Vorig jaar kon je ze ook al zien.quote:Op zondag 19 september 2004 19:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
goed nieuws, de nieuwe commercials zullen deze herfst te zien zijn op tv!
Vrij snel lijkt me... Daarom moet iedere machinist ook regelmatig op psychologische herkeuring waarbij ook wordt getest of hij nog lang alert kan blijven. Er wordt dan ook getest of ie iets anders kan dan iedere zoveel tijd zijn linkervoet op te tillen, bijvoorbeeld iedere zoveel tijd de rechtervoet neerlaten.quote:Op zondag 19 september 2004 20:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dodemans bediening
Elke 1 minuut 20 moet de poot van de dodemans knop. Ergens heel logisch, want anders heeft de dodemansbediening geen nut. immers staat die poot erop en mocht je wegvallen, blijft die poot er ook op. Mijn vraag is nu hoe snel dat automatisme wordt.
Oh, jij bent zo'n kiekjesmaker die de bij het personeel nog aanwezige goodwill laat verdwijnen door zulk gedrag? Regels zijn er niet voor niets en zulke toestanden zorgen er alleen maar voor dat ritten niet meer worden aangekondigd en/of überhaupt niet meer worden georganizeerd.quote:Op zondag 19 september 2004 15:31 schreef Klonk het volgende:
Foto genomen terwijl diverse duitse spoorwegmensen probeerde de fotografen op het perron te komen, ik ben op zo'n moment oost indisch doof
Een emplacement is een spoorterrein en daar heb je als toeschouwer niets te zoeken. Het is niet voor niets dat er diverse veiligheidscursussen zijn verbonden aan de bevoegdheid om het spoor te betreden.quote:Mijn mening, het was lekker weer, de braadworst was lekker, maar de organisatie was een puinhoop, we moesten met z'n allen op het perron gaan staan om daar foto's te maken (lekker veilig ) terwijl het hele emplacement verboden toegang was (ofschoon je daar veel verder van de trein afstaat.
Ik weet best hoe 't daar in elkaar zit. Dat de kans op een trein op het emplacement verwaarloosbaar klein is, is nog geen vrijbrief om er te staan. Er lopen genoeg figuren rond die niet goed na kunnen denken en dan voor zichzelf beslissen dat "omdat het in Dahlheim kan, het overal wel kan".quote:Op woensdag 22 september 2004 17:10 schreef Klonk het volgende:
ik merk dat je de situatie niet kent, Dahlheim is een compleet doodlopend station, beide sporen houden een stukje verderop te bestaan, het is het laatste station aan de duitse kant van de ijzeren rijn, de kans dat je door een trein aan word gereden is zo ongeveer 0,0000000000000001 %, je kunt er heerlijk wandelen vanaf daar, ik snap ook wel dat je op een doorgaande lijn/ druk emplacement niet moet gaan staan .
Dus niet gelijk iets gaan roepen waarvan je niet weet hoe het in elkaar zit
Het ligt er aan. Net als hier heb je in Duitsland fatsoenlijk georganiseerde fotostops, maar evengoed kunnen ze er soms een grote rommel van maken.quote:Ik weet uit ervaring dat het in Duitsland veel beter kan dan deze amateur zooi hier, later hoorde ik ook dat een trein later, de fotografen wel voor de trein werden gelaten, zelfs tijdens het binnenrijden, keurig op een schuin rijtje, dus ze hebben wel wat geleerd.
't Zijn net mensen...quote:Op woensdag 22 september 2004 17:20 schreef blup het volgende:
Waarom zijn sommige treinen toch zo lelijk. . .
Met OV jaarkaarten mag het m.i.v. dit jaar zelfs zonder toeslag.quote:Op donderdag 23 september 2004 22:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
stel ik heb enorme zin om een stukje ICE te doen, mag ik met mijn OV jaarkaart en toeslag dan van Amsterdam Centraal naar Utrecht Centraal?
het lijkt mij dat we dan spreken van een binnenlandse trein, hij gaat toch de grens nog niet over?
Dit geld zeker neit voor de Thaly tussen Rotterdam en Den haag....? Anders neem k die gewoon als k het 3e uur op school moet zijnquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Met OV jaarkaarten mag het m.i.v. dit jaar zelfs zonder toeslag.
Staat niet expliciet bij vermeld dat dit ook geldt voor SOV's of juist niet voor SOV's.
Thalys is sowieso niet voor binnenlands gebruik bedoeld. Speciaal tarief en reservering verplicht.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:53 schreef Baan1980 het volgende:
[..]
Dit geld zeker neit voor de Thaly tussen Rotterdam en Den haag....? Anders neem k die gewoon als k het 3e uur op school moet zijn
e.e.a. in het kader van week van het vervoer oid. 21 September was bijvoorbeeld busverkeer in de regio Twente gratis en zo zijn er nog wat acties.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:05 schreef Lucske het volgende:
Die ICE was een of ander promoritje Zwolle-Leeuwarden-Wolvega v.v. Toevallig het stelnummer onthouden?
In- en uitstappen duurt ook eeeeeeuwen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 01:01 schreef MREn het volgende:
[..]
Thalys is sowieso niet voor binnenlands gebruik bedoeld. Speciaal tarief en reservering verplicht.
De studenten OV heet dan ook OV-Studentenkaart en niet OV-Jaarkaart. Vrijstelling van toeslag in de ICE geldt alleen voor de laatstgenoemde.quote:Op vrijdag 24 september 2004 00:42 schreef MREn het volgende:
[..]
Met OV jaarkaarten mag het m.i.v. dit jaar zelfs zonder toeslag.
Staat niet expliciet bij vermeld dat dit ook geldt voor SOV's of juist niet voor SOV's.
En dat voor een hogesnelheidstrein...quote:Op vrijdag 24 september 2004 06:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In- en uitstappen duurt ook eeeeeeuwen.
jaquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dus mag je met een OV Studentenkaart wel in de ICE mits er toeslag betaald wordt, begrijp ik het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |