naja mischien watrespectloos...ik was aan het generaliseren dat is wat ik maar blijf horen tijdens mij quest for knowledge op het onderwerk krav maga, jij was eigenlijk de enige die met wat nuttige info wist te geven van al de fora's .ik heb het verder nog niet geprobeerd dus ik kan er nog geen oordeel over vellen.quote:jij noemt krav maga een mengelmoesje? ik ben het daar toch niet mee eens ben ik bang.
Het idee dat krav gewoon wat technieken uit andere stijlen plukt is uit de lucht gegrepen.
Gelukkig wordt er wel een controle op je vorderingen uitgevoerd mbv. video-opnames.. Niets mis mee toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 12:57 schreef Hyding het volgende:
volgens marktplaats kun je nu ook ninjitsu leren dmv video..
http://www.marktplaats.nl(...)vechtsport/15660.htm
Jup de Japanse Tuin, daar doel ik op. Is het goed als ik je 1 deze dagen ff aan mijn msn lijst toevoeg? Ik heb namelijk een aantal vragen en dat gaat op die manier wat makkelijker.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:43 schreef cealen het volgende:
Mag ff vragen wie je bent
ik train zelf in enschede bij de japanse tuin ik denk dat je die bedoeld
als je een keer mee wil trainen om te kijken kun je het beste een keer op dinsdag of
donderdag komen kijken om 8 uur begint geloof ik mesvechten
groetn
1 maar?quote:Op maandag 20 december 2004 15:43 schreef McAppel het volgende:
![]()
ik ben alleen hogelijk verbaasd maar 1 blauwe plek te hebben.. na alle beschrijvingen die ik van de ryu had gelezen was ik van het ergste uit gegaan....
Erik was de eerste, en die heeft hem dan ook netjes verzorgd...quote:Op maandag 20 december 2004 15:56 schreef Bert-Spies het volgende:
[..]
1 maar?schaam je! Wie was je partner?
BS
Haha vergeet er even niet bij te zeggen dat ik maar kort met jou getraind heb he. Dat je andere partners je nou geen blauwe plekken verzorgd hebben lag niet aan mijquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:41 schreef McAppel het volgende:
[..]
Erik was de eerste, en die heeft hem dan ook netjes verzorgd...![]()
Als het een troost is heb ik er gisteren met trainen nog een bij gekregen... En wel op zo'n punt dat ik mijn arm niet lekker op het bureau kan leggen...![]()
Ik moet er nog even bij zeggen dat ik maar heel kort met Erik heb getraind.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:20 schreef erikh het volgende:
[..]
Haha vergeet er even niet bij te zeggen dat ik maar kort met jou getraind heb he. Dat je andere partners je nou geen blauwe plekken verzorgd hebben lag niet aan mij
Maarreh ook zonder blauwe plekken kan iets flink pijn doen he. Ik heb anderen ook best aardig geraakt hoor, maar ben zelf ook best hard geraakt. In ieder geval, het was gezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |