
Zoals u kan zien ben ik op alle foto's ook te bewonderen , dat komt door mijn camerageilheid




Och , hier zie u mij met mijn lieve moeder in onze badkamer staan, mijn moeder meet zoals u ziet , graag alle lichaamsdelen van mij op , sommige mensen vinden dit een niet al te gezonde ontwikkeling , maar ik ben er wel gewend aan graakt.
Tevens wil ik nog zeggen dat vloerbedekking in de badkamer geen succes is.


Zo , nu heeft u ook gezien hoe ik tot kort woonde , wanner ik een nieuw onderkomen heb gevonden , laat ik het graag aan u allen weten , en zal ik nieuwe foto's posten , tot dan kunt u mij vinden in het naastgelegen park
pi_23983457
een bovenaanzicht van mijn nedige stulpje:

Binnengekomejn treden we in mijn ontvangsthal, die een warmte en gezelligheid uitstraalt die we gewend zijn van onze gastheer.

terwijl we naar de woonkamer lopen, zien we de ruime slaapkamer.

Aangekomen in de living, zien we een primitieve kamer

Zo, en nu opdonderen!
pi_23983633
tvp
  Redactie Games woensdag 15 december 2004 @ 09:37:37 #56
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_23983648
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 15 december 2004 @ 18:38:14 #57
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_23999279
Vandaag hebben we wel een zeer speciale aflevering, MTV is namelijk naar speciaal naar Brisane, Australië afgereisd voor een kijkje in de crib van Biancavia!

Eenmaal in Brisbane aangekomen heeft het ons weinig moeite gekost om haar cribje te vinden, gelegen op het strand midden in Brisbane:



Oh! Ze heeft net een goede vriend op bezoek zie ik!
Dat geeft niet, wij sluipen wel stilletjes naar binnen, en beginnen de rondleiding maar meteen met een van de belangrijkste vertrekken in haar ananasje:



De wijnkelder!
Oh eh, moeten jullie ook zo nodig van al die wijn?
Laten we maar snel de WC opzoeken...



Tsja...
Ehm....
Ik heb hier even geen woorden voor eigenlijk...
Maar weer snel verder:



Werpen wij snel een blik in de woonkamer dan is het eerste wat opvalt de home cinema set, die in de crib van zo'n filmliefhebber natuurlijk niet mag ontbreken. (Maar let ook even op de uiterst smaakvolle wanddecoraties!)



Tenslotte nemen wij nog even snel een kijkje in haar privé bibliotheek, die onder meer een omvangrijke collectie woordenboeken bevat. Sinds het het beruchte 'omtrend' fiacso is ze hier erg vaak te vinden, met haar neus in de dikke van Dale!

Wij nemen afscheid met een blik in de tuin waar ze vele relaxte uren per dag doorbrengt in haar hangmat...



Wat een geluk, we vangen nog net een blik van haar sexy benen op!
Maar genoeg gegluurd, nou weg wezen!
  woensdag 15 december 2004 @ 21:53:56 #59
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_23999438
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:19 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]

Bioslock

De woning van Bioslock. Die is pas echt tof. Excentriek zelfs. Helegaar niet als andere woningen. We nemen een kijkje. Bioslock komt niet in beeld.
Hij is naakt.
En dronken. [afbeelding]

[afbeelding]
Dit is de woonkamer, waar Bioslock altijd bier drinkt. Soms met een mooie vrouw.
Dan bedrijft hij seks.
Mits bier.

[afbeelding]
Bioslock heeft een keuken- / badkamercombinatie.
Met een grote koeling, waar bier in kan.

Meer kamers zijn er niet. Verhalen des te meer. Te mooi om hier te vertellen.
Na zeven bier (7 [afbeelding]) is het tijd om te gaan.
We lopen weg zonder iets te zeggen.
Maar dat is okey.
Perfectie
Puur
Sereen
7
pi_24000884
Ik moet lachen.
Buikpijn van het lachen!
  woensdag 15 december 2004 @ 22:58:56 #61
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_24001101
this is my crib

welcome

het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_24001340
strak
046
Dank aan Yeahinho
pi_24001508
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:58 schreef tuut84 het volgende:
this is my crib

welcome

[afbeelding]
rondleiding?
pi_24018325
quote:
Op woensdag 15 december 2004 21:48 schreef Murray het volgende:
[i]Vandaag hebben we wel een zeer speciale aflevering, MTV is namelijk naar speciaal naar Brisane, Australië afgereisd voor een kijkje in de crib van Biancavia!
Wat een prachtige beschrijving van mijn buitenverblijf!
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 17 december 2004 @ 22:51:08 #65
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_24047776
Een rondleiding bij de crib van I.R. Baboon



Bij aankomst op het ons aangegeven adres blijkt dat I.R.Baboon in een zeer gezellig aandoende community woont


Het was even zoeken naar het juiste adres.....


Maar nadat we aan een stel aardige snuiters de weg vroegen hadden we het snel gevonden


De plek waar I.R.Baboon woont deelt hij met zijn vrij omvangrijke groep verwanten. Een echte familie-man dus



Nadat de buitengewone vriendelijke sleutelbeheerder van I.R.'s woonruimte even de achterdeur opendeed voor ons...


...Vonden we onze gastheer die een beetje relaxen was in een boompje


Hij was blijkbaar nogal humeurig, daar we hem in zijn schijtpauze stoorde. Geïrriteerd liep hij even zijn crib rond, waarna we weer mochten vertrekken


Nadat we nog een gezellig praatje maakten met zijn aardige buurman vertrokken we weer huiswaarts
  Moderator zondag 19 december 2004 @ 19:29:56 #66
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24087478
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:58 schreef Tokay het volgende:
In deze aflevering van Fok!cribs gaan wij langs bij UIO_AMS.
Hij bewoont een grachtenpand in Amsterdam.
Gaat u mee?

[afbeelding]
Ziehier het nederige stulpje van deze vriendelijke TRV-mod. Let op de fraaie trapgevels.
Kost dat nou, UIO?!


[afbeelding]
Zo, we staan in de hal. Poe poe, quite impressing! Het lijkt wel een hotellobby!

[afbeelding]
Nee, maar. Een gedeelte van de tweede etage is omgebouwd tot flitsende dansvloer!
Dat UIO_AMS van dansen houdt is algemeen bekend, maar dit is toch wel een verrassing.


[afbeelding]
Kijk nou, een eigen squash-ruimte! Na afloop trakteert UIO zijn tegenstander altijd op een koude spa blauw met een schijfje citroen, én een stampertje.

[afbeelding]
"Hello there! Trekt u zich niets van ons aan, wij zijn goede vrienden uit Canada, en logeren hier een poosje."

We houden het hier voor gezien. Bedankt UIO!
M'n vrienden uit Canada.

En dat grachtenpandje kost me meer dan genoeg.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 19 december 2004 @ 19:34:33 #67
71048 Tokay
makes your day!
pi_24087543
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:29 schreef UIO_AMS het volgende:
M'n vrienden uit Canada.

En dat grachtenpandje kost me meer dan genoeg.
Een insidersgrapje. Nou ja, da's ook weer overdreven.

Grachtenpanden zijn okee.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Moderator woensdag 22 december 2004 @ 18:53:04 #68
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_24142956
!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')