Now that does it! We pakken NU het vliegtuig naar LA!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij heeft iig wel een grote piemel.
Ja, dat denk ik ook! Hij heeft tenslotte geen reden om niet relaxed en grappig te zijn! Ik denk echt dat hij dol is op alles waar wij ook dol op zijn!quote:! Zo is hij echt! Lekker relaxed en grappig.
. En hij is vast ook dol op spontane seks!
Wow, ik hoef er niet eens ruzie voor te maken.quote:Ja, voor hem wil ik mijn mnmogmnaminie best opgeven. Daar heb ik best wel wat ruzie voor over.
*zuchtje
Nee knaas. Dat ik McCauley Culkinquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:25 schreef _The_General_ het volgende:
Aah, dat kind van Home Allone
JA! JA! JA! IK WIL! Zelfs al misbruikt hij me voor een nacht en zet hij me met een druipende zaadkut op de straat, ik heb het er voor over!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:26 schreef NiNi het volgende:
Now that does it! We pakken NU het vliegtuig naar LA!![]()
Precies! En hij vindt ons dan haske tof en wil alles voor ons doen! Met name op seksueel gebied!quote:Ja, dat denk ik ook! Hij heeft tenslotte geen reden om niet relaxed en grappig te zijn! Ik denk echt dat hij dol is op alles waar wij ook dol op zijn!![]()
You lucky bitch.quote:Wow, ik hoef er niet eens ruzie voor te maken.
Ik wilde je niet buitensluiten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Check,.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JA! JA! JA! IK WIL! Zelfs al misbruikt hij me voor een nacht en zet hij me met een druipende zaadkut op de straat, ik heb het er voor over!
Ik ben een oppervlakkige starfucker.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Misbruiken!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
JA! JA! JA! IK WIL! Zelfs al misbruikt hij me voor een nacht en zet hij me met een druipende zaadkut op de straat, ik heb het er voor over!
Ja, maar wij zijn ook haske tof!quote:Precies! En hij vindt ons dan haske tof en wil alles voor ons doen! Met name op seksueel gebied!
Gun mij ook een lolletje.quote:You lucky bitch..
Matthew McConaughey heet ie.. :').quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
Ik geil op Matthew McCounaughey.
Het ging mij meer om je woordkeuze,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben een oppervlakkige starfucker.
Bite me.
We moeten een plan van aanpak maken!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:31 schreef NiNi het volgende:
Misbruiken!![]()
* Insomaniac surft naar lastminute.nl
Hoe kan hij in godsnaam NIET voor ons zwichten?quote:Ja, maar wij zijn ook haske tof!![]()
En haske sexjuweel. Neen, niets staat ons meer in de weg!
Ik gun jou Matthew. Net zo hard als ik Hem mij gun.quote:Gun mij ook een lolletje.
Ben je altijd zo traag,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Schrijf je zijn naam ook nog verkeerd!
Matthew McConaughey
Je bent te snelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Matthew McConaughey heet ie.. :').
Als ik zit te shaken van geilheid maak ik wel vaker foutjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:31 schreef Dirkh het volgende:
Schrijf je zijn naam ook nog verkeerd!
Matthew McConaughey
SWEETMARYMOTHEROFJESUS!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:32 schreef NiNi het volgende:
Voor de liefhebber!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga.
J&J =. &
.
Slaap lekker
JAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:34 schreef NiNi het volgende:
Dat kuiltjedingetje in zijn wang, Inso! Kijk dan!![]()
Hoe denk jij dat ik me voel bij zo'n knappe vent? Droog? Nou ik dacht het van niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als ik zit te shaken van geilheid maak ik wel vaker foutjes.
Bite me.
Trusten!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ga.
J&J =. &
.
Slaap lekker
Als je op Matthew lijkt wil ik wel wat meer dan bijten alleen!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat ik me voel bij zo'n knappe vent? Droog? Nou ik dacht het van niet!
Bite me!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Even een oudje van stal halen:Psycho-chicks rule
.
Nu echt weg dus..
JA ALS IK NIET GEWENST BEN KEN JE HET OOK GEWOON IN ME GEZICHT ZEGGE INSO!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
Sjenien!
Gaan we morgen How to loose a guy in ten days kijken?
Nou, lekker tempo Tijn!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:35 schreef Tijn het volgende:
Ja, hallo Sjenien, daar ben ik. Waar en hoe laat?
Ik heb alleen geen kuiltjes in mijn wangen. Maar zoals je misschien al wel weet, of niet, heb ik liever een vent. Boris mag ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je op Matthew lijkt wil ik wel wat meer dan bijten alleen!!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
Sjenien!
Gaan we morgen How to loose a guy in ten days kijken?
Ik wil best mijn voorbinddildo meenemen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen kuiltjes in mijn wangen. Maar zoals je misschien al wel weet, of niet, heb ik liever een vent. Boris mag ook.
Ik heb een week niet geslapen en daarna 14 uur in 1 nacht. Ik heb geen flauw benul van tijd en plaatsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:38 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, lekker tempo Tijn!
Amsterdam Centraal, uur of 6 a 7?quote:Ehm, jahaa, daar zeg je wat.
JIJ BENT HASKE GEWENST HUILIE! JE BENT TOCH MIJN SOKMATE?! NOU DAN!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
JA ALS IK NIET GEWENST BEN KEN JE HET OOK GEWOON IN ME GEZICHT ZEGGE INSO!
Maar Tijn, wij gaan toch pas saafs naar de kroeg?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
JA ALS IK NIET GEWENST BEN KEN JE HET OOK GEWOON IN ME GEZICHT ZEGGE INSO!
Nee, ik heb m niet. Heb jij een videotheek pas? En anders gaan we Nemo kijken en over Matthew bakvissen. Ook leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hebbie die op dvd dan?
Ik heb vandaag wel net Love Actually, Pirates, Nemo en The Game gekregen!
Slinger anders even iets aan? Ik ben op MSN en in Inso.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:40 schreef Tijn het volgende:
Amsterdam Centraal, uur of 6 a 7?
Ben je in me?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Slinger anders even iets aan? Ik ben op MSN en in Inso.
Ik was daar ook. Eng!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje, NiNi.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar Tijn, wij gaan toch pas saafs naar de kroeg?
Ok, ik kom *nu* in Inso.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Blijf je ook eten?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ik heb m niet. Heb jij een videotheek pas? En anders gaan we Nemo kijken en over Matthew bakvissen. Ook leuk..
Voor Johnny Depp geef ik mijn mnmonmgamieno ook wel op trouwens..
ANDERS NEGEER JE ME GEWOON!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje, NiNi.
JAJAJAJA IK HOU OOK VAN JOU GODSKLERE ZEG.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ANDERS NEGEER JE ME GEWOON!
Ik denk het niet. Ik bel je morgen, tijd voor schoonheidsslaapje!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Blijf je ook eten?
Ah, das mooi, want Johnny mag je hebben van mij!
WAS DAT NOU ZO MOEILIJK!?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
JAJAJAJA IK HOU OOK VAN JOU GODSKLERE ZEG.
NEEquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
WAS DAT NOU ZO MOEILIJK!?
Welterusten
Okay, ik hoor het wel! Succes morgen!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik bel je morgen, tijd voor schoonheidsslaapje!voor allen!
Ehm neen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:49 schreef Dirkh het volgende:
Joey is dus niet hot schijnbaar.
Of jij bent niet hot natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:49 schreef Dirkh het volgende:
Joey is dus niet hot schijnbaar.
Dat spreekt voor zichzelf Tijn. Maar dromen zijn soms best wel fijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of jij bent niet hot natuurlijk.
Neeeen! Cheap! Neem dan Biel!quote:
Das zo'n skelet.. he-le-maal niks. Ik wil houvast.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neeeen! Cheap! Neem dan Biel!
Ach, zo'n dunne wegwerpchick is wel leuk voor een keertje hoor. Langer gaan ze alleen niet mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:57 schreef engessa het volgende:
[..]
Das zo'n skelet.. he-le-maal niks. Ik wil houvast.
Waar was jij gisteren opeens,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:18 schreef AudreyHepburn het volgende:.
Jullie doen eng, mén.
Hoi Daggla, lekker geslapen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Goedemorgen allen..
Ja, heerlijk..En het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoi Daggla, lekker geslapen?
Nee, ik duik met NiNi de kroeg in.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga je vandaag ook moonen, Tijn?
De Liefde van mijn Leven kwam thuis met griep en spekkkoek, dus ik had wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren opeens,.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik duik met NiNi de kroeg in.
ZEG DAN OP ZN MINST FF DOEI!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
De Liefde van mijn Leven kwam thuis met griep en spekkkoek, dus ik had wel wat beters te doen.
Helleuw piepol btw.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Goedemorgen allen..
HOU JE BEK, KUTGRIEK. JE BENT VAST JALOERS.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ZEG DAN OP ZN MINST FF DOEI!.
Sorry?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Succes, you'll need it...
Ach ja dude, vrouwen hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ZEG DAN OP ZN MINST FF DOEI!.
Is er nog wat van over?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Spekkoek.
.
Jep.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Is er nog wat van over?
Ow, de keren dat ik met NiNi de kroeg in ging kwam ik echt way beond lam thuis..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sorry?
Wil je ook griep ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Is er nog wat van over?
JA, TIS GODVERDOMME KRASWAARDIG ZEG IK JE.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
HOU JE BEK, KUTGRIEK. JE BENT VAST JALOERS.. Spekkoek.
.
Oh zo! Nah, dat trek ik welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, de keren dat ik met NiNi de kroeg in ging kwam ik echt way beond lam thuis...
Hoi. Waar woon jij?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jep..
Ik lees de posts morgen wel..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh zo! Nah, dat trek ik wel
Nee. Spekkoek.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wil je ook griep ofzo?
Ja maar je weet toch hoe dat zit met bacillen enzo!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:30 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee. Spekkoek.
Nee, dat suckt Inso. *aai over bol*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:32 schreef Insomaniac het volgende:
Hullo.
Vroeg opstaan voor een afspraak die gecancelled wordt is okay.
Voor de smaak van spekkoek heb ik best een griepje/T.B.C./pest over.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch hoe dat zit met bacillen enzo!!!!!!!!
Gelukkig had ik me ook helemaal niet voorbereid en was ik ook niet zenuwachtig. Ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, dat suckt Inso. *aai over bol*
Nou ja, als je er eigenlijk geen zin in hebt en ook nog een boel andere dingen te doen hebt waar je anders geen tijd voor had wel ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:32 schreef Insomaniac het volgende:
Hullo.
Oh tuurlijk, ik snap het ook wel, ik ben ook een man hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Voor de smaak van spekkoek heb ik best een griepje/T.B.C./pest over.
Prioriteiten Tijn, prioriteiten.
Mja. Ik had er ook niet echt tijd voor, maar die afspraak was best wel belangrijk voor de rest van mn leven enzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nou ja, als je er eigenlijk geen zin in hebt en ook nog een boel andere dingen te doen hebt waar je anders geen tijd voor had wel ja.
Was het met een man of een vrouw?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig had ik me ook helemaal niet voorbereid en was ik ook niet zenuwachtig. Ofzo.
Een mevrouw. Dus mn tieten laten zien heeft geen zin.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Was het met een man of een vrouw?
Abortus/zwangerschapskliniek/opleiding/sollicitatiegesprek?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja. Ik had er ook niet echt tijd voor, maar die afspraak was best wel belangrijk voor de rest van mn leven enzo..
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een mevrouw. Dus mn tieten laten zien heeft geen zin..
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:32 schreef Insomaniac het volgende:
Hullo.
Zoekt en ge zijt zoekende. Vindt en ge hebt gevonden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ah. Ik was jullie al kwijt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:38 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Abortus/zwangerschapskliniek/opleiding/sollicitatiegesprek?
Bij meneren is dat toch makkelijker.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alle mevrouwen moeten dood, Inso! Yeah!
Omdat ik te druk ben met het houden van mezelf op mijn werk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom houdt niemand mij van m'n werk af? [afbeelding].
Nou ja, on the bright side, misschien is het de volgende keer nu wel een meneerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bij meneren is dat toch makkelijker..
"hihi, ik wil graag hier studeren"
*tieten schudt
*knippert
Nu blijf ik vragen stellen want nu ben ik nieuwsgierig wat voor iets jij van plan bent te gaan doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Opleiding.
Van mij zou je inderdaad meteen een plek in de klas krijgen. En een paar studiepunten als bonus.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bij meneren is dat toch makkelijker..
"hihi, ik wil graag hier studeren"
*tieten schudt
*knippert
Dat is het toch altijd?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef Dagonet het volgende:bijna weekend!
Helaesch ben ik geen student meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is het toch altijd?
Andere muziek opzetten en meezingen. Helpt altijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik word helemaal gek, ik heb nu al een uur dat vreselijk "I see things, I see them with my eyes blabla Kuala Lumpur" in mijn hoofd..
Heaumeau.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Hallo.
Ik niet..
Ha!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef PrivateRyan het volgende:
Hallo.
Ik niet..
Ja, vreselijk, niet slechts 2 uur slapen omdat allerlei vreselijk saaie verslagen af moeten waar je ook nog niet voor betaald krijgt, integendeel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helaesch ben ik geen student meer.
Vooroptreden van de Stereophonics klonk zwaar ruk. Daarna ging de knop om voor Lenny (op de een of andere manier is de hoofdact altijd beter afgesteld.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef Tijn het volgende:
Klonk het trouwens een beetje, PR? De ArenA staat niet ècht bekend om z'n fantastische "zaal"geluid.
4 uur slapen en dubbele shifts draaien omdat andere shifts met zieken en saaie cursussen kampen en je overwerk in vrije dagen uitbetaald krijgen die je niet eerder dan September, Oktober kan opnemen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, vreselijk, niet slechts 2 uur slapen omdat allerlei vreselijk saaie verslagen af moeten waar je ook nog niet voor betaald krijgt, integendeel.
NEEEE.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef Dagonet het volgende:
[insert eftelingdeuntje.mp3]
OMG!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ha!
Ik een beetje
Nee hoor
Hihi
Nu weet ik het zelf niet meer
Sounds like music.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
4 uur slapen en dubbele shifts draaien omdat andere shifts met zieken en saaie cursussen kampen en je overwerk in vrije dagen uitbetaald krijgen die je niet eerder dan September, Oktober kan opnemen.
TA tata TA tatatátadaaaaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Soms als ik moet tappen dan vindt men het leuk om 3 x achter elkaar een cd te draaien met alle liedjes van alle attracties erop achter elkaar. GATVERDAMME.
Ja, ik heb ook wel zin om ff te schijtequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
OMG!
Neem wat koffie anders..
Nee, maar je bent wel een goede bron van weetjes die ik nu ga raadplegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helaesch ben ik geen student meer.
Mooi, kan jij dan even snel voor mij een rapport schrijven over welke nieuwe monitoren wij het beste kunnen nemen, rekening houdend met formaat, hitte afgifte, levensduur, prijs en stroomverbruik icm met het huidige stroomverbruik van de afdeling en de capaciteit van de no-break?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Sounds like music..
Daarom.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel zin om ff te schijte
Mja. Mijn vriendinnen waren zo lief om me op te bellen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef PrivateRyan het volgende:
Oh, Inso, je had ws zwaar op Lenny gegeild als je gisteren in de Arena was geweest. Al had ik je ogen bedekt, allicht.
Whehe, hij trok op een gegeven moment zijn shirt uit, de vochtigheidsgraad in de zaal steeg abrupt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja. Mijn vriendinnen waren zo lief om me op te bellen.
HOOR JE HEM J? HOOR JE HEM? HIJ IS VET GEIL!!!!!! RHAAAAAAA!
Ja. Leuk. Ik heb desbetreffende vriendinnen niet meer te pakken gekregen trouwens. Als ze in zijn hotel zijn, maak ik ze dood.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Whehe, hij trok op een gegeven moment zijn shirt uit, de vochtigheidsgraad in de zaal steeg abrupt.
Nee, je hebt er een paar door elkaar gehaald.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nu zijn mijn vragen: Zijn die twee straffen (vogel en voedsel) gelijktijdig op dezelfde persoon toegepast (ik dacht van wel)? Wie was die arme drommel (of waren die stakkers)? En waarvoor moet hij zitten?
Scampi!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Carrots Handbags Cheese Toilets Russians Planets Hamsters Weddings Poets Stalin Kuala Lumpur Pygmees Budgies Kuala Lumpur. Enzo.
Dat was toch Prometheus die gestraft werd voor het stelen van vuur?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Nu zijn mijn vragen: Zijn die twee straffen (vogel en voedsel) gelijktijdig op dezelfde persoon toegepast (ik dacht van wel)? Wie was die arme drommel (of waren die stakkers)? En waarvoor moet hij zitten?
Anders trek je even een weinig flatteuze foto van Google.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:23 schreef Tijn het volgende:
In de jaren '80 wassie ook al erg geil
[afbeelding]
Wat lief dat ze aan je denken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja. Mijn vriendinnen waren zo lief om me op te bellen.
HOOR JE HEM J? HOOR JE HEM? HIJ IS VET GEIL!!!!!! RHAAAAAAA!
Die met die lever was *ikbenzijnnaamevenkwijt*, iets met een P, die de mensen het vuur had gegegven. Die in dat water was Tantalus, en nog een derde die iets anders had gedaan, Sisifus, moest telkens een rotsblok een berg opduwen dat telkens naar beneden viel als ie boven was. En nog een stel anderen, meisjes, die moesten telkens in lekke kruiken water halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel een goede bron van weetjes die ik nu ga raadplegen.
Ik had laatst een gesprek met iemand waarin een zielige Griek de revu passeerde (nee, niet jij Daggla). Deze Griek was stout geweest en kreeg staf in (en van) Hades. Hij zat vast en elke dag kwam er een vogel (kraai of gier?) langs die zijn lever aanpikte. Verder zat hij vast aan een boom met één enkel appel binnen handberei en een poel water in de buurt maar zowel de appel als het water bewogen uit zijn bereik als hij er naar greep.
Het schijnt dat hij dat zelf meestal doet. Nog nooit gehoord van recylcing, die lui.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Leuk. Ik heb desbetreffende vriendinnen niet meer te pakken gekregen trouwens. Als ze in zijn hotel zijn, maak ik ze dood.
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat lief dat ze aan je denken..
Hebben ze je ook nog met de mooiste nummers mee laten luisteren om vervolgens te gillen 'TOF HE? JAMMER DAT JIJ ER NIET BENT!' ?
Ja, dat dacht ik al. Ik had bijna Sisyphus met zijn steentje erbij gehaald... Bedankt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, je hebt er een paar door elkaar gehaald.
Ook jij bedankt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was toch Prometheus die gestraft werd voor het stelen van vuur?
HIj kan alles neuken wat hij wil. Wat nou recycelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij dat zelf meestal doet. Nog nooit gehoord van recylcing, die lui..
Don't get him started.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
die Grieken.
Well duh. Dat is waarom mannen gitaar gaan spelen in the first place.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HIj kan alles neuken wat hij wil. Wat nou recycelen.
I did it all for the nookie.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Well duh. Dat is waarom mannen gitaar gaan spelen in the first place.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Egoïst.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
HIj kan alles neuken wat hij wil. Wat nou recycelen.
Een levendige verbeelding hadden ze zeker, zoals het vullen van een vat met onderin een gat dat niet gedicht kon worden, iemand aan een rad binden en dat dan zo laten ronddraaien en aansteken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:28 schreef Karboenkeltje het volgende:
Toch hadden ze coole straffen, die Grieken.
Goedkoop instrument voor goedkope vrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:30 schreef Tijn het volgende:
Ik speel triangel!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik het wel op een rijtje.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer wie wat gedaan had, om zo te eindigen, maar je kunt misschien even op namen googlen ?
Òf, als je keihard in je aars bent genomen prima, maar ga dan niet iemand beveiligenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je hem wil beveiligen, prima, maar ga er dan niet bijlopen alsof je de nacht ervoor keihard in je aars bent genomen..
Ja. Stomme sekjurretie. Stom concert. Stomme Let Love Rule. Stomme Lenny.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:32 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Egoïst.
Als je helemaal vooraan had gestaan, had je hem nog op je schouders kunnen hebben. Hij dook bij Let love rule (die overigens véél te lang duurde, damn..) het publiek in. Zo'n beveiligingspiepeltje liep er gebukt achteraan, gevolgd door vier andere schlemielen. Ik bedoel, als je hem wil beveiligen, prima, maar ga er dan niet bijlopen alsof je de nacht ervoor keihard in je aars bent genomen.
.
Ik heb geen idee waar dit op slaatquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Òf, als je keihard in je aars bent genomen prima, maar ga dan niet iemand beveiligen
Nee, dan ben je blijkbaar niet in staat geweest jezelf te beveiligen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Òf, als je keihard in je aars bent genomen prima, maar ga dan niet iemand beveiligen
Neuken?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:33 schreef PrivateRyan het volgende:
*ting*
Zal ik jou is straffen,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Don't get him started..
Ik hoor altijd alleen maar *tang*.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:33 schreef PrivateRyan het volgende:
*ting*
Wow het werkt!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neuken?
Niet slecht! Heb je al lang les?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:33 schreef PrivateRyan het volgende:
*ting*
Een vrouw hoort het anders. Gelukkig!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hoor altijd alleen maar *tang*.Ik ben een failure
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja. Stomme sekjurretie. Stom concert. Stomme Let Love Rule. Stomme Lenny..
7 jaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niet slecht! Heb je al lang les?
Je hoort het eraan af, PR!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
7 jaar..
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zal ik jou is straffen,.
Oh, okay.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wow het werkt!
Nee, sorry, ik ga de straat op met mijn triangel..
Uhm, tsja. Mijn vriend gaat morgen een weekje weg, dus ik wilde vragen of je vreemd met me wilde gaan. Maar je gaat de straat al op met je triangel.quote:Oh, moest je nog wat vragen of wat was dat gisteren?.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef PrivateRyan het volgende:
Helleu Audrey. Wil je mijn triangel voelen?.
*phew. Tenks mên.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Een vrouw hoort het anders. Gelukkig!.
Ja, vét! De chicks zullen voor ons vallen als mussen met een hoog verwachtingspatroon op een hete dag!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je hoort het eraan af, PR!
Wil je een keertje jammen?
Ik zal proberen minder te soppen in jouw bijzijn Au3quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Gelukkig loop je niet meer te soppen, want dan vond ik namelijk een beetje eng.
Hij heeft zeker een gitaar hè?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Triangels voelen.
.
Maar nee PR, sorry, ik ben al voorzien.
Daggla, de GMod van de Fok!-onderwereld.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zal ik jou is straffen,.
En triangels en gitaren!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:38 schreef Malawi het volgende:
Matthew, Lenny & mythologie in 1 topic!![]()
And that's what music is all about!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, vét! De chicks zullen voor ons vallen als mussen met een hoog verwachtingspatroon op een hete dag!!
Een viool en een piano zelfs.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:38 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een gitaar hè?.
.
Ik weet de code niet meer van die spank-smiley..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Daggla, de GMod van de Fok!-onderwereld.
Dat haar moet je eraf denken tegenwoordig, hè, dat weet je toch!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
SWEETMARYMOTHEROFJESUS!
De geilheid!!!!!!!!!
Ik heb geen probleem met soppen, maar het sopte een beetje de spuigaten uit. Eerst 6 pagina's over die Matthew Dinges, en nu weer over Lenny. En ik vind ze niet sopbaar ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal proberen minder te soppen in jouw bijzijn Au3
Matthew is een coole acteur met een beroerd inzicht in de scripts die hij uitkiest. Lenny een coole muzikant met een beroerde smaak in nummers die hij schrijft. Mythologie is cool zolang je zelf maar niet zo beroerd bestraft wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:38 schreef Malawi het volgende:
Vergeet de triangel van PR niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:38 schreef Malawi het volgende:
Wilde je dat al die tijd vragen? Tsja, ik ben er nu achter gekomen dat ik met mijn triangel meer kan dan ik dacht.. Maar jij hebt toch ook een straat in de buurt?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh, okay.
[..]
Uhm, tsja. Mijn vriend gaat morgen een weekje weg, dus ik wilde vragen of je vreemd met me wilde gaan. Maar je gaat de straat al op met je triangel.
Hij was trouwens best okee ten tijde van Are You Gonna Go My May.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat haar moet je eraf denken tegenwoordig, hè, dat weet je toch!
Dat kale bolletje is ook uitermate geil.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat haar moet je eraf denken tegenwoordig, hè, dat weet je toch!
Wat ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Dat vergeten sommige artiesten nogal eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
And that's what music is all about!
Ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wilde je dat al die tijd vragen? Tsja, ik ben er nu achter gekomen dat ik met mijn triangel meer kan dan ik dacht.. Maar jij hebt toch ook een straat in de buurt?.
Piano okay, gitaar tof.. Maar een viool..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:42 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat ?
o | Oquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet de code niet meer van die spank-smiley...
Dat komt dus nooit meer terug, dat kapselquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kale bolletje is ook uitermate geil.. Al prefereer ik hem met dat nonchalante kapsel.
!
Bedankt Tijn,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:43 schreef Tijn het volgende:
[afbeelding]
"Ok Tijn, blues in A, ik tel af!"
[afbeelding]
"Goed PR, lets turn up die vochtigheidsgraad hier!"
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
o | O
Ah, je bent aan het minderen op het krassen? *trot*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja.
Dat wilde ik al die tijd vragen.
Zo desperaat ben ik.
*kra
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Piano okay, gitaar tof.. Maar een viool...
Een triangel is gewoon wáy cooler.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Weetje.
Wat is daar mis mee ?
Mijn kapsel, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat komt dus nooit meer terug, dat kapsel
Ik vond hem erg leuk in Contact
Nu stukken minder.
Tenzij het natuurlijk een bastriangel is. Dat is voor mietjes die erbij willen horen, maar eigenlijk niet kunnen spelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Een triangel is gewoon wáy cooler.
Kinky is Fok ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
~ O >
Ik had gister mijn telefoon niet meehee!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, je bent aan het minderen op het krassen? *trot*.
Volgende keer gewoon bellen..
Juist. Een beetje ruig met die bastriangel op hun heupen staan lopen rammen.. maar eigenlijk jaloers zijn op de leadtriangelist.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tenzij het natuurlijk een bastriangel is. Dat is voor mietjes die erbij willen horen, maar eigenlijk niet kunnen spelen.
Wel eens in een restaurant gezeten terwijl een jankende zigeuner met dito viool en kind met met pet je lastig kwamen vallen door kreten van pijn uit een viool te zagen tot je ze geld geeft om op te pleuren?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Weetje.
Wat is daar mis mee ?
Oh ja. Dat is dan ook gewoon dom.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had gister mijn telefoon niet meehee!
Tsk, je kunt altijd op mijn rekenen.quote:Maar ik hoef komende week dus niet op jou te rekenen?
Succes meid. Joe ken doewitquote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet aan het werk trouwens.
haan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:44 schreef PrivateRyan het volgende:
Trut..
Werkze.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet aan het werk trouwens.
Jahaa.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:48 schreef PrivateRyan het volgende:
Oh ja. Dat is dan ook gewoon dom..
Dusquote:Tsk, je kunt altijd op mijn rekenen..
Hmm... wat zeg jij Tijn. Mag hij met ons meejammen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik ben trouwens een meesterlijk kam-en-vloeitje virtuoos. Ben ik nu ook cool?
Oh, ik dacht dat je het over wiskundebijles had.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jahaa..
[..]
Dus
wij
gaan....NEUKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wel eens in een restaurant gezeten terwijl een jankende zigeuner met dito viool en kind met met pet je lastig kwamen vallen door kreten van pijn uit een viool te zagen tot je ze geld geeft om op te pleuren?
Neen lul. Ik had het over keiharde geilseks.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:50 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over wiskundebijles had..
Maar okay..
Oh zeker, kam-en-vloeitje is tof! En die trekken ook net weer even dat andere publiek aan, waardoor het nèt even drukker is backstagequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hmm... wat zeg jij Tijn. Mag hij met ons meejammen?
Ieuw.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik had het over keiharde geilseks.
Kun je overweg met de bekkens?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:50 schreef Insomaniac het volgende:
Ik speel geen instrument maar kan wel boeren laten op commando. Can I join your band? Als leadburper ofzo?
Beter een klein kakelkippetje dan een halve haan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:48 schreef PrivateRyan het volgende:
Kippetje..
Tisser Q? Hou jij niet van keiharde geilseks?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ieuw..
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neen lul. Ik had het over keiharde geilseks.
Naked playing the bongo!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:51 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
Alledgedly, Police found McConaughey naked playing the bongo drums in his house in Austin, TX. He was also in possession of marijuana and drug paraphernalia, for which he was arrested. The Police called at the actor's house after receiving a complaint about the noise.
Lijn Pierre!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:52 schreef PrivateRyan het volgende:
Pagina!!!!!!!
Ik doe alsof ik er niet van hou om te doen alsof ik niets mis in mijn leven.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tisser Q? Hou jij niet van keiharde geilseks?
Tsk, noem je mij een halve haan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:51 schreef Malawi het volgende:
[..]
Beter een klein kakelkippetje dan een halve haan.![]()
Dat is ook weer zo ((b)(anaal))quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neen lul. Ik had het over keiharde geilseks.
Mijn bekkenbodemspieren zijn goed getrained. Hoezo?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kun je overweg met de bekkens?.
Nee, niet dat RTL-4 programma!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lijn Pierre!
Smoooooooth!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik er niet van hou om te doen alsof ik niets mis in mijn leven..
Gaaf, ik ga mijn Thunderstuck kam-en-vloeitje solo even oppoetsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh zeker, kam-en-vloeitje is tof! En die trekken ook net weer even dat andere publiek aan, waardoor het nèt even drukker is backstage
Just asking.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn bekkenbodemspieren zijn goed getrained. Hoezo?
LIJN PJËR! NIET LIJN VIER!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, niet dat RTL-4 programma!![]()
!
Hi. I'm Yoko. Wanna play?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef Tijn het volgende:
Vrouwen in de band zorgen altijd voor gelazer
Ik zat net te zoeken op "bekkenbodemspieren"!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mijn bekkenbodemspieren zijn goed getrained. Hoezo?
En waaaaaaaaaar komt die trema vandaan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LIJN PJËR! NIET LIJN VIER!
This is Spinal Tap.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef Tijn het volgende:
Dat kan geen toeval zijn. Het lot is in het huis, het lot! En hij heeft geen kwade bedoelingen! Ontloop het Lot niet, Boenkel! Ontloop het Lot niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik zat net te zoeken op "bekkenbodemspieren"!!!
Janinequote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
This is Spinal Tap.
Waar komt die trëmä vandaan? :ö?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LIJN PJËR! NIET LIJN VIER!
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:54 schreef Tijn het volgende:
Het lot kan de pleuris krijgen!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat kan geen toeval zijn. Het lot is in het huis, het lot! En hij heeft geen kwade bedoelingen! Ontloop het Lot niet, Boenkel! Ontloop het Lot niet!
Wat wou je er aan doen dan? Mij met 1 vleugel in elkaar rossen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:53 schreef PrivateRyan het volgende:
Tsk, noem je mij een halve haan?.
.
.
Conservatorium, conservasmorium..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Conservatoriumopleiding.
.
Het lot heeft je Eeuwige Ellende en Tegenslag gebracht. Dat doet ook niet iedereen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het lot kan de pleuris krijgen!Wat heeft het lot ooit voor mij gedaan? Nou? NIETS! Dat is het lot, neuk het lot! Ik maak mijn eigen toekomst!
Ik kan mond èn harp spelen, tegelijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan op een mondharp spelen,.
Düs nü mäg ïk nïët ïn dë bänd? Ïs Tïjn bëlängrijkër dän ïk?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Sorry Insö.
Maar de grote vraag is: waarom kan je met een mondharp spelen? Ga je ze nu ook op straat verklopen, net als die fluitjes waar je vogels mee na kan doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan op een mondharp spelen,.
Multitasken,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan mond èn harp spelen, tegelijk!
Nou ja, we zijn er nog niet helemaal over uit... lets see.. heb je podiumervaring?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Düs nü mäg ïk nïët ïn dë bänd? Ïs Tïjn bëlängrijkër dän ïk?
Dat ze je wel willen, hè? Kippetje!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:58 schreef Malawi het volgende:
[..]
Wat wou je er aan doen dan? Mij met 1 vleugel in elkaar rossen?![]()
Ik kreeg er een van iemand en heb geleerd om er op te spelen..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar de grote vraag is: waarom kan je met een mondharp spelen? Ga je ze nu ook op straat verklopen, net als die fluitjes waar je vogels mee na kan doen?.
Hmm... Heb je groupie-ervaring?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Düs nü mäg ïk nïët ïn dë bänd? Ïs Tïjn bëlängrijkër dän ïk?
"Verres? Je n'ai jamais eu des verres!"quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je zou mij eens moeten zien, overgoten met wijn! Kijken wie er dan frans praat, ja!?.
IK HEB NIET IN EEN STRIPTENT GEWERKT! DAT WAS IEMAND ANDERS!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, we zijn er nog niet helemaal over uit... lets see.. heb je podiumervaring?
Dat kunnen toch alleen vrouwen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Multitasken,.
Kick maar even iets laiverd. Ohw wacht! Ik weet nog wel een mooi topiek!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:01 schreef PrivateRyan het volgende:
Is er al een volgend topic?
Fuck you, weet je. Ik heb ze ook nooit gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
"Verres? Je n'ai jamais eu des verres!"
En Tijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat kunnen toch alleen vrouwen?
Niet dat Tijn een vrouw is hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Tijn.
Als die op dit topic komt qua volheid dusquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:05 schreef jogy het volgende:
Okay, iedereen achter Inso aan met een slotje!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |