abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2004 @ 10:06:57 #176
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23159895
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:01 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat lijkt het al te zijn, getuige de brandjes bij moskeeen van de laatste dagen.
Maar of de autochtone Nederlander zich nu geroepen voelt om massaal de straat op te gaan om te roepen dat dit niet uit hun naam is gedaan betwijfel ik.
ik zie meer een actie ---> reactie situatie. beetje hetzelfde dat je minder zwaar gestraft wordt als je eerst op je bek geslagen wordt en daarna een klapje teruggeeft. ik vind het genoeg om vanaf mijn compu de daad af te keuren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23159902
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:01 schreef Meki het volgende:

[..]

was de moord op Theo ook een kwajongens streek
Nee, was het werk van een extremistische moslimgek, waarvan er wel meerdere rondlopen in NL
pi_23159916
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:01 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat lijkt het al te zijn, getuige de brandjes bij moskeeen van de laatste dagen.
Maar of de autochtone Nederlander zich nu geroepen voelt om massaal de straat op te gaan om te roepen dat dit niet uit hun naam is gedaan betwijfel ik.
sorry Shmoops, maar er is geen pamflet bij gelegd uit naam van ons Nederlanders en er wordt niet gezegd , behalve door een paar eikeltjes hier, dat het logisch was en dat je ons maar niet moet beledigen of zo.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 8 november 2004 @ 10:08:28 #179
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23159920
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:06 schreef Ventje83 het volgende:

[..]

Zeker omdat de brandstichting een reactie op.. is. Het is beide niet goed te keuren natuurlijk, maar brandstichting in 'n moskee vind ik nog net wel even iets onschuldiger
De moord op wijlen Theo van G. was een reactie op zijn trollende gedrag en zijn provocerende uitspraken. 11 September was een reactie op het gedrag van de Amerikanen in Palestina-Israël en de politiek in de rest van de wereld. Ik keur het beiden niet goed, maar als we het toch over actie-reactie hebben moet ik toch even duidelijk maken dat het niet omgedraaid moet worden

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23159934
quote:
Op maandag 8 november 2004 09:14 schreef Absinth het volgende:
Eindhoven, Tariek Ibnoe Ziyad
Heeft nauwe banden met en is opgericht en financieel gesteund door Al Waqf. Bestuurslid Dol van Al Furkaan-moskee (moskee van Al Waqf) ook lid van bestuur school. In statuten wordt in artikel 12 verwezen naar Al Waqf. Een andere link leidt naar de Moslim Wereld Liga, een liefdadigheidsinstelling. Een onderdeel daarvan, IIRO, wordt door de CIA verdacht van het doorsluizen van geld en betrokkenheid bij het netwerk van Osama Bin Laden. De Nederlandse vertegenwoordiger, de voorzitter, is Mohammed Cheppih. Hij is bestuurslid op de school in Eindhoven. Tevens is hij betrokken bij Al Waqf.

Praat de "aanslag" natuurlijk niet goed

Aanslagen zijn nooit goed te praten.
Maar als ik jouw stukje zo lees had ik eerder een aanslag verwacht op de persoon en/of eigendommen en niet op een school. Ik ben ook erg benieuwd hoe jij aan die info gekomen bent...
Iets nuttigs voor je computer? Zoek maar iets uit! GoT
pi_23159949
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:01 schreef Absinth het volgende:
Gewoon een kwajongens streek, vroeger trokken we belletje, tegenwoordig doen ze pogingen om islamitische scholen op te blazen
De opgepakte daders van de aanslagen op moskeeen zijn tussen de 19 en 26 jaar oud. Als je op die leeftijd nog 'belletje trekt' ben je of een lid van de jostiband, of extreem rechts.
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 10:10:38 #182
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23159957
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:05 schreef milagro het volgende:

[..]

zorgwekkend, maar ik denk niet dat het een trend wordt.
het kalmeert vanzelf weer allemaal, wederzijds, als de moord weer op de achtergrond raakt.

Ik kijk niet verbaast op als straks doden of gewonden vallen. Het is te hopen van niet maar het lijkt me niet onvoorstelbaar. De wederzijdse haat heeft ruimbaan iig.
pi_23159959
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:08 schreef BansheeBoy het volgende:
De moord op wijlen Theo van G. was een reactie op zijn trollende gedrag en zijn provocerende uitspraken. 11 September was een reactie op het gedrag van de Amerikanen in Palestina-Israël en de politiek in de rest van de wereld. Ik keur het beiden niet goed, maar als we het toch over actie-reactie hebben moet ik toch even duidelijk maken dat het niet omgedraaid moet worden
Dan is dit toch evengoed een reactie op de moord op Van Gogh ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_23159964
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:07 schreef Absinth het volgende:

[..]

Nee, was het werk van een extremistische moslimgek, waarvan er wel meerdere rondlopen in NL
aha
en de dader die een aanslag pleegt op school is geen gek he
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 8 november 2004 @ 10:10:56 #185
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23159969
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zie meer een actie ---> reactie situatie. beetje hetzelfde dat je minder zwaar gestraft wordt als je eerst op je bek geslagen wordt en daarna een klapje teruggeeft. ik vind het genoeg om vanaf mijn compu de daad af te keuren.
De moord op wijlen Theo van G. was ook reactie op een actie, maar het is niet gerechtvaardigd, en ook toen vonden jullie het niet genoeg dat de Marokkanen alleen maar een afkeurend geluidje zouden geven, nee, ze moesten ten koste van hun ramadan-gebeden naar de Dam komen om een afkeurend gebaar te uiten. Nou, zoiets verwacht ik nu van de Nederlanders :[

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_23159974
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Theo van Gogh is vermoord! Als reactie op 'n filmpje?! dat is toch geen logische reactie..

Een moskee in de fik steken als reactie op een moord? Stuk begrijpelijker! Niet goed te keuren uiteraard, maar dat viel redelijk te verwachten.. Stuk onschuldiger.
pi_23159980
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:08 schreef milagro het volgende:

[..]

sorry Shmoops, maar er is geen pamflet bij gelegd uit naam van ons Nederlanders en er wordt niet gezegd , behalve door een paar eikeltjes hier, dat het logisch was en dat je ons maar niet moet beledigen of zo.
Ik voel me dan ook niet geroepen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_23159982
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:09 schreef RoyalFlusher het volgende:

[..]

Aanslagen zijn nooit goed te praten.
Maar als ik jouw stukje zo lees had ik eerder een aanslag verwacht op de persoon en/of eigendommen en niet op een school. Ik ben ook erg benieuwd hoe jij aan die info gekomen bent...
Site van Nova, via VK:

http://www.novatv.nl/inde(...)chtergronden.details
pi_23159989
Cheppih, bestuurslid op die school?
Dat is toch die vent die bijna leider van AEL NL was, en voor invoering vd sharia is?
pi_23160005
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De moord op wijlen Theo van G. was ook reactie op een actie, maar het is niet gerechtvaardigd, en ook toen vonden jullie het niet genoeg dat de Marokkanen alleen maar een afkeurend geluidje zouden geven, nee, ze moesten ten koste van hun ramadan-gebeden naar de Dam komen om een afkeurend gebaar te uiten. Nou, zoiets verwacht ik nu van de Nederlanders :[

Dat zouden ze niet MOETEN doen, dat is gewoon een goed advies om de racistische denkbeelden van de Nederlanders tegen te gaan.
En voor een moskee in de fik steken ga ik de straat niet op. Kom nou.. Jij blijft het vergelijken, terwijl er gewoon geen vergelijking is.
pi_23160013
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:10 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik kijk niet verbaast op als straks doden of gewonden vallen. Het is te hopen van niet maar het lijkt me niet onvoorstelbaar. De wederzijdse haat heeft ruimbaan iig.
Laat de vlam maar goed in de pan slaan, dan wil ik alle heldhaftige computer warriors hier en op andere fora wel eens zien hoe ze het met echte wapens en een niet virtuele tegenstander doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door pro_jeex op 08-11-2004 10:27:38 ]
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 10:15:31 #192
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_23160046
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:13 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Laat de vlam maar goed in de pan slaan, dan wil ik alle heldhatig computer warriors hier en op andere fora wel eens zien hoe ze het met echte wapens en een niet virtuele tegenstander doen.
Ik zou liever zien dat mensen nu hun verstand gebruiken in plaats van achteraf "dit hebben we niet gewild".
pi_23160073
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:11 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik voel me dan ook niet geroepen.
Nou, als het toch doorzet van kwaad tot erger aan beide kanten, ik wel, gewoon omdat we allemaal moeten kappen
Wij zijn de vijand niet, de moslims zijn de vijand niet , maar ZIJ, Mo en Co, en een ieder die hen actie goedkeurt.

Gewoon , als het zo doorblijft gaan, hetgeen ik betwijfel, dat we samen massaal de straat op gaan als signaal naar elkaar, maar vooral als signaal naar die klootzakken toe, die dus niet moeten denken dat we in hun valkuil stappen.

maar ik geef toe, ik ben nog steeds ziedend, en als ik dan gasten hier zie lachen bij die foto in de Telegraaf, bij de krantenshop (ik weet wel, het zijn niet alle moslims) dan schieten mij ook even onredelijke gedachten door het hoofd
pi_23160097
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik zou liever zien dat mensen nu hun verstand gebruiken in plaats van achteraf "dit hebben we niet gewild".
En alle extreem rechtse gastjes dan? Die sluit je al uit door te eisen dat ze over verstand beschikken!
pi_23160098
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:15 schreef NorthernStar het volgende:
Deden "zij" dat ook maar ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_23160101
Het soort mensen dat dit doet denkt niet na in de zin van "wat zouden de gevolgen hiervan zijn". Pas nadat het uit de klauwen is gelopen komt er misschien een vonkje tot ontbranding in hun hersenpan. Vooralsnog flikkert er iets en dan gaat het uit.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 8 november 2004 @ 10:18:45 #197
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_23160108
quote:
Op maandag 8 november 2004 10:13 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Laat de vlam maar goed in de pan slaan, dan wil ik alle heldhatig computer warriors hier en op andere fora wel eens zien hoe ze het met echte wapens en een niet virtuele tegenstander doen.
Jij bent een voorstander van oorlog?
pi_23160116
Ik keur het ook af, was een varkenskop naarbinnen gooien niet makkelijker, dan moest de hele toko toch worden afgebroken
pi_23160217
quote:
Op maandag 8 november 2004 09:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Weet je wat dan zo huichelachtig is.
Toen er gesteld werd dat die hatelijke berichtjes op de condoleanceregisters door extreem rechtse Nederlanders werden gepost, om de Moslims nog verder in diskrediet te brengen, werd je voor gek verklaard.
Maar dit lijkt mij iig een aanslag gepleegd door extreem rechts, simpel en alleen om het feit dat een moslim nooit een moskee op zou blazen.
In naam van allah zijn er al genoeg aanslagen geweest op moslims in Irak zelfs een moskee is al wel doelwit geweest. Dus dit argument is zeker niet helemaal valide.
Wel denk ik dat dit inderdaad een actie is van extreem-rechts die heel Nederland moet veroordelen. Ikzelf in ieder geval wel. Met geweld zal er alleen maar een geweldsspiraal ontstaan die uiteindelijk de holocaust zal doen verbleken.
  maandag 8 november 2004 @ 10:23:49 #200
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23160218
quote:
Op maandag 8 november 2004 09:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard heeft de AIVD zijn handevol aan allerlei andere zaken. Maar ze stellen gewoon de verkeerde prioriteiten, het zal met niet verrassen als ze dit bewust doen. Mohammed B. had alle vrije tijd om zijn daad uit te voeren, geen kiezelsteen die hem in de weg stond. Daarbij zijn er enorm veel partijen die gebaat zijn bij deze actie

Ik kan morgen ook een Moskee in de fik steken bij wijze van spreken terwijl de AIVD mij helemaal nog nooit een strobreed in de weg heeft gelegd
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')