quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:28 schreef Don_Tom het volgende:
Leave the gun.Take the cannoli
In Frankrijk is dat ook het geval volgens mij.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:47 schreef succubus het volgende:
't wordt tijd dat dat Europees gezien uniform wordt.
In Duitsland zit de wegenbelasting in de benzineprijs.. dus feitelijk als je als Nederlander in Duitsland tankt betaal je wegenbelasting daar.
Hoe het dan in godsnaam kan dat de Nederlandse benzine nog duurder is dan de Duitse en men daar ook nog eens separaat wegenbelasting betaalt is me een raadsel maargoed.. kronkel van de NL overheid laten we maar zeggen
Ik weet niet waar je de laatste jaren gezeten hebt, maar dat is allang niet meer zo.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:13 schreef blackbully het volgende:
nope lijkt me niet.
ze controleren op wegenbelasting visueel. dus op de weg.
als je met de auto niet in nederland komt dan heb je volgends mij niks te vrezen.
(ze controleren niet of een auto verzekerd is en wegenbelasting betaald via een computer systeem, alleen via camera's op de snelwegen (naar mijn weten dan he)
kan soms weleens gunstig uitvallen, de basis prijs van een auto in Nederland is gemiddeld lager als de rest van europa. En bij exporteren kan BPM terug gevraagd worden, en BTW uiteraard ook.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:55 schreef sdk het volgende:
En Nederland heeft nog is BPM op de auto prijzen... erg triest is 't hier vergeleken andere landen.
Basisprijs van nieuwe auto's is "geharmoniseerd" binnen de EU, waardoor het verschil veel kleiner is geworden. Maar 't kan nog steeds de moeite zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 08:28 schreef GiSH het volgende:
[..]
kan soms weleens gunstig uitvallen, de basis prijs van een auto in Nederland is gemiddeld lager als de rest van europa. En bij exporteren kan BPM terug gevraagd worden, en BTW uiteraard ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |