abonnement Unibet Coolblue
  Jubileum moderator donderdag 16 september 2004 @ 21:28:53 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22003768
Danyel Yohanan , zoon van Phluphy
Danyel Yohanan , zoon van Phluphy deel 2
Danyel Yohanan , zoon van Phluphy deel 3


Op dit tijdstip houden al 227 mensen elkaars handen vast in Z&G 104, een kring voor Danyel
quote:
Op donderdag 16 september 2004 15:36 schreef phluphy het volgende:
Mijn schoonvader heeft foto's van Danyel gemaild aan Lois. Ik hoop dat ze ze kan plaatsen.
Hij is nóg mooier nu hij die enge tube niet meer in zijn neusje heeft.

We stoppen elke vrije minuut in kangooroo-en, omdat hij zich daar erg lekker bij voelt. Hij krijgt dan ook zijn voeding (sonde) en ook dat is prettiger, anders krijgt hij die liggend. Ik heb inmiddels ook zijn oogjes eindelijk gezien, het gaat nog wat moeizaam, maar hij doet erg zijn best om te reageren.

Er zijn nog steeds geen nieuwe onderzoeken gedaan. Wel blijven ze ons vertellen dat de voorspellingen erg somber zijn. Inmiddels komt mijn gevoel hiertegen in opstand, want hij doet het zo goed !

En daarbij ....
Hij had het op kunnen geven bij de geboorte
Hij had het op kunnen geven bij de reanimatie
Hij had het op kunnen geven door de zware medicatie
Hij had het op kunnen geven toen hij van de beademing werd gehaald

maar hij heeft het NIET opgegeven, dit kindje SCHREEUWT om een kans
Ik zal vechten als een tijgerin om hem die kans te laten krijgen.
quote:
Op donderdag 16 september 2004 21:27 schreef phluphy het volgende:
Vandaag was een fijne dag. Geen onderzoeken, dus ook geen uitslagen, dus ook geen slecht-nieuws gesprekken. Een hele dag genieten is het geworden, en weer heeft Danyel het gepresteerd om nieuwe ontwikkelingen te laten zien.

Kon hij gisteren de oogjes nét een klein beetje opendoen en proberen om zich heen te kijken, vandaag deed hij ze zelfverzekerd beide tegelijk helemaal open. Na even 'zoeken' lukte het hem om een gefixeerd beeld te krijgen, om me op een gegeven moment recht aan te kijken :') :') . Naderhand nog even getest of het geen toeval was, maar toen ik hem riep pakte hij meteen weer mijn blik, dus het was geen toeval.

Ik heb het idee dat ie steeds een beetje actiever (lees: minder passief) wordt. Het gehuil wordt ook steeds krachtiger. Allemaal kleine dingetjes, die we zo graag zouden zien als tekenen van vooruitgang / ontwikkeling.

Waarschijnlijk zullen de heren en dames medici hier morgen wel weer een verklaring voor geven die wij niet willen horen. Ik heb me inmiddels voorgenomen om, als ze naar mijn gevoel te snel een beslissing / conclusie nemen, me hiertegen te verzetten. Hij heeft recht op zijn kans, en mijn gevoel zegt me dat we hem wat tijd moeten geven. Ik zou anders "later" geen rust met de situatie kunnen hebben, als ik niet ervan overtuigd ben dat ik alles binnen mijn mogelijkheden heb geprobeerd.

Morgen wordt er een ECG gemaakt. Wordt een erg spannende dag dus. Helaas weet ik nog geen tijden. Ik zal in elk geval proberen jullie op de hoogte te houden.


[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 16-09-2004 21:39:23 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22003855
Zoals ik al vaker heb gezegd: Blijf je gevoel volgen!!!!
Desnoods gaan wij met heel fok voor het ziekenhuis liggen om de artsen te overtuigen dat Danyel een vechtertje is en er wel komt!!!!
Heerlijk dat het een dag was van genieten en dat je beide ogen open heb gezien. Wat goed dat hij reageerde op je stem!!!! Als ik het zo lees gaat hij wel degelijk vooruit!
Heel veel succes morgen en we duimen en bidden en de kaarsjes branden nog steeds.
en knuffels
  donderdag 16 september 2004 @ 21:33:19 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_22003898
Volg jullie gevoel inderdaad maar, ik zal duimen dat het een goeie ECG wordt... zoals iedereen hier. Weer een dag gewonnen in ieder geval met toch weer plusjes!
Sterkte weer hoor!
stormy waters...
sailin'
pi_22003925
Klinkt ECHT heel goed allemaal . Heerlijk dat jullie zo'n goede dag gehad hebben zonder slecht nieuws. Heertje Danyel heeft zich van zijn beste kant laten zien, ik hoop toch ZO dat er morgen van de heren en dames medici ook wat goed nieuws komt...
Kus voor jou en je mannen
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_22003980
Kijk! dat is waar ik op hoopte vanmorgen, zo'n klein wondertje dat hoort bij een wondertje als Danyel . Hoewel ik niet al te optimistisch probeer te zijn, klinkt dit toch als kleine stapjes op weg naar ... ja naar wat eigenlijk. Op weg naar de taak die de onnoemelijke hem gegeven heeft?
Lieve Danyel, je paps en mams zijn zo blij met jou blijf alsjeblieft vechten en kleine stapjes vooruit maken
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_22004011
Wat een fijne dag zeg!!
pi_22004086
wat fijn dat hij zulke mooie nieuwe ontwikkelingen laten zien

Heel veel sterkte morgen als de ECG wordt gemaakt
pi_22004137
Ow wat een heerlijk berichtje toch wel Fluf!!! Die lieve, kleine en zeker stoere vechter van jullie gaat hopelijk steeds meer kleine stapjes vooruit maken. Geniet van de momenten lieverds, Noca en ik denken aan jullie!

Dikke
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2004 @ 21:40:58 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22004142
ooooooooo phluphy, wat hebben jullie een prachtige dag achter de rug ! wat heerlijk dat hij jullie aan kan kijken en dat je toch weer nieuwe ontwikkelingen ziet.
trek je niks aan van de heren en dames medici en volg je gevoel: jij moet er immers mee dealen en niet zij.
morgen de ecg en ik kan me goed voorstellen dat dat een spannende dag zal worden. gaat het met danyel nog steeds goed met de ademhaling? ik heb er niets meer over gelezen, dus ik neem aan dat er niks veranderd is.
lieve danyel, slaap maar weer lekker vannacht, dan kan je morgen de dokters een poepie laten ruiken (letterlijk en figuurlijk)
phluphy en jeroen ik vind jullie zo sterk, ik heb grote bewondering voor jullie.
  donderdag 16 september 2004 @ 21:42:13 #10
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_22004188
Pluphy wat mooi dat je meer reakties ziet van hem. Heerlijk moet t gevoeld hebben dat hij op je stem reageerde
Volg je gevoel hoor. Schrijf desnoods je gevoelens en je kijk op alles op. Zodat je alles goed kan vertellen als je een gesprek hebt. Er komt zoveel op je af dat me het heel moeilijk lijkt om alles wat je dacht te gaan zeggen, dan ook te gaan zeggen.
Lieverds, hou vol.

Knuf Jessicaa
  donderdag 16 september 2004 @ 21:42:16 #11
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22004190
Goed zo! Een superdag!!!!
Ik geniet gewoon op afstand mee, lieve Fluf!

Hou vol, we blijven allemaal aan jullie denken!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_22004205
Ik blijf duimen voor jullie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 16 september 2004 @ 21:44:10 #13
2754 yvi
on the road to nowhere!
pi_22004232
* yvi pinkt traantje weg....
Wat een mooi mannetje.....en wat een doorzetter...hij heeft de kracht van zijn ouders...want jullie zijn heel erg sterk.
Vriendschap is geluk hebben!
  donderdag 16 september 2004 @ 21:46:22 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22004289
Phluph, volg je gevoel!
Ik denk aan jullie!

Danyel, mooie jongen kom op he
pi_22004340
phluph, wat fijn zo'n relatief rustige dag vandaag, dat konden jullie wel gebruiken. succes morgen, ik hoop verschrikkelijk hard met jullie en iedereen hier mee dat de onderzoeken morgen ook gunstige ontwikkelingen laten zien.
pi_22004395
* Stout blijft duimen en kaarskes branden voor de kleine, stoer vent !!

blijf je eigen gevoel volgen en ga voor elke seconde met hem samen
pi_22004408
Wat goed dat jullie een fijne dag hebben gehad.. Fijn dat Danyel steeds levendiger wordt. Geniet maar van hem!
Die tip van Jessicaa om alles op te schrijven lijkt me erg zinvol.
Sterkte bij alle zorgen die jullie nu om en voor hem hebben.
pi_22004483
Wat een enorm mooie berichten allemaal ook al ben ik 'maar' een lurker, ik blijf duimen!

-edit- En wat een mooie foto!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_22004529
* Loena-tik- doet even heel hard slikken om die brok weg te krijgen!

Tis zo'n opluchting te lezen dat jullie zijn fijne dag hebben gehad en dat je echt contact hebt gehad met je ventje! Wow klinkt toch wel heel positief hoor! Ik hoop dat jullie vannacht lekker slapen na deze slechtnieuwsloze dag.

Dikke kus Lonneke
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_22004635
Dit klinkt als een hele waardevolle dag, die niemand je lekker meer kan afpakken! En als het aan mij ligt gaan er nog heeeeeel veel volgen
  donderdag 16 september 2004 @ 22:01:29 #21
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22004716
Wat heerlijk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad met dat prachtige jochie van jullie Hopelijk geeft het jullie genoeg kracht om de spannende dag morgen door te komen. Ik hoop en duim nog steeds voor alleen maar goede en mooie dingen voor Danyel. Vertrouw op je gevoel, Fluf. Jij bent zijn moeder, jij weet wat het beste is voor hem.

Veel sterkte
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22004763
Wat een heerlijke dag zo zonder onderzoeken en dergelijke Het klinkt alsof jullie er met volle teugen van genoten hebben
En Danyel heeft je aangekeken

Het kaarsje brandt nog steeds en zal morgen ook zeker weer branden op zo'n spannende dag. Ik zal hopen, duimen en bidden dat er morgen toch eindelijk eens wat positiever nieuws mag komen uit het onderzoek. En het lijkt me heel goed om niet mee te gaan in conclusies/beslissingen waar je geen vrede mee zou kunnen hebben. Praat er met z'n tweeën ook goed over hoor, want jullie hebben elkaars steun heel hard nodig in dergelijke situaties.
Maar hopelijk komt er morgen gewoon goed nieuws en gaat jullie vechtertje steeds meer vooruit

Alvast een goede, maar vooral ook rustige nacht toegewenst.
pi_22004782
Wat een mooi bericht Phluphy! Geniet lekker van elkaar en ik duim voor positieve resultaten van de onderzoeken morgen!
pi_22004867
Oh, wat fijn al die positieve signaaltjes en wat fijn dat jullie zo een heerlijke dag hebben gehad. Ik hoop dat morgen ook alleen maar goed nieuws zal brengen. Sterkte

Ik denk heel veel aan jullie.....
pi_22005113
Wat een heerlijke dag moet dat voor jullie geweest zijn, weer een mijlpaal erbij, en wat voor 1!!
Morgen wordt een spannende dag, ik hoop ontzettend met je mee op gunstige uitslagen, positieve gesprekken met de medici en weer prachtige momenten met Danyel!
Hou vol lieve mensen!
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')