quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:25 schreef _onderhond_ het volgende:
Land: Tewarmië
Hoofdstad: Zwetia
hahah, en spreek dat es 20 keer uitquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:26 schreef R-Mon het volgende:
land Kreshnafizelistan
hoofdstad Zivilef
kwam in me op
typische donald duck naamquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:25 schreef _onderhond_ het volgende:
Land: Tewarmië
Hoofdstad: Zwetia
hahahahahahquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Tsjoepiejoepie met hoofdstad Tsjappiejappie
Standaard voorbeeld van mijn ak leraar toen ik nog op de middelbare zat
Internet extensie .si,quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:29 schreef _The_General_ het volgende:
Silanië, met de hoofdstad Elenavtapol,
Senielië, hoofdstad neem ik van jou overquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:29 schreef _The_General_ het volgende:
Silanië, met de hoofdstad Elenavtapol,
ik zal nog es wat voor je doenquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:44 schreef dom_blontje het volgende:
beter dan al die jongetjes die in hun vrije tijd aan hun auto klooien enzo![]()
Vergeet de minister president 'Sloborav Zmzrlina' en zijn vrouw 'Nadrazia Zmzrlina' niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:34 schreef _The_General_ het volgende:
Internet extensie .si,
De koninlijke familie heet Krasnodar li Silanië, met de koning Ivan IV
De grootste rivier heet Dunajec
Ik verzin maar wat,
Die hoofdstad heeft verdacht veel weg van 'gezondheid' in het Poolsquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef Joppy het volgende:
Wat dacht je van het prachtige Pivoskia?
Met het pittoreske Nazdorvja als hoofdstad.
en Pivo klinkt als bierquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef Joppy het volgende:
Haha, kentie ook 2 woordjes..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef Joppy het volgende:
hoe zat het ook al weer met hun inheemse geloofs rituelen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Kogando het volgende:
[..]
Vergeet de minister president 'Sloborav Zmzrlina' en zijn vrouw 'Nadrazia Zmzrlina' niet.
Foutquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:34 schreef _The_General_ het volgende:
De grootste rivier heet Dunajec
Ik verzin maar wat,
Your kidding mequote:Op woensdag 9 juni 2004 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FoutDie bestaat namelijk echt
Op de grens van Polen en Slowakije (linksboven op het kaartje):quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:58 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Your kidding me, die verzon ik zo ff. Zeker ergens gehoord en in het achterhoofd bewaard
Proost ofzo, dacht ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:06 schreef dopa het volgende:
[..]
Die hoofdstad heeft verdacht veel weg van 'gezondheid' in het Pools
Tsja met een stel Polen gewerkt afgelopen zomer. Deze kon ik me nog herinnerenquote:Haha, kentie ook 2 woordjes..
Beide.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:11 schreef Joppy het volgende:
[..]
Proost ofzo, dacht ik.
Pffff, mensen met durf doen een Oost-Europees land!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:22 schreef Little_Earth het volgende:
Heej doos! Wat dacht je van overstappen op een Zuid-Europees land??? ;-) Noem het dan iets van Grikroporspait ofzo!
Hahahahaha! Lekker gestapt????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |