abonnement Unibet Coolblue
pi_18603436
quote:
Op woensdag 21 april 2004 20:23 schreef koston het volgende:

[..]

Whehehe Ik zit dus op het Carolus
Fijn als je van te voren weet wat er gaat gebeuren
Kijk dat is waarom ik mijn mondje dicht houd
Ti voglio bene!
pi_18608344
shit...oepsiej foutje...

ff hopen dat iemand het snel weghaalt om de schade te beperken...
gelukkig is het morgen al, dan valt het niet zo op
pi_18608850
Damn wat is dat internet verrekte snel zeg. Het gaat zo de topics door en is zo verwijderd

Gelukkig heb ik de laatste quote nog onder mn ctrl + v zitten

Iemand interesse?
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18608869
hehe ik ook, maar dat is gewoon fucking flauw
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_18608872
neeeej!!! plzz!!! ajb niet doen

kvoel me al zo dom en lullig :S
pi_18608892
dat bedoel ik, doe maar niet dus
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_18608936
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:09 schreef Inu het volgende:
neeeej!!! plzz!!! ajb niet doen

kvoel me al zo dom en lullig :S


Ik zal het niet doen hoor

in het ergste geval levert me dat nog een ban op voor kutstreken
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_18608940
gehe wij gingen met de examenklassen naar 6 Flags, dat was de 'examenstunt' .
  donderdag 22 april 2004 @ 14:55:30 #34
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18610016
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:12 schreef apophis4u het volgende:

[..]



Ik zal het niet doen hoor

in het ergste geval levert me dat nog een ban op voor kutstreken
nee hoor
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_18610112
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:55 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

nee hoor
Dus ik kan hem gewoon nog een keer plaatsen zonder ban risico?

Jij bent natuurlijk heel iemand anders dan ik van wie veel meer getolereerd wordt

nog bedankt voor het herquoten dak toch ff het niet interessante stukje wel na kon lezen
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  donderdag 22 april 2004 @ 15:01:59 #36
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18610186
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_18610337
quote:
Op donderdag 22 april 2004 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
Zitten er ook Fokkers op het Carolus Borromeus College?
TopTip!

het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  donderdag 22 april 2004 @ 15:15:35 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18610607
quote:
Op maandag 19 april 2004 14:58 schreef Sylvana het volgende:
Wat is jullie thema, wat gaan jullie doen met de examenstunt en wat doen jullie de rest van de dag?

Ons thema is " Hollywood" en van kwart over 8 tot kwart voor 9 is er dan een " glamerous intocht" waarbij scholieren en sommige leraren in limosines naar school komen, zijn er "bodyguards" en "paparazzi" en een rode loper enzo.
Jij hebt je goed ingeleefd he met je uitgelekte naaktmateriaal? Paris Hilton, Jordan en Pamela zijn je voorbeelden zeker
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 22 april 2004 @ 17:05:45 #39
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_18613502
Weet iemand waar er sumo-worstelaars pakken te huur zijn (liefst omgeving utrecht) ?
pi_18635451
Het was in 1 woord geweldig

Heb nog nooit zo'n leuke examenstunt als dit jaar meegemaakt

Het was echt supergezellig

En er zijn helemaal geen dingen uit de hand gelopen, zoals vorig jaar
  vrijdag 23 april 2004 @ 17:54:15 #41
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_18637642
Krijg nou wat, bij ons in Roosendaal was het thema ook Hollywood. Beetje standaard thema? Ik heb er geen verstand van.

Laatste lesdag: 'Ochtends gingen we naar de bios, Kill Bill 2 gekeken. Daarna 's middags naar de Mac. 's Avonds examenfeest, thema Hollywood. Kregen we een Hollywood filmquiz, daarna nog een break dance act en paar mensen die gingen zingen met piano erbij. School sloot al om 11 uur, daarom gezamelijke optocht naar café in de stad, tot 02:00

Volgende dag (vandaag): ochtendpauze, catwalk, iedereen moest er even overheen om zijn creatie van gister nog een keer te laten zien. Niet echt een stunt, onze school laat bijna niets meer toe, stelletje droogkloten van een leiding. Dit is gewoon een voorstellinkje in de ochtendpauze, geen stunt!
quote:
Wij dachten misschien aan iets als leraren in van die dikke samurai pakken, en dan allebei met een knuppel elkaar van een balk afslaan.
Ja dat hebben we 2 jaar terug gedaan. Allicht zonder pakken, maar gewoon samen op een paal en dan op elkaar rammen Was zeer geslaagd, aanrader.
quote:
Weet iemand waar er sumo-worstelaars pakken te huur zijn (liefst omgeving utrecht) ?
Heb er hier één liggen. Hadden ze hier niet in Roosendaal, moest ervoor naar Breda. Die dingen zijn niet zo goed verkrijgbaar bij de verkleedparty/carnavals winkels geloof ik.
pi_18637799
Wij hebben vanvond galafeest enzo

Geen flauw idee wat het thema is wordt gewoon gezellig
  zondag 25 april 2004 @ 14:02:22 #43
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_18671260
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 18:02 schreef T1andonly het volgende:
Wij hebben vanvond galafeest enzo

Geen flauw idee wat het thema is wordt gewoon gezellig
Op vrijdag? :s Wij op donderdag En daarna begint het weekend, das pas feest
pi_18703873
Onze examenstunt mag niet meer doorgaan, een vrouw van de decaan van de tweede en derde klas is overleden. Donderdag (dag van de examenstunt) is de crematie, dus het kan niet doorgaan
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_18705236
quote:
Op woensdag 21 april 2004 17:15 schreef wlsandman het volgende:
ons thema wordt waarschijnlijk: FLOWER POWER

ik vindt er niks aan, khoop dat er een tap staat dan gaat ik daar wel aan hangen, kmoet niks hebben van die verkleedzooi enzo, van die tering regelneven die dat organiseren
Bij ons op school ook Flower Power
'It isn't the vote that counts, it's who counts the votes'
  maandag 26 april 2004 @ 22:18:36 #46
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_18706951
quote:
Op maandag 26 april 2004 20:44 schreef rthls het volgende:
Onze examenstunt mag niet meer doorgaan, een vrouw van de decaan van de tweede en derde klas is overleden. Donderdag (dag van de examenstunt) is de crematie, dus het kan niet doorgaan
Hahaha hoezo triest van die school. Als de man van de buurvrouw van de neef van mijn mentor overlijdt, dan hoeven wij toch geen examenfestiviteiten te schrapen, damn in de fik er mee.
pi_18715468
Ja, ach ja, mij interesseert het niet meer echt. Onze hele school is sowieso kloten. Nu mag waarschijnlijk ook ons afscheidscadeau niet meer worden opgehangen, omdat het "the image" van de school zou schaden. Hele school hangt vol met van die lelijke afscheidscadeau's en die van ons mag niet.
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_18724565
Ik vind het wel een beetje heel erg overdreven bij jou op school rthls. Dat die vrouw van die decaan is overleden is natuurlijk niet leuk, maar om daarom gelijk alles af te blazen en dat het afscheidscadeau niet eens wordt opgehangen vind ik wel een beetje ver gaan
  dinsdag 27 april 2004 @ 17:21:30 #49
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_18724728
bij mij op school was vandaag ook examenstunt.. examenkandidaten hadden een idols of the 70s podium opgebouwd, met een liveband 'sochtends, in de ochtendpauze gingen leraren verkleed en met pruiken op playbacken.. mannelijke leraren als vrouw, de directrice als blondie etc.. die hebben dus opgetreden en er een dikke teringzooi van gemaakt tussendoor kwam ook dat muziekstukje wat tussen de optredens van de echte idols komt.. daarna kwam een modeshow enzo, vanavond hebben ze gala
ik ben na een uur weggegaan omdat het begon te vervelen dus wat ze nog meer hebben gedaan weet ik niet
pi_18725422
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het wel een beetje heel erg overdreven bij jou op school rthls. Dat die vrouw van die decaan is overleden is natuurlijk niet leuk, maar om daarom gelijk alles af te blazen en dat het afscheidscadeau niet eens wordt opgehangen vind ik wel een beetje ver gaan
Ik vond het ook erg overdreven, als het nou een leraar was geweest. Maarja directie heeft beslist...
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')