Ja, dat vond ik nou óók!quote:
Ow dat is absoluut mijn favoriet !!quote:Op zondag 20 februari 2005 08:50 schreef Pam het volgende:
Oh vergeet ik nog een foto van Luna:
[afbeelding]
Doen !! Goed ideequote:Op zondag 20 februari 2005 17:44 schreef Nuek het volgende:
Ik zit steeds meer te denken aan zelf een nest van mijn tekkie te nemen over een half jaar ofzo...
DDT, het is inderdaad een poepie, ik was verbaasd te zien dat zo'n teckelpup toch nog redelijk groot is (of lijkt dat zo op de foto). M'n schoonmoeder heeft een gladharige dwergteckel, toen ik dat beest voor de eerste keer zag dacht ik dat er een marmot door de hal liepquote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:53 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb er over gedacht om deze te nemen, maar vind het toch onverstandig.
Jammer want het lijkt me een enig pupje....Geen kennelhondje gelukkig, want daar moet je op marktplaats voor oppassen.
Het is een standaard en die zijn zowieso wat groter maar het zal allicht door de foto zo lijken. Ook de bouw van dit hondje is stevig. Dikke pootjes <3 Ik vind het echt een mooi tekkieletjequote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:23 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
DDT, het is inderdaad een poepie, ik was verbaasd te zien dat zo'n teckelpup toch nog redelijk groot is (of lijkt dat zo op de foto).
*Meldquote:Op donderdag 9 december 2004 23:21 schreef Plunderbunny het volgende:
subyiel topickickje met een paar teckelfoto's
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarnaast een vraagje aan de eigenaren van de mannelijke ruwharige dwerg- of kaninchenteckels hier:
Wij zijn op zoek naar een leuke gigolo voor een van onze hondjes.Graag ruw behaard en van dwerg- of kaninchen formaat. Denk je dat jouw stoere vent hiervoor in aanmerking komt, mail dan naar: fairytails@uku.co.uk
Hij vindt het nu ook erg koud buiten, liever blijft hij binnen!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef deedeetee het volgende:
Wat een leuke hummel
Aan het riempje vinden puppen wel vaker niet zo leuk in het begin, gewoon doorzetten en dan krijgt hij er vanzelf wel aardigheid in.![]()
Als je denkt dat hij echt last heeft van de kou kun je hem ook een jasje aandoen, dat deden we met onze korthaar teckel vroeger ook als het erg koud was.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hij vindt het nu ook erg koud buiten, liever blijft hij binnen!
Maar we gaan gewoon doorzetten (geldt ook voor onszelf!)
Doen !!!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat zij zegt, en ik wil ook een poppeke
mss doen ze 't nu welquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn draakje: Max Hugo van het Haverland Ó+
edit: wrom doen mn plaatjes het niet?![]()
Als ik jou was, zou ik even je eigen post editten, want er zijn nu ook andere foto's van je zichtbaar, en dat is wellicht niet de bedoeling.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Vivi het volgende:
Mijn draakje: Max Hugo van het Haverland![]()
M'n plaatjes doen het wel
Thanksquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:55 schreef Reese het volgende:
Vivi, ik heb even je quote verkloot
[..]
Is er iets mis met die foto's moet ik die *afbeeldingen* in mijn post waar ik jou quote ook weghalen ?quote:
Nee hoor, zo shockerend zijn ze nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Is er iets mis met die foto's moet ik die *afbeeldingen* in mijn post waar ik jou quote ook weghalen ?![]()
Neukie, ik ben bijna elke dag onlinequote:
haha net onze max! ik zla zo ff foto van m posten!quote:Op zondag 20 februari 2005 11:08 schreef chaco het volgende:
Hoi, ik ben ook nieuw hier.
Zal ff een foto laten zien van Harvey, mijn ruwhaar teckel van 1 jaar.
We hebben ook nog 6 husky´s die buiten in een kennel zitten. Dit gaat prima samen met Harvey. Hij geeft regelmatig aan dat hij de kennel in wil om met zijn grote vrienden te spelen.
Het is een echte teckel; eigenwijs en een superclown.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yepquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:04 schreef PM-girl het volgende:
@ vivi, is max van haverland een dwergteckel?
Ok, hij heeft echt een leuk koppie!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep
Het viel me laatst zelf pas op hoe klein hij eigenlijk is, toen ik 2 standaard-teckels tegen kwam in het bos en Max er naast (en op) zag.
Mijn kleine muppet
Hey.... zo noem ik de mijne ookquote:
die van ons poept zelfs met poot omhoog met als apotheose dat ie omdondert tijdens de poeperij! schitterend! en hij blijft het dienquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:49 schreef PM-girl het volgende:
Pfff, die van ons is zo eigenwijs en echt teckelig!! Geweldig eigenlijk!
Hij is nu echt een kerel aan t worden, piest tegen elk paaltje, muurtje, bosje etc, met poot omhoog!
Blaft veel tegen andere honden en mensen. Sinds kort heeft hij een krukje om uit het raam te kunnen kijken.
Als we beneden/thuis komen maakt hij hele gekke piep/kreungeluiden, blijft dit zo of hoort het bij jonge honden?
Max Hugo, wat een leuke hond.
Max quattro, je lijkt wel een beetje op Pluk!
[afbeelding]
Onze Max heeft het juist heel goed in zijn bench! hij ziet het als zijn donkere holletje en ligt er ook overdag vrij vaak in te slapen of te relaxen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef PM-girl het volgende:
ooooo, wat lief!![]()
Ikzag je naam al en dacht dat de pup er zou zijn
En wat herkenbaar dat gillen van paniek! Hoorde het pas terug op de video, dat doet hij hier niet meer. Wij hebben de bench maar opgegeven en nu slaapt Pluk in zijn mandje in de gang, gaat perfect!
Veel plezier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |