Neukie, ik ben bijna elke dag onlinequote:
haha net onze max! ik zla zo ff foto van m posten!quote:Op zondag 20 februari 2005 11:08 schreef chaco het volgende:
Hoi, ik ben ook nieuw hier.
Zal ff een foto laten zien van Harvey, mijn ruwhaar teckel van 1 jaar.
We hebben ook nog 6 husky´s die buiten in een kennel zitten. Dit gaat prima samen met Harvey. Hij geeft regelmatig aan dat hij de kennel in wil om met zijn grote vrienden te spelen.
Het is een echte teckel; eigenwijs en een superclown.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yepquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:04 schreef PM-girl het volgende:
@ vivi, is max van haverland een dwergteckel?
Ok, hij heeft echt een leuk koppie!!quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Yep
Het viel me laatst zelf pas op hoe klein hij eigenlijk is, toen ik 2 standaard-teckels tegen kwam in het bos en Max er naast (en op) zag.
Mijn kleine muppet
Hey.... zo noem ik de mijne ookquote:
die van ons poept zelfs met poot omhoog met als apotheose dat ie omdondert tijdens de poeperij! schitterend! en hij blijft het dienquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:49 schreef PM-girl het volgende:
Pfff, die van ons is zo eigenwijs en echt teckelig!! Geweldig eigenlijk!
Hij is nu echt een kerel aan t worden, piest tegen elk paaltje, muurtje, bosje etc, met poot omhoog!
Blaft veel tegen andere honden en mensen. Sinds kort heeft hij een krukje om uit het raam te kunnen kijken.
Als we beneden/thuis komen maakt hij hele gekke piep/kreungeluiden, blijft dit zo of hoort het bij jonge honden?
Max Hugo, wat een leuke hond.
Max quattro, je lijkt wel een beetje op Pluk!
[afbeelding]
Onze Max heeft het juist heel goed in zijn bench! hij ziet het als zijn donkere holletje en ligt er ook overdag vrij vaak in te slapen of te relaxen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:14 schreef PM-girl het volgende:
ooooo, wat lief!![]()
Ikzag je naam al en dacht dat de pup er zou zijn
En wat herkenbaar dat gillen van paniek! Hoorde het pas terug op de video, dat doet hij hier niet meer. Wij hebben de bench maar opgegeven en nu slaapt Pluk in zijn mandje in de gang, gaat perfect!
Veel plezier!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |