abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18543846
Hallo iedereen,

Ik wil in m'n eentje op een actieve jongerenvakantie. Ik zelf zat te denken aan Frankrijk, naar de Verdon, omdat je daar kan raften, klimmen, abseilen, canyoning, hydro-speed, enz. (zie www.travelbrokers.nl)

Ik ben benieuwd naar mensen die ook wel eens zo'n reis hebben gedaan of gaan doen en of dat leuk was en welke je dan deed/gaat doen.

Is het ook wel leuk om alleen op jongerenreis te gaan?? Vrienden van mij gaan naar een suf dorpje in Frankrijk, dus ik wil niet met hun mee, m'n beste vriendin gaat gewoon met haar ouders mee maar ik wil niet meer met m'n ouders mee, dus leek het mij wel cool om alleen op reis te gaan. Spannend, ook, het lijkt me echt leuk om nieuwe contacten op te doen. Dan wil ik natuurlijk wel met leeftijdgenoten (17 jaar), en niet opgescheept zitten met een aantal koters. Wat zijn jullie ervaringen hiermee??

Alvast bedankt voor jullie reactie!!
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
pi_18543898
Eh hallo, waarom denk je dat hier een slot op zit:
actieve jongerenvakantie?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_18543993
Oh sorry, ik was m kwijt dus ik dacht dattie niet door was gekomen ofzo.
This is the day that you will always remember as the day that you almost caught captain Jack Sparrow.
pi_18544092
OK. Door op je naam te drukken kan je altijd je eigen topics zien. Deze gaat dus ook zo dicht.
pi_18544140
Ehh, op alle andere topics die ik kan vinden over actieve vakanties zit ook een slotje.
pi_18544197
Verdomd, dat had ik niet gezien. Sorry. Maar ik weet zeker dat er minstens 1 ander topic over is. Ik ga ff zoeken....
pi_18544348
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:11 schreef Lucille het volgende:
Verdomd, dat had ik niet gezien. Sorry. Maar ik weet zeker dat er minstens 1 ander topic over is. Ik ga ff zoeken....
sorry voor het openen van het andere topic lucille maar ik kon het niet laten
er is al zoveel onrecht in de wereld dat ik het niet aan kon zien hoe duuuus ontereht werd belemmerd.

volgende keer zal ik ff wachten

ik kijk ondertussen mee want ik denk er ook overna om een actieve jongervakantie te boeken
pi_18544445
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:16 schreef Blinkybill het volgende:

[..]

sorry voor het openen van het andere topic lucille maar ik kon het niet laten
er is al zoveel onrecht in de wereld dat ik het niet aan kon zien hoe duuuus ontereht werd belemmerd.

volgende keer zal ik ff wachten

ik kijk ondertussen mee want ik denk er ook overna om een actieve jongervakantie te boeken
OK, prima. Maar in TRV is er meestal weinig onrecht hoor, bovendien kan je altijd kritiek leveren in het TRV FB topic.

Ja, actieve jongerenvakanties zijn minder populair dan de zuip vakanties, maar ik weet zeker dat we er info over hebben.
pi_18544580
Tot het topic is gevonden geef ik hier maar even mijn reactie:

Het lijkt mij ook heel leuk om alleen een wat actievere jongerenvakantie te gaan doen. Ik wil bijvoorbeeld graag leren (wind)surfen. Van vinea is daarvan iets in Frankrijk, maar ik heb gehoord dat ze niet altijd goed materiaal hebben bij die organisatie.
Iets anders lijkt me ook wel leuk, canyoning en raften enzo lijken me bijvoorbeeld ook tof om te doen. Maar voor mij moet het ook weer niet té actief zijn, zo goede conditie heb ik nou ook weer niet en ik wil gewoon af en toe lekker kunnen relaxen.
Ik had een paar organisaties opgezocht maar dat weet ik niet uit m'n hoofd ik zal nog even kijken of ik ze kan vinden.
Ik denk trouwens dat het moeilik is om dé perfecte vakantie te vinden.. je moet het ook een beetje zelf leuk maken en het hangt ook van je reisgenootjes af.
pi_18544587
Deze alvast:
Iemand ervaring met actieve vakanties??

maar die is niet specifiek voor jongeren

*verder zoekt*
pi_18544920
OK, zelfs de beide TRV mods kunnen het topic niet vinden, dus deze blijft open. Happy travels dus.
pi_18545608
Ik heb nog wel wat linkjes voor je:
www.labyrinth.nl
en www.mambo.nl
doen volgens mij allebei actieve jongerenvakanties!
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:01:21 #13
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_18557010
kijk eens bij vinea temiste als je <20 bent goed verzorgde actieve vakanties heb ik vele jaren met plezier gedaan.

www.vinea.nl
Living from vacation to vacation.
pi_18567443
ik ben zelf een aantla keer geweest met labyrinth en doit en ik ben dan altijd samen met iemand geweest maar er zijn heel veel mensen bij die gaan alleen. ik zal het niet zo snel doen maar er zijn heel veel mensen die het wel doen en doet toch alles in een groep dus over het algemeen wordt je vrij snel opgenomen door zo'n groep
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:33:39 #15
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_18567659
Ongeveer 6 jaar geleden ben ik met MY WAY van arke reizen naar Oostenrijk gegaan voor een actieve vakantie.

Ik ben toen voor het eerst alleen op vakantie gegaan en dat vond ik toen wel eng maar het het is absoluut een leuke ervaring.

Je moet er alleen wel tegen kunnen om vaak op jezelf te zijn.
Ik was nl een van de weinige die echt alleen daar was. Veel stelletjes en en vrienden enzo.

Natuurlijk leg je makkelijk contact op zo'n vakantie omdat je veel in een groep doet.
Ik vond vooral het mountainbiken echt super-cool.

Verder heb ik nog een berg beklommen wandelend en bijna aan de top overnacht in een 20-persoonsbed met de rest vande groep

De volgende dag loop je dan door naar de top van de berg.
Dit was echt waanzinnig leuk.
reach out and touch faith
  dinsdag 20 april 2004 @ 19:36:59 #16
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_18567735
quote:
Op maandag 19 april 2004 20:24 schreef M1RR1E het volgende:
Tot het topic is gevonden geef ik hier maar even mijn reactie:
hoi MIR

leuk je nieuwe user icon
pi_18568038
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 19:36 schreef ozzyat105 het volgende:

[..]

hoi MIR

leuk je nieuwe user icon
Haj ozzy! Dankje, vond het wel tijd voor wat nieuws
Waarom ben je wel op fok en niet op msn?

Nouja eventjes ontopic dan maar weer... Je zei dat er bijna geen mensen alleen waren gegaan, dat jij een van de weinigen was. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ozzy's actieve vakantie een uitzondering was, of dat dit bijna altijd zo is? Wie kan mij dat vertellen?
pi_18569174
Ik heb ff op www.labyrinth.nl, www.vinea.nl en www.mambo.nl gekeken, maar labyrinth hebben precies hetzelfde als wat ik al de beste vakanties vond van www.travelbrokers.nl en mambo is te duur en vinea heeft geen leuke actieve vakanties.

Ik ben het trouwens helemaal met M1RR1E eens dat het niet te actief moet zijn, en dat je wel tijd moet hebben om een beetje te relaxen. Normaal sport ik eigenlijk bijna niet :-D

Windsurfen is inderdaad ook heel leuk M1RR1E, echt een aanrader. Ik ga dat alleen niet doen omdat ik dat bijna elke vakantie al heb gedaan met m'n familie.
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:46:08 #19
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_18575083
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:23 schreef duuuuus het volgende:

vinea heeft geen leuke actieve vakanties.
:S heb je wel goed opgelet met vinea kan je :

Duiken
Raften
Parapenten
bergbeklimmen
Mountainbiken
enz

als dat niet actief genoeg is dan weet ik het niet hoor
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:52:48 #20
52099 Jornjur
uhhh ja tuurlijk
pi_18575223
temiste dat was vroeger zo ff op de vinea site gekeken is allemaal iets minder geworden en meer strand vakanties maar beach en action is wel een idee.
  woensdag 21 april 2004 @ 07:52:54 #21
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_18578506
check deze link even:

http://www.my-way.nl/Reisgids/0-0-vertrek.asp

Zo te zien bestaat my-way nog steeds ik vond het toen erg goed verzorgd.

Er zitten trouwens ook reizen bij waarbij je niet zoveel hoeft te bewegen

@MIR ik mail je nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')