Precies. Verkoop is verkoop lijkt me.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:36 schreef Gitarist het volgende:
Ik vind het een belachelijke regeling dat singles op festivals e.d. niet meer mee tellen voor de charts. Zoals al eerder in dit topic werd gezegd, het wordt goed verkocht en hoort het in de charts, ook al is het Frans Bauer ofzo.
Daar krijgen de hitlijstmakers ook geld voorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:41 schreef Zander het volgende:
Hoe zit het dan eigenlijk met zo'n actie als die kerstsingle van Jim, die samen met een pak Marsen verkocht werd? Dat vind ik eigenlijk een veel dubieuzere manier om je singletje in de Top 40 te krijgen, maar in het artikel staat er helemaal niks over...
tvp-tjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:29 schreef Seborik het volgende:
Het wordt een beetje paternalistisch allemaal. Een "Wij bepalen wel wat jullie luisteren"-mentaliteit. Een echt poldermodelmuziekje. Uniformiteit door vervlakking.
http://instruct.westvalley.edu/lafave/hb.html
Prachtig verhaal.
Dat is inmiddels ook verleden tijd. Op het Duitse Viva mocht ik graag naar "Electronic beats" kijken, maar dat programma is al tijden spoorloos. Daar heb je tegenwoordig namelijk ook de shows die IMHO niet op een muziekzender thuishoren, SMS-terreur en de algemene vervlakking.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:51 schreef J_TM het volgende:
Ik kijk per schotel naar muziekzenders als Viva, MTV Duitsland en VH-1 (dat eigenlijk ook de geest gegeven heeft) en MTV Nederland kan er nog heel wat van leren. De tijd is inderdaad rijp voor een TMF Plus, waarop dan voor 50-60% aandacht wordt besteed aan alternatievere muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |